Lukas Spalvis

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 31. jan 2016, 10:47

At Enevoldsen scorer mål ændrer ikke på han er en kæmpe primadonna ude på banen.

Det har jeg det såmænd fint nok med.. Kald det bar pinligt jeg har set hvert minut af hver kamp den dreng har spillet i AaB..
Og jeg har det fint med han er sådan, jeg argumentere bare mod helenius skulle være værre end andre

Du kan selv finde kamp tråde herinde hvor folk kommentere på enevoldsens voldsomme temperament på banen.

Specielt Børsting skulle godt nok ikke lave mange fejl i efteråret før Enevoldsen var henne og have fat i ham.
Så prøv du at se lidt kamp gengivelser inden du udtaler dig.

Kald du det bare pinligt. Men det gør det ikke mindre rigtigt.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 31. jan 2016, 11:09

AllanPedersen skrev:At Enevoldsen scorer mål ændrer ikke på han er en kæmpe primadonna ude på banen.

Det har jeg det såmænd fint nok med.. Kald det bar pinligt jeg har set hvert minut af hver kamp den dreng har spillet i AaB..
Og jeg har det fint med han er sådan, jeg argumentere bare mod helenius skulle være værre end andre

Du kan selv finde kamp tråde herinde hvor folk kommentere på enevoldsens voldsomme temperament på banen.

Specielt Børsting skulle godt nok ikke lave mange fejl i efteråret før Enevoldsen var henne og have fat i ham.
Så prøv du at se lidt kamp gengivelser inden du udtaler dig.

Kald du det bare pinligt. Men det gør det ikke mindre rigtigt.
Primadonna? Really?
Bienvenu Bassogog!

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 31. jan 2016, 11:21

Enevoldsen 2010 til tipsbladet
var bare det første jeg fandt da jeg søgte på hans temperament

"- Selv om jeg har ikke har fået fuld spilletid og været nede i en bølgedal, har jeg scoret tre mål og lavet tre assist, så det er fint. Jeg er ikke i tvivl om, at jeg kommer på landsholdet igen, siger 23-årige Enevoldsen, som på rygtebasis har været dømt ude. Måske som følge af et heftigt temperament, der kommer til udtryk, når han bliver skiftet ud. Eksempelvis mod Holland i VM-åbningen.

- Det har ingen betydning, og det viser bare, at Thomas har ambitioner. Thomas må også gerne være gal på mig i den situation. Han har ikke overtrådt nogen grænse, og vi har overhovedet ikke droppet Enevoldsen siger Morten Olsen til Tipsbladet i historien: Enevoldsen venter ved telefonen
"

havde den artikel handlet om Bendtner var han blevet hugget i 2 stykker.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 31. jan 2016, 11:26

AllanPedersen skrev:Enevoldsen 2010 til tipsbladet
var bare det første jeg fandt da jeg søgte på hans temperament

"- Selv om jeg har ikke har fået fuld spilletid og været nede i en bølgedal, har jeg scoret tre mål og lavet tre assist, så det er fint. Jeg er ikke i tvivl om, at jeg kommer på landsholdet igen, siger 23-årige Enevoldsen, som på rygtebasis har været dømt ude. Måske som følge af et heftigt temperament, der kommer til udtryk, når han bliver skiftet ud. Eksempelvis mod Holland i VM-åbningen.

- Det har ingen betydning, og det viser bare, at Thomas har ambitioner. Thomas må også gerne være gal på mig i den situation. Han har ikke overtrådt nogen grænse, og vi har overhovedet ikke droppet Enevoldsen siger Morten Olsen til Tipsbladet i historien: Enevoldsen venter ved telefonen
"

havde den artikel handlet om Bendtner var han blevet hugget i 2 stykker.
Fucking smoking gun.

Fantastisk stykke arbejde Allan. Du har helt åbenlyst ret.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 31. jan 2016, 11:26

det ved jeg godt

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 31. jan 2016, 11:37

Kan I ikke oprette en "Er Enevoldsen primadonna?"-tråd, så denne her ikke bliver mere ødelagt end den er i forvejen?
Ska' vi hak'?

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 31. jan 2016, 12:13

MrBangDK skrev:Kan I ikke oprette en "Er Enevoldsen primadonna?"-tråd, så denne her ikke bliver mere ødelagt end den er i forvejen?
Kunne da ikke være mere enig, det er komplet ulideligt med alle de absurde afsporinger. Det næste bliver vel en diskussion om de faldende oliepriser!

Er der noget nyt om vores ven Spalvis? Er det først mandag ved midnat, at transfervinduet ophører, eller er det i aften?

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 31. jan 2016, 12:15

Hovedet skrev:
MrBangDK skrev:Kan I ikke oprette en "Er Enevoldsen primadonna?"-tråd, så denne her ikke bliver mere ødelagt end den er i forvejen?
Kunne da ikke være mere enig, det er komplet ulideligt med alle de absurde afsporinger. Det næste bliver vel en diskussion om de faldende oliepriser!

Er der noget nyt om vores ven Spalvis? Er det først mandag ved midnat, at transfervinduet ophører, eller er det i aften?
Yes, mandag ved midnat.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af mich1596 » 31. jan 2016, 13:07

Buzz Killington skrev:
Tage skrev:I dette klip sammenligner Kent de to
https://kanalsport.dk/indslag/er-spalvi ... maalsluger

Jeg ved ikke om det er det, du tænker på?
Tror det er en anden en, fra viasat mener jeg, hvor "journalisten" lister forskellige områder op, hvor Kent så fortæller hvem af Spalvis og Helenius der er bedst. Så vidt jeg husker var der kun et område hvor Kent mente Spalvis var bedst, og det var i hovedspillet.
Ja det lyder som den du snakker om der.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 31. jan 2016, 14:04

Spanky skrev:
Hovedet skrev:

Yes, mandag ved midnat.
Eftersom skiftet efter alt at dømme først bliver til sommer, så er der jo ingen, der har travlt. Bare alle bliver enige inden vinduet åbner igen til sommer, så er alt godt! :-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 31. jan 2016, 17:21

le Cid skrev:
Spanky skrev:
Hovedet skrev:

Yes, mandag ved midnat.
Eftersom skiftet efter alt at dømme først bliver til sommer, så er der jo ingen, der har travlt. Bare alle bliver enige inden vinduet åbner igen til sommer, så er alt godt! :-)
Jeps, enig. Udover at der er en vis sammenhæng med hele situationen omkring Helenius. Jeg tror godt jeg efterhånden tør konkludere at der er meget små chancer for at Spalvis ikke spiller for os i foråret, når man tilsyneladende er så tæt på en udlejning af Helenius.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 31. jan 2016, 17:40

Som AaB fan har man vel dårligt kunne håbe på et meget bedre transfervindue. Dalsgaard viste vi var væk, derudover har vi fået afskibbet Andreas Blomqvist, fået lejet Helenius og Ahlmann ud, samtidig med at både Spalvis og Thomsen stadig er AaB'ere.
Det betyder dog også at vi kun er nede på 18 spillere i førsteholdstruppen (her er Bassogog, Kakeeto, Carsten Christensen, Bust og Pohl talt fra da jeg ikke forventer de kommer til at spille nogle store roller det næste halve år), så der kunne nok godt findes en ekstra mand inden vinduets lukning, ellers kan det godt se en anelse tyndt ud.
Det er dog nok mest bredden der mangler, og det tror jeg ikke vi henter ind til, selvom jeg stadig håber man har et vågent øje på Kristian Pedersen fra Køge.

Er der iøvrigt nogen, måske Rams, der har set noget til Sylvester Seeger Hansen, og evt kan sætte et par ord på ham? Jeg mener at have læst han skulle have nogle af de samme kvaliteter som Thomsen, med godt presspil, stort løbepensum og et godt overblik. Og kan se han har kontraktudløb til sommer. Er det en spiller man bør holde øje med?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 31. jan 2016, 17:47

jonas386 skrev:Som AaB fan har man vel dårligt kunne håbe på et meget bedre transfervindue. Dalsgaard viste vi var væk, derudover har vi fået afskibbet Andreas Blomqvist, fået lejet Helenius og Ahlmann ud, samtidig med at både Spalvis og Thomsen stadig er AaB'ere.
Det betyder dog også at vi kun er nede på 18 spillere i førsteholdstruppen (her er Bassogog, Kakeeto, Carsten Christensen, Bust og Pohl talt fra da jeg ikke forventer de kommer til at spille nogle store roller det næste halve år), så der kunne nok godt findes en ekstra mand inden vinduets lukning, ellers kan det godt se en anelse tyndt ud.
Det er dog nok mest bredden der mangler, og det tror jeg ikke vi henter ind til, selvom jeg stadig håber man har et vågent øje på Kristian Pedersen fra Køge.

Er der iøvrigt nogen, måske Rams, der har set noget til Sylvester Seeger Hansen, og evt kan sætte et par ord på ham? Jeg mener at have læst han skulle have nogle af de samme kvaliteter som Thomsen, med godt presspil, stort løbepensum og et godt overblik. Og kan se han har kontraktudløb til sommer. Er det en spiller man bør holde øje med?
Sådan kan du da ikke sortere i en førsteholdstrup. Tag en hvilken som helst trup og du vil kunne tage mindst 4-5 mand og konkludere at de næppe kommer i kamp.

Pohl og Tømrer Carsten kan da i øvrigt sagtens komme i kamp i foråret.

Bortset fra det, er jeg da enig i at transfervinduet ser ud til at forløbe fuldstændig perfekt, med stor fed streg under ser ud til.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 31. jan 2016, 17:58

Jesper Schmidt skrev:
jonas386 skrev:Som AaB fan har man vel dårligt kunne håbe på et meget bedre transfervindue. Dalsgaard viste vi var væk, derudover har vi fået afskibbet Andreas Blomqvist, fået lejet Helenius og Ahlmann ud, samtidig med at både Spalvis og Thomsen stadig er AaB'ere.

Sådan kan du da ikke sortere i en førsteholdstrup. Tag en hvilken som helst trup og du vil kunne tage mindst 4-5 mand og konkludere at de næppe kommer i kamp.

Bortset fra det, er jeg da enig i at transfervinduet ser ud til at forløbe fuldstændig perfekt, med stor fed streg under ser ud til.
Jeg er enig, men mener også at man bør skelne mellem spillere der spiller en rolle, og, lidt groft sagt, fyld. Det er iøvrigt ikke for at degradere de nævnte spillere, men vi skal helst ikke ud i en situation hvor nogle af de nævnte er tvunget til at være med fra start.
Carsten C er 2. målmand, og derfor en lidt anden rolle. Jeg synes han er dygtig, men han spiller jo kun hvis Larsen er ude, og derfor talte jeg ham fra.
Pohl kan rigtigt nok få indhop, men det er heller ikke offensivt jeg mener vi bør forstærke os.
Min pointe var egentlig bare at, som det er nu, har vi 18 spillere med superliganiveau, herunder Bruhn, Abildgaard og Thrane der stadig skal bevise sig, og så kan det hurtigt blive noget tyndt når vi er udover start-11'eren.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 31. jan 2016, 18:11

Er Helenius lejet ud eller taler vi bare som om det allerede er sket?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 31. jan 2016, 18:11

jonas386 skrev:
Jesper Schmidt skrev:

Jeg er enig, men mener også at man bør skelne mellem spillere der spiller en rolle, og, lidt groft sagt, fyld. Det er iøvrigt ikke for at degradere de nævnte spillere, men vi skal helst ikke ud i en situation hvor nogle af de nævnte er tvunget til at være med fra start.
Carsten C er 2. målmand, og derfor en lidt anden rolle. Jeg synes han er dygtig, men han spiller jo kun hvis Larsen er ude, og derfor talte jeg ham fra.
Pohl kan rigtigt nok få indhop, men det er heller ikke offensivt jeg mener vi bør forstærke os.
Min pointe var egentlig bare at, som det er nu, har vi 18 spillere med superliganiveau, herunder Bruhn, Abildgaard og Thrane der stadig skal bevise sig, og så kan det hurtigt blive noget tyndt når vi er udover start-11'eren.
Men sådan er det vel for alle hold, selv FCK vil jeg tro. Jeg tror faktisk vi har flere kompetente reserver end i hvert fald 8 af de andre klubber, og en startopstilling der er i top 3. Vi har en stærk reservetrup, og vi endda har set før, at det er meget sjældent uprøvede spillere decideret falder igennem da de er så grundigt skolet i vores system. Vi kan formentlig ikke vinde mesterskabet med 2-3 skader på central positioner (e.g. Spalvis, Thomsen og Wurtz), men det budgetterer vi heller ikke med (og skal vi heller ikke budgettere med i mine øjne). Hvis vi havde 2-3 flere fuldblodsreserver til min. en mio per. mand i løn, kan hurtigt nødvendiggøre større salg end vi allerede budgetterer med, og igen sætte os under pres for at tage imod den første og måske laveste mulige transfer som vi tidligere har brokket os over.

I den henseende var Helenius f.eks. også alt for dyr til at have siddende på bænken, plus tidligere stjernespillere har ofte en tendens til at sprede dårlig energi når de ikke spiller (ikke en anklage mod Helenius - jeg har ingen indsigt i den slags, og gider ikke spekulere på et åndsvagt grundlag).
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 31. jan 2016, 18:12

AllanPedersen skrev:Er Helenius lejet ud eller taler vi bare som om det allerede er sket?
Leder du efter en slåskamp, eller er det et reelt spørgsmål?
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 31. jan 2016, 18:31

Buzz Killington skrev:
AllanPedersen skrev:Er Helenius lejet ud eller taler vi bare som om det allerede er sket?
Komisk det skulle komme fra dig :D
var det i går du sad og legede luk munden klausul på mig?

man glemmer hurtigt.

swfc
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Midthimmerland

Indlæg af swfc » 31. jan 2016, 18:48

Er Ahlmann lejet ud?
AaB i hjertet

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 31. jan 2016, 19:02

AllanPedersen skrev:
Buzz Killington skrev:
Komisk det skulle komme fra dig :D
var det i går du sad og legede luk munden klausul på mig?

man glemmer hurtigt.
'
Jeg ved ikke lige hvad du taler om. Tjek din PM.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Besvar