Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
GK: Martin Hansen (leje) (Erfaring, alder og forhåbentlig ro)
VB: Elias Andersson (fri transfer - fik chancen i Viborg i SL i foråret)
CB: Benjamin Tiedemann (Erfaring, alder, lederskab) + Marcus Gudmann (Dygtig på kuglen. Profil for HB Køge sidst han var i 1. Div)
Midt: Jens Thomassen -(Erfaring, alder, lederskab. Tidl anfører i OB)
Offensiv midt: Mathias Kubel (fart, gennembrudsstyrke) + Villads Rasmussen (spilfordeler, chanceskaber)
Angreb: Asbjørn Bøndergaard (Leje. 17 mål i 25 kampe for Fredericia i sidste sæson. Har opnået 45 min i 1 SL kamp for SIF i denne sæson pt)
VB: Elias Andersson (fri transfer - fik chancen i Viborg i SL i foråret)
CB: Benjamin Tiedemann (Erfaring, alder, lederskab) + Marcus Gudmann (Dygtig på kuglen. Profil for HB Køge sidst han var i 1. Div)
Midt: Jens Thomassen -(Erfaring, alder, lederskab. Tidl anfører i OB)
Offensiv midt: Mathias Kubel (fart, gennembrudsstyrke) + Villads Rasmussen (spilfordeler, chanceskaber)
Angreb: Asbjørn Bøndergaard (Leje. 17 mål i 25 kampe for Fredericia i sidste sæson. Har opnået 45 min i 1 SL kamp for SIF i denne sæson pt)
Det er ikke møntet på dit indlæg som sådan, da dette repræsenterer en form for pervers sandhed. Men prøv at forestille dig, at du f.eks. i maj 2024 - for slet ikke at tale om maj 2014 (!) - havde kigget i en krystalkugle, glad og fro slået op på Debatsiden - og erfaret at målet for AaB anno 2025 to år efter introduktionen af en international investor havde været ... at etablere sig i 1. division!Laumag skrev: ↑30. aug 2025, 18:51Stop nu - selv den mindste forstærkning er acceptabel. Vi MÅ ikke rykke ned.Brodernumsi skrev: ↑30. aug 2025, 17:52Synes det er mere forventeligt end skræmmende.baresi skrev: ↑30. aug 2025, 16:33Syns aldrig helt det har vist sig at være optimalt først at få noget på sidste dag.
Jeg frygter Max der kommer 1
Og så må man vente på evt frigivelse spillere for at byde ind på dem.
Det er skræmmende at man ikke har formået at hente mere på Nuv tidspunkt
Truppen skriver på ledere og kvalitet
Man går efter kvalitet, og kvalitet gider selvfølgelig ikke spille for AaB.
Håber man sparer pengene, og ikke i ren panik, spilder dem på spillere, der alligevel ikke kan forstærke os. Så må man prøve igen til vinter. Oprykningen er jo langt væk.
At etablere sig i 1 div har absolut prioritet
Hvis vi står tilbage med sorteper og kun har valget mellem at blive en smule forstærket eller slet ikke, håber jeg, man går efter det første.baresi skrev: ↑30. aug 2025, 18:18Ja de skal sgu ikke fyres af på fyld - det har vi nok af.Brodernumsi skrev: ↑30. aug 2025, 17:52Synes det er mere forventeligt end skræmmende.baresi skrev: ↑30. aug 2025, 16:33Syns aldrig helt det har vist sig at være optimalt først at få noget på sidste dag.
Håber man sparer pengene, og ikke i ren panik, spilder dem på spillere, der alligevel ikke kan forstærke os. Så må man prøve igen til vinter. Oprykningen er jo langt væk.
Gå efter klare forstærkninger eller ikke
Enig
Synes det lyder farligt at køre videre med en uforandret trup og håbe på, at det nok skal gå.
Ikke at jeg håber på flere SSE-agtige indkøb. Men et par rutinerede divisionsspillere (på højere niveau end Maarup) ville ikke gøre mig noget.
-
R Rosenberg
- Allstar

Et par af den slags kan betyde forskellen på nedrykning eller ej.Sauer skrev: ↑30. aug 2025, 19:52Hvis vi står tilbage med sorteper og kun har valget mellem at blive en smule forstærket eller slet ikke, håber jeg, man går efter det første.baresi skrev: ↑30. aug 2025, 18:18Ja de skal sgu ikke fyres af på fyld - det har vi nok af.Brodernumsi skrev: ↑30. aug 2025, 17:52Synes det er mere forventeligt end skræmmende.baresi skrev: ↑30. aug 2025, 16:33Syns aldrig helt det har vist sig at være optimalt først at få noget på sidste dag.
Gå efter klare forstærkninger eller ikke
Enig
Synes det lyder farligt at køre videre med en uforandret trup og håbe på, at det nok skal gå.
Ikke at jeg håber på flere SSE-agtige indkøb. Men et par rutinerede divisionsspillere (på højere niveau end Maarup) ville ikke gøre mig noget.
Et par af de slags kommer dog ikke til at kunne få os til at se fremad, men måske vi er et sted, hvor overlevelse er det eneste væsentlige mål.
Tænk, at vi på bare godt to år går fra at rykke ned fra superligaen for første gang nogensinde og til at snakke mulig nedrykning til 2. division. Efter næste runde kan vi reelt ligge på sidstepladsen i 1. division.
Det er Esbjerg-historien om igen på alle parametre.
Ædruelighedens stemme
Sikke stille der er i betragtning af, at vores hold mangler 5 nye spillere.
https://www.nettavisen.no/sport/nettavi ... 95-2593036
Ny spiller angiveligt i DK for at fuldføre skifte til AaB ..
Godt spottet Axel Moen (tyvstjålet fra X)
AaB - nu, i morgen & altid! 
jayC skrev: ↑30. aug 2025, 21:17https://www.nettavisen.no/sport/nettavi ... 95-2593036
Markus Kaasa er en central midt, der kan begå sig på den defensive midt også.
Har spillet 11 kampe for Molde i denne sæson, og scoret 2 mål.
Har kontrakt udløb med udgangen af året
AaB - nu, i morgen & altid! 
Også på bold nu:jayC skrev: ↑30. aug 2025, 21:17https://www.nettavisen.no/sport/nettavi ... 95-2593036
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... molde-midt
Lyder da som en profil i 1. Division.
Lyder da umiddelbart som en overscoring. Har de vist ham Hvidovre kampen i stedet for Fremad kampen i aftes?SteenA skrev: ↑30. aug 2025, 21:23Også på bold nu:jayC skrev: ↑30. aug 2025, 21:17https://www.nettavisen.no/sport/nettavi ... 95-2593036
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... molde-midt
Lyder da som en profil i 1. Division.
RAUS RAUS SSE!
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Det lyder godt nok spændende!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Han er fra Skien, som man kan komme til via Hirtshals. Så det må ligesom med Normann Hansen være udslagsgivende for, at han vælger AaB, da det jo karrieremæssigt ligner et klart skridt nedad for ham, hvis Bolds påstand om at han er en profil for Molde står til troende.
-
PonySlaystation
- Superliga

Endelig sker der et eller andet. Det har godt nok været en lang dag der har straffet min F5 tast!
Jeg har hørt fra pålidelig kilde at man gøre alt for at lande en aftale med german onugkha i morgen!
-
R Rosenberg
- Allstar

Man kan også komme til Svalbard via Hirtshals.Ron Paul skrev: ↑30. aug 2025, 21:53Han er fra Skien, som man kan komme til via Hirtshals. Så det må ligesom med Normann Hansen være udslagsgivende for, at han vælger AaB, da det jo karrieremæssigt ligner et klart skridt nedad for ham, hvis Bolds påstand om at han er en profil for Molde står til troende.
Ædruelighedens stemme
Men de skriver også at de skal finde en erstatning for hsm inden han får lov til at rejse
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Hahah!R Rosenberg skrev: ↑30. aug 2025, 22:14Man kan også komme til Svalbard via Hirtshals.Ron Paul skrev: ↑30. aug 2025, 21:53Han er fra Skien, som man kan komme til via Hirtshals. Så det må ligesom med Normann Hansen være udslagsgivende for, at han vælger AaB, da det jo karrieremæssigt ligner et klart skridt nedad for ham, hvis Bolds påstand om at han er en profil for Molde står til troende.
Benjamin Tiedemann skulle være på AaBs radar - hans kontrakt udløber i AIK ved årsskiftet og forlænges ikke.
Kilde: Sportbladet - fanget af Axel Moen
Spændende ting der er i gang!
Kilde: Sportbladet - fanget af Axel Moen
Spændende ting der er i gang!
Og artiklen er her.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... ann-hansen
Vild nok dag i morgen hvis man lykkes med Tiedemann, Markus Kaasa, og German Onughka.