tror det er japaneren. det er en udlænding.
Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Er det i Ripodsten, livebloggen på Nordjyske eller hvor har Ydesen givet meldingen om ny spiller?
-
Alpa Chino
- Superliga

Synes det er en fejl at sende Noshe videre. Tror han ender i Hobro, de mangler en god spiller på højre wingback i deres 352 opstilling - de har spillet med Christian Enemark og Haarup derude og det har ikke været specielt prangende. Der vil Noshe passe perfekt ind. De to andre var vel som forventet, total spild af penge.Funky skrev: ↑27. maj 2026, 12:20Nå, AaB siger farvel til Adam Andersson, Amankwah og Noshe. De to første: Fint. Lidt ærgerligt med Noshe, han ryger sikkert til Vendsyssel eller Hobro og kommer formentlig til at gøre det ret godt. Men fair nok, der skal skæres til, og det er sikkert også bedst for Noshe i sidste ende.
Afgangen af Andersson gør så ikke behovet for en stærk højre/venstreback mindre...
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
De har da spillet med indadvendte wing-backs og Lukas Klitten på højre side. Enemark har dækket i venstre side.Martino1 skrev: ↑27. maj 2026, 13:57Synes det er en fejl at sende Noshe videre. Tror han ender i Hobro, de mangler en god spiller på højre wingback i deres 352 opstilling - de har spillet med Christian Enemark og Haarup derude og det har ikke været specielt prangende. Der vil Noshe passe perfekt ind. De to andre var vel som forventet, total spild af penge.Funky skrev: ↑27. maj 2026, 12:20Nå, AaB siger farvel til Adam Andersson, Amankwah og Noshe. De to første: Fint. Lidt ærgerligt med Noshe, han ryger sikkert til Vendsyssel eller Hobro og kommer formentlig til at gøre det ret godt. Men fair nok, der skal skæres til, og det er sikkert også bedst for Noshe i sidste ende.
Afgangen af Andersson gør så ikke behovet for en stærk højre/venstreback mindre...
Derfor tror jeg nu stadig Noshe kunne være et godt supplement til Hobro eller Vendsyssel.
Tak
Ja det har du ret i, de har dog ændret det flere gange undervejs, altså gået væk fra de indadvendte wingbacks. Either way ville han pynte - synes ikke Enemark er wingback. Haarup er en fin backup til begge backs dernede.Reyad skrev: ↑27. maj 2026, 14:00De har da spillet med indadvendte wing-backs og Lukas Klitten på højre side. Enemark har dækket i venstre side.Martino1 skrev: ↑27. maj 2026, 13:57Synes det er en fejl at sende Noshe videre. Tror han ender i Hobro, de mangler en god spiller på højre wingback i deres 352 opstilling - de har spillet med Christian Enemark og Haarup derude og det har ikke været specielt prangende. Der vil Noshe passe perfekt ind. De to andre var vel som forventet, total spild af penge.Funky skrev: ↑27. maj 2026, 12:20Nå, AaB siger farvel til Adam Andersson, Amankwah og Noshe. De to første: Fint. Lidt ærgerligt med Noshe, han ryger sikkert til Vendsyssel eller Hobro og kommer formentlig til at gøre det ret godt. Men fair nok, der skal skæres til, og det er sikkert også bedst for Noshe i sidste ende.
Derfor tror jeg nu stadig Noshe kunne være et godt supplement til Hobro eller Vendsyssel.
Han ville være en perfekt wingback og jeg tror stadig man kunne lave en Dalsgaard med ham og gøre ham til en højre back. Ville være en fed omskolingMartino1 skrev: ↑27. maj 2026, 13:57Synes det er en fejl at sende Noshe videre. Tror han ender i Hobro, de mangler en god spiller på højre wingback i deres 352 opstilling - de har spillet med Christian Enemark og Haarup derude og det har ikke været specielt prangende. Der vil Noshe passe perfekt ind. De to andre var vel som forventet, total spild af penge.Funky skrev: ↑27. maj 2026, 12:20Nå, AaB siger farvel til Adam Andersson, Amankwah og Noshe. De to første: Fint. Lidt ærgerligt med Noshe, han ryger sikkert til Vendsyssel eller Hobro og kommer formentlig til at gøre det ret godt. Men fair nok, der skal skæres til, og det er sikkert også bedst for Noshe i sidste ende.
Men wingback - helt enig.
Præcis - men AaB og gode beslutninger har ikke ligefrem harmoneret i årevis, så er da ikke overrasket over at de lader Noshe gå.baresi skrev: ↑27. maj 2026, 14:13Han ville være en perfekt wingback og jeg tror stadig man kunne lave en Dalsgaard med ham og gøre ham til en højre back. Ville være en fed omskolingMartino1 skrev: ↑27. maj 2026, 13:57Synes det er en fejl at sende Noshe videre. Tror han ender i Hobro, de mangler en god spiller på højre wingback i deres 352 opstilling - de har spillet med Christian Enemark og Haarup derude og det har ikke været specielt prangende. Der vil Noshe passe perfekt ind. De to andre var vel som forventet, total spild af penge.Funky skrev: ↑27. maj 2026, 12:20Nå, AaB siger farvel til Adam Andersson, Amankwah og Noshe. De to første: Fint. Lidt ærgerligt med Noshe, han ryger sikkert til Vendsyssel eller Hobro og kommer formentlig til at gøre det ret godt. Men fair nok, der skal skæres til, og det er sikkert også bedst for Noshe i sidste ende.
Spændende. Det kommer til at afspejle ambitionsniveauet for den kommende sæson.FIDEL skrev: ↑27. maj 2026, 12:41Det er en angriber.DarkHorse9000 skrev: ↑27. maj 2026, 12:24Ydesen melder om en ny spiller ind i morgen.
Spændende hvem det er?
Personligt håber jeg på Dalsgaard, fantastisk signal det vil sende til omverden. En blåstempling af det nye projekt, der begyndte sidste sommer og som påbegynder sin anden fase ved tyskernes afgang (forhåbentligt MEGET snart.)
Dalsgaard er beviseligt en god leder af omklædningsrummet, noget vores trup skriger på.
Baresi melder også at det er en angriber, og gætter på japaneren Brian. Er det noget du også har hørt?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Hurtigheden er i hvert fald en god egenskab at have. Men jeg synes nu stadig han er en ret stor lottokupon. Jeg forstår godt hvorfor AaB ikke forlænger, selvom det er vemodigt.Martino1 skrev: ↑27. maj 2026, 14:15Præcis - men AaB og gode beslutninger har ikke ligefrem harmoneret i årevis, så er da ikke overrasket over at de lader Noshe gå.baresi skrev: ↑27. maj 2026, 14:13Han ville være en perfekt wingback og jeg tror stadig man kunne lave en Dalsgaard med ham og gøre ham til en højre back. Ville være en fed omskolingMartino1 skrev: ↑27. maj 2026, 13:57Synes det er en fejl at sende Noshe videre. Tror han ender i Hobro, de mangler en god spiller på højre wingback i deres 352 opstilling - de har spillet med Christian Enemark og Haarup derude og det har ikke været specielt prangende. Der vil Noshe passe perfekt ind. De to andre var vel som forventet, total spild af penge.Funky skrev: ↑27. maj 2026, 12:20Nå, AaB siger farvel til Adam Andersson, Amankwah og Noshe. De to første: Fint. Lidt ærgerligt med Noshe, han ryger sikkert til Vendsyssel eller Hobro og kommer formentlig til at gøre det ret godt. Men fair nok, der skal skæres til, og det er sikkert også bedst for Noshe i sidste ende.
Hans skadeshistorik er selvfølgelig bekymrende.Forza skrev: ↑27. maj 2026, 14:27Hurtigheden er i hvert fald en god egenskab at have. Men jeg synes nu stadig han er en ret stor lottokupon. Jeg forstår godt hvorfor AaB ikke forlænger, selvom det er vemodigt.Martino1 skrev: ↑27. maj 2026, 14:15Præcis - men AaB og gode beslutninger har ikke ligefrem harmoneret i årevis, så er da ikke overrasket over at de lader Noshe gå.baresi skrev: ↑27. maj 2026, 14:13Han ville være en perfekt wingback og jeg tror stadig man kunne lave en Dalsgaard med ham og gøre ham til en højre back. Ville være en fed omskolingMartino1 skrev: ↑27. maj 2026, 13:57Synes det er en fejl at sende Noshe videre. Tror han ender i Hobro, de mangler en god spiller på højre wingback i deres 352 opstilling - de har spillet med Christian Enemark og Haarup derude og det har ikke været specielt prangende. Der vil Noshe passe perfekt ind. De to andre var vel som forventet, total spild af penge.Funky skrev: ↑27. maj 2026, 12:20Nå, AaB siger farvel til Adam Andersson, Amankwah og Noshe. De to første: Fint. Lidt ærgerligt med Noshe, han ryger sikkert til Vendsyssel eller Hobro og kommer formentlig til at gøre det ret godt. Men fair nok, der skal skæres til, og det er sikkert også bedst for Noshe i sidste ende.
Det skulle ikke undre mig han lander i Hobro og bliver en kæmpe success i deres 3-5-2, hvor han kan overtage positionen efter Max Nielsen.Forza skrev: ↑27. maj 2026, 14:27Hurtigheden er i hvert fald en god egenskab at have. Men jeg synes nu stadig han er en ret stor lottokupon. Jeg forstår godt hvorfor AaB ikke forlænger, selvom det er vemodigt.Martino1 skrev: ↑27. maj 2026, 14:15Præcis - men AaB og gode beslutninger har ikke ligefrem harmoneret i årevis, så er da ikke overrasket over at de lader Noshe gå.baresi skrev: ↑27. maj 2026, 14:13Han ville være en perfekt wingback og jeg tror stadig man kunne lave en Dalsgaard med ham og gøre ham til en højre back. Ville være en fed omskolingMartino1 skrev: ↑27. maj 2026, 13:57Synes det er en fejl at sende Noshe videre. Tror han ender i Hobro, de mangler en god spiller på højre wingback i deres 352 opstilling - de har spillet med Christian Enemark og Haarup derude og det har ikke været specielt prangende. Der vil Noshe passe perfekt ind. De to andre var vel som forventet, total spild af penge.Funky skrev: ↑27. maj 2026, 12:20Nå, AaB siger farvel til Adam Andersson, Amankwah og Noshe. De to første: Fint. Lidt ærgerligt med Noshe, han ryger sikkert til Vendsyssel eller Hobro og kommer formentlig til at gøre det ret godt. Men fair nok, der skal skæres til, og det er sikkert også bedst for Noshe i sidste ende.
Han er jo nok lidt et gamble taget skaderne i betragtning.troelsh skrev: ↑27. maj 2026, 14:29Det skulle ikke undre mig han lander i Hobro og bliver en kæmpe success i deres 3-5-2, hvor han kan overtage positionen efter Max Nielsen.Forza skrev: ↑27. maj 2026, 14:27Hurtigheden er i hvert fald en god egenskab at have. Men jeg synes nu stadig han er en ret stor lottokupon. Jeg forstår godt hvorfor AaB ikke forlænger, selvom det er vemodigt.Martino1 skrev: ↑27. maj 2026, 14:15Præcis - men AaB og gode beslutninger har ikke ligefrem harmoneret i årevis, så er da ikke overrasket over at de lader Noshe gå.baresi skrev: ↑27. maj 2026, 14:13Han ville være en perfekt wingback og jeg tror stadig man kunne lave en Dalsgaard med ham og gøre ham til en højre back. Ville være en fed omskolingMartino1 skrev: ↑27. maj 2026, 13:57Synes det er en fejl at sende Noshe videre. Tror han ender i Hobro, de mangler en god spiller på højre wingback i deres 352 opstilling - de har spillet med Christian Enemark og Haarup derude og det har ikke været specielt prangende. Der vil Noshe passe perfekt ind. De to andre var vel som forventet, total spild af penge.Funky skrev: ↑27. maj 2026, 12:20Nå, AaB siger farvel til Adam Andersson, Amankwah og Noshe. De to første: Fint. Lidt ærgerligt med Noshe, han ryger sikkert til Vendsyssel eller Hobro og kommer formentlig til at gøre det ret godt. Men fair nok, der skal skæres til, og det er sikkert også bedst for Noshe i sidste ende.
Han er derudover nok også lidt et genopbygningsprojekt.
Det er måske lettere for alle parter at gøre i f.eks. Hobro fremfor AaB. Der er stort pres på i AaB, der skal skæres ned til at vi har færre spillere og derfor bliver der også brug for dem vi har er fitte. Derudover kan vi jo også spørge os selvom Noshe passer ind til det system, hvor hodlet vil være bedst og om man ville lave holdet om pga. ham. Super offensive wingbacks er måske ikke lige sagen før vi har en defensiv base på plads og 3-5-2 / 3-4-3 ligger vel ikke i kortene.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Så en skadet Helenius, og 2-3 udviklingsspillere til angrebet, Uchebrian, Skovgaard og Fjeldgaard?
Det er fint for mig. Det er bagkæden og midterbanen, der sejler. Vi har lukket urimeligt mange mål ind.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Også fint for mig. Vores kantspillere kan også spille 9’eren en gang imellem.6’eren og CB’eren er vigtigere.
Jeg hørte MTB fortælle kort efter vintervinduets lukning, at man havde forsøgt med japanske Brian, men tiden var for knap til at lukke en handel. Det skyldes, at man i Japan har et meget specielt system, hvor man i nogle tilfælde skal forhandle med indtil flere universiteter.
MTB fortalte herefter, at Brian sagtens kunne blive aktuel til sommer, og at han havde imponeret under sit prøveophold.