Men ikke god nok overall.Pontoppi skrev: ↑28. aug 2025, 09:45han var (igen) rigtig god mod hvidovre… müllerR Rosenberg skrev: ↑28. aug 2025, 09:29
Jo, hvis dem man har ikke er gode nok, er det et væsentligt sted at bruge penge, selvom man numerisk har nok.
Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Ædruelighedens stemme
Ham er primært kantspiller, 29 år og har spillet det meste af karrieren i norsk 1. Div. Han ville være en spiller til bredden, og det mangler vi ikke.Pollack2 skrev: ↑28. aug 2025, 09:40Ku vi ikke have været med her? Vi kunne godt bruge en rigtig (skadesfri) angriber:
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... k-angriber
Vi mangler fortsat 3 spillere til startopstillingen.
Det kunne være Trybull, Hermanssson og Kristoffer Hansen.
Så har vi et hold der kan spille med om oprykning.
Igen?Pontoppi skrev: ↑28. aug 2025, 09:45han var (igen) rigtig god mod hvidovre… müllerR Rosenberg skrev: ↑28. aug 2025, 09:29
Jo, hvis dem man har ikke er gode nok, er det et væsentligt sted at bruge penge, selvom man numerisk har nok.
Legaliser pyro!
En rigtig dårlig målmand med adskillige svagheder i målmandsspillet…
Nå, de skal jo snart til at have tændt faxen ude på Hornevej. Vi mangler et par profiler til forsvaret og en kant - som minimum.
Det er ganske enkelt usaglig kritik - Müller har ikke kostet et eneste mål i denne sæson og reddet adskillige bolde, som ikke er forventelige bl.a. senest mod Hvidovre.
Nej, han er ingen konge i feltet - ligesom alle andre keepere under Poul Buus. Det var Rinne bestemt heller ikke.
Til gengæld spiller han godt med fødderne og vokser stærkt på selvtillid pt efter, at han som resten af holdet var ramt i foråret. Der er vel 7-8 pladser, hvor vi er ringere besat end i målet, så skør prioritering i så fald.
Tybull lyder som et fint midtbaneanker evt. rotationsspiller til 6'eren. Lad os nu få den centerforsvarer og mand til frontkæden - Mads Hansen er komplet urealistisk i den forbindelse. Skal spille Europa League med Brann og scorede så sent som i går.
Usagligt? Jeg respekterer du har en anden mening, men udover at være dårlig i feltet, så placerede han sig ofte dårligt i målet, således at der gik adskillige mål ind på skud der aldrig burde have givet mål.AaB-Jones skrev: ↑28. aug 2025, 11:11Det er ganske enkelt usaglig kritik - Müller har ikke kostet et eneste mål i denne sæson og reddet adskillige bolde, som ikke er forventelige bl.a. senest mod Hvidovre.
Nej, han er ingen konge i feltet - ligesom alle andre keepere under Poul Buus. Det var Rinne bestemt heller ikke.
Til gengæld spiller han godt med fødderne og vokser stærkt på selvtillid pt efter, at han som resten af holdet var ramt i foråret. Der er vel 7-8 pladser, hvor vi er ringere besat end i målet, så skør prioritering i så fald.
Tybull lyder som et fint midtbaneanker evt. rotationsspiller til 6'eren. Lad os nu få den centerforsvarer og mand til frontkæden - Mads Hansen er komplet urealistisk i den forbindelse. Skal spille Europa League med Brann og scorede så sent som i går.
Det er ikke en målmand der burde spille i Superligaen. Det har han ikke niveau til. Nej, i øjeblikket spiller AaB ikke i Superligaen, men det er jo tilladt at planlægge lidt ud i fremtiden.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... kontrakten
Tror i vi er med her? Kunne lyde som en Pudel erstatning måske?
Tror bestemt han er på listen, men er ikke umiddelbart den leder man gerne ser. Omvendt er han venstrebenet og faktisk god på bolden. Cv’et er også fint til vores nuværende niveau omend jeg hellere så en Benjamin Tidemann eller en af de svenske og islandske kæmper der er nævnt herinde.DGK skrev: ↑28. aug 2025, 12:07https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... kontrakten
Husker ham som en dygtig boldspillende venstrebenet forsvarsspiller som også kan spille back - måske jeg tager fejl, men synes da profilen er spændende.Jimmy1 skrev: ↑28. aug 2025, 12:11Tror bestemt han er på listen, men er ikke umiddelbart den leder man gerne ser. Omvendt er han venstrebenet og faktisk god på bolden. Cv’et er også fint til vores nuværende niveau omend jeg hellere så en Benjamin Tidemann eller en af de svenske og islandske kæmper der er nævnt herinde.DGK skrev: ↑28. aug 2025, 12:07https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... kontrakten
Sådan husker jeg ham også, men ser ham ikke lede en bagkæde, på samme måde som Pudel heller ikke er en styrmand på trods af at være solidMartino1 skrev: ↑28. aug 2025, 12:18Husker ham som en dygtig boldspillende venstrebenet forsvarsspiller som også kan spille back - måske jeg tager fejl, men synes da profilen er spændende.Jimmy1 skrev: ↑28. aug 2025, 12:11Tror bestemt han er på listen, men er ikke umiddelbart den leder man gerne ser. Omvendt er han venstrebenet og faktisk god på bolden. Cv’et er også fint til vores nuværende niveau omend jeg hellere så en Benjamin Tidemann eller en af de svenske og islandske kæmper der er nævnt herinde.DGK skrev: ↑28. aug 2025, 12:07https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... kontrakten
Mener du seriøst at Pudel leder forsvaret?? Stop stop stop!Jimmy1 skrev: ↑28. aug 2025, 12:42Sådan husker jeg ham også, men ser ham ikke lede en bagkæde, på samme måde som Pudel heller ikke er en styrmand på trods af at være solidMartino1 skrev: ↑28. aug 2025, 12:18Husker ham som en dygtig boldspillende venstrebenet forsvarsspiller som også kan spille back - måske jeg tager fejl, men synes da profilen er spændende.Jimmy1 skrev: ↑28. aug 2025, 12:11Tror bestemt han er på listen, men er ikke umiddelbart den leder man gerne ser. Omvendt er han venstrebenet og faktisk god på bolden. Cv’et er også fint til vores nuværende niveau omend jeg hellere så en Benjamin Tidemann eller en af de svenske og islandske kæmper der er nævnt herinde.DGK skrev: ↑28. aug 2025, 12:07https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... kontrakten
-
Rolf Engels
- Ynglinge

- Favoritspiller: Otoa
Nej, han skriver jo det stik modsatte, så hvorfor skulle han mene det?Tyskeren skrev: ↑28. aug 2025, 12:45Mener du seriøst at Pudel leder forsvaret?? Stop stop stop!Jimmy1 skrev: ↑28. aug 2025, 12:42Sådan husker jeg ham også, men ser ham ikke lede en bagkæde, på samme måde som Pudel heller ikke er en styrmand på trods af at være solidMartino1 skrev: ↑28. aug 2025, 12:18Husker ham som en dygtig boldspillende venstrebenet forsvarsspiller som også kan spille back - måske jeg tager fejl, men synes da profilen er spændende.Jimmy1 skrev: ↑28. aug 2025, 12:11Tror bestemt han er på listen, men er ikke umiddelbart den leder man gerne ser. Omvendt er han venstrebenet og faktisk god på bolden. Cv’et er også fint til vores nuværende niveau omend jeg hellere så en Benjamin Tidemann eller en af de svenske og islandske kæmper der er nævnt herinde.DGK skrev: ↑28. aug 2025, 12:07https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... kontrakten
Enig angående Müller.AaB-Jones skrev: ↑28. aug 2025, 11:11Det er ganske enkelt usaglig kritik - Müller har ikke kostet et eneste mål i denne sæson og reddet adskillige bolde, som ikke er forventelige bl.a. senest mod Hvidovre.
Trybull ved jeg simpelthen for lidt om til at kunne vurdere, om det er det rigtige.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Bliver vores stopperduo ikke også lidt klejn, hvis Macoli er højeste mand på 186 cm.?Jimmy1 skrev: ↑28. aug 2025, 12:42Sådan husker jeg ham også, men ser ham ikke lede en bagkæde, på samme måde som Pudel heller ikke er en styrmand på trods af at være solidMartino1 skrev: ↑28. aug 2025, 12:18Husker ham som en dygtig boldspillende venstrebenet forsvarsspiller som også kan spille back - måske jeg tager fejl, men synes da profilen er spændende.Jimmy1 skrev: ↑28. aug 2025, 12:11Tror bestemt han er på listen, men er ikke umiddelbart den leder man gerne ser. Omvendt er han venstrebenet og faktisk god på bolden. Cv’et er også fint til vores nuværende niveau omend jeg hellere så en Benjamin Tidemann eller en af de svenske og islandske kæmper der er nævnt herinde.DGK skrev: ↑28. aug 2025, 12:07https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... kontrakten
Frygter lidt for en kamp mod Horsens med to “små” stoppere foran Müller og hans udfordringer i feltet. Er der nogen med bedre fodboldforstand der kan berolige mig i det?
Edit: Fodboldromantikeren i mig er vild med det.
-
DarkHorse9000
- Landshold

Rettelse: Det skriver de ingen steder.DarkHorse9000 skrev: ↑28. aug 2025, 08:52Det islandske medie skriver han har takket nej til både kontrakt og klub. Hvem ved?
Ku’ have svoret på det
Jo, to fhv. små stoppere. Men har du set Makoli’s springstyrke? Han rammer sgu højere luftlag end Thelander og Lars Kramer.DarkHorse9000 skrev: ↑28. aug 2025, 14:12Bliver vores stopperduo ikke også lidt klejn, hvis Macoli er højeste mand på 186 cm.?Jimmy1 skrev: ↑28. aug 2025, 12:42Sådan husker jeg ham også, men ser ham ikke lede en bagkæde, på samme måde som Pudel heller ikke er en styrmand på trods af at være solidMartino1 skrev: ↑28. aug 2025, 12:18Husker ham som en dygtig boldspillende venstrebenet forsvarsspiller som også kan spille back - måske jeg tager fejl, men synes da profilen er spændende.Jimmy1 skrev: ↑28. aug 2025, 12:11Tror bestemt han er på listen, men er ikke umiddelbart den leder man gerne ser. Omvendt er han venstrebenet og faktisk god på bolden. Cv’et er også fint til vores nuværende niveau omend jeg hellere så en Benjamin Tidemann eller en af de svenske og islandske kæmper der er nævnt herinde.DGK skrev: ↑28. aug 2025, 12:07https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... kontrakten
Frygter lidt for en kamp mod Horsens med to “små” stoppere foran Müller og hans udfordringer i feltet. Er der nogen med bedre fodboldforstand der kan berolige mig i det?
Det kniber vidst en smule med at læse og forståTyskeren skrev: ↑28. aug 2025, 12:45Mener du seriøst at Pudel leder forsvaret?? Stop stop stop!Jimmy1 skrev: ↑28. aug 2025, 12:42Sådan husker jeg ham også, men ser ham ikke lede en bagkæde, på samme måde som Pudel heller ikke er en styrmand på trods af at være solidMartino1 skrev: ↑28. aug 2025, 12:18Husker ham som en dygtig boldspillende venstrebenet forsvarsspiller som også kan spille back - måske jeg tager fejl, men synes da profilen er spændende.Jimmy1 skrev: ↑28. aug 2025, 12:11Tror bestemt han er på listen, men er ikke umiddelbart den leder man gerne ser. Omvendt er han venstrebenet og faktisk god på bolden. Cv’et er også fint til vores nuværende niveau omend jeg hellere så en Benjamin Tidemann eller en af de svenske og islandske kæmper der er nævnt herinde.DGK skrev: ↑28. aug 2025, 12:07https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... kontrakten
-
DarkHorse9000
- Landshold

Adræt som en gazelle og han vinder også sine luftdueller - det har jeg godt bidt mærke i. Men er det nok mod de fysiske hold, der vil mose os?Jimmy1 skrev: ↑28. aug 2025, 14:35Jo, to fhv. små stoppere. Men har du set Makoli’s springstyrke? Han rammer sgu højere luftlag end Thelander og Lars Kramer.DarkHorse9000 skrev: ↑28. aug 2025, 14:12Bliver vores stopperduo ikke også lidt klejn, hvis Macoli er højeste mand på 186 cm.?Jimmy1 skrev: ↑28. aug 2025, 12:42Sådan husker jeg ham også, men ser ham ikke lede en bagkæde, på samme måde som Pudel heller ikke er en styrmand på trods af at være solidMartino1 skrev: ↑28. aug 2025, 12:18Husker ham som en dygtig boldspillende venstrebenet forsvarsspiller som også kan spille back - måske jeg tager fejl, men synes da profilen er spændende.Jimmy1 skrev: ↑28. aug 2025, 12:11Tror bestemt han er på listen, men er ikke umiddelbart den leder man gerne ser. Omvendt er han venstrebenet og faktisk god på bolden. Cv’et er også fint til vores nuværende niveau omend jeg hellere så en Benjamin Tidemann eller en af de svenske og islandske kæmper der er nævnt herinde.DGK skrev: ↑28. aug 2025, 12:07https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... kontrakten
Det er noget sjovt noget med Müller...
Jeg tror han er sådan en type målmand som klarer sig klart bedre hos et tophold end et bundhold (og her mener jeg selvfølgelig i aktioner og ikke i antal mål som går ind).
Han er elendig når man er under pres hvor der er mange hjørnespark og indlæg i mod. Han er til gengæld en glimrende keeper når det kommer til shotstopping og én mod én.
Det er i hvert fald min "fornemmelse"
Jeg tror han er sådan en type målmand som klarer sig klart bedre hos et tophold end et bundhold (og her mener jeg selvfølgelig i aktioner og ikke i antal mål som går ind).
Han er elendig når man er under pres hvor der er mange hjørnespark og indlæg i mod. Han er til gengæld en glimrende keeper når det kommer til shotstopping og én mod én.
Det er i hvert fald min "fornemmelse"