I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Indlæg
af R Rosenberg » 27. maj 2026, 15:40
Kunji skrev: ↑27. maj 2026, 15:14
DGK skrev: ↑27. maj 2026, 15:10
Så en skadet Helenius, og 2-3 udviklingsspillere til angrebet, Uchebrian, Skovgaard og Fjeldgaard?
Det er fint for mig. Det er bagkæden og midterbanen, der sejler. Vi har lukket urimeligt mange mål ind.
Samme her. Vi skal have sat en prop i den defensiv, og det gør vi i min optik bedst ved at hyre nogle reelle kapaciteter i forsvaret og den defensive midtbane.
Er der andre, der har hørt, at Thelander måske er i spil? Ville være en kongesigning i min optik. Vi mangler nøjagtig den robusthed og det lederskab, han er eksponent for.
Ædruelighedens stemme
-
Forza
- Allstar

- Indlæg: 8746
- Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59
Indlæg
af Forza » 27. maj 2026, 15:58
R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2026, 15:40
Kunji skrev: ↑27. maj 2026, 15:14
DGK skrev: ↑27. maj 2026, 15:10
Så en skadet Helenius, og 2-3 udviklingsspillere til angrebet, Uchebrian, Skovgaard og Fjeldgaard?
Det er fint for mig. Det er bagkæden og midterbanen, der sejler. Vi har lukket urimeligt mange mål ind.
Samme her. Vi skal have sat en prop i den defensiv, og det gør vi i min optik bedst ved at hyre nogle reelle kapaciteter i forsvaret og den defensive midtbane.
Er der andre, der har hørt, at Thelander måske er i spil? Ville være en kongesigning i min optik. Vi mangler nøjagtig den robusthed og det lederskab, han er eksponent for.
Det ville i hvert fald være den ultimative fuckfinger til tyskerne. Erfaringen, lederegenskaberne og AaB hjertet ville være et kup. Om niveauet er der er jeg mere tvivlende omkring. Den sidste tid i AaB og tiden i Lyngby synes jeg ikke var prangende. Men trods alt nok bedre end vores nuværende CB’ere.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Indlæg
af R Rosenberg » 27. maj 2026, 16:25
Forza skrev: ↑27. maj 2026, 15:58
R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2026, 15:40
Kunji skrev: ↑27. maj 2026, 15:14
DGK skrev: ↑27. maj 2026, 15:10
Så en skadet Helenius, og 2-3 udviklingsspillere til angrebet, Uchebrian, Skovgaard og Fjeldgaard?
Det er fint for mig. Det er bagkæden og midterbanen, der sejler. Vi har lukket urimeligt mange mål ind.
Samme her. Vi skal have sat en prop i den defensiv, og det gør vi i min optik bedst ved at hyre nogle reelle kapaciteter i forsvaret og den defensive midtbane.
Er der andre, der har hørt, at Thelander måske er i spil? Ville være en kongesigning i min optik. Vi mangler nøjagtig den robusthed og det lederskab, han er eksponent for.
Det ville i hvert fald være den ultimative fuckfinger til tyskerne. Erfaringen, lederegenskaberne og AaB hjertet ville være et kup. Om niveauet er der er jeg mere tvivlende omkring. Den sidste tid i AaB og tiden i Lyngby synes jeg ikke var prangende. Men trods alt nok bedre end vores nuværende CB’ere.
Nej, han er ikke top of the pop længere, men hans lederskab, dedikation og erfaring samt ikke mindst hårdhed har vi endnu mere brug for end hans evner i hans prime.
Og ja, klart niveauer over både Makolli og især Olsson.
Ædruelighedens stemme
-
FlemmingG
- Landshold

- Indlæg: 913
- Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47
Indlæg
af FlemmingG » 27. maj 2026, 16:33
R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2026, 16:25
Forza skrev: ↑27. maj 2026, 15:58
R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2026, 15:40
Kunji skrev: ↑27. maj 2026, 15:14
DGK skrev: ↑27. maj 2026, 15:10
Så en skadet Helenius, og 2-3 udviklingsspillere til angrebet, Uchebrian, Skovgaard og Fjeldgaard?
Det er fint for mig. Det er bagkæden og midterbanen, der sejler. Vi har lukket urimeligt mange mål ind.
Samme her. Vi skal have sat en prop i den defensiv, og det gør vi i min optik bedst ved at hyre nogle reelle kapaciteter i forsvaret og den defensive midtbane.
Er der andre, der har hørt, at Thelander måske er i spil? Ville være en kongesigning i min optik. Vi mangler nøjagtig den robusthed og det lederskab, han er eksponent for.
Det ville i hvert fald være den ultimative fuckfinger til tyskerne. Erfaringen, lederegenskaberne og AaB hjertet ville være et kup. Om niveauet er der er jeg mere tvivlende omkring. Den sidste tid i AaB og tiden i Lyngby synes jeg ikke var prangende. Men trods alt nok bedre end vores nuværende CB’ere.
Nej, han er ikke top of the pop længere, men hans lederskab, dedikation og erfaring samt ikke mindst hårdhed har vi endnu mere brug for end hans evner i hans prime.
Og ja, klart niveauer over både Makolli og især Olsson.
Han har trods alt spillet 25 kampe i den cypriotiske liga - den matcher da til fulde den danske første division. I min optik en no-brainer..
Dalsgaard er trods alt ca 2 år ældre og han er vel en af de bedste forsvarsspillere i superligaen. Så jeg tror på at Thelander ville kunne gøre en god figur i klubben i minimum 1 sæson
-
Funky
- Allstar

- Indlæg: 16012
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15
Indlæg
af Funky » 27. maj 2026, 16:33
Japaneren Brian. Det lyder simpelthen som en karakter fra Mandrilaftalen. Men det skal ikke ligge ham til last, tværtimod, og kan han tonse bolde i mål skal det nok blive et trøje-hit.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Jakobsen
- Allstar

- Indlæg: 6756
- Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
- Favoritspiller: Augu
Indlæg
af Jakobsen » 27. maj 2026, 16:34
R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2026, 16:25
Forza skrev: ↑27. maj 2026, 15:58
R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2026, 15:40
Kunji skrev: ↑27. maj 2026, 15:14
DGK skrev: ↑27. maj 2026, 15:10
Så en skadet Helenius, og 2-3 udviklingsspillere til angrebet, Uchebrian, Skovgaard og Fjeldgaard?
Det er fint for mig. Det er bagkæden og midterbanen, der sejler. Vi har lukket urimeligt mange mål ind.
Samme her. Vi skal have sat en prop i den defensiv, og det gør vi i min optik bedst ved at hyre nogle reelle kapaciteter i forsvaret og den defensive midtbane.
Er der andre, der har hørt, at Thelander måske er i spil? Ville være en kongesigning i min optik. Vi mangler nøjagtig den robusthed og det lederskab, han er eksponent for.
Det ville i hvert fald være den ultimative fuckfinger til tyskerne. Erfaringen, lederegenskaberne og AaB hjertet ville være et kup. Om niveauet er der er jeg mere tvivlende omkring. Den sidste tid i AaB og tiden i Lyngby synes jeg ikke var prangende. Men trods alt nok bedre end vores nuværende CB’ere.
Nej, han er ikke top of the pop længere, men hans lederskab, dedikation og erfaring samt ikke mindst hårdhed har vi endnu mere brug for end hans evner i hans prime.
Og ja, klart niveauer over både Makolli og især Olsson.
Jeg så også gerne Thelander ind som en stabalisator.
Dog skal det være med en solid erkendelse af no more fucking 4-3-3 og højt pres.
Jeg skal dog også være ærlig at sige, at aktuel tiltro til Makolli ligger under at prøve Simonsen, Thorst eller Boye i deres aktuelle forfatning.
RAUS RAUS SSE!
-
Funky
- Allstar

- Indlæg: 16012
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15
Indlæg
af Funky » 27. maj 2026, 16:34
FlemmingG skrev: ↑27. maj 2026, 16:33
R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2026, 16:25
Forza skrev: ↑27. maj 2026, 15:58
R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2026, 15:40
Kunji skrev: ↑27. maj 2026, 15:14
DGK skrev: ↑27. maj 2026, 15:10
Så en skadet Helenius, og 2-3 udviklingsspillere til angrebet, Uchebrian, Skovgaard og Fjeldgaard?
Det er fint for mig. Det er bagkæden og midterbanen, der sejler. Vi har lukket urimeligt mange mål ind.
Samme her. Vi skal have sat en prop i den defensiv, og det gør vi i min optik bedst ved at hyre nogle reelle kapaciteter i forsvaret og den defensive midtbane.
Er der andre, der har hørt, at Thelander måske er i spil? Ville være en kongesigning i min optik. Vi mangler nøjagtig den robusthed og det lederskab, han er eksponent for.
Det ville i hvert fald være den ultimative fuckfinger til tyskerne. Erfaringen, lederegenskaberne og AaB hjertet ville være et kup. Om niveauet er der er jeg mere tvivlende omkring. Den sidste tid i AaB og tiden i Lyngby synes jeg ikke var prangende. Men trods alt nok bedre end vores nuværende CB’ere.
Nej, han er ikke top of the pop længere, men hans lederskab, dedikation og erfaring samt ikke mindst hårdhed har vi endnu mere brug for end hans evner i hans prime.
Og ja, klart niveauer over både Makolli og især Olsson.
Han har trods alt spillet 25 kampe i den cypriotiske liga - den matcher da til fulde den danske første division. I min optik en no-brainer..
Dalsgaard er trods alt ca 2 år ældre og han er vel en af de bedste forsvarsspillere i superligaen. Så jeg tror på at Thelander ville kunne gøre en god figur i klubben i minimum 1 sæson
Liiidt svært at se ham vende tilbage, sådan som han røg ud af klubben.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
haghdk
- Landshold

- Indlæg: 957
- Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Indlæg
af haghdk » 27. maj 2026, 16:52
Funky skrev: ↑27. maj 2026, 16:34
FlemmingG skrev: ↑27. maj 2026, 16:33
R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2026, 16:25
Forza skrev: ↑27. maj 2026, 15:58
R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2026, 15:40
Kunji skrev: ↑27. maj 2026, 15:14
Det er fint for mig. Det er bagkæden og midterbanen, der sejler. Vi har lukket urimeligt mange mål ind.
Samme her. Vi skal have sat en prop i den defensiv, og det gør vi i min optik bedst ved at hyre nogle reelle kapaciteter i forsvaret og den defensive midtbane.
Er der andre, der har hørt, at Thelander måske er i spil? Ville være en kongesigning i min optik. Vi mangler nøjagtig den robusthed og det lederskab, han er eksponent for.
Det ville i hvert fald være den ultimative fuckfinger til tyskerne. Erfaringen, lederegenskaberne og AaB hjertet ville være et kup. Om niveauet er der er jeg mere tvivlende omkring. Den sidste tid i AaB og tiden i Lyngby synes jeg ikke var prangende. Men trods alt nok bedre end vores nuværende CB’ere.
Nej, han er ikke top of the pop længere, men hans lederskab, dedikation og erfaring samt ikke mindst hårdhed har vi endnu mere brug for end hans evner i hans prime.
Og ja, klart niveauer over både Makolli og især Olsson.
Han har trods alt spillet 25 kampe i den cypriotiske liga - den matcher da til fulde den danske første division. I min optik en no-brainer..
Dalsgaard er trods alt ca 2 år ældre og han er vel en af de bedste forsvarsspillere i superligaen. Så jeg tror på at Thelander ville kunne gøre en god figur i klubben i minimum 1 sæson
Liiidt svært at se ham vende tilbage, sådan som han røg ud af klubben.
Den ser jeg heller ikke for mig. Ville kræve en undskyldning fra klubben af hidtil usete dimensioner hvis det skulle blive en realitet.
-
Forza
- Allstar

- Indlæg: 8746
- Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59
Indlæg
af Forza » 27. maj 2026, 16:54
haghdk skrev: ↑27. maj 2026, 16:52
Funky skrev: ↑27. maj 2026, 16:34
FlemmingG skrev: ↑27. maj 2026, 16:33
R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2026, 16:25
Forza skrev: ↑27. maj 2026, 15:58
R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2026, 15:40
Samme her. Vi skal have sat en prop i den defensiv, og det gør vi i min optik bedst ved at hyre nogle reelle kapaciteter i forsvaret og den defensive midtbane.
Er der andre, der har hørt, at Thelander måske er i spil? Ville være en kongesigning i min optik. Vi mangler nøjagtig den robusthed og det lederskab, han er eksponent for.
Det ville i hvert fald være den ultimative fuckfinger til tyskerne. Erfaringen, lederegenskaberne og AaB hjertet ville være et kup. Om niveauet er der er jeg mere tvivlende omkring. Den sidste tid i AaB og tiden i Lyngby synes jeg ikke var prangende. Men trods alt nok bedre end vores nuværende CB’ere.
Nej, han er ikke top of the pop længere, men hans lederskab, dedikation og erfaring samt ikke mindst hårdhed har vi endnu mere brug for end hans evner i hans prime.
Og ja, klart niveauer over både Makolli og især Olsson.
Han har trods alt spillet 25 kampe i den cypriotiske liga - den matcher da til fulde den danske første division. I min optik en no-brainer..
Dalsgaard er trods alt ca 2 år ældre og han er vel en af de bedste forsvarsspillere i superligaen. Så jeg tror på at Thelander ville kunne gøre en god figur i klubben i minimum 1 sæson
Liiidt svært at se ham vende tilbage, sådan som han røg ud af klubben.
Den ser jeg heller ikke for mig. Ville kræve en undskyldning fra klubben af hidtil usete dimensioner hvis det skulle blive en realitet.
Jeg har også svært ved at se det. Men omvendt så forsøgte John Møller jo at sweettalke Lucas tilbage. Det er vel ikke udelukket at han prøver det samme med T.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
baresi
- Allstar

- Indlæg: 4115
- Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
- Favoritspiller: baresi
Indlæg
af baresi » 27. maj 2026, 17:08
R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2026, 15:40
Kunji skrev: ↑27. maj 2026, 15:14
DGK skrev: ↑27. maj 2026, 15:10
Så en skadet Helenius, og 2-3 udviklingsspillere til angrebet, Uchebrian, Skovgaard og Fjeldgaard?
Det er fint for mig. Det er bagkæden og midterbanen, der sejler. Vi har lukket urimeligt mange mål ind.
Samme her. Vi skal have sat en prop i den defensiv, og det gør vi i min optik bedst ved at hyre nogle reelle kapaciteter i forsvaret og den defensive midtbane.
Er der andre, der har hørt, at Thelander måske er i spil? Ville være en kongesigning i min optik. Vi mangler nøjagtig den robusthed og det lederskab, han er eksponent for.
Han er i spil ja
Der er drøftelser med ham
-
baresi
- Allstar

- Indlæg: 4115
- Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
- Favoritspiller: baresi
Indlæg
af baresi » 27. maj 2026, 17:10
haghdk skrev: ↑27. maj 2026, 16:52
Funky skrev: ↑27. maj 2026, 16:34
FlemmingG skrev: ↑27. maj 2026, 16:33
R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2026, 16:25
Forza skrev: ↑27. maj 2026, 15:58
R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2026, 15:40
Samme her. Vi skal have sat en prop i den defensiv, og det gør vi i min optik bedst ved at hyre nogle reelle kapaciteter i forsvaret og den defensive midtbane.
Er der andre, der har hørt, at Thelander måske er i spil? Ville være en kongesigning i min optik. Vi mangler nøjagtig den robusthed og det lederskab, han er eksponent for.
Det ville i hvert fald være den ultimative fuckfinger til tyskerne. Erfaringen, lederegenskaberne og AaB hjertet ville være et kup. Om niveauet er der er jeg mere tvivlende omkring. Den sidste tid i AaB og tiden i Lyngby synes jeg ikke var prangende. Men trods alt nok bedre end vores nuværende CB’ere.
Nej, han er ikke top of the pop længere, men hans lederskab, dedikation og erfaring samt ikke mindst hårdhed har vi endnu mere brug for end hans evner i hans prime.
Og ja, klart niveauer over både Makolli og især Olsson.
Han har trods alt spillet 25 kampe i den cypriotiske liga - den matcher da til fulde den danske første division. I min optik en no-brainer..
Dalsgaard er trods alt ca 2 år ældre og han er vel en af de bedste forsvarsspillere i superligaen. Så jeg tror på at Thelander ville kunne gøre en god figur i klubben i minimum 1 sæson
Liiidt svært at se ham vende tilbage, sådan som han røg ud af klubben.
Den ser jeg heller ikke for mig. Ville kræve en undskyldning fra klubben af hidtil usete dimensioner hvis det skulle blive en realitet.
Nej det er Jan Peters han er træt af og har et problem med ikke dem ude i klubben. Der er drøftelser med ham
-
Funky
- Allstar

- Indlæg: 16012
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15
Indlæg
af Funky » 27. maj 2026, 17:16
Okay, DET er interessant nyt!
Ham og Pudel/Tiedemann sammen ville ikke ligefrem være verdens hurtigste centerforsvar, men på erfaring og indstilling burde det være top notch i 1.div. Pudel ville formentlig være den bedste i trioen på bolden, i øvrigt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Forza
- Allstar

- Indlæg: 8746
- Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59
Indlæg
af Forza » 27. maj 2026, 17:20
baresi skrev: ↑27. maj 2026, 17:10
haghdk skrev: ↑27. maj 2026, 16:52
Funky skrev: ↑27. maj 2026, 16:34
FlemmingG skrev: ↑27. maj 2026, 16:33
R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2026, 16:25
Forza skrev: ↑27. maj 2026, 15:58
Det ville i hvert fald være den ultimative fuckfinger til tyskerne. Erfaringen, lederegenskaberne og AaB hjertet ville være et kup. Om niveauet er der er jeg mere tvivlende omkring. Den sidste tid i AaB og tiden i Lyngby synes jeg ikke var prangende. Men trods alt nok bedre end vores nuværende CB’ere.
Nej, han er ikke top of the pop længere, men hans lederskab, dedikation og erfaring samt ikke mindst hårdhed har vi endnu mere brug for end hans evner i hans prime.
Og ja, klart niveauer over både Makolli og især Olsson.
Han har trods alt spillet 25 kampe i den cypriotiske liga - den matcher da til fulde den danske første division. I min optik en no-brainer..
Dalsgaard er trods alt ca 2 år ældre og han er vel en af de bedste forsvarsspillere i superligaen. Så jeg tror på at Thelander ville kunne gøre en god figur i klubben i minimum 1 sæson
Liiidt svært at se ham vende tilbage, sådan som han røg ud af klubben.
Den ser jeg heller ikke for mig. Ville kræve en undskyldning fra klubben af hidtil usete dimensioner hvis det skulle blive en realitet.
Nej det er Jan Peters han er træt af og har et problem med ikke dem ude i klubben. Der er drøftelser med ham
Er vi ikke alle det?
Ved du hvor langt det er? Er det sandsynligt at de laver en aftale?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
baresi
- Allstar

- Indlæg: 4115
- Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
- Favoritspiller: baresi
Indlæg
af baresi » 27. maj 2026, 17:23
Forza skrev: ↑27. maj 2026, 17:20
baresi skrev: ↑27. maj 2026, 17:10
haghdk skrev: ↑27. maj 2026, 16:52
Funky skrev: ↑27. maj 2026, 16:34
FlemmingG skrev: ↑27. maj 2026, 16:33
R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2026, 16:25
Nej, han er ikke top of the pop længere, men hans lederskab, dedikation og erfaring samt ikke mindst hårdhed har vi endnu mere brug for end hans evner i hans prime.
Og ja, klart niveauer over både Makolli og især Olsson.
Han har trods alt spillet 25 kampe i den cypriotiske liga - den matcher da til fulde den danske første division. I min optik en no-brainer..
Dalsgaard er trods alt ca 2 år ældre og han er vel en af de bedste forsvarsspillere i superligaen. Så jeg tror på at Thelander ville kunne gøre en god figur i klubben i minimum 1 sæson
Liiidt svært at se ham vende tilbage, sådan som han røg ud af klubben.
Den ser jeg heller ikke for mig. Ville kræve en undskyldning fra klubben af hidtil usete dimensioner hvis det skulle blive en realitet.
Nej det er Jan Peters han er træt af og har et problem med ikke dem ude i klubben. Der er drøftelser med ham
Er vi ikke alle det?
Ved du hvor langt det er? Er det sandsynligt at de laver en aftale?
Ved at der har været samtaler med ham og John Møller og tror den mest ligger hos Thelander som jeg hører det. Det er vist AaB der har taget kontakt kunne jo være klasse at få ham ind også for at sende en kæmpe fuck finger til Peters
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Indlæg
af R Rosenberg » 27. maj 2026, 17:35
baresi skrev: ↑27. maj 2026, 17:23
Forza skrev: ↑27. maj 2026, 17:20
baresi skrev: ↑27. maj 2026, 17:10
haghdk skrev: ↑27. maj 2026, 16:52
Funky skrev: ↑27. maj 2026, 16:34
FlemmingG skrev: ↑27. maj 2026, 16:33
Han har trods alt spillet 25 kampe i den cypriotiske liga - den matcher da til fulde den danske første division. I min optik en no-brainer..
Dalsgaard er trods alt ca 2 år ældre og han er vel en af de bedste forsvarsspillere i superligaen. Så jeg tror på at Thelander ville kunne gøre en god figur i klubben i minimum 1 sæson
Liiidt svært at se ham vende tilbage, sådan som han røg ud af klubben.
Den ser jeg heller ikke for mig. Ville kræve en undskyldning fra klubben af hidtil usete dimensioner hvis det skulle blive en realitet.
Nej det er Jan Peters han er træt af og har et problem med ikke dem ude i klubben. Der er drøftelser med ham
Er vi ikke alle det?
Ved du hvor langt det er? Er det sandsynligt at de laver en aftale?
Ved at der har været samtaler med ham og John Møller og tror den mest ligger hos Thelander som jeg hører det. Det er vist AaB der har taget kontakt kunne jo være klasse at få ham ind også for at sende en kæmpe fuck finger til Peters
Det er også dét, jeg har hørt.
Ædruelighedens stemme
-
Sauer
- Allstar

- Indlæg: 3017
- Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Indlæg
af Sauer » 27. maj 2026, 17:37
baresi skrev: ↑27. maj 2026, 17:23
Forza skrev: ↑27. maj 2026, 17:20
baresi skrev: ↑27. maj 2026, 17:10
haghdk skrev: ↑27. maj 2026, 16:52
Funky skrev: ↑27. maj 2026, 16:34
FlemmingG skrev: ↑27. maj 2026, 16:33
Han har trods alt spillet 25 kampe i den cypriotiske liga - den matcher da til fulde den danske første division. I min optik en no-brainer..
Dalsgaard er trods alt ca 2 år ældre og han er vel en af de bedste forsvarsspillere i superligaen. Så jeg tror på at Thelander ville kunne gøre en god figur i klubben i minimum 1 sæson
Liiidt svært at se ham vende tilbage, sådan som han røg ud af klubben.
Den ser jeg heller ikke for mig. Ville kræve en undskyldning fra klubben af hidtil usete dimensioner hvis det skulle blive en realitet.
Nej det er Jan Peters han er træt af og har et problem med ikke dem ude i klubben. Der er drøftelser med ham
Er vi ikke alle det?
Ved du hvor langt det er? Er det sandsynligt at de laver en aftale?
Ved at der har været samtaler med ham og John Møller og tror den mest ligger hos Thelander som jeg hører det. Det er vist AaB der har taget kontakt kunne jo være klasse at få ham ind også for at sende en kæmpe fuck finger til Peters
Håber kun vi henter ham, hvis han vurderes at være en reel forstærkning. Ikke for at sige skråt op til nogen.
Jeg var ikke særligt imponeret over Thelander, sidst han var her. Men siden da er vores niveau jo kun gået nedad - så måske han kan hjælpe os.
-
Funky
- Allstar

- Indlæg: 16012
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15
Indlæg
af Funky » 27. maj 2026, 17:41
Sauer skrev: ↑27. maj 2026, 17:37
baresi skrev: ↑27. maj 2026, 17:23
Forza skrev: ↑27. maj 2026, 17:20
baresi skrev: ↑27. maj 2026, 17:10
haghdk skrev: ↑27. maj 2026, 16:52
Funky skrev: ↑27. maj 2026, 16:34
Liiidt svært at se ham vende tilbage, sådan som han røg ud af klubben.
Den ser jeg heller ikke for mig. Ville kræve en undskyldning fra klubben af hidtil usete dimensioner hvis det skulle blive en realitet.
Nej det er Jan Peters han er træt af og har et problem med ikke dem ude i klubben. Der er drøftelser med ham
Er vi ikke alle det?
Ved du hvor langt det er? Er det sandsynligt at de laver en aftale?
Ved at der har været samtaler med ham og John Møller og tror den mest ligger hos Thelander som jeg hører det. Det er vist AaB der har taget kontakt kunne jo være klasse at få ham ind også for at sende en kæmpe fuck finger til Peters
Håber kun vi henter ham, hvis han vurderes at være en reel forstærkning. Ikke for at sige skråt op til nogen.
Jeg var ikke særligt imponeret over Thelander, sidst han var her. Men siden da er vores niveau jo kun gået nedad - så måske han kan hjælpe os.
Der var så meget, som også var dysfunktionelt den gang, at det næsten er svært at bedømme den enkelte spiller, selv om jeg også genkender billedet af, at han ikke ligefrem var nogen dominerende skikkelse.
Det samme forbehold må man jo så også i et eller andet omfang udstrække til de nuværende AaB-spillere.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Forza
- Allstar

- Indlæg: 8746
- Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59
Indlæg
af Forza » 27. maj 2026, 17:47
Funky skrev: ↑27. maj 2026, 17:41
Sauer skrev: ↑27. maj 2026, 17:37
baresi skrev: ↑27. maj 2026, 17:23
Forza skrev: ↑27. maj 2026, 17:20
baresi skrev: ↑27. maj 2026, 17:10
haghdk skrev: ↑27. maj 2026, 16:52
Den ser jeg heller ikke for mig. Ville kræve en undskyldning fra klubben af hidtil usete dimensioner hvis det skulle blive en realitet.
Nej det er Jan Peters han er træt af og har et problem med ikke dem ude i klubben. Der er drøftelser med ham
Er vi ikke alle det?
Ved du hvor langt det er? Er det sandsynligt at de laver en aftale?
Ved at der har været samtaler med ham og John Møller og tror den mest ligger hos Thelander som jeg hører det. Det er vist AaB der har taget kontakt kunne jo være klasse at få ham ind også for at sende en kæmpe fuck finger til Peters
Håber kun vi henter ham, hvis han vurderes at være en reel forstærkning. Ikke for at sige skråt op til nogen.
Jeg var ikke særligt imponeret over Thelander, sidst han var her. Men siden da er vores niveau jo kun gået nedad - så måske han kan hjælpe os.
Der var så meget, som også var dysfunktionelt den gang, at det næsten er svært at bedømme den enkelte spiller, selv om jeg også genkender billedet af, at han ikke ligefrem var nogen dominerende skikkelse.
Det samme forbehold må man jo så også i et eller andet omfang udstrække til de nuværende AaB-spillere.
Om ikke andet kan han vel udgøre en kærkommen hovedstødstrussel på dødbolde.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Indlæg
af R Rosenberg » 27. maj 2026, 18:16
Sauer skrev: ↑27. maj 2026, 17:37
baresi skrev: ↑27. maj 2026, 17:23
Forza skrev: ↑27. maj 2026, 17:20
baresi skrev: ↑27. maj 2026, 17:10
haghdk skrev: ↑27. maj 2026, 16:52
Funky skrev: ↑27. maj 2026, 16:34
Liiidt svært at se ham vende tilbage, sådan som han røg ud af klubben.
Den ser jeg heller ikke for mig. Ville kræve en undskyldning fra klubben af hidtil usete dimensioner hvis det skulle blive en realitet.
Nej det er Jan Peters han er træt af og har et problem med ikke dem ude i klubben. Der er drøftelser med ham
Er vi ikke alle det?
Ved du hvor langt det er? Er det sandsynligt at de laver en aftale?
Ved at der har været samtaler med ham og John Møller og tror den mest ligger hos Thelander som jeg hører det. Det er vist AaB der har taget kontakt kunne jo være klasse at få ham ind også for at sende en kæmpe fuck finger til Peters
Håber kun vi henter ham, hvis han vurderes at være en reel forstærkning. Ikke for at sige skråt op til nogen.
Jeg var ikke særligt imponeret over Thelander, sidst han var her. Men siden da er vores niveau jo kun gået nedad - så måske han kan hjælpe os.
Alt var lort. Og oveni skulle vi pludselig spille lort, hvor bagkæden skulle stå højt. Ikke just Thelander-fodbold.
Ædruelighedens stemme
-
baresi
- Allstar

- Indlæg: 4115
- Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
- Favoritspiller: baresi
Indlæg
af baresi » 27. maj 2026, 18:20
R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2026, 18:16
Sauer skrev: ↑27. maj 2026, 17:37
baresi skrev: ↑27. maj 2026, 17:23
Forza skrev: ↑27. maj 2026, 17:20
baresi skrev: ↑27. maj 2026, 17:10
haghdk skrev: ↑27. maj 2026, 16:52
Den ser jeg heller ikke for mig. Ville kræve en undskyldning fra klubben af hidtil usete dimensioner hvis det skulle blive en realitet.
Nej det er Jan Peters han er træt af og har et problem med ikke dem ude i klubben. Der er drøftelser med ham
Er vi ikke alle det?
Ved du hvor langt det er? Er det sandsynligt at de laver en aftale?
Ved at der har været samtaler med ham og John Møller og tror den mest ligger hos Thelander som jeg hører det. Det er vist AaB der har taget kontakt kunne jo være klasse at få ham ind også for at sende en kæmpe fuck finger til Peters
Håber kun vi henter ham, hvis han vurderes at være en reel forstærkning. Ikke for at sige skråt op til nogen.
Jeg var ikke særligt imponeret over Thelander, sidst han var her. Men siden da er vores niveau jo kun gået nedad - så måske han kan hjælpe os.
Alt var lort. Og oveni skulle vi pludselig spille lort, hvor bagkæden skulle stå højt. Ikke just Thelander-fodbold.
Thelanders leder egenskaber vildskab og kompromisløse forsvarsspil det ser jeg meget gerne i truppen