Andreas Maarup
- morten_bertelsen
- Lilleput

- Favoritspiller: Augo
- Kontakt:
Andreas Maarup
Hvad tænker I om Andreas Maarup, som kommer til fra Roskilde? Hvem ved noget mere om ham?
Jeg havde håbet på Okosun til 6'eren (inden han tog til Hvidovre).
Jeg havde håbet på Okosun til 6'eren (inden han tog til Hvidovre).
Re: Andreas Maarup
Se transfertråden, men well jeg var selv lidt hurtigt ude ifht. at brokke mig over en ret ukendt "midaldrende spiller" fra anden division. Det er jo ikke en etableret eller mangeårig divisionsprofil. Omvendt kan jeg smadder godt lide alle de kvaliteter der ridses op så jeg krydser fingre for det er på AaB niveau. Jeg synes nok vi manglede en 6'er mere end endnu en 8'er, men hans profil lyder fed.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvad er "AaB-niveau"?Jakobsen skrev: ↑10. jul 2025, 20:21Se transfertråden, men well jeg var selv lidt hurtigt ude ifht. at brokke mig over en ret ukendt "midaldrende spiller" fra anden division. Det er jo ikke en etableret eller mangeårig divisionsprofil. Omvendt kan jeg smadder godt lide alle de kvaliteter der ridses op så jeg krydser fingre for det er på AaB niveau. Jeg synes nok vi manglede en 6'er mere end endnu en 8'er, men hans profil lyder fed.
Ædruelighedens stemme
Ja, hov. Det jeg mente var en spiller der er tilpas god til at gøre en positiv forskel og være en profil for os i vores nuværende situation og det skal ses i en kontekst der hedder oprykning.R Rosenberg skrev: ↑10. jul 2025, 20:31Hvad er "AaB-niveau"?Jakobsen skrev: ↑10. jul 2025, 20:21Se transfertråden, men well jeg var selv lidt hurtigt ude ifht. at brokke mig over en ret ukendt "midaldrende spiller" fra anden division. Det er jo ikke en etableret eller mangeårig divisionsprofil. Omvendt kan jeg smadder godt lide alle de kvaliteter der ridses op så jeg krydser fingre for det er på AaB niveau. Jeg synes nok vi manglede en 6'er mere end endnu en 8'er, men hans profil lyder fed.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg tænker ikke, at AaB pt befinder sig i en kontekst, der hedder oprykning.Jakobsen skrev: ↑10. jul 2025, 20:43Ja, hov. Det jeg mente var en spiller der er tilpas god til at gøre en positiv forskel og være en profil for os i vores nuværende situation og det skal ses i en kontekst der hedder oprykning.R Rosenberg skrev: ↑10. jul 2025, 20:31Hvad er "AaB-niveau"?Jakobsen skrev: ↑10. jul 2025, 20:21Se transfertråden, men well jeg var selv lidt hurtigt ude ifht. at brokke mig over en ret ukendt "midaldrende spiller" fra anden division. Det er jo ikke en etableret eller mangeårig divisionsprofil. Omvendt kan jeg smadder godt lide alle de kvaliteter der ridses op så jeg krydser fingre for det er på AaB niveau. Jeg synes nok vi manglede en 6'er mere end endnu en 8'er, men hans profil lyder fed.
Naturligvis kan det ske, men for mig ligner AaB ikke et sikkert oprykker-hold.
Ædruelighedens stemme
Det er jo min pointe. Jeg forventer de spillere der kommer er nogen, som kan flytte os positivt tættere på opryking. Så ringe er holdet jo heller ikke, men det skal "toppes" for at blive en decideret oprykingsfavorit.R Rosenberg skrev: ↑11. jul 2025, 08:58Jeg tænker ikke, at AaB pt befinder sig i en kontekst, der hedder oprykning.Jakobsen skrev: ↑10. jul 2025, 20:43Ja, hov. Det jeg mente var en spiller der er tilpas god til at gøre en positiv forskel og være en profil for os i vores nuværende situation og det skal ses i en kontekst der hedder oprykning.R Rosenberg skrev: ↑10. jul 2025, 20:31Hvad er "AaB-niveau"?Jakobsen skrev: ↑10. jul 2025, 20:21Se transfertråden, men well jeg var selv lidt hurtigt ude ifht. at brokke mig over en ret ukendt "midaldrende spiller" fra anden division. Det er jo ikke en etableret eller mangeårig divisionsprofil. Omvendt kan jeg smadder godt lide alle de kvaliteter der ridses op så jeg krydser fingre for det er på AaB niveau. Jeg synes nok vi manglede en 6'er mere end endnu en 8'er, men hans profil lyder fed.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg tænker, der skal en del mere til end bare et par spillere med niveau.Jakobsen skrev: ↑11. jul 2025, 09:04Det er jo min pointe. Jeg forventer de spillere der kommer er nogen, som kan flytte os positivt tættere på opryking. Så ringe er holdet jo heller ikke, men det skal "toppes" for at blive en decideret oprykingsfavorit.R Rosenberg skrev: ↑11. jul 2025, 08:58Jeg tænker ikke, at AaB pt befinder sig i en kontekst, der hedder oprykning.Jakobsen skrev: ↑10. jul 2025, 20:43Ja, hov. Det jeg mente var en spiller der er tilpas god til at gøre en positiv forskel og være en profil for os i vores nuværende situation og det skal ses i en kontekst der hedder oprykning.R Rosenberg skrev: ↑10. jul 2025, 20:31Hvad er "AaB-niveau"?Jakobsen skrev: ↑10. jul 2025, 20:21Se transfertråden, men well jeg var selv lidt hurtigt ude ifht. at brokke mig over en ret ukendt "midaldrende spiller" fra anden division. Det er jo ikke en etableret eller mangeårig divisionsprofil. Omvendt kan jeg smadder godt lide alle de kvaliteter der ridses op så jeg krydser fingre for det er på AaB niveau. Jeg synes nok vi manglede en 6'er mere end endnu en 8'er, men hans profil lyder fed.
For en del er på decideret elendigt niveau, som næppe opvejes ved en stærk transfer eller to.
Fx kunne en ny keeper rykke på ting, men det vil man næppe, når man lige har været så intelligente at forlænge med en elendig én af slagsen.
Og sådan kunne man blive ved.
En træner kunne også være fedt.
Ædruelighedens stemme
Novo kommer fra en organisation, hvor der har været massive besparelsesrunder på det seneste.R Rosenberg skrev: ↑11. jul 2025, 09:22Jeg tænker, der skal en del mere til end bare et par spillere med niveau.Jakobsen skrev: ↑11. jul 2025, 09:04Det er jo min pointe. Jeg forventer de spillere der kommer er nogen, som kan flytte os positivt tættere på opryking. Så ringe er holdet jo heller ikke, men det skal "toppes" for at blive en decideret oprykingsfavorit.R Rosenberg skrev: ↑11. jul 2025, 08:58Jeg tænker ikke, at AaB pt befinder sig i en kontekst, der hedder oprykning.Jakobsen skrev: ↑10. jul 2025, 20:43Ja, hov. Det jeg mente var en spiller der er tilpas god til at gøre en positiv forskel og være en profil for os i vores nuværende situation og det skal ses i en kontekst der hedder oprykning.R Rosenberg skrev: ↑10. jul 2025, 20:31Hvad er "AaB-niveau"?Jakobsen skrev: ↑10. jul 2025, 20:21Se transfertråden, men well jeg var selv lidt hurtigt ude ifht. at brokke mig over en ret ukendt "midaldrende spiller" fra anden division. Det er jo ikke en etableret eller mangeårig divisionsprofil. Omvendt kan jeg smadder godt lide alle de kvaliteter der ridses op så jeg krydser fingre for det er på AaB niveau. Jeg synes nok vi manglede en 6'er mere end endnu en 8'er, men hans profil lyder fed.
For en del er på decideret elendigt niveau, som næppe opvejes ved en stærk transfer eller to.
Fx kunne en ny keeper rykke på ting, men det vil man næppe, når man lige har været så intelligente at forlænge med en elendig én af slagsen.
Måske kan Novo bidrager til de kommende runder i AaB?
Har hørt AaB-personagen "Influencer" udtale sig positivt om denne kollaboration mellem personlige interesser/erfaringer og ens ansættelsesforhold tidligere i mit liv.
Uden Synd Ingen Frelse
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg ved ikke, hvad Novo har med AaB at gøre, så jeg forstår ikke rablerierne.Halil skrev: ↑21. apr 2026, 11:02Novo kommer fra en organisation, hvor der har været massive besparelsesrunder på det seneste.R Rosenberg skrev: ↑11. jul 2025, 09:22Jeg tænker, der skal en del mere til end bare et par spillere med niveau.Jakobsen skrev: ↑11. jul 2025, 09:04Det er jo min pointe. Jeg forventer de spillere der kommer er nogen, som kan flytte os positivt tættere på opryking. Så ringe er holdet jo heller ikke, men det skal "toppes" for at blive en decideret oprykingsfavorit.R Rosenberg skrev: ↑11. jul 2025, 08:58Jeg tænker ikke, at AaB pt befinder sig i en kontekst, der hedder oprykning.
Har hørt AaB-personagen "Influencer" udtale sig positivt om denne kollaboration mellem personlige interesser/erfaringer og ens ansættelsesforhold tidligere i mit liv.
Ædruelighedens stemme
Jeg forstår ikke et klap af indlægget, men jeg kan da hjælpe så langt at Maarup før han kom til AaB var på deltid i Roskilde og havde job hos Novo ved siden af.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2026, 14:26Jeg ved ikke, hvad Novo har med AaB at gøre, så jeg forstår ikke rablerierne.Halil skrev: ↑21. apr 2026, 11:02Novo kommer fra en organisation, hvor der har været massive besparelsesrunder på det seneste.R Rosenberg skrev: ↑11. jul 2025, 09:22Jeg tænker, der skal en del mere til end bare et par spillere med niveau.Jakobsen skrev: ↑11. jul 2025, 09:04Det er jo min pointe. Jeg forventer de spillere der kommer er nogen, som kan flytte os positivt tættere på opryking. Så ringe er holdet jo heller ikke, men det skal "toppes" for at blive en decideret oprykingsfavorit.R Rosenberg skrev: ↑11. jul 2025, 08:58Jeg tænker ikke, at AaB pt befinder sig i en kontekst, der hedder oprykning.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Nå, så må det jo være den association. Sært.Jakobsen skrev: ↑21. apr 2026, 15:29Jeg forstår ikke et klap af indlægget, men jeg kan da hjælpe så langt at Maarup før han kom til AaB var på deltid i Roskilde og havde job hos Novo ved siden af.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2026, 14:26Jeg ved ikke, hvad Novo har med AaB at gøre, så jeg forstår ikke rablerierne.Halil skrev: ↑21. apr 2026, 11:02Novo kommer fra en organisation, hvor der har været massive besparelsesrunder på det seneste.R Rosenberg skrev: ↑11. jul 2025, 09:22Jeg tænker, der skal en del mere til end bare et par spillere med niveau.Jakobsen skrev: ↑11. jul 2025, 09:04Det er jo min pointe. Jeg forventer de spillere der kommer er nogen, som kan flytte os positivt tættere på opryking. Så ringe er holdet jo heller ikke, men det skal "toppes" for at blive en decideret oprykingsfavorit.R Rosenberg skrev: ↑11. jul 2025, 08:58
Jeg tænker ikke, at AaB pt befinder sig i en kontekst, der hedder oprykning.
Ædruelighedens stemme