Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)

Indlæg af FlæskeFrank » 4. feb 2026, 10:48

For det er kun høje 9'ere, som kan hoppe...
- FlæskeFrank

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 4. feb 2026, 11:52

Jeg er ikke så bekymret for offensiven hvis vi kan undgå de mest ubelejlige skader. Normann, John, Kubel og Valdemar Møller synes jeg sådan set er en udmærket kvartet, og Helenius er en fin substitut på 9'eren.

Jeg er en anelse bekymret for den centrale midtbane, og selvom Tiedemann-Makolli virker som et fint stopper-par har jeg ikke meget tiltro til de næste i rækken (Olsson og Arno).

Anyway, jeg tror stadigvæk på oprykning. Det er et spørgsmål om 6 point, og medmindre vi ikke kommer med i oprykningsslutspillet - det er der jo desværre en risiko for - så er det de sidste 10 kampe der kommer til at være altafgørende. En anelse irritrende der er næsten 4 uger til vi skal i gang igen..
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

DarkHorse9000
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Indlæg af DarkHorse9000 » 4. feb 2026, 12:37

andrii skrev:
3. feb 2026, 23:09
DarkHorse9000 skrev:
3. feb 2026, 21:57
Gaarde6 skrev:
3. feb 2026, 17:48
Nogen som kan give en update på Japaneren vi har til prøvetræning?
Nej, men han spiller her med nummer ni:

https://www.youtube.com/live/FFOThfD_yp ... d0BL12KBrd
Altså Uche Brian Seo Nwadike :)
Spilleren på 190 med afrokrøller - han er svær at overse i en kamp mellem Japan og Kina :D

Svært at vurdere niveauet i sådan en U23-kamp.
Han virker relativt hurtig, størrelsen taget i betragtning. Går fint med i spillet. Bl.a. med en aflægning udenfor feltet og en hælaflevering til wing-makkeren der kommer blæsende på siden. Bruger begge ben. Han har en stor chance i starten, hvor han spiller til sit eget venstreben og afslutter resolut. Lige på målmanden, men fin teknisk detalje i højt tempo. Hovedspillet ligner noget der skal udvikles - han har størrelsen, men han skal positionere sig bedre i duellerne.

Glæder mig til at se ham mod Horsens. Går udfra Nordjyske livestreamer kampen?

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Indlæg af bonanza » 4. feb 2026, 13:05

Sauer skrev:
3. feb 2026, 16:18
bonanza skrev:
3. feb 2026, 15:34
BoT skrev:
3. feb 2026, 15:14
Prøv at tænk, hvis vi havde været et sted, hvor vi kunne hente en rutineret midtbanespiller fra de seneste 3 års sølvvindere i en historisk stærk Eliteserie i Norge. En, der havde erfaring fra europæiske turneringer, hvor han både scorede mål og lavede assist.

Nå hov, ham hentede vi jo i efteråret.
Der er gået mode i at indtage et kritisk standpunkt overfor alting på debatsiden. Det er en forsvarsmekanisme der følger de seneste års udvikling, samt en tydeligt manglende justering af selvforståelsen. Den der indtagede holdning med hvem der er god nok, er fuldstændig forskruet. Det underkender alle aspekter af udvikling, og efterlader et indtryk af at folk enten ikke ser eller forstår fodbold. Man må forstå at det er nuanceret, og de der har den bedste forudsætning for at vurdere individuelle niveauer og fodboldmæssige kompetencer blandt AaB spillere, til dagligt alle har deres gang på Hornevej, i kæmpe kontrast til Karens hær, der gennem de seneste år har vundet frem på debatsiden.
Altså, du var da selv ret kritisk efter sidste transfervindue og mente, at vi burde have hentet adskillige flere spillere med det samme - og påpegede, at vi også skulle have et stærkt januarvindue. Siden har vi fået Andersson og Kubel, og vi har solgt Bomholt og Ross + udlejet Skovgaard.

Der kan være store gevinster at hente i kontinuitet og udvikling. Men jeg er i tvivl, om det er nok for os. Men jeg synes, det er dejligt, at andre har større tiltro til truppen - det giver mig lidt håb om, at jeg selv tolker det forkert.

Men der er altså noget odiøst i, at der er forskellige syn på en sag på en hjemmeside kaldet debatside.dk. Og hurra for det - der har længe været ret dødt herinde. Men vi kan hurtigt blive helt enige om, at forskellige standpunkter ikke altid leveres på en særlig god måde herinde.
Det er en fair nok påstand, men umiddelbart hentede vi jo flere spillere efter vinduet var lukket.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 4. feb 2026, 13:19

bonanza skrev:
4. feb 2026, 13:05
Sauer skrev:
3. feb 2026, 16:18
bonanza skrev:
3. feb 2026, 15:34
BoT skrev:
3. feb 2026, 15:14
Prøv at tænk, hvis vi havde været et sted, hvor vi kunne hente en rutineret midtbanespiller fra de seneste 3 års sølvvindere i en historisk stærk Eliteserie i Norge. En, der havde erfaring fra europæiske turneringer, hvor han både scorede mål og lavede assist.

Nå hov, ham hentede vi jo i efteråret.
Der er gået mode i at indtage et kritisk standpunkt overfor alting på debatsiden. Det er en forsvarsmekanisme der følger de seneste års udvikling, samt en tydeligt manglende justering af selvforståelsen. Den der indtagede holdning med hvem der er god nok, er fuldstændig forskruet. Det underkender alle aspekter af udvikling, og efterlader et indtryk af at folk enten ikke ser eller forstår fodbold. Man må forstå at det er nuanceret, og de der har den bedste forudsætning for at vurdere individuelle niveauer og fodboldmæssige kompetencer blandt AaB spillere, til dagligt alle har deres gang på Hornevej, i kæmpe kontrast til Karens hær, der gennem de seneste år har vundet frem på debatsiden.
Altså, du var da selv ret kritisk efter sidste transfervindue og mente, at vi burde have hentet adskillige flere spillere med det samme - og påpegede, at vi også skulle have et stærkt januarvindue. Siden har vi fået Andersson og Kubel, og vi har solgt Bomholt og Ross + udlejet Skovgaard.

Der kan være store gevinster at hente i kontinuitet og udvikling. Men jeg er i tvivl, om det er nok for os. Men jeg synes, det er dejligt, at andre har større tiltro til truppen - det giver mig lidt håb om, at jeg selv tolker det forkert.

Men der er altså noget odiøst i, at der er forskellige syn på en sag på en hjemmeside kaldet debatside.dk. Og hurra for det - der har længe været ret dødt herinde. Men vi kan hurtigt blive helt enige om, at forskellige standpunkter ikke altid leveres på en særlig god måde herinde.
Det er en fair nok påstand, men umiddelbart hentede vi jo flere spillere efter vinduet var lukket.
Mig bekendt hentede vi ikke andre end Andersson (som nævnt ovenfor) efter transfervinduets lukning.

tommas jensen
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Indlæg af tommas jensen » 4. feb 2026, 14:58

Der bliver udtalt at vi er et godt sted. Kommer vel an på hvad ambitioner man har 🙄

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 4. feb 2026, 15:57

tommas jensen skrev:
4. feb 2026, 14:58
Der bliver udtalt at vi er et godt sted. Kommer vel an på hvad ambitioner man har 🙄
Mend et gør det vel sådan set uanset, hvor mange er.
Det er en underlig stråmand det der. Så argumenter da, hvis du synes det hele er så entydigt dårligt. Det andet der er en sløj one-liner.
RAUS RAUS SSE!

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 4. feb 2026, 15:59

tommas jensen skrev:
Granatchok? Stockholmsyndrom? Eskapisme?

Hele det psykiatriske spektrum er i spil her.

Jeg hælder imidlertid til en mindre drabelig diagnose og henviser til analogien om frøen (her i rød/hvid - stribet trøje), der tilpasser sig en temperatur, der gradvist skrues op til kogepunktet, indtil frøen møder sit intetanende endeligt.

Hvis den samme frø så sent som i 2023 - for slet ikke at tale om 2014 - var endt i vandet med den nuværende temperatur, ville frøen se brande og katastrofer i et omfang, som var denne hensat til Dantes niende helvedeskreds.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar

Indlæg af Jakobsen » 4. feb 2026, 16:24

Hovedet skrev:
4. feb 2026, 15:59
tommas jensen skrev:

Jeg hælder imidlertid til en mindre drabelig diagnose og henviser til analogien om frøen (her i rød/hvid - stribet trøje), der tilpasser sig en temperatur, der gradvist skrues op til kogepunktet, indtil frøen møder sit intetanende endeligt.

Hvis den samme frø så sent som i 2023 - for slet ikke at tale om 2014 - var endt i vandet med den nuværende temperatur, ville frøen se brande og katastrofer i et omfang, som var denne hensat til Dantes niende helvedeskreds.
Vi er da enige så langt at virkeligheden har ændret sig siden 2014.
Analogien med frøen i det kogende vand holder dog ikke. Det var nærmere op til nedryking #1.
Nu står vi på den anden side af katastrofen og, at tro det hele bare kan genopbygges over en nat det det hysteriske.
Hvor er anerkendelsen f.eks. af, at efter man fik sparket SSE ud af den daglige ledelse er der:

- Kun hentet til toppen af holdet (Tiedeman, Kaasa, Normann, Kubel og AnderssoN)
- Har man lagt med et pointsnit med to point per kamp. Det er med andre ord starten før vi det nye setup blev lavet der er problemet
- At det reelt er nu man for alvor kan arbejde noget ind, hvorfor der er en stor mulighed for interne forstærkninger
- At mange lønkroner bundet op i spillere vi skal af med
- At de to spillere vi har solgt hhv. ikke performede for alvor (Ross) og endnu ikke var slået så meget igennem, at han var bærende (Bomholt)
RAUS RAUS SSE!

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 4. feb 2026, 16:45

Jakobsen skrev:
4. feb 2026, 16:24
Hovedet skrev:
tommas jensen skrev:

Analogien med frøen i det kogende vand holder dog ikke. Det var nærmere op til nedryking #1.
Nu står vi på den anden side af katastrofen og, at tro det hele bare kan genopbygges over en nat det det hysteriske.
Hvor er anerkendelsen f.eks. af, at efter man fik sparket SSE ud af den daglige ledelse er der:

- Kun hentet til toppen af holdet (Tiedeman, Kaasa, Normann, Kubel og AnderssoN)
- Har man lagt med et pointsnit med to point per kamp. Det er med andre ord starten før vi det nye setup blev lavet der er problemet
- At det reelt er nu man for alvor kan arbejde noget ind, hvorfor der er en stor mulighed for interne forstærkninger
- At de to spillere vi har solgt hhv. ikke performede for alvor (Ross) og endnu ikke var slået så meget igennem, at han var bærende (Bomholt)
Vi står da overhovedet ikke på nogen anden side af katastrofen. Der er da intet, der tyder på, at det ikke kan blive endnu mere katastrofalt.
Det kan også blive bedre. Men hvad tyder på, at vi er ovre det værste?
Ædruelighedens stemme

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 4. feb 2026, 22:38

R Rosenberg skrev:
4. feb 2026, 16:45
Jakobsen skrev:
Hovedet skrev:
tommas jensen skrev:

Vi står da overhovedet ikke på nogen anden side af katastrofen. Der er da intet, der tyder på, at det ikke kan blive endnu mere katastrofalt.
Jeg kan nu godt følge Jakobsen og tror, at vi taler en smule forbi hinanden. Min bredside er ikke rettet mod den nuværende ledelse, der i kølvandet på SSEs flugt over plankeværket i sommers måtte navigere i totalt sportsligt og økonomisk kaos med to nylige trænerfyringer, en fyret sportsdirektør og en dysfunktionel og usammenhængende spillertrup, der sagtens kunne være rykket ned endnu engang. Så man kan godt argumentere for, at det nuværende midterhold i 1. division udgør et fremskridt - i ordets allerbredeste forstand, ganske vist.

Problemet består deri, at uanset hvor seriøse, professionelle og ordentlige mennesker, der måtte være ansat i AaB, bliver disses handlingsfrihed i dén grad indskrænket så meget af en ejerkreds fra helvede, at de ikke har mulighed for andet end blot at lidt af farten af nedturen - seneste eksempel i form af den tilsyneladende kuldsejlede aktieemission. Vi kan jo egentlig først sige noget kvalificeret om Tuxen Boll, Steffen Højer og den nye sportschef fra Brøndby i det øjeblik, at disse kan operere under ordentlige forhold. Hvilket vil sige SSE-fri.

For nærværende peger alle pile ned. Hvordan kommer eksempelvis sponsor- og entreindtægter til at tage sig ud i 2026, hvis AaB forbliver i 1. division - og måske ikke engang kommer med i oprykningsslutspillet, hvilket er et helt åbent spørgsmål med fire runder tilbage af grundspillet.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar

Indlæg af Jakobsen » 4. feb 2026, 23:06

Hovedet skrev:
4. feb 2026, 22:38
R Rosenberg skrev:
Jakobsen skrev:
Hovedet skrev:
tommas jensen skrev:

Jeg kan nu godt følge Jakobsen og tror, at vi taler en smule forbi hinanden. Min bredside er ikke rettet mod den nuværende ledelse, der i kølvandet på SSEs flugt over plankeværket i sommers måtte navigere i totalt sportsligt og økonomisk kaos med to nylige trænerfyringer, en fyret sportsdirektør og en dysfunktionel og usammenhængende spillertrup, der sagtens kunne være rykket ned endnu engang. Så man kan godt argumentere for, at det nuværende midterhold i 1. division udgør et fremskridt - i ordets allerbredeste forstand, ganske vist.

Problemet består deri, at uanset hvor seriøse, professionelle og ordentlige mennesker, der måtte være ansat i AaB, bliver disses handlingsfrihed i dén grad indskrænket så meget af en ejerkreds fra helvede, at de ikke har mulighed for andet end blot at lidt af farten af nedturen - seneste eksempel i form af den tilsyneladende kuldsejlede aktieemission. Vi kan jo egentlig først sige noget kvalificeret om Tuxen Boll, Steffen Højer og den nye sportschef fra Brøndby i det øjeblik, at disse kan operere under ordentlige forhold. Hvilket vil sige SSE-fri.

For nærværende peger alle pile ned. Hvordan kommer eksempelvis sponsor- og entreindtægter til at tage sig ud i 2026, hvis AaB forbliver i 1. division - og måske ikke engang kommer med i oprykningsslutspillet, hvilket er et helt åbent spørgsmål med fire runder tilbage af grundspillet.
På det mere overordnede plan kan jeg godt følge din frygt sådan ifht. ejerskab og mulighed for fremdrift, men jeg synes det er lidt at blande det hele sammen ifht. at man har lavet to fornuftige transfervinduer. Jeg ville da også gerne have haft en ekstra offensivspiller, men jeg synes ikke det er så katastorfalt og helt sort på den front og jeg er overordnet også glad for man ikke går på kompromis.

Når det kommer til SSE skal de ud og også gerne hurtigst muligt. Jeg er også enig i, at der skal skydes max på den del der hedder SSE og ejerskab, men jeg synes det ærgeligt, hvis det udelukker, at man kan erkende at de mennesker der arbejder i klubben og har en dagligdag her er dytigere end hvad vi har haft i en del år (Eller ok, vil skyde en ene Friis og Cifuentes som bedre end Højer, men han er bedre end vores mange seneste trænere). Nu har vi fået nogle dygtige mennesker, som ikke er SSE marionetter og det bør vi værdsætte. Derudover synes jeg ikke, at oprykning er udelukket, men nej det er heller ikke garanteret.
RAUS RAUS SSE!

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 5. feb 2026, 20:05

Jakobsen skrev:
4. feb 2026, 23:06
Hovedet skrev:
4. feb 2026, 22:38
R Rosenberg skrev:
Jakobsen skrev:
Hovedet skrev:
tommas jensen skrev:

På det mere overordnede plan kan jeg godt følge din frygt sådan ifht. ejerskab og mulighed for fremdrift, men jeg synes det er lidt at blande det hele sammen ifht. at man har lavet to fornuftige transfervinduer. Jeg ville da også gerne have haft en ekstra offensivspiller, men jeg synes ikke det er så katastorfalt og helt sort på den front og jeg er overordnet også glad for man ikke går på kompromis.

Når det kommer til SSE skal de ud og også gerne hurtigst muligt. Jeg er også enig i, at der skal skydes max på den del der hedder SSE og ejerskab, men jeg synes det ærgeligt, hvis det udelukker, at man kan erkende at de mennesker der arbejder i klubben og har en dagligdag her er dytigere end hvad vi har haft i en del år (Eller ok, vil skyde en ene Friis og Cifuentes som bedre end Højer, men han er bedre end vores mange seneste trænere). Nu har vi fået nogle dygtige mennesker, som ikke er SSE marionetter og det bør vi værdsætte. Derudover synes jeg ikke, at oprykning er udelukket, men nej det er heller ikke garanteret.
Jeg er fuldstændig i, at mennesker i klubben, der udfører et godt stykke arbejde, naturligvis skal roses uafhængigt i øvrigt af nuværende ledelse, ejerkreds osv. I samme ombæring kunne det også være forfriskende at droppe tåbelige rituelle anklager mod klubbens tidligere ledelser - sågar helt tilbage til Lynges tid, skønt samme Lynge i øvrigt kun var sportsdirektør i langt størstedelen af sit virke (!) - som verdenshistoriens mest bizarre forsvar for de aktuelle overgreb på klubben.

Apropos sidstnævnte er min udfordring at skelne det ene fra det andet, da SSE 22s rolle i klubben fremstår uklar og mudret, efter at ejerkredsen - officielt - trak sig fra den daglige drift. Eller med andre ord: I hvor høj grad påvirker SSE de mennesker, der i forskellige roller har bestræbt sig på at føre klubben videre siden maj 2025? For helt isoleret set ville et AaB i midten af 1. division med astronomiske underskud og historisk billig spillertrup jo fremstå vanvittigt, uanset hvornår man måttet have kigget i krystalkuglen i perioden 1990 til 2023.

Pontoppi
1. div
1. div
Favoritspiller: Nomvethe

Indlæg af Pontoppi » 5. feb 2026, 21:49

Hovedet skrev:
5. feb 2026, 20:05

Jeg er fuldstændig i, at mennesker i klubben, der udfører et godt stykke arbejde, naturligvis skal roses uafhængigt i øvrigt af nuværende ledelse, ejerkreds osv. I samme ombæring kunne det også være forfriskende at droppe tåbelige rituelle anklager mod klubbens tidligere ledelser - sågar helt tilbage til Lynges tid, skønt samme Lynge i øvrigt kun var sportsdirektør i langt størstedelen af sit virke (!) - som verdenshistoriens mest bizarre forsvar for de aktuelle overgreb på klubben.
“verdenshistoriens mest bizarre forsvar”…. ja det er jo også en måde at frikende en lang række nordjyder der har sat den her klub endegyldigt tilbage igennem et par årtier…. fra klar top 4 klub i Danmark til økonomisk dopet fodboldklub, meldt håbløst utroværdig og droppet af alle samarbejdspartnere efter kapital udvidelse på kapital udvidelse fulgt op af elendig forretnings føring….
helt frem til nedrykningen, og endnu en næsten konkurs
det er deres skyld at vi her i dag og ingen andres

uanset hvor elendigt arbejde andre har gjort siden

trist at man forsøger at udhviske historien så det passer i eget hoved….

men det er efterhånden blevet din fremgangsmåde herinde :thumbsup:
hjertet i nord :aabfan:

Sønderhof
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Indlæg af Sønderhof » 5. feb 2026, 23:24

Pontoppi skrev:
5. feb 2026, 21:49
Hovedet skrev:
5. feb 2026, 20:05

“verdenshistoriens mest bizarre forsvar”…. ja det er jo også en måde at frikende en lang række nordjyder der har sat den her klub endegyldigt tilbage igennem et par årtier…. fra klar top 4 klub i Danmark til økonomisk dopet fodboldklub, meldt håbløst utroværdig og droppet af alle samarbejdspartnere efter kapital udvidelse på kapital udvidelse fulgt op af elendig forretnings føring….
helt frem til nedrykningen, og endnu en næsten konkurs
det er deres skyld at vi her i dag og ingen andres

uanset hvor elendigt arbejde andre har gjort siden

trist at man forsøger at udhviske historien så det passer i eget hoved….

men det er efterhånden blevet din fremgangsmåde herinde :thumbsup:
Jeg forstår ikke behovet for at kigge så meget bagud. Der er lavet et utal af strategiske fejl af skiftende nordjyske bestyrelser før SSE22. Punktum.

Du mener det er en formidlende omstændighed, og kritikken mod SSE derfor er urimelig hård. Right?

Den blindgyde vi var endt i, den mener(eller mente) SSE22 at have en plan for, der kunne bringe os på rette spor, sportsligt og økonomisk? Er vi også enige så langt?

Er vi så også enige om, at den “plan” er total mislykkedes, og deres velmenende forsøg må betegnes som vanrøgt?

Hvis vi i hovedtræk er enige, hvorfor så blive ved med at insistere på at være konstant tilbageskuende? SSE blev udvalgt, fordi de påstod, at de havde kompetencerne der kunne bryde den onde cirkel vi er endt i.
Vi har været vidne til et fupnummer, hvorfor fortjener det at blive forsvaret?

AalborgLife
Lilleput
Lilleput
Favoritspiller: Bjarne Pudel

Indlæg af AalborgLife » 6. feb 2026, 08:28

Højer mener tilsyneladende, at der ikke er brug for en erstatning for Bomholt - spændende!

https://campo.dk/2026/02/05/AaB-har-bom ... -oe-v-e-n/

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 6. feb 2026, 09:42

AalborgLife skrev:
6. feb 2026, 08:28
Højer mener tilsyneladende, at der ikke er brug for en erstatning for Bomholt - spændende!

Jeg er enig med Højer.
Til gengæld mangler vi altså en 9'er. Håber japaneren er god nok.

Brugeravatar
Dorezha
2. div
2. div
Favoritspiller: Martin P

Indlæg af Dorezha » 6. feb 2026, 09:55

AalborgLife skrev:

Har du læst mere end overskriften?
Ikke ét sted nævner Højer, at Bonde skal afløse Bomholt. Han nævner tilmed, at Bonde opererer på den defensive midtbane, samt at han stadigvæk er rotationsspiller (han kommer ikke til at starte alle kampe).
Et hjerte - En klub

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 6. feb 2026, 11:34

AalborgLife skrev:

Jeg ville blive mere bekymret hvis træneren gik ud og sagde truppen ikke længere var god nok.
Hans job er at få det maksimale ud af den trup han nu engang har til rådighed, og han kan naturligvis ikke tale dem ned han har.
Ville Højer i virkeligheden gerne have haft flere forstærkninger? Selvfølgelig.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar

Indlæg af Jakobsen » 6. feb 2026, 11:57

troelsh skrev:
6. feb 2026, 11:34
AalborgLife skrev:

Jeg ville blive mere bekymret hvis træneren gik ud og sagde truppen ikke længere var god nok.
Hans job er at få det maksimale ud af den trup han nu engang har til rådighed, og han kan naturligvis ikke tale dem ned han har.
Ville Højer i virkeligheden gerne have haft flere forstærkninger? Selvfølgelig.
OG ville alle trænere det uanset klub og situation? Der vil svaret være ja 98% af tiden.
RAUS RAUS SSE!

Besvar