ja få sådan en type ind. det vi har brug for. nogle med røv i bukserne og som ved hvad der kræves....han har fin erfaring og kvalitet til 1. divebbejeppe skrev: ↑22. maj 2026, 14:46https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... nsk-skifte
Virker ikke umuligt med André Rømer:
Citat: Jeg vil selvfølgelig gerne spille på så højt et niveau som muligt, men det skal også være en pakke, der giver mening for mig og familien. Det skal overvejes, om man skal flytte dem igen, eller om man skal blive boende, hvor vi bor nu. Det er svært at sige.
Og:
- Jeg vil bare gerne spille fodbold, og så må vi se, hvad der giver bedst mening for mig og familien
Hvis det med familien og spilletid vejer tungest, så er AaB vel en ret fin mulighed (så er der det der med 'så højt niveau som muligt' der trækker chancerne lidt ned)
Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Tror helt sikkert vi kan se ved den første nye signing ,om den oprykning de snakker om er relevant
Den køber jeg ikke. Der kan være ting de kan lukke hurtigere end andre så første stigning kan jo sagtens være en bredde eller udviklingsspiller uden vi kan udlede ret meget generelt af det.
RAUS RAUS SSE!
Udviklingsspiller , det der ikke tid til ,samtlige signings ,skal være til start 11 , ellers er snakken om oprykning ligegyldig
Hvilke spillere af kvalitet kan man overhovedet overbevise om at komme til AaB i nuværende forfatning?
Jeg ville som udefrakommende ingen tiltro have til hverken ledelse, spillertrup eller trænerstab
Jeg ville som udefrakommende ingen tiltro have til hverken ledelse, spillertrup eller trænerstab
Enig. Vi skal glade hvis vi bare kan holde på de mindst dårlige i truppen
// gwailo
-
R Rosenberg
- Allstar

De seneste kampe viser jo med al tydelighed, hvor meget dette hold skriger på rutine, ledelse og voksne mænd, der både kan tage fra og tage fat. Især, når træneren heller ikke evner det.
Efter én stor gang fodslæberi og fantasifostre under den tyske ledelse nossede man sig endelig sammen og skrev med Tiedemann. Og det gjorde en forskel ret hurtigt. Efter hans skade røg bunden jo totalt ud af holdet, og uge for uge er det jo bare blevet værre og værre. Og med Helenius' skade er det bare blevet endnu mere synligt grotesk.
De er jo også reelt de eneste to voksne mænd og ledere på holdet.
Alle kan jo se, at der mangler voksne, erfarne ledere på det hold. At det er dømt til fiasko med alle de kids. Det har jo været åbenlyst så længe, at man ikke kan lade være med at studse over, hvilke kompetencer der findes i klubbens øvre lag.
Der skal findes 3-4 voksne mænd med vinnarskalle, attitud og ikke mindst erfaring og lederevner. Ellers står vi samme sted om et år - eller i 2. division.
Efter én stor gang fodslæberi og fantasifostre under den tyske ledelse nossede man sig endelig sammen og skrev med Tiedemann. Og det gjorde en forskel ret hurtigt. Efter hans skade røg bunden jo totalt ud af holdet, og uge for uge er det jo bare blevet værre og værre. Og med Helenius' skade er det bare blevet endnu mere synligt grotesk.
Alle kan jo se, at der mangler voksne, erfarne ledere på det hold. At det er dømt til fiasko med alle de kids. Det har jo været åbenlyst så længe, at man ikke kan lade være med at studse over, hvilke kompetencer der findes i klubbens øvre lag.
Der skal findes 3-4 voksne mænd med vinnarskalle, attitud og ikke mindst erfaring og lederevner. Ellers står vi samme sted om et år - eller i 2. division.
Ædruelighedens stemme
Hvis man skulle have nogen form for dialog med Rømer i øjeblikket, må man håbe, at han ikke har set dagens kamp og er blevet skræmt væk…

- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Lige her, er det en fordel, vi aldrig bliver vist på en TV-kanal mere.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Til gengæld bor han højest sandsynligt i Århus.Brodernumsi skrev: ↑22. maj 2026, 22:32Lige her, er det en fordel, vi aldrig bliver vist på en TV-kanal mere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Savner ståle dengang han bare kører medspillere direkte over .. de fik satme mentale lussinger..R Rosenberg skrev: ↑22. maj 2026, 20:59De seneste kampe viser jo med al tydelighed, hvor meget dette hold skriger på rutine, ledelse og voksne mænd, der både kan tage fra og tage fat. Især, når træneren heller ikke evner det.
men idag bliver alle pakket ind i skulderklap og kom igen snak…. Ingen på banen tager noget form for ansvar. Ingen.
Alle virker fuldstændig ligeglad dig vil ikke gå den ekstra mil for hinanden
Der er ingen vinder mentalitet i klubben på nogen måde.
Der er nærmere en taber mentalitet.
Klubben har kæmpe problemer
Og selv om holdet er så elendigt sat sammen så må man forvente der er en træner der forstår fodbold - taktik - spilere og kan sætte et hold op.
Jeg får hovedpine når jeg hører Højer og John Møller stå at sige at de kom sent i gang læs september .. og man jo lige skal spilles sammen. Jesus altså…
Højer skal ud - han er mentalt taktisk motiverings mæssigt og ja alt bare helt på månen..
han er en giga fejl af dimensioner
Så vælger han nok et vinder hold som Århus fremad der jo fører nedryknings spillet - det som Højer udtalte man også skulle vinde (altså hvis man føler man vinder noget som 7. Plads)Hanga skrev: ↑22. maj 2026, 22:38Til gengæld bor han højest sandsynligt i Århus.Brodernumsi skrev: ↑22. maj 2026, 22:32Lige her, er det en fordel, vi aldrig bliver vist på en TV-kanal mere.
Jeg synes der må statueres nogle eksemperl lige nu og det må både være fra "toppen" og nogen af de uønskede.
En ting er, at det måske ikke er verdens vigtigste kamp, men at checke ud på den måde flere kampe i træk er utilstedeligt.
Derfor synes jeg der der er en 3-4 stykker der bør få at vide, at de ikke kommer til at spille mere for AaB, men da de er velkomne til at være på reserveholdet til træning de næste 2-3 år og, at de vil være bag U17/U19 spillere i køen til spilletid. Ideelt set burde disse spillere også udelukkes fra træningsmiljøet, men det kan man hvis ikke bare lige.
Jeg synes flg. må stå lige for. Makolli som en af dem der har spillet fast. Han er nok umiddelbart den mest talentfulde af de unge stoppere, men han er jo bare så fucking ufokuseret, at det ikke er til at holde ud at se på.
Jasson og Adedeji, dyre og tilfører ingen værdi og de bør også ud.
Hvad med de unge vil nogen sige og man er bestemt ikke uden ansvar som ung spiller, men det er jo ikke dem der skal gå forrest i det her og derfor er jeg også tilbageholdende ved at straffe de unge. Noel har ikke været god, men det er nok mere et spørgsmål om han ikke skal være VB. Jeg havde sgu spillet med Andersson eller Nielsen som er mere naturlige valg på pladsen.
Derudover tænker jeg, at en dyr spiller som Kaasa også bare sendes videre. Jeg tror egentlig han er bedre end hvad vi har set, men vi har bare ikke set det.
En ting er, at det måske ikke er verdens vigtigste kamp, men at checke ud på den måde flere kampe i træk er utilstedeligt.
Derfor synes jeg der der er en 3-4 stykker der bør få at vide, at de ikke kommer til at spille mere for AaB, men da de er velkomne til at være på reserveholdet til træning de næste 2-3 år og, at de vil være bag U17/U19 spillere i køen til spilletid. Ideelt set burde disse spillere også udelukkes fra træningsmiljøet, men det kan man hvis ikke bare lige.
Jeg synes flg. må stå lige for. Makolli som en af dem der har spillet fast. Han er nok umiddelbart den mest talentfulde af de unge stoppere, men han er jo bare så fucking ufokuseret, at det ikke er til at holde ud at se på.
Jasson og Adedeji, dyre og tilfører ingen værdi og de bør også ud.
Hvad med de unge vil nogen sige og man er bestemt ikke uden ansvar som ung spiller, men det er jo ikke dem der skal gå forrest i det her og derfor er jeg også tilbageholdende ved at straffe de unge. Noel har ikke været god, men det er nok mere et spørgsmål om han ikke skal være VB. Jeg havde sgu spillet med Andersson eller Nielsen som er mere naturlige valg på pladsen.
Derudover tænker jeg, at en dyr spiller som Kaasa også bare sendes videre. Jeg tror egentlig han er bedre end hvad vi har set, men vi har bare ikke set det.
RAUS RAUS SSE!
Skrev til Nordjyske Liveblog i dag, at kampen mindede mig omkring blamagen mod Middelfart - dette skrev jeg i første halvleg og det blev værre
Holdet skriger på erfaring, og det starter for mig på bænken ..
Steffen Højer har intet godt gjort for AaB, så jeg ville desværre starte der, og finde en erfaren træner - ellers hedder det 2. division næste sommer ..
Manden kan ikke sætte et hold op..
Kubel skal sendes retur til Aarhus Fremad - kæmpe fejlkøb
Jasson sendes over atlanten igen
Makolli tilbage over Øresund
Listen er lang .. Og det bliver hårdt at være fan de næste mange år for vi får ikke ryddet alt op til sommer
Steffen Højer har intet godt gjort for AaB, så jeg ville desværre starte der, og finde en erfaren træner - ellers hedder det 2. division næste sommer ..
Listen er lang .. Og det bliver hårdt at være fan de næste mange år for vi får ikke ryddet alt op til sommer
AaB - nu, i morgen & altid! 
Tror ikke vi behøver afskrive kubel endnu, men han er jo ikke den stjernespiller vi havde håbet på.. jeg tror på vi kan få mere ud af ham med nogle bedre hold kammerater.jayC skrev: ↑22. maj 2026, 23:07Skrev til Nordjyske Liveblog i dag, at kampen mindede mig omkring blamagen mod Middelfart - dette skrev jeg i første halvleg og det blev værre![]()
Jeg tror til gengæld ikke, at der sker det fjerneste. Vi kommer til at høre de samme floskler fra Steffen: “Knaldhårdt arbejde på træningsbanen”, “Nu skal vi stå sammen som et hold”, “Vi fejlede i dag, men…” og “Vi må ikke falde så meget sammen.”jayC skrev: ↑22. maj 2026, 23:07Skrev til Nordjyske Liveblog i dag, at kampen mindede mig omkring blamagen mod Middelfart - dette skrev jeg i første halvleg og det blev værre![]()
Helt ærligt - hvad kan han også sige? Manden har ikke noget omklædningsrum, og jeg tror heller ikke, han har evnerne til at vende det.
Møller kommer ikke til at gøre noget på grund af bestyrelsen.
Bestyrelsen kommer ikke til at gøre noget på grund af økonomien.
Imens kan Tuxen sidde tilbage med sin A/S-direktørløn og forhandle partneraftaler med “Jyttes Tandpleje” og “Bents Flytteservice”, mens Arbejdernes Landsbank siger tak for samarbejdet og smutter ud ad bagdøren.
De seneste små brudstykker fra Møller har været, at man nu skal kigge på, hvem der vil med videre – altså med tanke på, at nogen skal sorteres fra. De her kampe skulle blandt andet være afgørende for den vurdering, men han står jo tilbage med de samme spørgsmål som os andre:
Hvordan bygger man det her op igen? Hvad kan jeg sælge?
Og hvem med bare lidt evner og ambitioner gider spille med en gruppe, der er så ringe?
Det andet brudstykke fra Møller var, da han sagde:
“Der er to måder at blive bedre på: Man kan hente bedre spillere, og man kan træne sig bedre – vi skal begge dele.”
Kubel, som du nævner, er et symptom på noget, der er galt i AaB. Vores spillere udvikler sig ikke. De går enten i stå eller bliver dårligere.
Den eneste løsning er en ny træner. En ny start (igen) og så ind med nogle rutinerede, hårde hunde, der kan få lidt disciplin ind hos de små pudler, vi har rendende.
Jeg deler dit sortsyn. Der kommer ikke til at ske en skid før der sætter sig en beslutsom og dygtig mand for bordenden, slår i bordet og kyler det værste skidt ud og laver en håndfuld solide transfers. Folk er gået i stå, men det er nu vi må gå i krig med SSE igen.DellOrto skrev: ↑23. maj 2026, 01:12Jeg tror til gengæld ikke, at der sker det fjerneste. Vi kommer til at høre de samme floskler fra Steffen: “Knaldhårdt arbejde på træningsbanen”, “Nu skal vi stå sammen som et hold”, “Vi fejlede i dag, men…” og “Vi må ikke falde så meget sammen.”jayC skrev: ↑22. maj 2026, 23:07Skrev til Nordjyske Liveblog i dag, at kampen mindede mig omkring blamagen mod Middelfart - dette skrev jeg i første halvleg og det blev værre![]()
Helt ærligt - hvad kan han også sige? Manden har ikke noget omklædningsrum, og jeg tror heller ikke, han har evnerne til at vende det.
Møller kommer ikke til at gøre noget på grund af bestyrelsen.
Bestyrelsen kommer ikke til at gøre noget på grund af økonomien.
Imens kan Tuxen sidde tilbage med sin A/S-direktørløn og forhandle partneraftaler med “Jyttes Tandpleje” og “Bents Flytteservice”, mens Arbejdernes Landsbank siger tak for samarbejdet og smutter ud ad bagdøren.
De seneste små brudstykker fra Møller har været, at man nu skal kigge på, hvem der vil med videre – altså med tanke på, at nogen skal sorteres fra. De her kampe skulle blandt andet være afgørende for den vurdering, men han står jo tilbage med de samme spørgsmål som os andre:
Hvordan bygger man det her op igen? Hvad kan jeg sælge?
Og hvem med bare lidt evner og ambitioner gider spille med en gruppe, der er så ringe?
Det andet brudstykke fra Møller var, da han sagde:
“Der er to måder at blive bedre på: Man kan hente bedre spillere, og man kan træne sig bedre – vi skal begge dele.”
Kubel, som du nævner, er et symptom på noget, der er galt i AaB. Vores spillere udvikler sig ikke. De går enten i stå eller bliver dårligere.
Den eneste løsning er en ny træner. En ny start (igen) og så ind med nogle rutinerede, hårde hunde, der kan få lidt disciplin ind hos de små pudler, vi har rendende.
Jeg kan kun opfordre alle medfans til alt sætte alt ind på at smadre BPTCs/Peters familiens omdømme indtil de trækker sig helt.
Og jeg håber der bliver en massiv protest til sidste hjemmekamp. Det er eneste grund til jeg ville gide komme derud.
RAUS RAUS SSE!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Kubel kan stadig være et godt køb, men ligner den norske Martin Samuelsen vi havde år tilbage. Først tænkt som kant, anden angriber, da første angriberen så missede, blev han solgt som fuldblods angriber. Og det var han ikke.
Vi skal have en rigtig angriber til ham for, at han kan blomstre.
Vi har ikke reel angriber. Men skaderne til Helenius kan intet bygges op om ham.
Vi har ikke reel angriber. Men skaderne til Helenius kan intet bygges op om ham.
- FlæskeFrank
Kubel ligner en der er bange for sig selv. Går og gemmer sig. Tager de forkerte løb. Ved ikke helt hvor han skal placere sig. Og er slet ikke med i kampeneFlæskeFrank skrev: ↑23. maj 2026, 08:52Kubel kan stadig være et godt køb, men ligner den norske Martin Samuelsen vi havde år tilbage. Først tænkt som kant, anden angriber, da første angriberen så missede, blev han solgt som fuldblods angriber. Og det var han ikke.
Det kan man sige om de fleste spillere - men der er et tema i. AaB om at man gør spillere dårligere
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Men er det ikke ofte et udtryk for at spilleren ikke forstår spillestilen? De færreste er kreative med resultat udkommende, hvis der ikke er kendte rammer.
- FlæskeFrank