Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4115
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af baresi » 5. jun 2026, 16:45

Jimmy1 skrev:
5. jun 2026, 15:54
Noshe til Hobro. Det gik hurtigt… han skal formentlig spille den højre wingback.

Ærgerligt vi ikke selv kunne finde en løsning med ham - særligt med tanke på at vi i denne sæson har forsøgt os med 5 løsninger på højre back (Maarup, Kallesøe, Andersson, Tcacenco, Makoli (mest af nød)).
Komplet enig.
Ham skulle man have tilbudt en kontrakt og omskolet ham. Han blir god for Hobro

FlemmingG
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af FlemmingG » 5. jun 2026, 16:51

baresi skrev:
5. jun 2026, 16:45
Jimmy1 skrev:
5. jun 2026, 15:54
Noshe til Hobro. Det gik hurtigt… han skal formentlig spille den højre wingback.

Ærgerligt vi ikke selv kunne finde en løsning med ham - særligt med tanke på at vi i denne sæson har forsøgt os med 5 løsninger på højre back (Maarup, Kallesøe, Andersson, Tcacenco, Makoli (mest af nød)).
Komplet enig.
Ham skulle man have tilbudt en kontrakt og omskolet ham. Han blir god for Hobro
Der er måske potentiale i ham, HVIS han kan holde sig skadesfri.. og det er et stort hvis

andrii
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 6. feb 2021, 21:34
Favoritspiller: Frank Strandli

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af andrii » 5. jun 2026, 17:04

FlemmingG skrev:
5. jun 2026, 16:51
baresi skrev:
5. jun 2026, 16:45
Jimmy1 skrev:
5. jun 2026, 15:54
Noshe til Hobro. Det gik hurtigt… han skal formentlig spille den højre wingback.

Ærgerligt vi ikke selv kunne finde en løsning med ham - særligt med tanke på at vi i denne sæson har forsøgt os med 5 løsninger på højre back (Maarup, Kallesøe, Andersson, Tcacenco, Makoli (mest af nød)).
Komplet enig.
Ham skulle man have tilbudt en kontrakt og omskolet ham. Han blir god for Hobro
Der er måske potentiale i ham, HVIS han kan holde sig skadesfri.. og det er et stort hvis
Ham ville vi vist alle gerne have til at spille og lykkes. Under flere forskellige trænere blev han dog ikke forløst/var skadet, så det er umiddelbart svært at bebrejde AaB, at han sendes videre.
Jeg tror han kommer til at få et Hobro-forløb a la Klitten-brødrene. Ind i mellem rigtig godt, og sådan generelt den gode, bløde mellemvare.

Martino1
Superliga
Superliga
Indlæg: 620
Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
Favoritspiller: Winsnes

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Martino1 » 5. jun 2026, 17:39

andrii skrev:
5. jun 2026, 17:04
FlemmingG skrev:
5. jun 2026, 16:51
baresi skrev:
5. jun 2026, 16:45
Jimmy1 skrev:
5. jun 2026, 15:54
Noshe til Hobro. Det gik hurtigt… han skal formentlig spille den højre wingback.

Ærgerligt vi ikke selv kunne finde en løsning med ham - særligt med tanke på at vi i denne sæson har forsøgt os med 5 løsninger på højre back (Maarup, Kallesøe, Andersson, Tcacenco, Makoli (mest af nød)).
Komplet enig.
Ham skulle man have tilbudt en kontrakt og omskolet ham. Han blir god for Hobro
Der er måske potentiale i ham, HVIS han kan holde sig skadesfri.. og det er et stort hvis
Ham ville vi vist alle gerne have til at spille og lykkes. Under flere forskellige trænere blev han dog ikke forløst/var skadet, så det er umiddelbart svært at bebrejde AaB, at han sendes videre.
Jeg tror han kommer til at få et Hobro-forløb a la Klitten-brødrene. Ind i mellem rigtig godt, og sådan generelt den gode, bløde mellemvare.
Noshes potentiale er i min optik større end Klitten-brødrenes. Nu er jeg bosiddende hernede i Hobro, og jeg klager da ikke over at det netop er dem som samler ham op, nu AaB ikke forlængede med ham(hvilket jeg synes er en kæmpe fejl, send da noget af alt det uden potentiale videre i stedet og sats på han kan holde sig skadesfri...oh well)

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Funky » 5. jun 2026, 20:05

baresi skrev:
5. jun 2026, 16:45
Jimmy1 skrev:
5. jun 2026, 15:54
Noshe til Hobro. Det gik hurtigt… han skal formentlig spille den højre wingback.

Ærgerligt vi ikke selv kunne finde en løsning med ham - særligt med tanke på at vi i denne sæson har forsøgt os med 5 løsninger på højre back (Maarup, Kallesøe, Andersson, Tcacenco, Makoli (mest af nød)).
Komplet enig.
Ham skulle man have tilbudt en kontrakt og omskolet ham. Han blir god for Hobro
Han kommer til at terrorisere os i den kommende sæson, bare vent og se.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 940
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af bedstefar » 5. jun 2026, 20:59

Funky skrev:
5. jun 2026, 20:05
baresi skrev:
5. jun 2026, 16:45
Jimmy1 skrev:
5. jun 2026, 15:54
Noshe til Hobro. Det gik hurtigt… han skal formentlig spille den højre wingback.

Ærgerligt vi ikke selv kunne finde en løsning med ham - særligt med tanke på at vi i denne sæson har forsøgt os med 5 løsninger på højre back (Maarup, Kallesøe, Andersson, Tcacenco, Makoli (mest af nød)).
Komplet enig.
Ham skulle man have tilbudt en kontrakt og omskolet ham. Han blir god for Hobro
Han kommer til at terrorisere os i den kommende sæson, bare vent og se.
Ah lad os nu se, han er ikke nogen Mæhle og vil gerne se 20+ kampe fra ham først.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4115
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af baresi » 5. jun 2026, 22:32

bedstefar skrev:
5. jun 2026, 20:59
Funky skrev:
5. jun 2026, 20:05
baresi skrev:
5. jun 2026, 16:45
Jimmy1 skrev:
5. jun 2026, 15:54
Noshe til Hobro. Det gik hurtigt… han skal formentlig spille den højre wingback.

Ærgerligt vi ikke selv kunne finde en løsning med ham - særligt med tanke på at vi i denne sæson har forsøgt os med 5 løsninger på højre back (Maarup, Kallesøe, Andersson, Tcacenco, Makoli (mest af nød)).
Komplet enig.
Ham skulle man have tilbudt en kontrakt og omskolet ham. Han blir god for Hobro
Han kommer til at terrorisere os i den kommende sæson, bare vent og se.
Ah lad os nu se, han er ikke nogen Mæhle og vil gerne se 20+ kampe fra ham først.
Meeeen han er nu nok ikke mindre skadet end kallesøe der er skadet konstant og på ingen måde er kommet ind med det forventede aftryk.
AaB burde spille med 2 centrale midt istedet for en. Og der kunne man med fordel spille 3-4-3 og så anvende marc n til venstre og have anvendt noshe i højre med en kibel foran.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6756
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Jakobsen » 6. jun 2026, 07:56

baresi skrev:
5. jun 2026, 22:32
bedstefar skrev:
5. jun 2026, 20:59
Funky skrev:
5. jun 2026, 20:05
baresi skrev:
5. jun 2026, 16:45
Jimmy1 skrev:
5. jun 2026, 15:54
Noshe til Hobro. Det gik hurtigt… han skal formentlig spille den højre wingback.

Ærgerligt vi ikke selv kunne finde en løsning med ham - særligt med tanke på at vi i denne sæson har forsøgt os med 5 løsninger på højre back (Maarup, Kallesøe, Andersson, Tcacenco, Makoli (mest af nød)).
Komplet enig.
Ham skulle man have tilbudt en kontrakt og omskolet ham. Han blir god for Hobro
Han kommer til at terrorisere os i den kommende sæson, bare vent og se.
Ah lad os nu se, han er ikke nogen Mæhle og vil gerne se 20+ kampe fra ham først.
Meeeen han er nu nok ikke mindre skadet end kallesøe der er skadet konstant og på ingen måde er kommet ind med det forventede aftryk.
AaB burde spille med 2 centrale midt istedet for en. Og der kunne man med fordel spille 3-4-3 og så anvende marc n til venstre og have anvendt noshe i højre med en kibel foran.
Jeg synes folk er lige hårde nok ved AaB/rater Noshe lige højt nok. Vi snakker om en spiller der har været overvejende skadet de sidste år, ikke for alvor har vist noget på seniorniveau og han er vel også mere skåret til back i 3-5-2 end 4-4-2.
Lad os nu i første omgang se om Noshe kan holde sig fit i længere tid.
RAUS RAUS SSE!

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Indlæg: 822
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af DarkHorse9000 » 6. jun 2026, 08:12

Jakobsen skrev:
6. jun 2026, 07:56
baresi skrev:
5. jun 2026, 22:32
bedstefar skrev:
5. jun 2026, 20:59
Funky skrev:
5. jun 2026, 20:05
baresi skrev:
5. jun 2026, 16:45
Jimmy1 skrev:
5. jun 2026, 15:54
Noshe til Hobro. Det gik hurtigt… han skal formentlig spille den højre wingback.

Ærgerligt vi ikke selv kunne finde en løsning med ham - særligt med tanke på at vi i denne sæson har forsøgt os med 5 løsninger på højre back (Maarup, Kallesøe, Andersson, Tcacenco, Makoli (mest af nød)).
Komplet enig.
Ham skulle man have tilbudt en kontrakt og omskolet ham. Han blir god for Hobro
Han kommer til at terrorisere os i den kommende sæson, bare vent og se.
Ah lad os nu se, han er ikke nogen Mæhle og vil gerne se 20+ kampe fra ham først.
Meeeen han er nu nok ikke mindre skadet end kallesøe der er skadet konstant og på ingen måde er kommet ind med det forventede aftryk.
AaB burde spille med 2 centrale midt istedet for en. Og der kunne man med fordel spille 3-4-3 og så anvende marc n til venstre og have anvendt noshe i højre med en kibel foran.
Jeg synes folk er lige hårde nok ved AaB/rater Noshe lige højt nok. Vi snakker om en spiller der har været overvejende skadet de sidste år, ikke for alvor har vist noget på seniorniveau og han er vel også mere skåret til back i 3-5-2 end 4-4-2.
Lad os nu i første omgang se om Noshe kan holde sig fit i længere tid.
Istemmer her… Jeg synes heller vi skal skifte system for at finde plads til en ung spiller, der trods alt ikke har brændt banen af i sine indhops. AaB spiller for nuværende ikke med wingbacks, hans defensive mangler er for store som fullback (fint med en oplæring hvis hverken tid eller penge var et proble) og Wiliam Thomsens talent på højrekant er mere indlysende. Fantastisk Noshe får chancen i Hobro - det kan blive rigtig godt.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4115
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af baresi » 6. jun 2026, 08:51

DarkHorse9000 skrev:
6. jun 2026, 08:12
Jakobsen skrev:
6. jun 2026, 07:56
baresi skrev:
5. jun 2026, 22:32
bedstefar skrev:
5. jun 2026, 20:59
Funky skrev:
5. jun 2026, 20:05
baresi skrev:
5. jun 2026, 16:45


Komplet enig.
Ham skulle man have tilbudt en kontrakt og omskolet ham. Han blir god for Hobro
Han kommer til at terrorisere os i den kommende sæson, bare vent og se.
Ah lad os nu se, han er ikke nogen Mæhle og vil gerne se 20+ kampe fra ham først.
Meeeen han er nu nok ikke mindre skadet end kallesøe der er skadet konstant og på ingen måde er kommet ind med det forventede aftryk.
AaB burde spille med 2 centrale midt istedet for en. Og der kunne man med fordel spille 3-4-3 og så anvende marc n til venstre og have anvendt noshe i højre med en kibel foran.
Jeg synes folk er lige hårde nok ved AaB/rater Noshe lige højt nok. Vi snakker om en spiller der har været overvejende skadet de sidste år, ikke for alvor har vist noget på seniorniveau og han er vel også mere skåret til back i 3-5-2 end 4-4-2.
Lad os nu i første omgang se om Noshe kan holde sig fit i længere tid.
Istemmer her… Jeg synes heller vi skal skifte system for at finde plads til en ung spiller, der trods alt ikke har brændt banen af i sine indhops. AaB spiller for nuværende ikke med wingbacks, hans defensive mangler er for store som fullback (fint med en oplæring hvis hverken tid eller penge var et proble) og Wiliam Thomsens talent på højrekant er mere indlysende. Fantastisk Noshe får chancen i Hobro - det kan blive rigtig godt.
Vi skal som jeg selv foreslog naturligvis ikke skufte system for en ung spiller
Men AaB lider en hurtig død under Højer hvis ikke vi skifter system … det er en katastrofe og stå så fast på set posession 4-3-3 eller 4-1-4-1
Og Højer syår fast - at vi gik i 4-2-3-1 var kun lige for at tage trykket lidt bæk og finde noget mere ro og balance inden vi kunne bygge på igen.
Det er så taktisk og strategisk tonedøvt af Højer .

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Indlæg: 822
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af DarkHorse9000 » 6. jun 2026, 10:22

baresi skrev:
6. jun 2026, 08:51
DarkHorse9000 skrev:
6. jun 2026, 08:12
Jakobsen skrev:
6. jun 2026, 07:56
baresi skrev:
5. jun 2026, 22:32
bedstefar skrev:
5. jun 2026, 20:59
Funky skrev:
5. jun 2026, 20:05


Han kommer til at terrorisere os i den kommende sæson, bare vent og se.
Ah lad os nu se, han er ikke nogen Mæhle og vil gerne se 20+ kampe fra ham først.
Meeeen han er nu nok ikke mindre skadet end kallesøe der er skadet konstant og på ingen måde er kommet ind med det forventede aftryk.
AaB burde spille med 2 centrale midt istedet for en. Og der kunne man med fordel spille 3-4-3 og så anvende marc n til venstre og have anvendt noshe i højre med en kibel foran.
Jeg synes folk er lige hårde nok ved AaB/rater Noshe lige højt nok. Vi snakker om en spiller der har været overvejende skadet de sidste år, ikke for alvor har vist noget på seniorniveau og han er vel også mere skåret til back i 3-5-2 end 4-4-2.
Lad os nu i første omgang se om Noshe kan holde sig fit i længere tid.
Istemmer her… Jeg synes heller vi skal skifte system for at finde plads til en ung spiller, der trods alt ikke har brændt banen af i sine indhops. AaB spiller for nuværende ikke med wingbacks, hans defensive mangler er for store som fullback (fint med en oplæring hvis hverken tid eller penge var et proble) og Wiliam Thomsens talent på højrekant er mere indlysende. Fantastisk Noshe får chancen i Hobro - det kan blive rigtig godt.
Vi skal som jeg selv foreslog naturligvis ikke skufte system for en ung spiller
Men AaB lider en hurtig død under Højer hvis ikke vi skifter system … det er en katastrofe og stå så fast på set posession 4-3-3 eller 4-1-4-1
Og Højer syår fast - at vi gik i 4-2-3-1 var kun lige for at tage trykket lidt bæk og finde noget mere ro og balance inden vi kunne bygge på igen.
Det er så taktisk og strategisk tonedøvt af Højer .
Det handler for mig at se mere om gameplan, udtryk og ikke mindst besætning. Hvis planen med vores nuværende besætning i deres psykiske forfatning, er fuldbanepres, så bliver der brug for en opstilling med seks midtstoppere og tre defensive midtbanespillere. Bliver det som Højer proklamerede i Ripodsten, et mere kompakt AaB-hold efter pausen, tror jeg godt de kan nøjes med to midtstoppere og tre centrale midtbanespillere der i forskellig grad har øje for balancen. De fem forreste kan ikke være ren hæl og stå, så langt er vi enige :D

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Indlæg: 822
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af DarkHorse9000 » 6. jun 2026, 14:38

Ydesen nævnte Nicklas Strunck Jakobsen i seneste afsnit af Ripodsten. Centralmidt i Bryne og beskrives som deres leder og spillemæssige omdrejningspunkt.

Nogen der kender ham?

Beklager, jeg har for meget tid i de her dage.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af R Rosenberg » 6. jun 2026, 14:50

DarkHorse9000 skrev:
6. jun 2026, 14:38
Ydesen nævnte Nicklas Strunck Jakobsen i seneste afsnit af Ripodsten. Centralmidt i Bryne og beskrives som deres leder og spillemæssige omdrejningspunkt.

Nogen der kender ham?

Beklager, jeg har for meget tid i de her dage.
Tja, ifølge Transfermarkt har han spillet knap 300 kampe, hvor 1/2-2/3 er 1. division, 2. division, børnefodbold og tilsvarende.

Pt. i den næstbedste norske række, hvor Bryne ligger i bunden. Det har vi vist prøvet uden større succes med Håpnes.

Hvis det er niveauet, AaB kan lande spillere på/går efter, så bliver det en noget skuffende sommer og fremtidige sæsoner.
Ædruelighedens stemme

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Indlæg: 822
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af DarkHorse9000 » 6. jun 2026, 16:21

R Rosenberg skrev:
6. jun 2026, 14:50
DarkHorse9000 skrev:
6. jun 2026, 14:38
Ydesen nævnte Nicklas Strunck Jakobsen i seneste afsnit af Ripodsten. Centralmidt i Bryne og beskrives som deres leder og spillemæssige omdrejningspunkt.

Nogen der kender ham?

Beklager, jeg har for meget tid i de her dage.
Tja, ifølge Transfermarkt har han spillet knap 300 kampe, hvor 1/2-2/3 er 1. division, 2. division, børnefodbold og tilsvarende.

Pt. i den næstbedste norske række, hvor Bryne ligger i bunden. Det har vi vist prøvet uden større succes med Håpnes.

Hvis det er niveauet, AaB kan lande spillere på/går efter, så bliver det en noget skuffende sommer og fremtidige sæsoner.
Fodboldopdragelse i Nordsjælland og en tur over Groningen - det kan vel ikke helt udelukkes han er en sent udsprunget blomst, som man siger..

Jeg træner til et godt rygte!

Superior
Junior
Junior
Indlæg: 52
Tilmeldt: 6. nov 2025, 00:45

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Superior » 7. jun 2026, 01:27

DarkHorse9000 skrev:
6. jun 2026, 16:21
R Rosenberg skrev:
6. jun 2026, 14:50
DarkHorse9000 skrev:
6. jun 2026, 14:38
Ydesen nævnte Nicklas Strunck Jakobsen i seneste afsnit af Ripodsten. Centralmidt i Bryne og beskrives som deres leder og spillemæssige omdrejningspunkt.

Nogen der kender ham?

Beklager, jeg har for meget tid i de her dage.
Tja, ifølge Transfermarkt har han spillet knap 300 kampe, hvor 1/2-2/3 er 1. division, 2. division, børnefodbold og tilsvarende.

Pt. i den næstbedste norske række, hvor Bryne ligger i bunden. Det har vi vist prøvet uden større succes med Håpnes.

Hvis det er niveauet, AaB kan lande spillere på/går efter, så bliver det en noget skuffende sommer og fremtidige sæsoner.
Fodboldopdragelse i Nordsjælland og en tur over Groningen - det kan vel ikke helt udelukkes han er en sent udsprunget blomst, som man siger..

Jeg træner til et godt rygte!
Og et sådant kommer vi beklageligvis til at vente på , til der bliver grønt snevejr. Der bliver ikke spillet fodbold på seriøst niveau i AaB i al overskuelig fremtid. Ikke blot skal sse køres helt ud af klubben. Der venter også et gigantisk oprydningsarbejde efter deres hærgen, hvorpå AaB skal bygges op igen helt fra bunden.

Jimmy1
2. div
2. div
Indlæg: 216
Tilmeldt: 2. jun 2022, 14:22
Favoritspiller: Jimmy Nielsen

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Jimmy1 » 7. jun 2026, 10:04

Fra nordjyske i dag;

“ Det andet navn, som ligger ligefor at overveje i AaB er Andres Jasson. Han ønsker selv at komme væk og spille på et højere niveau. Der har været interesse fra andre danske klubber, men AaB vil have en transfer for Jasson, der skal indbringe flere millioner kroner. Det kan ende med at sætte en stopper for et klubskifte”

Hvem pokker de andre danske klubber der gerne vil have Jasson. Har de ikke set ham spille?

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Indlæg: 822
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af DarkHorse9000 » 7. jun 2026, 10:22

Superior skrev:
7. jun 2026, 01:27
DarkHorse9000 skrev:
6. jun 2026, 16:21
R Rosenberg skrev:
6. jun 2026, 14:50
DarkHorse9000 skrev:
6. jun 2026, 14:38
Ydesen nævnte Nicklas Strunck Jakobsen i seneste afsnit af Ripodsten. Centralmidt i Bryne og beskrives som deres leder og spillemæssige omdrejningspunkt.

Nogen der kender ham?

Beklager, jeg har for meget tid i de her dage.
Tja, ifølge Transfermarkt har han spillet knap 300 kampe, hvor 1/2-2/3 er 1. division, 2. division, børnefodbold og tilsvarende.

Pt. i den næstbedste norske række, hvor Bryne ligger i bunden. Det har vi vist prøvet uden større succes med Håpnes.

Hvis det er niveauet, AaB kan lande spillere på/går efter, så bliver det en noget skuffende sommer og fremtidige sæsoner.
Fodboldopdragelse i Nordsjælland og en tur over Groningen - det kan vel ikke helt udelukkes han er en sent udsprunget blomst, som man siger..

Jeg træner til et godt rygte!
Og et sådant kommer vi beklageligvis til at vente på , til der bliver grønt snevejr. Der bliver ikke spillet fodbold på seriøst niveau i AaB i al overskuelig fremtid. Ikke blot skal sse køres helt ud af klubben. Der venter også et gigantisk oprydningsarbejde efter deres hærgen, hvorpå AaB skal bygges op igen helt fra bunden.
Helt så negativ er jeg ikke, men forstår godt behovet for, at køre forventningerne ned under frysepunktet. Mine største bekymringer lige nu er trænerteamet og om holdet uden base bliver tilnærmelsesvis godt nok til en god start d. 22 juli ish. Og det er vel egentlig også slemt nok. Der skal nok komme en løsning på ejerskabet, det er i alles interesse. Tyskerne vi have mest mulig for deres investering og af den grund skader de selvfølgelig heller ikke AaB med vilje.

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Indlæg: 822
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af DarkHorse9000 » 7. jun 2026, 10:25

Jimmy1 skrev:
7. jun 2026, 10:04
Fra nordjyske i dag;

“ Det andet navn, som ligger ligefor at overveje i AaB er Andres Jasson. Han ønsker selv at komme væk og spille på et højere niveau. Der har været interesse fra andre danske klubber, men AaB vil have en transfer for Jasson, der skal indbringe flere millioner kroner. Det kan ende med at sætte en stopper for et klubskifte”

Hvem pokker de andre danske klubber der gerne vil have Jasson. Har de ikke set ham spille?
Jeg kan sagtens se potentialet på den centrale midt, men han skal ikke være en bærende spiller.

Og så håber jeg da lige AaB får justeret prisen.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Hanga » 7. jun 2026, 11:01

DarkHorse9000 skrev:
7. jun 2026, 10:25
Jimmy1 skrev:
7. jun 2026, 10:04
Fra nordjyske i dag;

“ Det andet navn, som ligger ligefor at overveje i AaB er Andres Jasson. Han ønsker selv at komme væk og spille på et højere niveau. Der har været interesse fra andre danske klubber, men AaB vil have en transfer for Jasson, der skal indbringe flere millioner kroner. Det kan ende med at sætte en stopper for et klubskifte”

Hvem pokker de andre danske klubber der gerne vil have Jasson. Har de ikke set ham spille?
Jeg kan sagtens se potentialet på den centrale midt, men han skal ikke være en bærende spiller.

Og så håber jeg da lige AaB får justeret prisen.
Jasson er en af de spillere hvor vi med rette kan spørge, hvorfor han leverer så dårligt som han gør? Han kom hertil med relativt mange MLS kampe på CV'et og han begyndte da også sin AaB karriere med forholdsvist lovende indsatser. Men som vi har set med alt alt for mange spillere der kommer til AaB, så faldt niveauet, og nu er han blot en breddespiller. Hvis der er større klubber end AaB ude efter ham må det være CV'et og en overbevisning om at kunne løfte hans niveau igen der driver interessen, men med en status som breddespiller tænker jeg han bliver svær at hive en milliontransfer på. De købende klubber ved nok godt at hans løn alt andet lige er uhensigtsmæssig stor i AaB ift. den rolle han har, og at AaB derfor rigtig gerne vil af med ham.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af jonas386 » 7. jun 2026, 11:06

Nicklas Strunck blev regnet som et udmærket talent i FCN, og det er mit indtryk han var ret god for Esbjerg i den periode han var der. Jeg synes sådan set også at det er den type af profiler vi skal satse mere på. Spillere der har prøvet at være højt i hierakiet andre steder, men uden at de føler de er for gode til klubben og bare skal videre til noget bedre og federe ved første lejlighed.

På sin vis er det jo ikke fordi han har et meget ringere CV end eks. Patrick Olsen, Widell eller Mathias Jørgensen.

Og så tror jeg heller ikke vi skal undervurdere værdien i at få en dansk/nordisk stamme på et hold der har manglet identitet i så mange år. Jeg håber man lader sig inspirere af den måde Randers etablerede sig i ligaen med en stærk dansk/nordisk stamme udgjort af folk der ville dø for trøjen og måske endda har erkendt, at karrieren ikke kommer til at byde på et ophold i Real Madrid.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar