Tror på Brian bliver den samme historie
Han banker os tilbage i superligaen
Brian Nwadike giver mig John Carew vibes.jayC skrev: ↑28. maj 2026, 16:12Hvor mange herinde kendte Lukas Spalvis, ung Litauensk gut der kom til vores U19 hold, og som pludselig tog fart og sparkede den ene umulige bold ind efter den anden og vi sikrede os mesterskabet?
Tror på Brian bliver den samme historie![]()
Han banker os tilbage i superligaen![]()
Det var der også både råd og plads til dengang ,og have sådsn en gut gående , det er der bare ikke idag , fokus skal udelukkende være på og stable et hold på benene ,der kan rykke op , det gør vi altså ikke med udviklings studenter fra japan osv.jayC skrev: ↑28. maj 2026, 16:12Hvor mange herinde kendte Lukas Spalvis, ung Litauensk gut der kom til vores U19 hold, og som pludselig tog fart og sparkede den ene umulige bold ind efter den anden og vi sikrede os mesterskabet?
Tror på Brian bliver den samme historie![]()
Han banker os tilbage i superligaen![]()
Enig, det er også sådan, jeg tolker præsentationen af gutten.
Lige præcis en udviklingsspiller, giv nu lige manden en chance han flytter om på den anden side af jorden, han er ung og må da i hvert fald have noget talent siden de har valgt og gå med ham, efter at have fulgt ham i en god periode. Vi skal nok ikke forvente han er en starter i det første år i Danmark.
Enig, folk må lige tage den med ro her. John siger helt ærligt, at det er en udviklingsspiller som også skal bruge noget tid på at integrere sig. Jeg forvente da, at vi kan se hvorfor han er hentet i de indhop han sikkert får, men ingen har bildt os ind, at han her er en frelser og vi har næppe betalt en formue for at få ham ud af det japanske universitet.AlbertE skrev: ↑28. maj 2026, 23:23Lige præcis en udviklingsspiller, giv nu lige manden en chance han flytter om på den anden side af jorden, han er ung og må da i hvert fald have noget talent siden de har valgt og gå med ham, efter at have fulgt ham i en god periode. Vi skal nok ikke forvente han er en starter i det første år i Danmark.
André Rømer ville være en ønske-signing. Han skal muligvis acceptere en lønnedgang, men det virker til, at det er spilletid, der er den vigtigste valuta for ham. Det kan han få i rigelige mængder i Aalborg.Jakobsen skrev: ↑28. maj 2026, 14:39Sæt i sving John!
https://bold.dk/fodbold/klubber/randers ... -i-randers
Vi bør vel også have Ok kort på hånden her, hvis familien gerne vil blive i Randers.BoT skrev: ↑29. maj 2026, 11:08André Rømer ville være en ønske-signing. Han skal muligvis acceptere en lønnedgang, men det virker til, at det er spilletid, der er den vigtigste valuta for ham. Det kan han få i rigelige mængder i Aalborg.Jakobsen skrev: ↑28. maj 2026, 14:39Sæt i sving John!
Tænker også han kunne være attraktiv i Norge eller Sverige hvor han har spillet før, ikke desto mindre er det en spiller vi bør jagte, fordi han har præcis de kvaliteter vores hold skriger på.Jakobsen skrev: ↑29. maj 2026, 11:22Vi bør vel også have Ok kort på hånden her, hvis familien gerne vil blive i Randers.BoT skrev: ↑29. maj 2026, 11:08André Rømer ville være en ønske-signing. Han skal muligvis acceptere en lønnedgang, men det virker til, at det er spilletid, der er den vigtigste valuta for ham. Det kan han få i rigelige mængder i Aalborg.Jakobsen skrev: ↑28. maj 2026, 14:39Sæt i sving John!
- Han skal næppe til AGF eller Gylletanken
- Viborg har allerede Jeppe Grønning og Rømer passer næppe til deres transferstrategi
- Ser ham ikke passe ind i Silkeborg
- Horsens har vel umiddelbart midtbanespillere nok
Det efterlader os med Vejle som den potentielt største konkurrent.
FC Fredericia og Kolding bør vi være definitivt mere attraktive end. Esbjerg og SønderjyskE tænker jeg er for langt væk ifht. Randers.
Aarhus Fremad er næppe et bud.
Enig. Synes også det flugter med udmeldingerne fra John om, at vi har manglet rutinerede spillere, som de unge kunne læne sig op ad i modgangstiden. Tyskerne havde aldrig kigge mod Rømer - forhåbentlig er John klogere.troelsh skrev: ↑29. maj 2026, 11:33Tænker også han kunne være attraktiv i Norge eller Sverige hvor han har spillet før, ikke desto mindre er det en spiller vi bør jagte, fordi han har præcis de kvaliteter vores hold skriger på.Jakobsen skrev: ↑29. maj 2026, 11:22Vi bør vel også have Ok kort på hånden her, hvis familien gerne vil blive i Randers.BoT skrev: ↑29. maj 2026, 11:08André Rømer ville være en ønske-signing. Han skal muligvis acceptere en lønnedgang, men det virker til, at det er spilletid, der er den vigtigste valuta for ham. Det kan han få i rigelige mængder i Aalborg.Jakobsen skrev: ↑28. maj 2026, 14:39Sæt i sving John!
- Han skal næppe til AGF eller Gylletanken
- Viborg har allerede Jeppe Grønning og Rømer passer næppe til deres transferstrategi
- Ser ham ikke passe ind i Silkeborg
- Horsens har vel umiddelbart midtbanespillere nok
Det efterlader os med Vejle som den potentielt største konkurrent.
FC Fredericia og Kolding bør vi være definitivt mere attraktive end. Esbjerg og SønderjyskE tænker jeg er for langt væk ifht. Randers.
Aarhus Fremad er næppe et bud.
Vi har lukket tredje flest mål ind i 1. division med næsten halvandet mål i snit, og forrige sæson var vi suverænt det hold i superligaen der lukkede flest mål ind med 67 mål i 32 kampe, det er på tide vi får gjort noget ved den defensiv, ellers bliver oprykning aldrig aktuelt.

Nej med god grund. Det er længe siden, at han har været en god forsvarsløsning.
Karrierens største øjeblik må være da han som 17 årig fik lov til at opleve Lucas Andersen tørre røv i hans karriere. Måske det endda var i debuten (Ludwigs altså)?FlæskeFrank skrev: ↑29. maj 2026, 13:38Nej med god grund. Det er længe siden, at han har været en god forsvarsløsning.

Har aldrig set ham spille en god kamp. Aldrig.FIDEL skrev: ↑28. maj 2026, 11:10Der er bestemt perspektiv i Arnorsson, men han er blevet kastet ind i voksenfodbold inden han var færdig som U19 spiller. Derfor laver han et hav af fejl. Han har også haft gode kampe, skal vi huske, og det er fanme svært at præstere som ung spiller på et hold, der ikke fungerer.andy skrev: ↑28. maj 2026, 11:04Gode pointer. Dertil kommer også, at man skal stoppe med at satse hovedløst på unge spillere, som åbenlyst aldrig nogensinde kommer i nærheden af superliganiveau. Her tænker jeg fx. på Noel Arnosson - shit, hvor er han ringe. Han har allerede spillet 5-10 kampe for meget. Der er INTET perspektiv i ham overhovedet.Jakobsen skrev: ↑28. maj 2026, 10:58Det skal vi helt klart. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at vi har for mange bad influences i den trup både på og udenfor banen.bonanza skrev: ↑28. maj 2026, 10:27Der må være et stort rungende argument i dette vindue, der bør trumfe de mange lunkne følelser rundt omkring.
Nyt blod. Vi skal have nye folk ind, ny energi, ny motivation. Jeg skal ikke se på et svagt og opgivende AaB hold i endnu en sæson. Der skal sparkes gang i det, og der skal bygges en harmoni mellem erfaring og talent.
Så skal man selvfølgelig udfordre sig selv på om man har set sig uretfærdigt sur på nogle spillere, men jeg vil mene at en Makolli er en dårlig indflydelse på et hold når han gang på gang er slukket og ikke gøre sit arbejde. Jeg vil mene, at en Adedeji er en dårlig indflydelse når han ikke en gang vil bidrage til presset på modstanderens banehalvdel og en type som Jasson der hele tiden lidt fremstår som en tikkende bombe og åbenbart stadig er for glad for at være i byen. Der kan sagntes være andre som også er en dårlig indflydelse, men her har vi hvert fald tre spillere jeg tænker er en dårlig indflydelse på et hold og for to af dems vedkommende er de ikke unge der kan forsvares, men tværtimod nogen der burde gå forrest.
Og så er han blevet kastet rundt mellem stopperpladsen og venstre back. Håber virkelig, at modgangen gør ham stærkere, men som udgangspunkt skal AaB stoppe med at kaste talenterne for løverne så hurtigt, når ikke man har en god nok stamme på holdet med et højere bundniveau.
Generelt synes jeg vi skal passe på med at udlede for meget af de unges spilleres niveau, idet stammen på holdet ikke fungerer.
Jeg kender ham ikke godt nok til at vurdere ham, men flere virker meget begejstret. Hvad kan han?
Top of mind: Horsens - AaB 0-0.bonanza skrev: ↑29. maj 2026, 13:58Har aldrig set ham spille en god kamp. Aldrig.FIDEL skrev: ↑28. maj 2026, 11:10Der er bestemt perspektiv i Arnorsson, men han er blevet kastet ind i voksenfodbold inden han var færdig som U19 spiller. Derfor laver han et hav af fejl. Han har også haft gode kampe, skal vi huske, og det er fanme svært at præstere som ung spiller på et hold, der ikke fungerer.andy skrev: ↑28. maj 2026, 11:04Gode pointer. Dertil kommer også, at man skal stoppe med at satse hovedløst på unge spillere, som åbenlyst aldrig nogensinde kommer i nærheden af superliganiveau. Her tænker jeg fx. på Noel Arnosson - shit, hvor er han ringe. Han har allerede spillet 5-10 kampe for meget. Der er INTET perspektiv i ham overhovedet.Jakobsen skrev: ↑28. maj 2026, 10:58Det skal vi helt klart. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at vi har for mange bad influences i den trup både på og udenfor banen.bonanza skrev: ↑28. maj 2026, 10:27Der må være et stort rungende argument i dette vindue, der bør trumfe de mange lunkne følelser rundt omkring.
Nyt blod. Vi skal have nye folk ind, ny energi, ny motivation. Jeg skal ikke se på et svagt og opgivende AaB hold i endnu en sæson. Der skal sparkes gang i det, og der skal bygges en harmoni mellem erfaring og talent.
Så skal man selvfølgelig udfordre sig selv på om man har set sig uretfærdigt sur på nogle spillere, men jeg vil mene at en Makolli er en dårlig indflydelse på et hold når han gang på gang er slukket og ikke gøre sit arbejde. Jeg vil mene, at en Adedeji er en dårlig indflydelse når han ikke en gang vil bidrage til presset på modstanderens banehalvdel og en type som Jasson der hele tiden lidt fremstår som en tikkende bombe og åbenbart stadig er for glad for at være i byen. Der kan sagntes være andre som også er en dårlig indflydelse, men her har vi hvert fald tre spillere jeg tænker er en dårlig indflydelse på et hold og for to af dems vedkommende er de ikke unge der kan forsvares, men tværtimod nogen der burde gå forrest.
Og så er han blevet kastet rundt mellem stopperpladsen og venstre back. Håber virkelig, at modgangen gør ham stærkere, men som udgangspunkt skal AaB stoppe med at kaste talenterne for løverne så hurtigt, når ikke man har en god nok stamme på holdet med et højere bundniveau.
Generelt synes jeg vi skal passe på med at udlede for meget af de unges spilleres niveau, idet stammen på holdet ikke fungerer.

Hvis der med Ludwig menes Kilian Ludewig, der pt spiller i Asociația Clubul Sportiv Petrolul 52, så er jeg på!