Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
En interessant spiller med erfaring. Han vil dog gerne spille superliga, men er villig til at starte i 1. division.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... uperligaen
-
OrkSatme
- 2. div

- Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell
Bliver Marc Nielsen skudt afsted for 3 millioner, så tænker jeg at det vil være en oplagt erstatning!andrii skrev: ↑11. jul 2026, 16:49En interessant spiller med erfaring. Han vil dog gerne spille superliga, men er villig til at starte i 1. division.
Jeg vil ihvertfald være mere tryg med en spiller som ham på VB, end Noel hvis udvikling er fuldstændig stagneret.
er det seriøst at foreslå Sviatchenko som du gjordeJakobsen skrev: ↑10. jul 2026, 12:26Savner lidt seriøsitet her.hit666 skrev: ↑10. jul 2026, 11:44https://www.transfermarkt.com/daniel-gr ... ler/266615
kunne det være en ide
Hvis du kiggede 30 sekunder på hans Transfermarkt side ville du se, at han har været klubløs siden i vinter.
Dvs. at det er en spiller der er rusten. Hvordan synes du selv det harmonerer med, at vi skal bruge en spiller der er plug and play fordi vi har Pudel og Tiedeman på vej tilbage?
Derudover er det i hvert fald et opmærksomhedspunkt med langtidsledige fodboldspillere. Hvorfor har de været det? Har han været/er spilleren alvorligt skadet?
Er spilleren faldet i niveau og er han ikke sulten på den hylde han kan få kontrakt på/den økonomi der er i det?
Jeg ved heller ikke lige om jeg tror på, at Granli er den personlighedstype der går ind og tager taktstokken og finder fjernkontrollen til Makolli og Olsson.
AaB AaB AaB AaB
En post prime Sviatchenko er en god spiller, men nok ikke top 6 i Superligaen længere. Det er vel nederste halvdel af Superligaem eller top af 1 div der er realistisk. Kan godt være den er i toppen af hvad AaB kan, men det bør da forsøgeshit666 skrev: ↑11. jul 2026, 23:05er det seriøst at foreslå Sviatchenko som du gjordeJakobsen skrev: ↑10. jul 2026, 12:26Savner lidt seriøsitet her.hit666 skrev: ↑10. jul 2026, 11:44https://www.transfermarkt.com/daniel-gr ... ler/266615
kunne det være en ide
Hvis du kiggede 30 sekunder på hans Transfermarkt side ville du se, at han har været klubløs siden i vinter.
Dvs. at det er en spiller der er rusten. Hvordan synes du selv det harmonerer med, at vi skal bruge en spiller der er plug and play fordi vi har Pudel og Tiedeman på vej tilbage?
Derudover er det i hvert fald et opmærksomhedspunkt med langtidsledige fodboldspillere. Hvorfor har de været det? Har han været/er spilleren alvorligt skadet?
Er spilleren faldet i niveau og er han ikke sulten på den hylde han kan få kontrakt på/den økonomi der er i det?
Jeg ved heller ikke lige om jeg tror på, at Granli er den personlighedstype der går ind og tager taktstokken og finder fjernkontrollen til Makolli og Olsson.
RAUS RAUS SSE!
Sandheden er at af de to forslag er Granli jo det klart mest seriøse/realistiske. Vi kan slet ikke tiltrække spillere som Sviatchenko i AaB. Manden tjener 6 millioner om året på sin nuværende konkrakt og har da nul procent ambitioner om at spiller i en klub der ikke kunne komme med i top 6 i 1. division. Hvis han skal til Danmark vil jeg skyde på klubber som FCN, AGF, FCM eller måske OB som realistiske bud.
Jakobsen skrev: ↑12. jul 2026, 00:14En post prime Sviatchenko er en god spiller, men nok ikke top 6 i Superligaen længere. Det er vel nederste halvdel af Superligaem eller top af 1 div der er realistisk. Kan godt være den er i toppen af hvad AaB kan, men det bør da forsøgeshit666 skrev: ↑11. jul 2026, 23:05er det seriøst at foreslå Sviatchenko som du gjordeJakobsen skrev: ↑10. jul 2026, 12:26Savner lidt seriøsitet her.hit666 skrev: ↑10. jul 2026, 11:44https://www.transfermarkt.com/daniel-gr ... ler/266615
kunne det være en ide
Muligt, men Sviatchenko bør man undersøge om kunne lokkes. Langtidsledige Granli skal man holde sig fra!Njak skrev: ↑12. jul 2026, 12:43Sandheden er at af de to forslag er Granli jo det klart mest seriøse/realistiske. Vi kan slet ikke tiltrække spillere som Sviatchenko i AaB. Manden tjener 6 millioner om året på sin nuværende konkrakt og har da nul procent ambitioner om at spiller i en klub der ikke kunne komme med i top 6 i 1. division. Hvis han skal til Danmark vil jeg skyde på klubber som FCN, AGF, FCM eller måske OB som realistiske bud.
Jakobsen skrev: ↑12. jul 2026, 00:14En post prime Sviatchenko er en god spiller, men nok ikke top 6 i Superligaen længere. Det er vel nederste halvdel af Superligaem eller top af 1 div der er realistisk. Kan godt være den er i toppen af hvad AaB kan, men det bør da forsøgeshit666 skrev: ↑11. jul 2026, 23:05er det seriøst at foreslå Sviatchenko som du gjordeJakobsen skrev: ↑10. jul 2026, 12:26Savner lidt seriøsitet her.hit666 skrev: ↑10. jul 2026, 11:44https://www.transfermarkt.com/daniel-gr ... ler/266615
kunne det være en ide
RAUS RAUS SSE!
Finder en langtidsledig Granli some et langt mere seriøst forslag end Sviatchenko der er to år ældre og klart langt dyrere for ikke at nævne at han kun ønsker at være i FCM og få et job i deres organisation når han går på pension om et år eller max 2. Sviatchenko ville være spild af tid og budgetJakobsen skrev: ↑12. jul 2026, 18:57Muligt, men Sviatchenko bør man undersøge om kunne lokkes. Langtidsledige Granli skal man holde sig fra!Njak skrev: ↑12. jul 2026, 12:43Sandheden er at af de to forslag er Granli jo det klart mest seriøse/realistiske. Vi kan slet ikke tiltrække spillere som Sviatchenko i AaB. Manden tjener 6 millioner om året på sin nuværende konkrakt og har da nul procent ambitioner om at spiller i en klub der ikke kunne komme med i top 6 i 1. division. Hvis han skal til Danmark vil jeg skyde på klubber som FCN, AGF, FCM eller måske OB som realistiske bud.
kunne det være en ide
-
R Rosenberg
- Allstar

Du efterspørger seriøsitet, Jako - og alligevel plaprer du videre om Sviatjenko.Jakobsen skrev: ↑12. jul 2026, 18:57Muligt, men Sviatchenko bør man undersøge om kunne lokkes. Langtidsledige Granli skal man holde sig fra!Njak skrev: ↑12. jul 2026, 12:43Sandheden er at af de to forslag er Granli jo det klart mest seriøse/realistiske. Vi kan slet ikke tiltrække spillere som Sviatchenko i AaB. Manden tjener 6 millioner om året på sin nuværende konkrakt og har da nul procent ambitioner om at spiller i en klub der ikke kunne komme med i top 6 i 1. division. Hvis han skal til Danmark vil jeg skyde på klubber som FCN, AGF, FCM eller måske OB som realistiske bud.
kunne det være en ide
Ædruelighedens stemme
Kigger misundeligt på Sønderjyskes signing af Mathias Olesen. 25 år, defensiv midt. Bundesliga erfaring og en leder der har været anfører mange de steder han har været.
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Helt enig. Har villet have ham til klubben de sidste fire år.
Efter min mening, er han dog bedre offensivt end defensivt.
Et Hjerte - En Klub
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Måske Olesen hellere vil til en top 6-klub i Superligaen - og er knap så klar på en bund 6-klub i 1. division.DenSataniskeHest skrev: ↑13. jul 2026, 13:46Man undres nogle gange når AaB undlader åbenlyse forstærkninger på pladser vi I den grad har manglet på i flere år.
Men ja, håber vi endelig adresserer vores tyndbenede midtbane.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Tænker mere på det er jo mange år vi har manglet sådan en type. Siden hildemark smuttede. Og ja ved godt han ikke er samme klasse men vi har jo ikke haft noget på den position af kvalitet sidenSauer skrev: ↑13. jul 2026, 13:55Måske Olesen hellere vil til en top 6-klub i Superligaen - og er knap så klar på en bund 6-klub i 1. division.DenSataniskeHest skrev: ↑13. jul 2026, 13:46Man undres nogle gange når AaB undlader åbenlyse forstærkninger på pladser vi I den grad har manglet på i flere år.
Men ja, håber vi endelig adresserer vores tyndbenede midtbane.
Jeg plaprer sgu ikke, men når det kritiseres jeg nævnte, at AaB Burde undersøge om det var muligt - ja så giver jeg da svar på tiltale. Hellere sigte højt og gå lidt ned end at gå med alle mulige spillere der har været klubløse længe og måske endda have haft en længere skade. Bid som Granli og Souza er jo håbløse. De er jo næppe en forfatning, hvor de kan kan hjælpe os i efteråret og når der har været en større skade inde over er det tænksomt de slet ikke kan hjælpe os. De er jo ikke længere de spillere vi kendte og især Souza ville jo være kæmpe risiko for Seydel 2.0.R Rosenberg skrev: ↑13. jul 2026, 00:19Du efterspørger seriøsitet, Jako - og alligevel plaprer du videre om Sviatjenko.Jakobsen skrev: ↑12. jul 2026, 18:57Muligt, men Sviatchenko bør man undersøge om kunne lokkes. Langtidsledige Granli skal man holde sig fra!Njak skrev: ↑12. jul 2026, 12:43Sandheden er at af de to forslag er Granli jo det klart mest seriøse/realistiske. Vi kan slet ikke tiltrække spillere som Sviatchenko i AaB. Manden tjener 6 millioner om året på sin nuværende konkrakt og har da nul procent ambitioner om at spiller i en klub der ikke kunne komme med i top 6 i 1. division. Hvis han skal til Danmark vil jeg skyde på klubber som FCN, AGF, FCM eller måske OB som realistiske bud.
Jakobsen skrev: ↑12. jul 2026, 00:14En post prime Sviatchenko er en god spiller, men nok ikke top 6 i Superligaen længere. Det er vel nederste halvdel af Superligaem eller top af 1 div der er realistisk. Kan godt være den er i toppen af hvad AaB kan, men det bør da forsøgeshit666 skrev: ↑11. jul 2026, 23:05er det seriøst at foreslå Sviatchenko som du gjordeJakobsen skrev: ↑10. jul 2026, 12:26
Savner lidt seriøsitet her.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Synes du, ja. Men alternativet behøver jo ikke at være forslag, der er det glade vanvid.Jakobsen skrev: ↑13. jul 2026, 17:21Jeg plaprer sgu ikke, men når det kritiseres jeg nævnte, at AaB Burde undersøge om det var muligt - ja så giver jeg da svar på tiltale. Hellere sigte højt og gå lidt ned end at gå med alle mulige spillere der har været klubløse længe og måske endda have haft en længere skade. Bid som Granli og Souza er jo håbløse. De er jo næppe en forfatning, hvor de kan kan hjælpe os i efteråret og når der har været en større skade inde over er det tænksomt de slet ikke kan hjælpe os. De er jo ikke længere de spillere vi kendte og især Souza ville jo være kæmpe risiko for Seydel 2.0.R Rosenberg skrev: ↑13. jul 2026, 00:19Du efterspørger seriøsitet, Jako - og alligevel plaprer du videre om Sviatjenko.Jakobsen skrev: ↑12. jul 2026, 18:57Muligt, men Sviatchenko bør man undersøge om kunne lokkes. Langtidsledige Granli skal man holde sig fra!Njak skrev: ↑12. jul 2026, 12:43Sandheden er at af de to forslag er Granli jo det klart mest seriøse/realistiske. Vi kan slet ikke tiltrække spillere som Sviatchenko i AaB. Manden tjener 6 millioner om året på sin nuværende konkrakt og har da nul procent ambitioner om at spiller i en klub der ikke kunne komme med i top 6 i 1. division. Hvis han skal til Danmark vil jeg skyde på klubber som FCN, AGF, FCM eller måske OB som realistiske bud.
Ædruelighedens stemme
-
Rolf Engels
- 2. div

- Favoritspiller: Otoa
Det er immervæk agurketid i AaB, når man har brugt 3 dage på at diskutere, hvis hypotetiske forslag på spillere, der er mest urealistisk
Hverken Granli eller Sviatchenko skal til AaB.
Kom nu videre...
Hverken Granli eller Sviatchenko skal til AaB.
Kom nu videre...
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Hvor er det bare dejligt, at AaB ikke har skrevet med nogen af de spillere der nævnes. Truppen er stadigvæk alt for bred, så hvorfor skal vi signe spillere? Der skal først og fremmest sælges og vi har ingen købere forståeligt nok!
Og det er faktisk mere bekymrende at vi ikke er kommet af med noget af alt fyldet eller det der bør komme væk
Ud siden skal aktiveres
Altså, Møller fik da skibbet en bette håndfuld spillere ud af døren i starten af vinduet, gjorde han ikke? Jeg er med på, at vi kan gå med hede drømme om pæne salg af 1-2 udenlandske keepere og 2-3 ligeledes udenlandske markspillere (+ et par danskere?) samt salg/udlejning af 2-3 talenter, men for det første, vi kommer jo ikke til at ende med, at så mange flere forlade truppen, og for det andet, det er vel aktivitet som vi først kan forvente til sidst i vinduet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."