Meget enig mht. Wichmann. Han skulle reparere noget der var gået i stykker på kort tid. De tre mand i centerforsvaret er jeg helt sikker på handlede oma t forsøge at kompensere i den store undladelessynd ved ikke at erstatte Højholt i sidste sæson. Holdene pissede jo lige igennem vores midtbane uanset, hvordan man blandede kortene og derfor skulle forsvaret stives og man havde ikke nogen rigtig god tredjestopper efter Kramer og Pudel. Det endte jo også med at blive Jimenez på venstre back i mange kampe fordi Noel var skadet og Marc Nielsen nede. Alternativet havde jo været at fortsætte i 4-3-3 og se endnu sløjere ud.Funky skrev: ↑24. jul 2025, 09:40Både Frandsen og Lønstrup tror jeg nu er ret dygtige håndværkere. Jeg synes overhovedet ikke, man kan afskrive Wichmann på basis af 5 kampe, hvor han overtager et hold i opløsning, ingen defensiv struktur, og skal hekse en redning frem. Han gik med at prøve at skabe mere defensiv og i øvrigt ruske lidt op i nogle dynamikker. Der var sådant set rimelig enighed om, at holdet på nogle parametre så bedre ud. Hvad der så er foregået mellem ham og bestyrelsen, det ved jeg ikke en hel masse om, men ud fra Wichmanns egne ord kan jeg da gætte, at han har talt med store bogstaver om den opgave, han mener, klubben står med.AaB-Jones skrev: ↑24. jul 2025, 09:04Hvad var det nu helt præcist, at Wichmann tilbød ud over at være en fan-pleaser? Der var INGEN offensiv power under ham, spillerne spillede ude af position - værst illustreret ved Kasper Jørgensen - og han var overmatchet taktisk i de kampe, han stod i spidsen for holdet.Jakobsen skrev: ↑24. jul 2025, 06:08Synes trænermarkedet er speget. Per Frandsen giver de samme divisions vibes som Bo Zinck. Steffen Højer kender jeg ikke godt nok som træner, men mit indtryk var det var undervældende i Viborg. Christian Lønstrup har imponeret, men det er mit indtryk, at han mest er god til det der med at tage 2/3 divisionsspillere og gøre dem til gode 1. divisionsspillere. Er det virkelig det vi har brug for? Det gør også et vist indtryk, at på trods af gode resultater ikke allerede er kommet videre fra Hillerød.
Jeg synes Wichmann stadig er det bedste bud. Holdet så meget hæderligt ud under ham og jeg tror han ville være en god løsning både på kort og lang sigt. Derudover giver det også lige en ekstra lille procent, at det ville være en solid fuckfinger til Bernhard Peters.
Derudover kan man ikke optræde så illoyalt, som han gjorde - uagtet om han havde ret i flere af sine pointer.
For mig var Wichmann af samme støbning som Lars Friis - en masse pæne ord og floskler, som ikke omsættes i det fodboldfaglige udtryk på banen. Hans interview i Mediano var jo fx en stor omgang management-floskler uden nogen form for bund i. Vi har ikke haft en rigtig dygtig fodbold-fagperson som træner siden Cifuentes og Jacob Friis-tiden, og der skal vi gerne tilbage til igen - derudover skriger vores trup på lederskab på og udenfor banen.
Jeg tror bestemt, at Christian Lønstrup kunne være manden, men jeg tror ikke, at vi ender med ham - Per Frandsen er nok det bedste bud. Han er spændende taktisk, men jeg kan godt være i tvivl om, hvordan han agerer som leder.
Trænerjagt
Re: Trænerjagt
RAUS RAUS SSE!
Såfremt det er, hvad der er sket, så synes jeg jo ikke, det burde diskvalificere Wichmann. Jeg kan selvfølgelig ikke vide, hvordan ordene konkret er faldet, og om han har brugt nogle formuleringer, som var over stregen, uanset hvor ret han kunne have. Måske der i snakken om transfers også ligger et slagsmål om, hvor meget træneren skal være bestemmende i det hele taget, og det kan jo også være det, man har slået sig på. I don’t know. Jeg kan som gemen fan bare ikke se, hvad Wichmann har gjort, der skulle diskvalificere ham, og jeg synes, det mest af alt stiller AaB’s daværende ledelse i et ret dårligt lys at fyre ham efter 5 kampes mission impossible. Jeg bliver ikke oprørt, hvis han genansættes.Kokkefar skrev: ↑24. jul 2025, 10:09På bagkant af Peter Brüchmanns interview med ham fortalte Brüchmann overraskende eksplicit, at Wichmann blev fyret fordi han havde stillet sig frem foran bestyrelsen med en plan for fremtiden. I den "fremlæggelse" roste han AaBs budget og gav eksempler på, hvad man kunne få for de lønkroner i stedet for det man faktisk havde brugt lønkronerne på. Dermed kritiserede han eksplicit SSEs ageren på transfermarkedet, da han reelt sagde, at man overbetalte for spillere der ikke var gode nok. Dette havde eftersignede pisset Bernhard Peters af, og det var ham der på baggrund heraf havde truffet beslutningen.Funky skrev: ↑24. jul 2025, 09:40Både Frandsen og Lønstrup tror jeg nu er ret dygtige håndværkere. Jeg synes overhovedet ikke, man kan afskrive Wichmann på basis af 5 kampe, hvor han overtager et hold i opløsning, ingen defensiv struktur, og skal hekse en redning frem. Han gik med at prøve at skabe mere defensiv og i øvrigt ruske lidt op i nogle dynamikker. Der var sådant set rimelig enighed om, at holdet på nogle parametre så bedre ud. Hvad der så er foregået mellem ham og bestyrelsen, det ved jeg ikke en hel masse om, men ud fra Wichmanns egne ord kan jeg da gætte, at han har talt med store bogstaver om den opgave, han mener, klubben står med.AaB-Jones skrev: ↑24. jul 2025, 09:04Hvad var det nu helt præcist, at Wichmann tilbød ud over at være en fan-pleaser? Der var INGEN offensiv power under ham, spillerne spillede ude af position - værst illustreret ved Kasper Jørgensen - og han var overmatchet taktisk i de kampe, han stod i spidsen for holdet.Jakobsen skrev: ↑24. jul 2025, 06:08Synes trænermarkedet er speget. Per Frandsen giver de samme divisions vibes som Bo Zinck. Steffen Højer kender jeg ikke godt nok som træner, men mit indtryk var det var undervældende i Viborg. Christian Lønstrup har imponeret, men det er mit indtryk, at han mest er god til det der med at tage 2/3 divisionsspillere og gøre dem til gode 1. divisionsspillere. Er det virkelig det vi har brug for? Det gør også et vist indtryk, at på trods af gode resultater ikke allerede er kommet videre fra Hillerød.
Jeg synes Wichmann stadig er det bedste bud. Holdet så meget hæderligt ud under ham og jeg tror han ville være en god løsning både på kort og lang sigt. Derudover giver det også lige en ekstra lille procent, at det ville være en solid fuckfinger til Bernhard Peters.
Derudover kan man ikke optræde så illoyalt, som han gjorde - uagtet om han havde ret i flere af sine pointer.
For mig var Wichmann af samme støbning som Lars Friis - en masse pæne ord og floskler, som ikke omsættes i det fodboldfaglige udtryk på banen. Hans interview i Mediano var jo fx en stor omgang management-floskler uden nogen form for bund i. Vi har ikke haft en rigtig dygtig fodbold-fagperson som træner siden Cifuentes og Jacob Friis-tiden, og der skal vi gerne tilbage til igen - derudover skriger vores trup på lederskab på og udenfor banen.
Jeg tror bestemt, at Christian Lønstrup kunne være manden, men jeg tror ikke, at vi ender med ham - Per Frandsen er nok det bedste bud. Han er spændende taktisk, men jeg kan godt være i tvivl om, hvordan han agerer som leder.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ja jeg forstår heller ikke kritikken af Wichmann på den front. Han kunne da under ingen omstændigheder have kørt videre i samme rille, som holdet var endt i grøften på.Jakobsen skrev: ↑24. jul 2025, 10:21Meget enig mht. Wichmann. Han skulle reparere noget der var gået i stykker på kort tid. De tre mand i centerforsvaret er jeg helt sikker på handlede oma t forsøge at kompensere i den store undladelessynd ved ikke at erstatte Højholt i sidste sæson. Holdene pissede jo lige igennem vores midtbane uanset, hvordan man blandede kortene og derfor skulle forsvaret stives og man havde ikke nogen rigtig god tredjestopper efter Kramer og Pudel. Det endte jo også med at blive Jimenez på venstre back i mange kampe fordi Noel var skadet og Marc Nielsen nede. Alternativet havde jo været at fortsætte i 4-3-3 og se endnu sløjere ud.Funky skrev: ↑24. jul 2025, 09:40Både Frandsen og Lønstrup tror jeg nu er ret dygtige håndværkere. Jeg synes overhovedet ikke, man kan afskrive Wichmann på basis af 5 kampe, hvor han overtager et hold i opløsning, ingen defensiv struktur, og skal hekse en redning frem. Han gik med at prøve at skabe mere defensiv og i øvrigt ruske lidt op i nogle dynamikker. Der var sådant set rimelig enighed om, at holdet på nogle parametre så bedre ud. Hvad der så er foregået mellem ham og bestyrelsen, det ved jeg ikke en hel masse om, men ud fra Wichmanns egne ord kan jeg da gætte, at han har talt med store bogstaver om den opgave, han mener, klubben står med.AaB-Jones skrev: ↑24. jul 2025, 09:04Hvad var det nu helt præcist, at Wichmann tilbød ud over at være en fan-pleaser? Der var INGEN offensiv power under ham, spillerne spillede ude af position - værst illustreret ved Kasper Jørgensen - og han var overmatchet taktisk i de kampe, han stod i spidsen for holdet.Jakobsen skrev: ↑24. jul 2025, 06:08Synes trænermarkedet er speget. Per Frandsen giver de samme divisions vibes som Bo Zinck. Steffen Højer kender jeg ikke godt nok som træner, men mit indtryk var det var undervældende i Viborg. Christian Lønstrup har imponeret, men det er mit indtryk, at han mest er god til det der med at tage 2/3 divisionsspillere og gøre dem til gode 1. divisionsspillere. Er det virkelig det vi har brug for? Det gør også et vist indtryk, at på trods af gode resultater ikke allerede er kommet videre fra Hillerød.
Det skal og må ikke blive wichmann. Manden indrømmer selv i sit interview efter at han fokuserede alt for meget på næste sæson og ikke tænkte her og nu. At vi som fans ikke kritiserer ham mere for hans kampe i spidsen for AaB er lidt naivt.Jakobsen skrev: ↑24. jul 2025, 10:21Meget enig mht. Wichmann. Han skulle reparere noget der var gået i stykker på kort tid. De tre mand i centerforsvaret er jeg helt sikker på handlede oma t forsøge at kompensere i den store undladelessynd ved ikke at erstatte Højholt i sidste sæson. Holdene pissede jo lige igennem vores midtbane uanset, hvordan man blandede kortene og derfor skulle forsvaret stives og man havde ikke nogen rigtig god tredjestopper efter Kramer og Pudel. Det endte jo også med at blive Jimenez på venstre back i mange kampe fordi Noel var skadet og Marc Nielsen nede. Alternativet havde jo været at fortsætte i 4-3-3 og se endnu sløjere ud.Funky skrev: ↑24. jul 2025, 09:40Både Frandsen og Lønstrup tror jeg nu er ret dygtige håndværkere. Jeg synes overhovedet ikke, man kan afskrive Wichmann på basis af 5 kampe, hvor han overtager et hold i opløsning, ingen defensiv struktur, og skal hekse en redning frem. Han gik med at prøve at skabe mere defensiv og i øvrigt ruske lidt op i nogle dynamikker. Der var sådant set rimelig enighed om, at holdet på nogle parametre så bedre ud. Hvad der så er foregået mellem ham og bestyrelsen, det ved jeg ikke en hel masse om, men ud fra Wichmanns egne ord kan jeg da gætte, at han har talt med store bogstaver om den opgave, han mener, klubben står med.AaB-Jones skrev: ↑24. jul 2025, 09:04Hvad var det nu helt præcist, at Wichmann tilbød ud over at være en fan-pleaser? Der var INGEN offensiv power under ham, spillerne spillede ude af position - værst illustreret ved Kasper Jørgensen - og han var overmatchet taktisk i de kampe, han stod i spidsen for holdet.Jakobsen skrev: ↑24. jul 2025, 06:08Synes trænermarkedet er speget. Per Frandsen giver de samme divisions vibes som Bo Zinck. Steffen Højer kender jeg ikke godt nok som træner, men mit indtryk var det var undervældende i Viborg. Christian Lønstrup har imponeret, men det er mit indtryk, at han mest er god til det der med at tage 2/3 divisionsspillere og gøre dem til gode 1. divisionsspillere. Er det virkelig det vi har brug for? Det gør også et vist indtryk, at på trods af gode resultater ikke allerede er kommet videre fra Hillerød.
Han vælger alle de unge i det sindssyg vigtige kampe han havde i spidsen for AaB. Bonde smider han ind i stedet for hernes. Flere unge i startopstilling som ikke var klar. Han gjorde ikke det han skulle og fokuserede på her og nu og de resultater han skulle skabe. Et systemskifte til de sidste kampe uden at man har spillet det før er jo heller ikke optimalt. Nej han fejlede og det var også en af grundende til at han blev fyret så hurtigt. Man forventede resultater. Han undlod spillere man havde lejet og skiftede system. Nej lad os få en anden ind der har mere pondus.
Jeg vil nu fastholde, at der var rimelig konsensus om, at holdet så bedre og mere struktureret ud under ham end det rædsels-udtryk, man havde i kampene forinden. Bonde forstår jeg slet ikke, du fremhæver, han gjorde det da netop væsentligt BEDRE end Hernes - den eneste af de to (meget unge, a’propos din egen pointe om alder) lejesvende, som dog indledte godt, men endte ca. lige så svagt som den anden, og for begges vedkommende to spillere man ikke skulle have spildt ressourcer på til at begynde med, kunne man til sidst se. Systemskiftet, jamen man kunne for pokker da ikke bare køre videre som om alt var godt, hvad skulle idéen være i en trænerskifte, hvis system og navne var untouchables, og hvis det virkelig skulle være fyringsgrund at prøve et andet system til sidst i en desperat redningsaktion, så regner jeg da med, at den nidkære AaB-ledelse havde afklaret det med ham forinden - eller hvad?SGLoco skrev: ↑24. jul 2025, 10:35Det skal og må ikke blive wichmann. Manden indrømmer selv i sit interview efter at han fokuserede alt for meget på næste sæson og ikke tænkte her og nu. At vi som fans ikke kritiserer ham mere for hans kampe i spidsen for AaB er lidt naivt.Jakobsen skrev: ↑24. jul 2025, 10:21Meget enig mht. Wichmann. Han skulle reparere noget der var gået i stykker på kort tid. De tre mand i centerforsvaret er jeg helt sikker på handlede oma t forsøge at kompensere i den store undladelessynd ved ikke at erstatte Højholt i sidste sæson. Holdene pissede jo lige igennem vores midtbane uanset, hvordan man blandede kortene og derfor skulle forsvaret stives og man havde ikke nogen rigtig god tredjestopper efter Kramer og Pudel. Det endte jo også med at blive Jimenez på venstre back i mange kampe fordi Noel var skadet og Marc Nielsen nede. Alternativet havde jo været at fortsætte i 4-3-3 og se endnu sløjere ud.Funky skrev: ↑24. jul 2025, 09:40Både Frandsen og Lønstrup tror jeg nu er ret dygtige håndværkere. Jeg synes overhovedet ikke, man kan afskrive Wichmann på basis af 5 kampe, hvor han overtager et hold i opløsning, ingen defensiv struktur, og skal hekse en redning frem. Han gik med at prøve at skabe mere defensiv og i øvrigt ruske lidt op i nogle dynamikker. Der var sådant set rimelig enighed om, at holdet på nogle parametre så bedre ud. Hvad der så er foregået mellem ham og bestyrelsen, det ved jeg ikke en hel masse om, men ud fra Wichmanns egne ord kan jeg da gætte, at han har talt med store bogstaver om den opgave, han mener, klubben står med.AaB-Jones skrev: ↑24. jul 2025, 09:04Hvad var det nu helt præcist, at Wichmann tilbød ud over at være en fan-pleaser? Der var INGEN offensiv power under ham, spillerne spillede ude af position - værst illustreret ved Kasper Jørgensen - og han var overmatchet taktisk i de kampe, han stod i spidsen for holdet.Jakobsen skrev: ↑24. jul 2025, 06:08Synes trænermarkedet er speget. Per Frandsen giver de samme divisions vibes som Bo Zinck. Steffen Højer kender jeg ikke godt nok som træner, men mit indtryk var det var undervældende i Viborg. Christian Lønstrup har imponeret, men det er mit indtryk, at han mest er god til det der med at tage 2/3 divisionsspillere og gøre dem til gode 1. divisionsspillere. Er det virkelig det vi har brug for? Det gør også et vist indtryk, at på trods af gode resultater ikke allerede er kommet videre fra Hillerød.
Han vælger alle de unge i det sindssyg vigtige kampe han havde i spidsen for AaB. Bonde smider han ind i stedet for hernes. Flere unge i startopstilling som ikke var klar. Han gjorde ikke det han skulle og fokuserede på her og nu og de resultater han skulle skabe. Et systemskifte til de sidste kampe uden at man har spillet det før er jo heller ikke optimalt. Nej han fejlede og det var også en af grundende til at han blev fyret så hurtigt. Man forventede resultater. Han undlod spillere man havde lejet og skiftede system. Nej lad os få en anden ind der har mere pondus.
Edit: Jeg tror ikke, det kommer til at ske, at man genansætter Wichmann - ansigtstabet for AaB-ledelsen vil nok alligevel være for stort og bringe for mange kritiske spørgsmål med sig. Og man kan selvfølgelig også bare ende med a finde en, man mener er bedre, punktum.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Hvordan ved du det?
Eller er det bare den fortælling, der passer bedst i dit verdensbillede?
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Fordi Viborg kl 9 har offentliggjort at de ansætter Nicolai Lund som cheftræner, vil jeg tro...Brodernumsi skrev: ↑24. jul 2025, 11:05Hvordan ved du det?
Lund er netop offentliggjort og Wichmann har været rygtet som en kandidat flere gange tidligere i forløbet. Jeg ved selvfølgelig ikke om det er Wichmann der har takket nej. Det er bestemt en mulighedBrodernumsi skrev: ↑24. jul 2025, 11:05Hvordan ved du det?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
I det helt dugfriske Ripodsten-afsnit nævnes Steffen Højer som et bud.
Jeg har ikke noget billede af ham som træner overhovedet, så jeg vil ikke kloge mig en hel masse. Med ham den nye John på plads, og med de ord, som sættes på ham, så er jeg mere tryg ved, at man ved hans mellemkomst ender med et godt valg.
Jeg har intet at have det i som sån.
Men ser heller ikke Højer som løsningen , han virker som en ungdoms træner men han kan da overraske
Jeg er vi satme gerne have wichmann igen - trods hans skidte 5 kampe og ved at mange ikke mener han kom med noget.
Han virker bare utrolig direkte og tydelig og det har vi brug for og han kan sagtens spille med en 4 back kæde også flot fodbold.
Desuden kender han 1 div ud og ind .
Jeg tror virkelig han kan rykke holdet.
direkte og tydelig.
for mig virkede han mere famlene og ret dårlig til at være præcis i sine ordvalg. det lange interview med ham var meget rodet og han virkede til at bruge 25 ord hver gang han kunne have brugt 5.
taktisk sejlede han rundt i de 5 kampe…
hjertet i nord 
Jeg var heller ikke enig i hans taktik.
Men Du kan da ikke sige at han sejlede rundt.
Han gjorde det modsatte
Samme koncept samme spillere
Men han lykkedes ikke. Han brugt KJ og Bruus forkert bl.a. (set udefra)
Men han prøvede jo netop en anden formation og stil for at symtabilisere et hold et var kørt helt under gulvtæppet.
Han virker meget tydelig og direkte på træningsbanen med
- MortenN
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Nibe
Wichmann påpegede fejl i overordnet strategi, den måde man brugte data forkert på, og den generelle daglige kulturSGLoco skrev: ↑24. jul 2025, 10:35Det skal og må ikke blive wichmann. Manden indrømmer selv i sit interview efter at han fokuserede alt for meget på næste sæson og ikke tænkte her og nu. At vi som fans ikke kritiserer ham mere for hans kampe i spidsen for AaB er lidt naivt.Jakobsen skrev: ↑24. jul 2025, 10:21Meget enig mht. Wichmann. Han skulle reparere noget der var gået i stykker på kort tid. De tre mand i centerforsvaret er jeg helt sikker på handlede oma t forsøge at kompensere i den store undladelessynd ved ikke at erstatte Højholt i sidste sæson. Holdene pissede jo lige igennem vores midtbane uanset, hvordan man blandede kortene og derfor skulle forsvaret stives og man havde ikke nogen rigtig god tredjestopper efter Kramer og Pudel. Det endte jo også med at blive Jimenez på venstre back i mange kampe fordi Noel var skadet og Marc Nielsen nede. Alternativet havde jo været at fortsætte i 4-3-3 og se endnu sløjere ud.Funky skrev: ↑24. jul 2025, 09:40Både Frandsen og Lønstrup tror jeg nu er ret dygtige håndværkere. Jeg synes overhovedet ikke, man kan afskrive Wichmann på basis af 5 kampe, hvor han overtager et hold i opløsning, ingen defensiv struktur, og skal hekse en redning frem. Han gik med at prøve at skabe mere defensiv og i øvrigt ruske lidt op i nogle dynamikker. Der var sådant set rimelig enighed om, at holdet på nogle parametre så bedre ud. Hvad der så er foregået mellem ham og bestyrelsen, det ved jeg ikke en hel masse om, men ud fra Wichmanns egne ord kan jeg da gætte, at han har talt med store bogstaver om den opgave, han mener, klubben står med.AaB-Jones skrev: ↑24. jul 2025, 09:04Hvad var det nu helt præcist, at Wichmann tilbød ud over at være en fan-pleaser? Der var INGEN offensiv power under ham, spillerne spillede ude af position - værst illustreret ved Kasper Jørgensen - og han var overmatchet taktisk i de kampe, han stod i spidsen for holdet.Jakobsen skrev: ↑24. jul 2025, 06:08Synes trænermarkedet er speget. Per Frandsen giver de samme divisions vibes som Bo Zinck. Steffen Højer kender jeg ikke godt nok som træner, men mit indtryk var det var undervældende i Viborg. Christian Lønstrup har imponeret, men det er mit indtryk, at han mest er god til det der med at tage 2/3 divisionsspillere og gøre dem til gode 1. divisionsspillere. Er det virkelig det vi har brug for? Det gør også et vist indtryk, at på trods af gode resultater ikke allerede er kommet videre fra Hillerød.
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely
Make people say
You're either weird or lonely
Vi er blevet afvist af et ret stort dansk trænernavn pga SSE22, det var ret skræmmende de ting jeg fik at vide; så jeg er også helt med på SSE22 Raus nu. Tuxen Boll får dog positive ord med på vejen så håber der blæser positive vinde over Hornevej efterhånden.
Er glad for sportschefen - det virker som en mand med kompetencer.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Kan du uddybe dette?Martino1 skrev: ↑24. jul 2025, 20:03Vi er blevet afvist af et ret stort dansk trænernavn pga SSE22, det var ret skræmmende de ting jeg fik at vide; så jeg er også helt med på SSE22 Raus nu. Tuxen Boll får dog positive ord med på vejen så håber der blæser positive vinde over Hornevej efterhånden.
Kender navnet men har ikke lyst til at dele det.Dennis Nielsen skrev: ↑24. jul 2025, 20:46Kan du uddybe dette?Martino1 skrev: ↑24. jul 2025, 20:03Vi er blevet afvist af et ret stort dansk trænernavn pga SSE22, det var ret skræmmende de ting jeg fik at vide; så jeg er også helt med på SSE22 Raus nu. Tuxen Boll får dog positive ord med på vejen så håber der blæser positive vinde over Hornevej efterhånden.
Skidt med navnet, men hvad var det for ting de fik ham til at takke nej?Martino1 skrev: ↑24. jul 2025, 21:13Kender navnet men har ikke lyst til at dele det.Dennis Nielsen skrev: ↑24. jul 2025, 20:46Kan du uddybe dette?Martino1 skrev: ↑24. jul 2025, 20:03Vi er blevet afvist af et ret stort dansk trænernavn pga SSE22, det var ret skræmmende de ting jeg fik at vide; så jeg er også helt med på SSE22 Raus nu. Tuxen Boll får dog positive ord med på vejen så håber der blæser positive vinde over Hornevej efterhånden.
-
Bombommelom
- 2. div

- Favoritspiller: Kosten
Talte i dag med en tidligere kollega, der har familiebånd til FCM. Han havde fået at vide, at Jonas Dal efter sigende skulle være træt af tilværelsen i Nigeria, og er på udkig efter nyt job i Danmark, og at der skulle være klubber, der er interesseret.
Jeg håber simpelthen ikke, at AaB er blandt de interesserede. Ikke et ondt ord om Jonas Dal, han gjorde det flot i Hobro, men han slår mig bare ikke som manden, der kan genrejse AaB.
Jeg håber simpelthen ikke, at AaB er blandt de interesserede. Ikke et ondt ord om Jonas Dal, han gjorde det flot i Hobro, men han slår mig bare ikke som manden, der kan genrejse AaB.