enig enig enig...det er en lang sej kamp. og jeg desværre så tror jeg vores eneste redning er jens rasmussen evt. med flere der virkelig tænker det som en case der på sigt kan blive god (har svært ved at finde argumenterne) MEN det her koster penge altså 3 cifret million beløb penge de næste år. og så skal pengene smides i det første hold.R Rosenberg skrev: ↑18. maj 2026, 08:31Jovist, men så kommer den anden del:baresi skrev: ↑18. maj 2026, 07:30Problemet er jo truppen.
Hvis vi kunne trykke delete og starte helt forfra med det budget der er i truppen ville vi have en trup der kunne rykke op. Men vi må rense ud og være tålmodige til gengæld bør der nu til sommer findes 3-4 klare forstærkninger som min og så ellers rydde op og fjerne 6-8 spillere
Hvem fanden (der er gode nok) gider at satse deres karriere på at skrive med en klub, som i den forgangne (denne) sæson viste sig helt blottet for ambitioner, og som stadig har et ejerskab fra helvede, der er grunden til, at man er helt blottet for ambitioner?
Men jeg tror man er igang med en ond snebold effekt hvor man sælger x antal spillere hver vindue for at tjene lidt mønt fordi økonomien er så elendig. Det betyder at man skal samle et delvist nyt hold op hvert vindue og det tåler ingen klubber. der skal være stabilitet.
Så det hedder nok:
Ud med tysken & ind med nye ejere
udarbejde en strategi der hedder 3 år og retur til superligaen
gør op med alle de omkostninger der ikke er need to og ager derefter.
sikre at første holdet altid har en stamme af erfaring og rutine som de unge kan anvende aktivt, samt naturligvis lederskab.
lad være med at spille ungt for at det skal være ungt, men spil ungt for at fremelske vores talenter der kan blive til noget og så giv dem tid. Se emmery i Agf han er jo ikke fast mand endnu, men kommer stille og roligt.
Her skal møller med flere gøres afgørende. og møller er der jo slet ikke. . . de er ikke klar og de skal de indse derude. giv dem tid og spil med stærkeste hold.
og så gør op med romantikken om hvordan vi bør spille. Stil nu op efter de spillere vi har og spil efter at få point.
der har ikke været underholdning siden the double så de behøver ikke forsøge mere.