Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Nå, bestyrelse, Tuxen og Møller. Der er 6 dage tilbage, og vi mangler stadig som minimum:
En erfaren chef til forsvaret + én gardering
Evt. en venstre back (kunne være ham, der også er garderingen i forsvaret)
En underskrift fra Lucas
En kant
Evt. en 9'er
Derudover kunne det være fint at få skudt Ross, Jasson, Seydel af sted.
Busy days ahead.
En underskrift fra Lucas
En kant
Evt. en 9'er
Busy days ahead.
Ædruelighedens stemme
Så du mon kampen i fredags? Så ville første step nok ikke være at skille sig af med Jasson. Han var fremragende - intet mindre! Den midtbane-trio med ham Håpnes og Bomholt var der virkelig perspektiv i. At sætte Lucas ind i stedet for Jasson vil bare få fysiske hold som Horsens til at slikke sig endnu mere om munden.R Rosenberg skrev: ↑26. aug 2025, 07:47Nå, bestyrelse, Tuxen og Møller. Der er 6 dage tilbage, og vi mangler stadig som minimum:
En underskrift fra Lucas
En kant
Evt. en 9'er
Busy days ahead.
hmm Horsens er så også det eneste hold som kommer med sådan en form for fysik, og så har de egentlig heller ikke andet. Men til @R Rosenberg forsvar skal det jo sige at Jasson har haft et hav af elendige kampe i meget lang tid, og han har ikke overbevist om at han skal være start 11er endnu. Men enig i at han havde 1 god kamp sidst, og forstår dine argumenter. Men højer vil gerne være mere boldbesiddende og hurtigere til at få sat offensiven i spil når vi generobrer, og der er lucas second to none i truppen hvis han kommer ind. Hans evner på at holde bolden, bevare overblikket og skære banen med stærke afleveringer findes ikke i truppen.AaB-Jones skrev: ↑26. aug 2025, 08:00Så du mon kampen i fredags? Så ville første step nok ikke være at skille sig af med Jasson. Han var fremragende - intet mindre! Den midtbane-trio med ham Håpnes og Bomholt var der virkelig perspektiv i. At sætte Lucas ind i stedet for Jasson vil bare få fysiske hold som Horsens til at slikke sig endnu mere om munden.R Rosenberg skrev: ↑26. aug 2025, 07:47Nå, bestyrelse, Tuxen og Møller. Der er 6 dage tilbage, og vi mangler stadig som minimum:
En underskrift fra Lucas
En kant
Evt. en 9'er
Busy days ahead.
Bomholt, håpnes og lucas syns jeg ser stækere ud, men man kan sagtens beholde jasson og lade ham kæmpe sig vej. Men syns det er en sjov debat, for handler jo også om hvordan man anskuer spillestilen.
Vi er selvfølgelig ikke uenige om, at Lucas er langt bedre på bolden end Jasson (og alle andre i truppen) - og jeg ser gerne Lucas tilbage, men erobringsspillet med Jasson og Håpnes så fremragende ud i fredags, og selv Bomholt begyndte at vinde sine dueller (i stærk kontrast til de foregående kampe). Derudover spillede Jasson fremad i fredags og med få berøringer - det var der perspektiv i.baresi skrev: ↑26. aug 2025, 08:11hmm Horsens er så også det eneste hold som kommer med sådan en form for fysik, og så har de egentlig heller ikke andet. Men til @R Rosenberg forsvar skal det jo sige at Jasson har haft et hav af elendige kampe i meget lang tid, og han har ikke overbevist om at han skal være start 11er endnu. Men enig i at han havde 1 god kamp sidst, og forstår dine argumenter. Men højer vil gerne være mere boldbesiddende og hurtigere til at få sat offensiven i spil når vi generobrer, og der er lucas second to none i truppen hvis han kommer ind. Hans evner på at holde bolden, bevare overblikket og skære banen med stærke afleveringer findes ikke i truppen.AaB-Jones skrev: ↑26. aug 2025, 08:00Så du mon kampen i fredags? Så ville første step nok ikke være at skille sig af med Jasson. Han var fremragende - intet mindre! Den midtbane-trio med ham Håpnes og Bomholt var der virkelig perspektiv i. At sætte Lucas ind i stedet for Jasson vil bare få fysiske hold som Horsens til at slikke sig endnu mere om munden.R Rosenberg skrev: ↑26. aug 2025, 07:47Nå, bestyrelse, Tuxen og Møller. Der er 6 dage tilbage, og vi mangler stadig som minimum:
En underskrift fra Lucas
En kant
Evt. en 9'er
Busy days ahead.
Bomholt, håpnes og lucas syns jeg ser stækere ud, men man kan sagtens beholde jasson og lade ham kæmpe sig vej. Men syns det er en sjov debat, for handler jo også om hvordan man anskuer spillestilen.
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Hele enig! Jasson spillede fremragende i fredags. Helt klart hans bedste kamp siden Viborg-kampen sidste sæson. Havde mange gode løb. Fremtvinger straffespark. Står i vejen for det skud der lige bagefter starter angrebet hvor Bertram Skovgaard scorer. Jeg har hele tiden sagt at jeg tror Jassons udfald handler om manglende selvtillid, og det ligner at Steffen Højer viser ham tillid som jeg tror kommer til at gøre en kæmpe forskel. Han fik også hele kampen i fredags.AaB-Jones skrev: ↑26. aug 2025, 08:00Så du mon kampen i fredags? Så ville første step nok ikke være at skille sig af med Jasson. Han var fremragende - intet mindre! Den midtbane-trio med ham Håpnes og Bomholt var der virkelig perspektiv i. At sætte Lucas ind i stedet for Jasson vil bare få fysiske hold som Horsens til at slikke sig endnu mere om munden.R Rosenberg skrev: ↑26. aug 2025, 07:47Nå, bestyrelse, Tuxen og Møller. Der er 6 dage tilbage, og vi mangler stadig som minimum:
En underskrift fra Lucas
En kant
Evt. en 9'er
Busy days ahead.
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Jeg er helt uenig i at bruge penge på Lucas pt. Alle de lønkroner skal sendes i retning af en ny Califf / Wæhler, en no-bullshit-kind-of-guy.
jamen helt enig, han havde en skarp udviklingskurve i den ene kamp, og det skal han naturligvis vise over en længere periode og kan han begynde med meget færre berøringer er han da allerede igang for hans arbejdsradius kan man ikke sætte en finger på. Men han løber lidt forvildet rundt med bolden tit. Det skal han fjerne og det så godt ud i sidste kamp.AaB-Jones skrev: ↑26. aug 2025, 08:15Vi er selvfølgelig ikke uenige om, at Lucas er langt bedre på bolden end Jasson (og alle andre i truppen) - og jeg ser gerne Lucas tilbage, men erobringsspillet med Jasson og Håpnes så fremragende ud i fredags, og selv Bomholt begyndte at vinde sine dueller (i stærk kontrast til de foregående kampe). Derudover spillede Jasson fremad i fredags og med få berøringer - det var der perspektiv i.baresi skrev: ↑26. aug 2025, 08:11hmm Horsens er så også det eneste hold som kommer med sådan en form for fysik, og så har de egentlig heller ikke andet. Men til @R Rosenberg forsvar skal det jo sige at Jasson har haft et hav af elendige kampe i meget lang tid, og han har ikke overbevist om at han skal være start 11er endnu. Men enig i at han havde 1 god kamp sidst, og forstår dine argumenter. Men højer vil gerne være mere boldbesiddende og hurtigere til at få sat offensiven i spil når vi generobrer, og der er lucas second to none i truppen hvis han kommer ind. Hans evner på at holde bolden, bevare overblikket og skære banen med stærke afleveringer findes ikke i truppen.AaB-Jones skrev: ↑26. aug 2025, 08:00Så du mon kampen i fredags? Så ville første step nok ikke være at skille sig af med Jasson. Han var fremragende - intet mindre! Den midtbane-trio med ham Håpnes og Bomholt var der virkelig perspektiv i. At sætte Lucas ind i stedet for Jasson vil bare få fysiske hold som Horsens til at slikke sig endnu mere om munden.R Rosenberg skrev: ↑26. aug 2025, 07:47Nå, bestyrelse, Tuxen og Møller. Der er 6 dage tilbage, og vi mangler stadig som minimum:
En underskrift fra Lucas
En kant
Evt. en 9'er
Busy days ahead.
jeg kan se mange på div. medier skriver "ja til lucas hvis økonomien hænger sammen" altså lucas kommer jo kun retur hvis han selv vil og accepterer den kontrakt AaB kan tilbyde, så økonomien i det er jeg ikke bange for. man ksal blot have truppens samlede økonomi til at hænge sammen og der tror jeg sagtens han kan passe ind.
kunne man ikke bruge en Odey og en Marxen? ved godt det ikke er onugha og hermansson - men ville de ikke kunne hjælpe os eller hvad tænker folk?
dem tror jeg sgu man kan få nærmest gratis eller ufatteligt billigt og de har da vist niveau tidligere.
Odey med stor fart og fysik, kunne jeg godt se som fin for truppen.
dem tror jeg sgu man kan få nærmest gratis eller ufatteligt billigt og de har da vist niveau tidligere.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Odey er meget svær at blive klog på. Højt topniveau, men der kommer ikke mange mål derfra. Og falder meget ofte helt ud af kampene. Så hellere en væver kantspiller med fart og et giftigt venstreben. Er selv blevet vild med idéen om Mads Kristian Hansen - om end han ikke er så hurtig.
Marxen er virkelig også svær. Er sgu i tvivl om han har niveauet. FCN's forsvar har vel aldrig været ringere og alligevel er han milevidt fra spilletid.
Kan selvfølgelig være en strategisk beslutning...Men typemæssigt er han rimelig spot-on. Men håber på en højere hylde. Ved ikke om det er realistisk.
Marxen er virkelig også svær. Er sgu i tvivl om han har niveauet. FCN's forsvar har vel aldrig været ringere og alligevel er han milevidt fra spilletid.
Kan selvfølgelig være en strategisk beslutning...Men typemæssigt er han rimelig spot-on. Men håber på en højere hylde. Ved ikke om det er realistisk.
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Så tager jeg hellere to no-bullshit-kind-of-guys. Også en til midtbanen/angrebet.baresi skrev: ↑26. aug 2025, 08:29jeg kan se mange på div. medier skriver "ja til lucas hvis økonomien hænger sammen" altså lucas kommer jo kun retur hvis han selv vil og accepterer den kontrakt AaB kan tilbyde, så økonomien i det er jeg ikke bange for. man ksal blot have truppens samlede økonomi til at hænge sammen og der tror jeg sagtens han kan passe ind.
jeg er helt enig i dine betragtninger, men jeg ville blive mega overrasket over onugha og hermansson hylden og kommer en af dem så er jeg super tilfreds.Reyad skrev: ↑26. aug 2025, 08:36Odey er meget svær at blive klog på. Højt topniveau, men der kommer ikke mange mål derfra. Og falder meget ofte helt ud af kampene. Så hellere en væver kantspiller med fart og et giftigt venstreben. Er selv blevet vild med idéen om Mads Kristian Hansen - om end han ikke er så hurtig.
men der er da noget derude man kan gå efter uden tvivl.
ser også gerne en hurtig venstre benet til kanten, det ville styrke os
NEJ tak til Lucas. Sidst han var her viste han intet andet end at være uhyre langsom, fedtede rundt med bolden til den blev taget fra ham, og så er han i øvrigt for dårlig til opdækning og returløb...... AaB´s skrantende økonomi skal bruges fornuftigt, og gerne noget med perspektiv som man bygge videre på, så en tilbagevenden til SL år efter år bliver større og større. I en klub hvor man har to typer som Gravesen og Tøfting, der har man så meget defensiv midtbane styrke, at en Lucas kunne få større offensiv frihed..... Men der er vi slet ikke..... Så hellere give Bomholt muligheden for at vokse
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Marxen er 34 og slår ikke hverken Makolli eller Olsson ud af start 11’eren. Han kunne hjælpe fik vi en skade på centerback, men det kan en hvilken som helst anden centerback også.baresi skrev: ↑26. aug 2025, 08:30kunne man ikke bruge en Odey og en Marxen? ved godt det ikke er onugha og hermansson - men ville de ikke kunne hjælpe os eller hvad tænker folk?
Odey kunne da sikkert godt få minutter, men det er en ineffektiv spiller. Han skal virkelig bruge mange forsøg på at omsætte og han løber virkeligt mange ligegyldige meter i kampe.
Ja så - din ekspert viden fra sidst Lucas var i klubben skal bruges til at bedømme om han er egnet til kontrakt fremfor de ret professionelle mennesker der er så heldige at se ham træne med truppen.Bugatti1 skrev: ↑26. aug 2025, 08:58NEJ tak til Lucas. Sidst han var her viste han intet andet end at være uhyre langsom, fedtede rundt med bolden til den blev taget fra ham, og så er han i øvrigt for dårlig til opdækning og returløb...... AaB´s skrantende økonomi skal bruges fornuftigt, og gerne noget med perspektiv som man bygge videre på, så en tilbagevenden til SL år efter år bliver større og større. I en klub hvor man har to typer som Gravesen og Tøfting, der har man så meget defensiv midtbane styrke, at en Lucas kunne få større offensiv frihed..... Men der er vi slet ikke..... Så hellere give Bomholt muligheden for at vokse
(flytter indlægget til den relevante tråd)
Manden sagde ikke bare nej. Han sagde NEJ!Laumag skrev: ↑26. aug 2025, 10:21Ja så - din ekspert viden fra sidst Lucas var i klubben skal bruges til at bedømme om han er egnet til kontrakt fremfor de ret professionelle mennesker der er så heldige at se ham træne med truppen.Bugatti1 skrev: ↑26. aug 2025, 08:58NEJ tak til Lucas. Sidst han var her viste han intet andet end at være uhyre langsom, fedtede rundt med bolden til den blev taget fra ham, og så er han i øvrigt for dårlig til opdækning og returløb...... AaB´s skrantende økonomi skal bruges fornuftigt, og gerne noget med perspektiv som man bygge videre på, så en tilbagevenden til SL år efter år bliver større og større. I en klub hvor man har to typer som Gravesen og Tøfting, der har man så meget defensiv midtbane styrke, at en Lucas kunne få større offensiv frihed..... Men der er vi slet ikke..... Så hellere give Bomholt muligheden for at vokse
Så tror godt du kan regne med at hans viden tæller mest
@Laumag - Du er med på dette er et DEBAT forum?
-
Alpa Chino
- Superliga

En Lucas der vimser rundt på midten og sender sukkerballer i dybden til Hr. John...Tjaah den vokser på mig ved tanken