Det er jo det...lige foruden Kent Nilsen er der ikke en eneste af de nye trænere der har gjort noget - og så siger flere jo men nogle af de trænere de har erstattet, er blevet solgt. Men det er jo lige meget 90% herinde ville også have dem ud inden de blev solgt. Der er jo ikke en eneste af de sidste 10-11 der har gjort noget godt. Så hvad er det der NU er så pisse selvfølgeligt......Buzz Killington skrev: ↑24. aug 2026, 18:37Hvordan kan kan se det er tydeligt at hans taktik sejler? Altså, man kan spekulere i det. Men hvordan kan man se at det er tydeligt at ændre trænere med samme spillertrup kunne have fået holdet til at præstere bedre? Hvilke småjusteringer eller radikale ændringer havde fået mere ud af Børsting, Maarup (god vind), Kallesøe (pas på hovedet), Olsson, Jubril (har også et efternavn) osv? Har vi overhovedet mere end 3-4 spillere til toppen af 1. Div?Alpa Chino skrev: ↑24. aug 2026, 18:17Det er sgu mere komisk at fritage Steffen Højer for ansvaret.Superior skrev: ↑24. aug 2026, 15:52Jeg er ret overbevist om, at Steffen Højer og en hvilken som helst anden træner ville gøre det samme. Jeg er endda ligeså overbevist om, at hverken David Nielsen, Steffen Højer eller en hvilken som helst anden træner ville stoppe indkøbene der!Alpa Chino skrev: ↑24. aug 2026, 15:34Man kan sige meget om David Nielsen.
Men det første han ville købe ind, var en hardcore 6'er.
Problemet er imidlertid, at det ikke er træneren, der bestemmer indkøb! Hvilket nok engang bringer os til sagens kerne.
Jeg finder simpelthen den trænerdiskussion urkomisk og helt afkoblet virkeligheden: en efter AaB - standard miserabel spillertrup, som er resultatet af miserabel ledelse, som igen forårsager, at klubben hverken har praktisk mulighed for at skifte træner efter fyringsbonanzaen så sent som for et år siden og dertil heller ikke ville kunne tiltrække en træner blot i nærheden af Steffen Højer - kaliber.
Hvad endnu værre er, medvirker det nonsens om at fyre Steffen Højer til indirekte at blåstemple de skyldige for klubbens tilstand - og de findes højere i systemet.
Hans taktik sejler og det er tydeligt. Vi har brug for en træner der kan bokse over sin vægtklasse med de få midler og dårlige spillere vi har. Og det er tydeligt at det kan Steffen Højer ikke.
Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Der er godtnok stille på Hornevej
Frygter ligesom mange, AaB klassikeren: vi har undersøgt markedet og der var ingen muligheder der var bedre end det vi har i forvejen. En trup som er stærk og har potentiale.
Frygter ligesom mange, AaB klassikeren: vi har undersøgt markedet og der var ingen muligheder der var bedre end det vi har i forvejen. En trup som er stærk og har potentiale.
Altså man kan jo godt forstå de ikke stoler på Makolli/Noel og Tiedeman/Pudel skal bringes langsomt tilbage, men kommer ikke til at forstå at 6’eren er nedprioriteret.
RAUS RAUS SSE!
Men siger han så, at de ikke laver andet end at kigge efter en stopper, eller spekulerer du blot selvstændigt i det?Forza skrev: ↑24. aug 2026, 12:19I transferbloggen peger Ydesen på at AaB kører hårdt på for at hente en stopper. Det undrer mig lidt, nu Tiedemann fik comeback i fredags.
Jeg havde hellere set at man først og fremmest gik efter en god 6’er. Men det kan selvfølgelig også være et tegn på at Pudel stadig er langt fra det nødvendige niveau.
Blot fordi det nu hidser folk vældigt op herinde, at man kun skulle kigge efter en stopper…
hvis der sker noget så bliver det nok først på sidste dagmartinaalborg skrev: ↑24. aug 2026, 19:25Der er godtnok stille på Hornevej![]()
Jeg undrer mig også lidt over, at det lige netop er en stopper, man "går hårdt efter", som Ydesen ca. udtrykte det. En VB kunne jeg forstå, eller en defensiv midt.andrii skrev: ↑24. aug 2026, 20:06Men siger han så, at de ikke laver andet end at kigge efter en stopper, eller spekulerer du blot selvstændigt i det?Forza skrev: ↑24. aug 2026, 12:19I transferbloggen peger Ydesen på at AaB kører hårdt på for at hente en stopper. Det undrer mig lidt, nu Tiedemann fik comeback i fredags.
Jeg havde hellere set at man først og fremmest gik efter en god 6’er. Men det kan selvfølgelig også være et tegn på at Pudel stadig er langt fra det nødvendige niveau.
Blot fordi det nu hidser folk vældigt op herinde, at man kun skulle kigge efter en stopper…![]()
Og ja, man bliver da bekymret for Pudel. Vi er gået fra storrosende historier om, hvor seriøst han har trænet hele skadesperioden for at stå helt skarpt nu til komplet radiotavshed.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Det er tydeligt, at klubben sejler såvel sportsligt som økonomisk. Det er ligeledes tydeligt, at spillertruppen befinder sig langt under den kvalitet, der har udgjort benchmark i AaB gennem små fire årtier før SSE-æraen; om man så må kalde den.Buzz Killington skrev: ↑24. aug 2026, 18:37Hvordan kan kan se det er tydeligt at hans taktik sejler? Altså, man kan spekulere i det. Men hvordan kan man se at det er tydeligt at ændre trænere med samme spillertrup kunne have fået holdet til at præstere bedre? Hvilke småjusteringer eller radikale ændringer havde fået mere ud af Børsting, Maarup (god vind), Kallesøe (pas på hovedet), Olsson, Jubril (har også et efternavn) osv? Har vi overhovedet mere end 3-4 spillere til toppen af 1. Div?Alpa Chino skrev: ↑24. aug 2026, 18:17Det er sgu mere komisk at fritage Steffen Højer for ansvaret.Superior skrev: ↑24. aug 2026, 15:52Jeg er ret overbevist om, at Steffen Højer og en hvilken som helst anden træner ville gøre det samme. Jeg er endda ligeså overbevist om, at hverken David Nielsen, Steffen Højer eller en hvilken som helst anden træner ville stoppe indkøbene der!Alpa Chino skrev: ↑24. aug 2026, 15:34Man kan sige meget om David Nielsen.
Problemet er imidlertid, at det ikke er træneren, der bestemmer indkøb! Hvilket nok engang bringer os til sagens kerne.
Jeg finder simpelthen den trænerdiskussion urkomisk og helt afkoblet virkeligheden: en efter AaB - standard miserabel spillertrup, som er resultatet af miserabel ledelse, som igen forårsager, at klubben hverken har praktisk mulighed for at skifte træner efter fyringsbonanzaen så sent som for et år siden og dertil heller ikke ville kunne tiltrække en træner blot i nærheden af Steffen Højer - kaliber.
Hvad endnu værre er, medvirker det nonsens om at fyre Steffen Højer til indirekte at blåstemple de skyldige for klubbens tilstand - og de findes højere i systemet.
Hans taktik sejler og det er tydeligt. Vi har brug for en træner der kan bokse over sin vægtklasse med de få midler og dårlige spillere vi har. Og det er tydeligt at det kan Steffen Højer ikke.
Derimod er det ganske rigtigt et postulat, at Steffen Højers taktik sejler. Og i et sådant postulat må implicit ligge, at træneren udgør det primære problem i klubben- og ikke spillertruppen, ejerkreds og ledelse. Dette tør jeg ligeledes afvise som endda meget tydelig fejlanalyse.
Jeg skal da ikke kunne afvise, om der et eller andet sted måtte findes en træner, der med den samme spillertrup og under tilsvarende forhold som Steffen Højer på en sæson kunne presse en god håndfuld ekstra point ud af det forhåndenværende materiale, end selvsamme Højer måtte være i stand til.
Og her rammer vi så brist nummer to i trænerligningen: Nemlig, at en sådan træner af meget tydelige årsager ville befinde sig uden for (det nuværende)AaBs rækkevidde ; og dertil stadig ville være underlagt almene naturlove, herunder ikke mindst de spillere vedkommende måtte have til rådighed.
jeg vil også godt byde ind på hvorfor højer fejler med taktikken. og jeg prøver at gøre det ultra konkret.Buzz Killington skrev: ↑24. aug 2026, 18:37Hvordan kan kan se det er tydeligt at hans taktik sejler? Altså, man kan spekulere i det. Men hvordan kan man se at det er tydeligt at ændre trænere med samme spillertrup kunne have fået holdet til at præstere bedre? Hvilke småjusteringer eller radikale ændringer havde fået mere ud af Børsting, Maarup (god vind), Kallesøe (pas på hovedet), Olsson, Jubril (har også et efternavn) osv? Har vi overhovedet mere end 3-4 spillere til toppen af 1. Div?Alpa Chino skrev: ↑24. aug 2026, 18:17Det er sgu mere komisk at fritage Steffen Højer for ansvaret.Superior skrev: ↑24. aug 2026, 15:52Jeg er ret overbevist om, at Steffen Højer og en hvilken som helst anden træner ville gøre det samme. Jeg er endda ligeså overbevist om, at hverken David Nielsen, Steffen Højer eller en hvilken som helst anden træner ville stoppe indkøbene der!Alpa Chino skrev: ↑24. aug 2026, 15:34Man kan sige meget om David Nielsen.
højers ambition er et højt pressende 4-3-3 og det forsøgte han med i store dele af sidste år hvorefter vi blev kørt rundt på røv og albuer af mange hold.
Derefter er han gået kompakt og defensivt til værks men stadig i 4-3-3 hvilket ikke helt giver mening.
en 4-3-3 er kendetegnende ved:
- Stor bredde fra kanterne og eventuelt offensive backs
- Gode muligheder for højt pres med tre forreste spillere
- Trekanter over hele banen, som gør det lettere at spille sig ud af pres
- Mulighed for boldkontrol gennem tre centrale midtbanespillere
- Hurtige skift mellem boldbesiddelse og direkte angreb
Der er ikke rigtigt noget af ovennævnte Højer formår at implementere og det har han endnu ikke gjort efter 1 år.
De vigtige afgørende roller på banen er:
- 6’eren beskytter forsvaret og styrer spillets opbygning
- De to 8’ere bevæger sig mellem midtbane og angreb
- Kanterne skaber bredde eller søger ind i banen
- Backerne støtter angrebet og kan overlappe kanterne
Vi har en jasson der har udviklet sig men stadig ikke en dygtig nok 6er til at beskytte forsvaret og til at lede de 2 8ere. og så varmer han stadig bolden for meget og leger for meget 8er. En 6er i en 4-3-3 har en meget stram struktureret rolle
de 2 8ere, ja der har vi kun kaasa. Håpness er jeg fan af men 8er er han ikke, til gengæld er han en dygtig oprydder og en ødelægger for modstanderen i hans pres og genpres og erobringsspil, men ikke ham der skal drive bolden afsted. = han passer bedre til en 2 mands midt.
kanterne der har vi kun den venstre kant der slikker kridtstregen. Adedeji er stort set inde centralt konstant og han er aldrig til baglinjen eller ud at udfordre på kanten. kanter i 4-3-3 er meget brede for der skal jo komme 8ere og backs til at supplere dem.
backs. njaaaaa marc n kommer lidt og børsting lidt, men det er jo ikke 2 backs vi kan være bekendt at sige at de er gode nok til det system.
Så heller ikke i rollerne har han formået at finde en konstellation der passer.
ERGO, så spiller han et spil han ikke har spillere til.
I alle kampe har han så justeret til 3-4-3 men med de samme spillere der er på banen. Det betyder følgende
3 mands forsvaret hedder
makolli, arnor, marc
altså det skriger jo til himlen. arnor som den centrale bagerste til at styre bolden. Det han er dårligst til af alle. Marc N som venstre midterforsvarer, der hvor han er pivringe. til gengæld er det den rette plads for makolli. marc burde jo være wingback.
Men nej har har vi børsting og håpnes som wingbacks. Og det betyder kun en ting. At vi spiller med 5 i forsvaret for at modstanderen ikke skal score mere. for offensivt og målsøgende er den ændring ikke. Højer han har aldrig spillet med 3 bagi og magter ikke konceptet, hvilket han tydeligt viser.
Sidste år der have vi nogle få kampe hvor han spillede 4-2-3-1 og rent faktisk så det bedre ud end længe. vi var mere i kontrol og havde flere gode offensive aktioner. men højers kommentar efter nogle kampe var "nu har vi af nød vendt trekanten om for lige at stabilisere holdet også fordi vi er lidt tyndt besatte pt, men nu er vi klar til igen at gå i 4-3-3 og spille vores spil"
Der er meget få hold der i top 5-6 ligaerne spiller 4-3-3 og det er ret simpelt. Det kræver ALT af den centrale midtbane. Alle skal være gode på bolden. 6eren skal eje banen og lede spillet og 8erne skal være 2 dygtige boks til boks med overblik og teknik til at presse med og uden bold. Desuden skal der være et par hurtige målsøgende udfordrende kanter og en skarp boks spiller.
De få hold der spiller 4-3-3 er alle dygtige til det høje pres og har præcis de spillere de har brug for.
majoriteten af formationer hedder 4-2-3-1 og 3-4-2-1 (3-4-3) 4-3-3 kommer langt nede på hitlisten. Jeg har tidligere lavet analysen med statistik.
AaB passer ikke til 4-3-3 for vores spillere er ikke gode nok, og derfor er det et taktisk makværk når man fastholder dette koncept.
kontinuitet betyder i AaBs tilfælde udelukkende noget negativt ved at fastholde højer for kontinuitetens skyld nu når kontinuitet er endt negativt.
Han forløser ikke de her spillere og bunden er faldet ud af holdet så mange gange.
Vores hold er klart bedre end det vi præsterer. Ellers sagt på en anden måde så er de andres hold jo ikke bedre end AaBs. Der er måske 2-3 hold der spiller for spiller er bedre lige nu på hele holdet. men ellers ikke. forskellen er at de har et indarbejdet koncept der passer til deres hold.
Hobro et godt eksempel. Fredericia et godt eksempel.
transfervinduet ændrer ikke på at vores spillestil er forkert. Og det bliver bevist ved at vi netop ikke få hentet den akilleshæl til den centrale og vi får heller ikke skiftet marc n ud for han erstattes internt af tiedemann når han er fuldt ud klar.
men hold op hvor kunne vi se anderledes ud med en anden taktik hvor vi fik mere ud af kubel, normann og brian samt en mere balanceret midt og roligere forsvar. Det kræver ikke meget vil jeg mene. men vi har kontinuitet med højer og den ender med at spille os ud af top 6 igen.
han er fyret senest i runde 10
Det er jo fuldstændig ligegyldigt hvem træneren er, så længe at Hornevej er et sort hul for evner, talent og vilje. Det er ikke noget der kan ændres med et indkøb og et par lappeløsninger. Det er så indgroet i klubben, at jeg ganske enkelt ikke ser nogen vej tilbage indenfor de eksisterende rammer. Medmindre der kommer 16 hold i Superligaen - hvilket med Superligaens passion for at træffe røvsyge beslutninger nok aldrig sker - kommer vi ikke til at etablere os for alvor. Og uden nogle helt andre økonomiske muskler, der gør vi ikke taber 50 millioner om året, kommer vi aldrig til at kunne udvikle os. Den indianergravsforbandelse der hviler over os, hvor nye spillere starter godt ud og kun bliver ringere og ringere som tiden går, ved jeg simpelthen ikke hvordan man løser. Det er jo ikke et penge problem sådan direkte. Problemet er også at det dræber muligheden for at vi kan udvikle og sælge spillere. Ungdomsspillere der rykkes op har vel ca. 6 måneder til at komme ud af vagten, før de også sidder fast i mudderet. Det er ikke så underligt at de åbenbart så store talenter på U15 ikke har særlig meget appetit på at søge chancen for seniorbold her, hvis alternativet er u17 eller u19 bold i FCK.
Og ja, det er da rigtigt at vi traditionelt set har kunne fedte rundt omkring 5. pladsen, men der er bare sket rigtig meget (navnlig økonomisk) i dansk fodbold de sidste 6 års tid. Vi er, modsat AGF, blevet hægtet af på det allermest kritiske tidspunkt og det er ikke længere en donation på 20 millioner der skal til for at rette op. Den slags beløb sælger selv bundklubberne spillere for.
Det værste er næsten, at ligegyldigheden begynder at melde sig. Det er (også) svært at komme tilbage fra. Det ser efterhånden ud til at tiden løser det første problem. Vi kan ikke blive ved med at tabe penge i det omfang vi gør, og på et tidspunkt kommer konkursen, afnoteringen og tvangsnedrykningen til Danmarksserien. Det kan til gengæld være en mulighed for at få bygget en ny kultur op, hvor man bliver vant til faktisk at vinde fodboldkampe igen og måske endda spille god fodbold fremfor det makværk vi har set siden Morten Wieghorst af gud ved hvilken grund fik en ansættelse.
Medmindre bestyrelsen formår at få en kontakt til Red Bull og på deres grædende knæ få dem overbevist om et potentiale i Aalborg, så er jeg der, hvor jeg godt kan se at det lakker imod enden. Hvor langtrukkent og (mere) uværdigt det bliver ved jeg ikke, men det er slut.
Og ja, det er da rigtigt at vi traditionelt set har kunne fedte rundt omkring 5. pladsen, men der er bare sket rigtig meget (navnlig økonomisk) i dansk fodbold de sidste 6 års tid. Vi er, modsat AGF, blevet hægtet af på det allermest kritiske tidspunkt og det er ikke længere en donation på 20 millioner der skal til for at rette op. Den slags beløb sælger selv bundklubberne spillere for.
Det værste er næsten, at ligegyldigheden begynder at melde sig. Det er (også) svært at komme tilbage fra. Det ser efterhånden ud til at tiden løser det første problem. Vi kan ikke blive ved med at tabe penge i det omfang vi gør, og på et tidspunkt kommer konkursen, afnoteringen og tvangsnedrykningen til Danmarksserien. Det kan til gengæld være en mulighed for at få bygget en ny kultur op, hvor man bliver vant til faktisk at vinde fodboldkampe igen og måske endda spille god fodbold fremfor det makværk vi har set siden Morten Wieghorst af gud ved hvilken grund fik en ansættelse.
Medmindre bestyrelsen formår at få en kontakt til Red Bull og på deres grædende knæ få dem overbevist om et potentiale i Aalborg, så er jeg der, hvor jeg godt kan se at det lakker imod enden. Hvor langtrukkent og (mere) uværdigt det bliver ved jeg ikke, men det er slut.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor vi er i markedet primært efter en midtstopper?
Jeg er med på, at Olsson nok er på vej ud, men vi har jo allerede 5 stoppere.
Til gengæld har vi kun én venstre back, en back der er startet tvivlsomt ud denne sæson, og ikke er særlig god defensivt.
Det problem løser man så ved at flytte en af midtstopperne (Noel) ud som venstre back, til trods for det projekt er dømt til at mislykkedes. Dvs. gør både sig selv, og vores unge mand en kæmpe bjørnetjeneste, ved at lade ham spille på en uvant position.
Hvorfor er det man ikke sælger Olsson og henter en god venstre back i stedet?
Tiedemann og Makolli, har tidligere vist sig som en stærk duo, og med Noel som backup og Pudel på vej tilbage, så er vi jo fint dækket ind der.
Jeg ville ønske jeg kunne forstå tankerne bag.
Til gengæld har vi kun én venstre back, en back der er startet tvivlsomt ud denne sæson, og ikke er særlig god defensivt.
Det problem løser man så ved at flytte en af midtstopperne (Noel) ud som venstre back, til trods for det projekt er dømt til at mislykkedes. Dvs. gør både sig selv, og vores unge mand en kæmpe bjørnetjeneste, ved at lade ham spille på en uvant position.
Tiedemann og Makolli, har tidligere vist sig som en stærk duo, og med Noel som backup og Pudel på vej tilbage, så er vi jo fint dækket ind der.
jeg forstår det heller ikke, og kan slet ikke se arnor på VB - han er totalt rutchebane derude, mere end han er i forvejen.troelsh skrev: ↑25. aug 2026, 08:32Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor vi er i markedet primært efter en midtstopper?
men argumentet er:
man kan ikke komme af med marc og vil dermed ikke bruge nye lønkroner
arnor skal spille fordi en venstre benet forsvarer altid er et salgsemne
man vil af med olsson men erstatte ham med en ny ung, der skal være tættere på start 11eren men det er tiedemann og makolli der skal agere midterduo
pudel er man vist stadig meget i tvivl om og han har vist ikke vist sig .1. div klar endnu trods at han træner.
Men jeg er enig med dig. håbløst.
Arnorsson er hverken god nok til cb eller vb. Det at han er u-21 landsholdspiller og venstrebenet må simpelthen ikke være nok til at han får uendelig snor.baresi skrev: ↑25. aug 2026, 08:48jeg forstår det heller ikke, og kan slet ikke se arnor på VB - han er totalt rutchebane derude, mere end han er i forvejen.troelsh skrev: ↑25. aug 2026, 08:32Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor vi er i markedet primært efter en midtstopper?
men argumentet er:
man kan ikke komme af med marc og vil dermed ikke bruge nye lønkroner
arnor skal spille fordi en venstre benet forsvarer altid er et salgsemne
man vil af med olsson men erstatte ham med en ny ung, der skal være tættere på start 11eren men det er tiedemann og makolli der skal agere midterduo
pudel er man vist stadig meget i tvivl om og han har vist ikke vist sig .1. div klar endnu trods at han træner.
Men jeg er enig med dig. håbløst.
Fint at man forsøger at komme af med Olsson, som er dødvægt. Men så vil man hente endnu en forsvarer, der skal være reserve for Tiedemann og Makolli? Hvis det står til troende, så bliver vi jo ikke ligefrem bedre.
Det ville sikkert hjælpe med en ny profil ved siden af Tiedemann. Men ellers skal man hellere gå efter de store huller der er på holdet. Især 6’eren er et gabende stort hul, og har været det i en lang årrække efterhånden.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Tror vi lander en stopper, og så får vi ellers igen igen igen en lang fuckfinger.
Bebrejder ikke vores sportslige ledelse. Det er selvfølgelig stadig ejerskabet, der er helt væk. Vil de fylde det kæmpe hul, der kommer i økonomien ved endnu en sæson i 1. division?
Bebrejder ikke vores sportslige ledelse. Det er selvfølgelig stadig ejerskabet, der er helt væk. Vil de fylde det kæmpe hul, der kommer i økonomien ved endnu en sæson i 1. division?
-
Rolf Engels
- 2. div

- Favoritspiller: Otoa
Det er også den vej jeg tror det går. Synes Ydesens analyse i Rød Aalborg pegede i den retning. Desværre.
Jeg forstår slet, slet ikke, at det er det eneste vi går efter.
Der er 0% chancer for oprykning med den nuværende trup + en ny CB...
Jeg deler den fornemmelse. Jeg tror kun der hentes til andre pladser i tilfælde af salg.Rolf Engels skrev: ↑25. aug 2026, 09:28
Det er også den vej jeg tror det går. Synes Ydesens analyse i Rød Aalborg pegede i den retning. Desværre.
Det er en katastrofe. Top 2 kommer aldrig til at være billigere til salg end denne sæson. Og alt lader til at vi ikke får alvor går efter den.
------------------------------------------------
Ja, det er en rendyrket katastrofe.Forza skrev: ↑25. aug 2026, 09:31Jeg deler den fornemmelse. Jeg tror kun der hentes til andre pladser i tilfælde af salg.Rolf Engels skrev: ↑25. aug 2026, 09:28
Det er en katastrofe. Top 2 kommer aldrig til at være billigere til salg end denne sæson. Og alt lader til at vi ikke får alvor går efter den.
Jeg kan godt se John Møller gå efter f.eks. at leje spillere fra superligaen, f.eks. en Mads Freundlich, men AaB er bare en mindre og mindre interessant klub, jo længere tid vi befinder os i 1. division.
Og ja, top 2... Vi har lige tabt til en direkte konkurrent på hjemmebane med 0-3. Håbet er satme ikke grønt pt.
-
PonySlaystation
- Superliga

-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Det er derfor jeg sjældent jamre på forhåndbaresi skrev: ↑25. aug 2026, 10:13mathijs tielemans til AaB - ny midtbanespiller.
https://www.youtube.com/watch?v=sv3Df-YNZ70
Osse migDarkHorse9000 skrev: ↑25. aug 2026, 10:22Det er derfor jeg sjældent jamre på forhåndbaresi skrev: ↑25. aug 2026, 10:13mathijs tielemans til AaB - ny midtbanespiller.
https://www.youtube.com/watch?v=sv3Df-YNZ70![]()
Kan se Brøndby var interesseret i ham i 2023, da han var i PSV.