Christian Bassogog
-
McMark
- Superliga

- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
Re: Christian Bassogog
Så lavede Basso sgu lige en assist til 2-1! Han får i øvrigt 90 min på banen, da Cameroun har brugt alle deres 3 udskiftninger 
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
McMark skrev:Så lavede Basso sgu lige en assist til 2-1! Han får i øvrigt 90 min på banen, da Cameroun har brugt alle deres 3 udskiftninger
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Hvordan har han ellers spillet?McMark skrev:Så lavede Basso sgu lige en assist til 2-1! Han får i øvrigt 90 min på banen, da Cameroun har brugt alle deres 3 udskiftninger
Er han højrekant?
-
McMark
- Superliga

- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
Ja han har spillet højrekant hele kampen. Han var en af Camerouns bedste i første halvleg, hvor de ellers spillede horribelt. I anden halvleg var han rimelig anonym indtil assisten, også har han ellers gjort det godt igen! Der er spillet 90 min (og lagt 4 min til)aaballday skrev:Hvordan har han ellers spillet?McMark skrev:Så lavede Basso sgu lige en assist til 2-1! Han får i øvrigt 90 min på banen, da Cameroun har brugt alle deres 3 udskiftninger
Er han højrekant?
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Super flot!Erasmus Montanus skrev:McMark skrev:Så lavede Basso sgu lige en assist til 2-1! Han får i øvrigt 90 min på banen, da Cameroun har brugt alle deres 3 udskiftninger
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Kåret til MOTM.
aaballday skrev:Kåret til MOTM.
3 mio euro, bare hvis nogen er interesserede.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Hvis vi skal høre en bassist fra Cameroun, så lad det blive ham her. Han kan forøvrigt nydes sammen med DR big band den 4. februar i DR's koncertsal (jeg er på plads)
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det er vel i København??? Puha...Pastorius skrev:Hvis vi skal høre en bassist fra Cameroun, så lad det blive ham her. Han kan forøvrigt nydes sammen med DR big band den 4. februar i DR's koncertsal (jeg er på plads)
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Amager - endnu værre!Lindvang skrev:Det er vel i København??? Puha...Pastorius skrev:Hvis vi skal høre en bassist fra Cameroun, så lad det blive ham her. Han kan forøvrigt nydes sammen med DR big band den 4. februar i DR's koncertsal (jeg er på plads)
Ska' vi hak'?
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Amager minder da ellers utrolig meget om Aalborg.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Jep - ind mellem sker der dog fine ting i Tjøwenhavn. Fx. spiller AaB en del udekampe i området.Lindvang skrev:Det er vel i København??? Puha...Pastorius skrev:Hvis vi skal høre en bassist fra Cameroun, så lad det blive ham her. Han kan forøvrigt nydes sammen med DR big band den 4. februar i DR's koncertsal (jeg er på plads)
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Det er rigtigt - umiddelbart tror jeg der er flere røvgevirer i Aalborg end Amager!Gnu skrev:Amager minder da ellers utrolig meget om Aalborg.
Ska' vi hak'?
Derfor jeg flyttede til Amager. Dobbelt A i KBH. Røvgevirer, plasticbryster, affarvet hår, kamphunde og masser af brune værtshuse. Næsten som at være hjemme.Gnu skrev:Amager minder da ellers utrolig meget om Aalborg.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Glem ej solcentre, tatoo-bikse og pimpede biler.Lindvang skrev:Derfor jeg flyttede til Amager. Dobbelt A i KBH. Røvgevirer, plasticbryster, affarvet hår, kamphunde og masser af brune værtshuse. Næsten som at være hjemme.Gnu skrev:Amager minder da ellers utrolig meget om Aalborg.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Provst i Brovst
- Allstar

Fuck det. FIXED.Pastorius skrev:Hvis vi skal høre en bassist fra Cameroun, så lad det blive ham her. Han kan forøvrigt nydes sammen med DR big band den 4. februar i DR's koncertsal (jeg er på plads)
Det der passer mere til en krydsning af Barlotelli og Suarez, når de er i deres værste humør.Provst i Brovst skrev:Fuck det. FIXED.Pastorius skrev:Hvis vi skal høre en bassist fra Cameroun, så lad det blive ham her. Han kan forøvrigt nydes sammen med DR big band den 4. februar i DR's koncertsal (jeg er på plads)
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Debatjuntaen
- Administrator

TILBAGE PÅ SPORET, TAK!
/Debatjuntaen
/Debatjuntaen
Overhørte lidt sladder på Hornevej angående Basso. En fransk og en italiensk klub, men det er ikke noget som min kilde har hørt noget om, så ved ikke rigtig om jeg selv tror på den. Fransk klub lyder dog ret logisk.
Jeg savner Winsnes