baresi skrev: ↑6. jan 2026, 10:50
Jakobsen skrev: ↑6. jan 2026, 08:51
Bugatti1 skrev: ↑6. jan 2026, 08:51
Det lyder da spændende med japansk spiller, men mindre hvis han midtbane, for hvor mange har vi ikke der?
Mads Bomholt, Valdemar Møller, Børsting, Jasson, Maarup, Djibril, Håpnes, Bonde, Kaasa, foruden, Oliver, Normann og Kelvin = 12 spillere til midtbanen.
Sgu næsten halvdelen af samtlige spillere i truppen??? Ok, Maarup, Kaasa, Børsting, Djibril og Jasson ser jeg ikke mange klubber er misundelige over vi har i truppen?
Tænker da mere vi mangler en til at dække forsvaret og en 9´er, men hvad ved jeg? Jeg troede også Lucas A ville være en forstærkning sidst han var i AaB.....
Han er kant og kan også spille back.
Vi mangler netop til midtbanen - at der er mange er ikke det samme som det er godt.
Vi spiller 4-3-3 og djibril, kelvin Normann Ross er alle nogle til de 3 forreste pladser
Til den centrale midtbane er der mere eller mindre kun Bomholt der har været fast. Resten er røget ind og ud af holdet og har netop betydet en kæmpe ubalance.
Vi mangler en proven 6er og hvis ikke kaasa eller håpnes kommer i gang så mangler vi kvaliteten mæssigt også en 8er og så må de rydde op i Maarup håpnes Jasson osv…
Der er alt for meget fuld og alt for mange spillere
Der er 28 i truppen og Højer vil gerne ned på 20-22
Er sådan set enig i, at vi mangler kvalitet til central midt, men Anzai er kant og der synes jeg egentlig også vi mangler.
Vi har Normann og John til kanterne og så en Jubril der ikke er god nok og en Valdemar Møller der der nok nærmere er 8'er.
Jeg er dog også enig, at vi mangler til central midt. Vi har vel Bonde, Bomholt, Kaasa, Håpnes, Møller, Jasson og Maarup.
Det er mange ja, men enig vi mangler kvalitet. For mig at se bør Bonde og Bomholt have en fremtid i klubben. Ved dog ikke om Bonde er klar til at være starter. Jeg synes også en profileret spiller som Kaasa bør have en god opstart og se om vi ikke kan få mere ud af ham.
Jasson og Maarup er spillere der bør videre efter min mening. Håpnes lyder det til får en chance mere, men jeg synes også det må være en spiller der er spørgsmål om.
Det store dillemma er jo nok, at en stærk 6'er vil blokere for Bonde, men jeg er enig i at performancemæssigt bør vi have en stærk 6'er.