Forza skrev:Håber virkelig du får ret. Jeg tror bare vi får brugt alle potentielle investorers "fodbold penge" ifm. med de 50-60 mio. vi satser på at hente i den nærmeste fremtid. Tvivler på der er yderligere tilbage i lommen til en eventuel spillerhandel.Poker-One-Kenobi skrev:Forza skrev:Frygter at Helenius bliver alt for dyr for AaB at hente. Han ville uden tvivl være en forstærkning, men kunne forestille mig AV stadig gerne vil score penge på ham og dertil kommer hans høje løn som vi slet slet slet ikke kan være med på.
Ydermere kan OB/FCN/BIF/FCM/AFG/FCK uden tvivl byde mere end os hvis det kommer dertil. Især de første 4 klubber anser jeg som muligheder for ham.
Derfor tror jeg en Helenius i AaB desværre har lange udsigter.
Som udgangspunkt enig, men: Der er jo osse en spiller som har noget at skulle have sagt. Tror Helenius mest på at han kan få gang i karrieren igen ved at komme hjem og få den støtte han fik af Kent, Kuhn og ikke mindst PEA (det tror jeg personligt han i høj grad har brug for efter en svær tid i engand) så kan det måske alligevel ende med at en flok investorer kunne skyde penge i ham mod at score gevinsten hvis han skulle blive solgt igen. Han er selvfølgelig ikke billig, men det er en topscorer i ligaen jo aldrig. Jeg tror en slutplacering i år kan være med til at afgøre hvad der kommer til at ske, og så selvfølgelig et salg af Kusk som SKAL erstattes af en spiller med +10 mål om året i støvlerne.
Der er ingen grund til at forvente at de millioner der evt. kommer ind ved investorer kan investeres i spillere. Vores regnskab skal stadig balancere, og kapitalen skal blot give os arbejdsro til at kunne foretage de fornuftige investeringer der skal til, samt at være stødpude for et år, hvor resultaterne, trods forsigtige budgetter, ikke lever op til forventningerne.