Vi har helt afgjort brug for at få afklaret ejersituationen. Det er alfa omega for klubbens udvikling på den længere bane. Her på den kortere bane er der dog nød til at blive stillet alvorlige spørgstegn ved Højer. Truppen er virkelig dårlig ja, men vi bliver konsekvent kørt rundt af halvprofessionelle spillere. Ydmygelse på ydmygelse. Vi er helt væk på alle parametre.Kunji skrev: ↑23. maj 2026, 16:44Jeg tror desværre, at vi er nødt til at skulle have det her shitshow med tyskerne overstået først. Det virker praktisk talt umuligt at kigge fremad, så længe den klods hænger om benet.
Hvis Jens Rasmussen vitterligt er ved at overtage det her, så håber jeg, at han er indstillet på, at det skal ske nu. Endnu et spildt transfervindue fordi det hele er uafklaret kommer til at ødelægge endnu en sæson.
Og selv hvis man vil af med Højer, hvem skulle så have lyst til at komme ind i det nu. Jeg tror sagtens AaB kan tiltrække en kapacitet, men ikke så længe tyskerne er her.
Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg tænker ikke, at det er et specielt godt skudsmål for en træner, hvis han kun kan spille ét system.Martino1 skrev: ↑23. maj 2026, 17:25Daniel Kristensen gør det rigtig flot oppe i Thisted, men han spiller 352 og det må man vel ikke i AaB.Jakobsen skrev: ↑23. maj 2026, 15:54Jeg tror vi skal ud i et trænertalent nedefra, men der har man jo også ødelagt den interne pipeline.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 15:30Enig. Også bare forslag til, hvem der nok ville være interesseret i at komme til AaB.Lyfe skrev: ↑23. maj 2026, 14:49Jacob Nestrup…. Så vil jeg hellere rykke ned i 2 div end høre et interview med ham med et AaB logo på trøjenR Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 11:20Ledige trænere, som nok ville finde bunden af 1. division interessant:
Eirik Horneland
Olof Mellberg
Domenico Tedesco
Janne Andersson
Edin Terzic
Glenn
Peter Hyballa
Jacob Neestrup
Steve Cooper
Joachim Löw
Det er i hvert fald det stik modsatte, AaB har brug for.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg tænker også, selvom jeg forsøger at tage AaB-brillerne af, at cheftræner i AaB er et relativt interessant job for mange.Kunji skrev: ↑23. maj 2026, 16:44Jeg tror desværre, at vi er nødt til at skulle have det her shitshow med tyskerne overstået først. Det virker praktisk talt umuligt at kigge fremad, så længe den klods hænger om benet.
Hvis Jens Rasmussen vitterligt er ved at overtage det her, så håber jeg, at han er indstillet på, at det skal ske nu. Endnu et spildt transfervindue fordi det hele er uafklaret kommer til at ødelægge endnu en sæson.
Og selv hvis man vil af med Højer, hvem skulle så have lyst til at komme ind i det nu. Jeg tror sagtens AaB kan tiltrække en kapacitet, men ikke så længe tyskerne er her.
Det er klart, at vi ikke kan hive de samme kapaciteter som tidligere, fordi bunden er gået ud af klubben på alle ledder og kanter, men alligevel tror jeg, at brandet stadig er pænt blandt fodboldfolk. Også, fordi man stadig kører med et setup, der hører en anden liga til.
Men jeg er enig. Så længe de fedtede tyskere har den mindste at skulle sige i klubben, er det noget, der skræmmer. Det være sig både spillere og trænere.
Ingen har lyst til at komme til en klub, hvor alt sejler, og man har en strategi, der er hentet hos ALDI.
Ædruelighedens stemme
Jeg ved ikke om han kun kan spille et system; jeg var bare at han overpræsterer med Thisted - så at få noget ud af lidt evner han i hvert fald.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 18:27Jeg tænker ikke, at det er et specielt godt skudsmål for en træner, hvis han kun kan spille ét system.Martino1 skrev: ↑23. maj 2026, 17:25Daniel Kristensen gør det rigtig flot oppe i Thisted, men han spiller 352 og det må man vel ikke i AaB.Jakobsen skrev: ↑23. maj 2026, 15:54Jeg tror vi skal ud i et trænertalent nedefra, men der har man jo også ødelagt den interne pipeline.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 15:30Enig. Også bare forslag til, hvem der nok ville være interesseret i at komme til AaB.Lyfe skrev: ↑23. maj 2026, 14:49Jacob Nestrup…. Så vil jeg hellere rykke ned i 2 div end høre et interview med ham med et AaB logo på trøjenR Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 11:20Ledige trænere, som nok ville finde bunden af 1. division interessant:
Eirik Horneland
Olof Mellberg
Domenico Tedesco
Janne Andersson
Edin Terzic
Glenn
Peter Hyballa
Jacob Neestrup
Steve Cooper
Joachim Löw
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg kender ham ikke, og han kan sikkert være glimrende.Martino1 skrev: ↑23. maj 2026, 21:27Jeg ved ikke om han kun kan spille et system; jeg var bare at han overpræsterer med Thisted - så at få noget ud af lidt evner han i hvert fald.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 18:27Jeg tænker ikke, at det er et specielt godt skudsmål for en træner, hvis han kun kan spille ét system.Martino1 skrev: ↑23. maj 2026, 17:25Daniel Kristensen gør det rigtig flot oppe i Thisted, men han spiller 352 og det må man vel ikke i AaB.Jakobsen skrev: ↑23. maj 2026, 15:54Jeg tror vi skal ud i et trænertalent nedefra, men der har man jo også ødelagt den interne pipeline.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 15:30Enig. Også bare forslag til, hvem der nok ville være interesseret i at komme til AaB.
Jeg tror bare, at det nuværende AaB har voldsomt meget brug for noget helt andet end en træner, som har været seniortræner i 2. division i 3 år.
Ja, jeg ved godt, at det også er det muliges kunst, men det er blot, hvad jeg mener, klubben har brug for.
Altså, siden Wieghorst har alt jo nærmest været "talentfulde og upcoming" eller med meget lidt erfaring, og intet af det har jo været voldsomt godt. Og det er sådan set bare blevet værre og værre.
Personligt tror jeg ikke, at vi var faldet så dybt, hvis man ikke havde hældt Wichmann ud, fordi Peters' ego blev såret, og han blev tøsefornærmet.
Ædruelighedens stemme
Det er svært at gisne om. Jeg var ikke fan af Wichmann og Højer var ikke min drømmetræner. Jeg kan meget bedre lide Højer end Wichmann i forhold til personlighed og det var faktisk befriende at høre Højer tage fløjshandsken af i Ripodsten efter blamagen i Aarhus, men ligenu er jeg der hvor jeg tror der er behov for at forsøge et trænerskifte igen. Det KAN ikke passe at holdet er SÅ ringe. Den er svær ligenu - jeg ville nødig stå med beslutningen i hvert fald.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 21:54Jeg kender ham ikke, og han kan sikkert være glimrende.Martino1 skrev: ↑23. maj 2026, 21:27Jeg ved ikke om han kun kan spille et system; jeg var bare at han overpræsterer med Thisted - så at få noget ud af lidt evner han i hvert fald.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 18:27Jeg tænker ikke, at det er et specielt godt skudsmål for en træner, hvis han kun kan spille ét system.Martino1 skrev: ↑23. maj 2026, 17:25Daniel Kristensen gør det rigtig flot oppe i Thisted, men han spiller 352 og det må man vel ikke i AaB.Jakobsen skrev: ↑23. maj 2026, 15:54Jeg tror vi skal ud i et trænertalent nedefra, men der har man jo også ødelagt den interne pipeline.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 15:30
Enig. Også bare forslag til, hvem der nok ville være interesseret i at komme til AaB.
Jeg tror bare, at det nuværende AaB har voldsomt meget brug for noget helt andet end en træner, som har været seniortræner i 2. division i 3 år.
Ja, jeg ved godt, at det også er det muliges kunst, men det er blot, hvad jeg mener, klubben har brug for.
Altså, siden Wieghorst har alt jo nærmest været "talentfulde og upcoming" eller med meget lidt erfaring, og intet af det har jo været voldsomt godt. Og det er sådan set bare blevet værre og værre.
Personligt tror jeg ikke, at vi var faldet så dybt, hvis man ikke havde hældt Wichmann ud, fordi Peters' ego blev såret, og han blev tøsefornærmet.
Daniel Kristensen var bare et bud fordi han ikke kan koste alverden og samtidig kan få meget ud af meget lidt.