Off topic: Jeg tror heller ikke på, at tyskerne er onde og vil AaB det værste. Det giver ikke mening for mig (selvom jeg håber på et nyt ejerskab).Pontoppi skrev: ↑12. aug 2025, 09:42ivanov er heller ikke proven dansk og har spillet i tysklandJakobsen skrev: ↑12. aug 2025, 09:35Det har nu været fremme i Ripodsten tidligere, at der var intern uenighed ifht. at den daglige ledelse på Hornevej gerne ville have proven danske spillere og at SSE folkene var varme på en spiller som Victor Palsson. At Palsson ikke allerede var endt i AaB blev udlagt som om, at den lokale ledelse reelt havde fået mere rum end tidligere. Så jo det ved jeg faktisk noget om da det er blevet er formidlet af en ret troværdig kilde, hvad angår AaB.
Jeg ved ikke hvorfor du har behov for så krakilsk at tale SSEs sag om det er fordi du er troll eller kollaboratør, men hvad tror du seriøst selv du kan opnå ved så dogmatisk at forsvare et ejerskab der er fejlet så eklatant?
jeg taler ikke sse’s sag men jeg er heller ikke på det negative korstog hvor alt er lort alle spillere erlort og alt negativt udlæges som et resultat af sse
nu har jeg tilført tråden ny viden ovenover måske du skulle prøve det samme….
på flere parametrer præsterer Ivanov flot og ligger i top 10 i 2Bundes - største svaghed er pasninger (kan næppe være ringere end Thelander) og så et middel hovedspil
lad os håbe han bliver til noget !!
Men du undlader belejligt at forholde dig til mange af de pointer, du bliver mødt af herinde. Senest at Jakobsen jo faktisk har en kilde på, at SSE havde peget på Palsson tidligere på sommeren, men at andre i klubben hellere ville kigge andre veje. Sådan som Simon Ydesen fortalte det i Ripodsten.
Når du bliver ved med at undlade at forholde dig til mange af de pointer og spørgsmål, du bliver mødt af herinde - ja, så kommer dine indlæg til at fremstå som et af de korstog, du selv råber op om.
On topic: Det lyder umiddelbart spændende med finnen. Ville gerne se Dalsgaard tilbage i AaB, men som andre herinde er jeg i tvivl om, hvorvidt det er lidt for sent. Han ville uden tvivl forstærke os, men synes samtidig, han har set lidt tung ud i tanke og handling i en del kampe for AGF.