Fra side 5 i regnskabet:baresi skrev: ↑3. jun 2026, 13:50Jeg tror altså @fidel har ret. Er sikker på at der blev udtalt at man skulle sælge for yderligere 30 mio i regnskabsåret udover de salg. Jeg vil sige 99% sikker men gir gerne 1% usikkerhed heheKomNuBare skrev: ↑3. jun 2026, 13:32Der skal vel ikke sælges for 30 millioner? De 30 mil du snakker om er inklusiv salget af Bomholt og Ross i vinters.FIDEL skrev: ↑3. jun 2026, 13:18Vi skal se noget handlekraft fra John Møller de næste uger. Vi trænger i høj grad til at få skibbet Müller, De Boer, Jasson og John afsted. Lader det sig ikke gøre, så er man nok nødt til at sælge ud af guldet. F.eks. Normann, som vi ikke aner om han ønsker at blive endnu en sæson.baresi skrev: ↑3. jun 2026, 13:08truppen lige nu og ønskede ud og indgange (ved godt det ikke sker, men så er der da ryddet op)
Målmænd Ud
- Muller
- de boer
Målmænd Behold:
- grønkjær
+ TILFØR nye keepere ind evt. 1. keeper men er okay med at give grønkjær chancen.
Forsvarer Ud
-arnorsson
- makolli (ud eller behold komsikomsa)
- olsson
- Kalle
- maarup
Forsvarer Behold:
- tiedemann
- marc n
- Pudel
- tcacenco
- makolli (ud eller behold komsikomsa)
+ TILFØR 1 ny lederskikkelse som CB og en ny HB + evt. VB
Midtbane UD:
- jasson
Midtbane Behold:
-håpnes
-Kaasa Giv ham 6 mdr mere til at vise at han er god nok.
-børsting Behold som kulturbærer og trupspiller
-Bonde
+ tilføj en ny CM
Offensive spillere ud:
- Adedeji
Offensive spillere behold:
- Kubel
- Norman
- møller
Angribere UD:
- skovgaard
- kelvin
Angribere behold:
Helenius
Nwadike
+ tilføj ny 9er til start 11eren
Under alle omstændigheder virker det helt og aldeles urealistisk, at man kan sælge spillere for 30 mill. kr.
Begivenheder efter regnskabsårets udløb
Der er efter balancedagen sket salg af kontraktrettighederne for spilleren Mads Bomholt jf. børsmeddelelserne nr. 2026/03 og 2026/04 i januar 2026. Derudover er der sket et salg af Oliver Ross 2. februar 2026.





