Kunji skrev: ↑23. jan 2026, 13:47
Kasper skrev: ↑23. jan 2026, 12:09
PonySlaystation skrev: ↑23. jan 2026, 10:39
Kasper skrev: ↑23. jan 2026, 09:02
Vi skal ikke leje en 21-årig japaner.
Hvis der er så få penge at rutte med, så lad helt være.
Er det fordi han er 21? eller fordi han er japaner?
Begge dele. Pengene skal bruges på mere etablerede spillere. Ydesen ville nok sige plug and play.
Jeg er generelt også imod lejeaftaler, men hvis pengene knap nok eksisterer i dette vindue (kæmpetrup, 2 målmand med for høj løn osv), så kan det være, at en lejeaftale med fordelagtigt lønsammensætning er eneste reelle alternativ.
Bunden er - igen - røget ud af kassen i AaB, og vi har endnu engang fået lavet en trup, hvor pengene bliver brugt på de forkerte spillere.
Det er ret imponerende egentlig.
Selvom vi er trætte af bortforklaringer, hvis det ender i lejeaftaler og billigere handler, så tænker jeg der pt. er et vakuum i det, at man afventer den ekstraordinære generalforsamling, aktiemissionen og heraf den fremtidige økonomi. Og her spiller tyskerne utvivlsom stadig en ikke uvæsentlig "birolle".
Måske tager jeg fejl, og forhåbentlig bliver der lukket op for kassen mod slutningen af transfervinduet. Men jeg er sikker på, og har også hørt bekræftelse på, at man søger højest mulig kvalitet, og vil gøre alt for at undgå handler med 50/50 udviklingsspillere og lignende lottokuponer. Der skal dog spillere ud, før der kommer spillere ind.
Jeg tror også, at den danske del af Hornevej, behårdt vil i Superligaen med det samme igen, trods man melder forsigtigt ud.
Vi bliver snart klogere...