Muligheden er meget meget meget lille, men hvor kunne det være cool...Halamadrid skrev: ↑19. nov 2025, 18:03Kan vi få fingre Lukas Lerager ville det være sindssygt. Han er fri 1. Januar og lige typen vi mangler.
Han er nok uden for vores rækkevidde men det er jo ønsker
Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Mon ikke han tager en tur til Nordsjælland eller Viborghje1980 skrev: ↑20. nov 2025, 10:00Muligheden er meget meget meget lille, men hvor kunne det være cool...Halamadrid skrev: ↑19. nov 2025, 18:03Kan vi få fingre Lukas Lerager ville det være sindssygt. Han er fri 1. Januar og lige typen vi mangler.
Lerager ville passe godt til det vi søger, men sikker på han kan få fra bedre hylder.
Eneste ting der måske kunne give en lille åben er hvis der er en stærk relation til John Møller fra AB tiden som gør at John Møller måske er en mand han lytter til og som kan sælge ham projektet. Når vi prøvede med Onugkha er det vel ikke usandsynligt, at vi også prøver her.
Eneste ting der måske kunne give en lille åben er hvis der er en stærk relation til John Møller fra AB tiden som gør at John Møller måske er en mand han lytter til og som kan sælge ham projektet. Når vi prøvede med Onugkha er det vel ikke usandsynligt, at vi også prøver her.
RAUS RAUS SSE!
Der har tidligere været interesse fra Malmö som jeg husker det. Han er jo oprindeligt AB'er, så det virker vel meget naturligt hvis han gerne vil blive boende i det københavnske. FCN er på mange måder et fint bud, men har på fornemmelsen af, at han vil have svært ved at finde sig tilpas i en klub hvor resultaterne er det næst- eller tredjevigtigste.DGK skrev: ↑20. nov 2025, 11:26Mon ikke han tager en tur til Nordsjælland eller Viborghje1980 skrev: ↑20. nov 2025, 10:00Muligheden er meget meget meget lille, men hvor kunne det være cool...Halamadrid skrev: ↑19. nov 2025, 18:03Kan vi få fingre Lukas Lerager ville det være sindssygt. Han er fri 1. Januar og lige typen vi mangler.
Svenskerne er ikke så bange for spillere på +35, så han kunne nok godt få 4-5 år mere ud af karrieren derovre.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det vil jeg godt stille spørgsmålstegn ved.Alpa Chino skrev: ↑19. maj 2025, 16:46Vi har det bedste u19 hold i mange år. Jeg tror seriøst de kan gøre det bedre end det bras Gow henter ind.
Holdet har præsteret rigtig pænt men vi vælter os ikke i u-landsholdsspillere og når jeg hører lidt så er det at vi ikke skal forvente mange lovende spillere de kommende år.
Det betyder ikke at der er flere der kan overraske som feks Mæhle.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
raget uklar med træner gentagne gange selv før kampe hvor han skulle starte…. hvor han så blev sat af
generelt dårlig attityde
hjertet i nord 
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Han næppe være dårligere end ross så fint med lidt konkurrence på hans plads
Enig, det vil være sindssygt. FCK forsøgte sig både med en kort halvårlig kontrakt og en 2-årig kontrakt med noget lavere løn. Hvis en klub som FCK stadig kan bruge Lerager, hvad er så sandsynligheden for han ender i AaB?Halamadrid skrev: ↑19. nov 2025, 18:03Kan vi få fingre Lukas Lerager ville det være sindssygt. Han er fri 1. Januar og lige typen vi mangler.
-
Halamadrid
- 2. div

- Favoritspiller: Lucas Andersen
Sandsynligheden er helt sikkert lav, men giv manden 3 år, og så spræng banken for ham. Han kan næsten alene sikre både oprykning og overlevelse i Superligaen. Er overbevist om at en som ham ville skabe ro og stabilitet. Se hvad Tidemann har betydet for vores forsvar.
Ham og en 9er så ville det se for sindssygt ud. Man kunne gå efter en Poul Mullin eller den type
Ham og en 9er så ville det se for sindssygt ud. Man kunne gå efter en Poul Mullin eller den type
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Lerager er det mest urealistiske der er postet herinde i flere år.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Og? Det er jo en tråd for ønsker og det er jo lige sådan en type vi mangler og alt kan ske så er Lerager altså heller ikke større. Men jeg tror han ender i Malmø eller et semi eksotisk eventyr hvor han lige kan tjene kassen en sidste gang måske
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Forskellige sladderblade gætter på at han får 6-7 millioner kroner i løn årligt.
Tipsbladet.dk skrev igår, at han har takket nej til en forlængelse i fck pga han ikke vil gå ned i løn.
AaBs samlede spillerbudget er omkring 30 millioner.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Du kan også nævne Messi hver gang vi snakker om offensive forstærkninger - men uden en snert af realisme, så giver det jo ikke meget mening.
Manden kan ikke blive enig med FCK om lønnen. At man dp mener at han skal lægges op herinde som et bud er jo helt væk.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Medierne skriver så meget, har fck eller lerager været ude og sige det er pga løn ? eller kunne der stikke andre ting under som længde og hvad med fremtiden når de til sommer køber et eller andet vanvittigt talent på hans position ryger han så ud på bænken, gider han det i efteråret af hans karriere, og så på samme tid til en lavere løn.Kasper skrev: ↑22. nov 2025, 13:06Forskellige sladderblade gætter på at han får 6-7 millioner kroner i løn årligt.
Tipsbladet.dk skrev igår, at han har takket nej til en forlængelse i fck pga han ikke vil gå ned i løn.
AaBs samlede spillerbudget er omkring 30 millioner.
Jeg siger ikke han har et brændende ønske om at lande i en klub som AaB, og tror heller ikke det sker men jeg ser ham ikke som et eller anden uopnåelig spiller han er 32 år og spiller i FCK, så ville det heller ikke være vildere.
Der skal også sendes spillere videre til vinter. Jeg gætter på, vi siger farvel til Ross og Jasson. Måske også John, hvis vi får et fornuftigt bud på ham. Efter 0-3 hjemme mod KIF er det jo ikke svært at få øje på mere dødvægt i truppen, men jeg ved ikke, hvor realistisk det er at forestille sig flere spillere lige finde nye græsgange. Jo, Adedeji, måske.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Lige før adedeji ville forstærke os hvis hans mindset gad at være medFunky skrev: ↑22. nov 2025, 17:41Der skal også sendes spillere videre til vinter. Jeg gætter på, vi siger farvel til Ross og Jasson. Måske også John, hvis vi får et fornuftigt bud på ham. Efter 0-3 hjemme mod KIF er det jo ikke svært at få øje på mere dødvægt i truppen, men jeg ved ikke, hvor realistisk det er at forestille sig flere spillere lige finde nye græsgange. Jo, Adedeji, måske.
Men eller mangler vi satme meget hvis vi skal spille sån her
Midtbanen er helt slagtet - min en 6er og 8er
Og så bør man fandme give et tilbud til Odey
Vi skal have en 6'er og der skal mere kvalitet ind i forsvaret.
Noel og Makolli er begge unge spillere med svingende niveau og Pudlen er først tilbage til sommer og det vil tage lang tid for ham at genfinde niveau, hvis han kan. Derudover er Pudel altså heller ikke en spiller på et niveau der gør vi bare skal vente på ham. Backs kunne være fornuftigt udover at Kallesøe jo ikke kan holde til at spille fodbold og at ANdersson er eneste kvalificerede back der kan spille fuld tid.
Og fremme, ja vi mangler sgu kvalitet offensivt udover Helenius og Normann. Så i hvert fald en forstærkning til hver kæde og så gerne af med så mange SSE spillere som muligt så vi kan komme videre.
Noel og Makolli er begge unge spillere med svingende niveau og Pudlen er først tilbage til sommer og det vil tage lang tid for ham at genfinde niveau, hvis han kan. Derudover er Pudel altså heller ikke en spiller på et niveau der gør vi bare skal vente på ham. Backs kunne være fornuftigt udover at Kallesøe jo ikke kan holde til at spille fodbold og at ANdersson er eneste kvalificerede back der kan spille fuld tid.
Og fremme, ja vi mangler sgu kvalitet offensivt udover Helenius og Normann. Så i hvert fald en forstærkning til hver kæde og så gerne af med så mange SSE spillere som muligt så vi kan komme videre.
RAUS RAUS SSE!
altså hvis man skal tale oprykningschancer, så skal man i top 6 og så skal der bare vindes og vindes og......ville kræve minJakobsen skrev: ↑22. nov 2025, 23:59Vi skal have en 6'er og der skal mere kvalitet ind i forsvaret.
en 6er
en 8er
en 9er måske yderligere kant
en central forsvarer
en målmand
Jeg tror umiddelbart der max hentes 3 spillere og så vil jeg tror at Ross & Jasson ryger, og hvis beløbene er store nok i AaB regi, så kan en k. John og bomholt blive solgt, men jeg tror ikke umiddelbart der sælges "profiler"
og har i øvrigt hørt et rygte om at man har lagt en billet ind på vores tidl keeper n. larsen fra sif ift. sommerskifte, men sif er vist også i dialog ift. forlængelse
Vi er vel der hvor vi kan konkludere, at ud af sommerens transfers er det Tiedemann og Normann, man har ramt rigtigt med. Andersson nogenlunde bestået..baresi skrev: ↑23. nov 2025, 09:34altså hvis man skal tale oprykningschancer, så skal man i top 6 og så skal der bare vindes og vindes og......ville kræve minJakobsen skrev: ↑22. nov 2025, 23:59Vi skal have en 6'er og der skal mere kvalitet ind i forsvaret.
en 6er
en 8er
en central forsvarer
en målmand
Jeg tror umiddelbart der max hentes 3 spillere og så vil jeg tror at Ross & Jasson ryger, og hvis beløbene er store nok i AaB regi, så kan en k. John og bomholt blive solgt, men jeg tror ikke umiddelbart der sælges "profiler"
og har i øvrigt hørt et rygte om at man har lagt en billet ind på vores tidl keeper n. larsen fra sif ift. sommerskifte, men sif er vist også i dialog ift. forlængelse
Resten er flops! Kallesøe er en ok første divisions back, men er jo konstant skadet - så jo han er også et flop..
Har ikke set en skid fra Kaasa, som berettiger til mere end det niveau vi er på nu
Mht. Kaasa tror jeg ikke problemet er niveau. Problemet er, at vi spiller med en ubalanceret midtbane med ham Bomholt og uden en rigtig seks'er og at alle de spillere vi kan smide ned på 6'eren egentlig er for offensivt funderet. Så kan man så overveje om det var et fejlkøb da han måske ikke var den rigtige spiller i vores mix af midtbanespillere, men jeg vil give Kaasa den benefit of the doubt at ham vil jeg gerne se i en midtbanesasmmensætning hvor Møller og Co har haft mere tid til at sætte det nye hold sammen.FlemmingG skrev: ↑23. nov 2025, 16:04Vi er vel der hvor vi kan konkludere, at ud af sommerens transfers er det Tiedemann og Normann, man har ramt rigtigt med. Andersson nogenlunde bestået..baresi skrev: ↑23. nov 2025, 09:34altså hvis man skal tale oprykningschancer, så skal man i top 6 og så skal der bare vindes og vindes og......ville kræve minJakobsen skrev: ↑22. nov 2025, 23:59Vi skal have en 6'er og der skal mere kvalitet ind i forsvaret.
en 6er
en 8er
en central forsvarer
en målmand
Resten er flops! Kallesøe er en ok første divisions back, men er jo konstant skadet - så jo han er også et flop..
Har ikke set en skid fra Kaasa, som berettiger til mere end det niveau vi er på nu
RAUS RAUS SSE!