Lukas Spalvis

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af jonas386 » 14. apr 2014, 13:21

Spalvis kan jo også selv spille den klogt. Det er vel heller ikke utænkeligt at han tager chancen og ser hvad der sker næste sæson. Skulle vi nu komme i et eller andet gruppe spil, Spalvis garner med samme fart som den sidste måneds tid og får opmærksomheden så er han pludselig kontraktfri og kan hive en stor sign-on hjem fremfor AaB skal have del i kagen.
Ikke at jeg tror dette sker, Spalvis virker glad i AaB og vil sikkert også gerne betale tilbage til en klub der har givet ham chancen for at få et sådant gennembrud.

Havde han spillet i FCK var han røget for 50 af de lange, vi kan frygte han ryger for nul og nix.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 15. apr 2014, 07:17

Ny spændende artikel om Spalvis http://m.bt.dk/superligaen/AaBs-litauis ... le-fodbold" onclick="window.open(this.href);return false;

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 15. apr 2014, 09:02

tøhø

http://heltnormalt.dk/vildtsporty/2014/04/14/090000" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB - the Nordic gateway to Europe

9000AaB
Superliga
Superliga
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Indlæg af 9000AaB » 15. apr 2014, 10:18

I forhold til den artikel fra bt så virker Lukas super intelligent.

Han har forstået at man ikke skal vælge pengene med det samme og istedet fokusere på udvikling i de første år inden han vil videre.

Vil han spille europæisk og spille fast og udvikle sig er han nød til at være i AaB min 1-1 1/2 år mere.

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 16. apr 2014, 10:24

Jeg synes helt generelt at Spalvis virker til at være en super intelligent, nede på jorden og fantastisk knægt! Kæmpe respekt for hans væremåde såvel som hans præstationer.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 20. maj 2014, 11:28

Sådan...

Forlængelse frem til 2018!!

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... -2018.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 20. maj 2014, 11:35

MrBangDK skrev:Sådan...

Forlængelse frem til 2018!!

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... -2018.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Vigtigt. God længde på den kontrakt også, når man har at gøre med en så ung spiller. Jeg håber han kan fortsætte sin udvikling nu i et par år her og blive ved med at score mål. Vi kan nok ikke forvente 11 mål hver halvsæson, men 10 kan også gøre det ;)
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 20. maj 2014, 11:50

Spalvis bliver top-scorer i superligaen 14/15.

Den er hjemme!
Bienvenu Bassogog!

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 20. maj 2014, 12:02

Super nyhed! Er dog lidt ærgerlig over, at vi ikke har ham til 2023. Kunne være cool at stille op i superligaen med en vm-topscorer. Men okay, em-topscorer er også godt.

Onkel Franz
Superliga
Superliga

Indlæg af Onkel Franz » 20. maj 2014, 12:08

Dejlig forlængelse.

Off topic: Taler knægten egentlig dansk? - * Edit: Det ser ikke sådan ud, men han er nok ved at lære.
Jomfru Ane gade: AaB's største aktiv i jagten på svenske profiler.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 20. maj 2014, 12:27

Onkel Franz skrev:Dejlig forlængelse.

Off topic: Taler knægten egentlig dansk? - * Edit: Det ser ikke sådan ud, men han er nok ved at lære.
Han snakker fint engelsk og sang højest på samtlige AaB-sange under busturen. Det må være rigeligt dansk indtil videre.

Dejlig nyhed. Han har stadig ting at arbejde med, men han har mulighederne for at drive det vidt.

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 20. maj 2014, 13:17

Sauer skrev:

Han snakker fint engelsk og sang højest på samtlige AaB-sange under busturen. Det må være rigeligt dansk indtil videre.

Dejlig nyhed. Han har stadig ting at arbejde med, men han har mulighederne for at drive det vidt.
Super nyhed! Spalvis har fået sit store gennembrud her i forårssæsonen, hvor han har imponeret stort. Han har bestemt stor andel i at vi vandt the Double.

Jeg har før været meget kritisk overfor Spalvis, men han har virkelig udviklet sig. Bevares der er bestemt stadigvæk forbedrings potentiale på en række punkter, men han er en dygtig striker med et rigtig godt skud. En enlig svale gør ingen sommer (Bræmer er skrækeksemplet), det bliver super spændende at se om han kan fastholde niveauet samt lægge lidt på. Hvis det lykkes så bliver han rigtig god.

Dejligt at Spalvis har forlænget kontrakten, nu håber jeg bare ikke at der er indføjet en videresalgsklausul i kontrakten.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 20. maj 2014, 13:28

frederikshavneren skrev:
Sauer skrev:

Super nyhed! Spalvis har fået sit store gennembrud her i forårssæsonen, hvor han har imponeret stort. Han har bestemt stor andel i at vi vandt the Double.

Jeg har før været meget kritisk overfor Spalvis, men han har virkelig udviklet sig. Bevares der er bestemt stadigvæk forbedrings potentiale på en række punkter, men han er en dygtig striker med et rigtig godt skud. En enlig svale gør ingen sommer (Bræmer er skrækeksemplet), det bliver super spændende at se om han kan fastholde niveauet samt lægge lidt på. Hvis det lykkes så bliver han rigtig god.

Dejligt at Spalvis har forlænget kontrakten, nu håber jeg bare ikke at der er indføjet en videresalgsklausul i kontrakten.
I så fald, hvem skulle den videresalgsklausul tilfalde, Freiburg? Spalvis selv?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 20. maj 2014, 13:31

Mon ikke der menes frikøbsklausul ;-)
Dejlig nyhed, Spalvis har naturligvis en hel del at forbedre, men han er stadig ung, og det skal nok komme. Der er hvertfald udgangspunkt til noget rigtig godt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 20. maj 2014, 13:38

doukas skrev:
frederikshavneren skrev:
Sauer skrev:

I så fald, hvem skulle den videresalgsklausul tilfalde, Freiburg? Spalvis selv?
My bad. Frikøbsklausul selvfølgelig!

andreasaab89
Allstar
Allstar

Indlæg af andreasaab89 » 20. maj 2014, 19:16

Dejligt ung mand:
http://nordjyske.dk/nyheder/spalvis--vi ... 97/24/1547" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Martin Bak
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af Martin Bak » 6. jun 2014, 18:27

Spalvis har bragt Litauen foran ude mod Polen
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Arendt
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Indlæg af Arendt » 6. jun 2014, 18:45

Martin Bak skrev:Spalvis har bragt Litauen foran ude mod Polen
Der er virkelig fremtidspotentiale i den knægt. Han er rigtig ydmyg og tilstræber sig hele tiden på at blive bedre. Hvis vi kunne få ham og Helenius på toppen, så har vi to angribere som kan score +10 mål i sæsonen. Ham kan vi rigtig mange penge for på et tidspunkt, når vi er klar til at skyde ham afsted.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 6. jun 2014, 19:20

Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 6. jun 2014, 19:47

Jaja, bruger lige stolpen som bande for at ydmyge målmanden totalt.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Besvar