hje1980 skrev:???Poker-One-Kenobi skrev:Pis, hvorfor kigger vi ikke på månen til vores angreb? Typisk AaB at sove i timen!!![]()
![]()
Formentlig jf. den halvdårlige sammenligning for 5-6 indlæg siden?

hje1980 skrev:???Poker-One-Kenobi skrev:Pis, hvorfor kigger vi ikke på månen til vores angreb? Typisk AaB at sove i timen!!![]()
![]()
Eller evt bare maanen.Mogens skrev:hje1980 skrev:???Poker-One-Kenobi skrev:Pis, hvorfor kigger vi ikke på månen til vores angreb? Typisk AaB at sove i timen!!![]()
![]()
Formentlig jf. den halvdårlige sammenligning for 5-6 indlæg siden?
Nej! Det gider jeg simpelthen ikke være med til.Tyskeren skrev:Fra samme kilde som fortalte mig at, Enevoldsen kom til AaB - så fortæller han nu at OB er ude efter Helenius. De indledende samtaler skulle allerede være fundet sted..
Hvis man tolker lidt på det, så tror jeg at vi beholder Jönsson. Hvis AaB hellere ville have Helenius hjem, så tror jeg allerede det var sket. Et større frieri fra en spillers side, er vel sjældent set i fodboldens verden!

Det har de overhovedet ikke raad til. Det er i Dalgaard stoerrelsesordenen de kigger. Det er kun i tilfaelde af en leje, men her maa AaB staa med endnu bedre kort end OB. Saa nope! holder ikke en millimeter. AaB kan ogsaa lyde som OB for en med utraenede oerer.Tyskeren skrev:Fra samme kilde som fortalte mig at, Enevoldsen kom til AaB - så fortæller han nu at OB er ude efter Helenius. De indledende samtaler skulle allerede være fundet sted..
Hvis man tolker lidt på det, så tror jeg at vi beholder Jönsson. Hvis AaB hellere ville have Helenius hjem, så tror jeg allerede det var sket. Et større frieri fra en spillers side, er vel sjældent set i fodboldens verden!
Vi ville uden tvivl stå med bedre kort overfor Helenius ja, men OB vil klart stå med bedre kort over Aston Villa økonomisk og det er trods alt dem der bestemmer om han skal lejes ud.MHJ skrev:Det har de overhovedet ikke raad til. Det er i Dalgaard stoerrelsesordenen de kigger. Det er kun i tilfaelde af en leje, men her maa AaB staa med endnu bedre kort end OB. Saa nope! holder ikke en millimeter. AaB kan ogsaa lyde som OB for en med utraenede oerer.Tyskeren skrev:Fra samme kilde som fortalte mig at, Enevoldsen kom til AaB - så fortæller han nu at OB er ude efter Helenius. De indledende samtaler skulle allerede være fundet sted..

Jeg er ret lunken vedr. at hente Helenius hjem, men det vil godt nok være træls at se ham skifte til f.eks. Pestegnen eller OB. Helenius foretrækker AaB, men det er klart at han ønsker en afklaring. Bøf og OB har også helt andre økonomiske muligheder end AaB, hvorfor de noget nemmere kan nå til enighed med Villa.Gaarde6 skrev:Så kom meldingen (Som jo skulle komme på et tidspunkt)
http://nordjyske.dk/nyheder/helenius-ha ... 7/112/1513
Klart han gerne vil have fremtiden på plads med en gravid kæreste.
Jeg kan næsten ikke pege på en signing jeg ønsker mig mere!frederikshavneren skrev:Jeg er ret lunken vedr. at hente Helenius hjem, men det vil godt nok være træls at se ham skifte til f.eks. Pestegnen eller OB. Helenius foretrækker AaB, men det er klart at han ønsker en afklaring. Bøf og OB har også helt andre økonomiske muligheder end AaB, hvorfor de noget nemmere kan nå til enighed med Villa.Gaarde6 skrev:Så kom meldingen (Som jo skulle komme på et tidspunkt)
Hvad er det for et postulat at OB stadig har mange penge at gøre godt med...?frederikshavneren skrev:Jeg er ret lunken vedr. at hente Helenius hjem, men det vil godt nok være træls at se ham skifte til f.eks. Pestegnen eller OB. Helenius foretrækker AaB, men det er klart at han ønsker en afklaring. Bøf og OB har også helt andre økonomiske muligheder end AaB, hvorfor de noget nemmere kan nå til enighed med Villa.Gaarde6 skrev:Så kom meldingen (Som jo skulle komme på et tidspunkt)
Den havde jeg ikke set kommefrederikshavneren skrev:Jeg er ret lunken vedr. at hente Helenius hjem, men det vil godt nok være træls at se ham skifte til f.eks. Pestegnen eller OB. Helenius foretrækker AaB, men det er klart at han ønsker en afklaring. Bøf og OB har også helt andre økonomiske muligheder end AaB, hvorfor de noget nemmere kan nå til enighed med Villa.Gaarde6 skrev:Så kom meldingen (Som jo skulle komme på et tidspunkt)

Mon ikke at de klarer sig trods underskud. Fynboerne har altid været begunstiget af et nærmest uhørt højt budget klubbens forudsætninger i betragtning (iflg. rygter har de flere år haft suppenshje1980 skrev:Hvad er det for et postulat at OB stadig har mange penge at gøre godt med...?frederikshavneren skrev:Jeg er ret lunken vedr. at hente Helenius hjem, men det vil godt nok være træls at se ham skifte til f.eks. Pestegnen eller OB. Helenius foretrækker AaB, men det er klart at han ønsker en afklaring. Bøf og OB har også helt andre økonomiske muligheder end AaB, hvorfor de noget nemmere kan nå til enighed med Villa.Gaarde6 skrev:Så kom meldingen (Som jo skulle komme på et tidspunkt)
De kommer ud med store underskud hvert eneste år...

Det er jo helt grotesk så negativ du over for alt AaB fortager sig og samtidig er OB og FCM helt fantastiske i alt hvad de gør. At være lunken overfor at få Helenius hjem er helt i hampen, manden lå nummer 1 i mål/assist i to sæsoner + han er tydeligvis blevet noget mere buff af sit ophold i aston villa.frederikshavneren skrev:Mon ikke at de klarer sig trods underskud. Fynboerne har altid været begunstiget af et nærmest uhørt højt budget klubbens forudsætninger i betragtning (iflg. rygter har de flere år haft suppenshje1980 skrev:Hvad er det for et postulat at OB stadig har mange penge at gøre godt med...?frederikshavneren skrev:Jeg er ret lunken vedr. at hente Helenius hjem, men det vil godt nok være træls at se ham skifte til f.eks. Pestegnen eller OB. Helenius foretrækker AaB, men det er klart at han ønsker en afklaring. Bøf og OB har også helt andre økonomiske muligheder end AaB, hvorfor de noget nemmere kan nå til enighed med Villa.Gaarde6 skrev:Så kom meldingen (Som jo skulle komme på et tidspunkt)
2. højeste budget). De har nogle rigmænd i ryggen så de skal nok klare det. De har trods alt lige budt 2 mill. kr. på Dalgaard, så der er da ikke dømt total smalhals i Odense. Jeg ved godt at deres ageren på transfermarkedet hidtil sender nogle andre signaler end normalt, hvor fynboerne ellers ikke er bange for at spendere løs.
Lasse Nielsen og Lasse Kryger lyder af leverpostej, men det er udtryk for en klar strategi fra OBs side. De har analyseret sidste sæson og er kommet frem til at de var enormt sårbare i luftrummet samt ved dødbolde. Det har de forsøgt at løse ved at hente "luftkongerne" Lasse Nielsen og Lasse Kryger, samt ved at afskibe elendige Anders Møller Christensen (damn at Bech er så skarpsindig, det kommer til at koste os nogle lette mål).
Ender det i en budkrig overfor Villa/Helenius så får vi det meget svært. Der er andre danske klubber som sagtens kan overtrumfe os, men for alle dem der ønsker Helenius hjem kan man håbe at Helenius´ store ønske om at returnere til alleren bliver afgørende.

frederikshavneren skrev:
Mon ikke at de klarer sig trods underskud. Fynboerne har altid været begunstiget af et nærmest uhørt højt budget klubbens forudsætninger i betragtning (iflg. rygter har de flere år haft suppens 2. højeste budget).
viewtopic.php?p=418434#p418434" onclick="window.open(this.href);return false;Spanky skrev:Tipsbladet har i gårsdagens papirudgave en skønnet oversigt over spillerbudgetter i Superligaen. Ifølge denne vurderes spillerbudgetter 2013/15 således i mio. kr.
FCK: 100-115
BIF: 70-75
OB: 50-55
FCN: 40-45
FCM: 35-40
RFC, 30-35
AGF: 30-35
Esbjerg, 22-27
AaB: 20-25
FCV: 17-19
SønderjyskE: 15-16
VFF: 11-13

Jeps.Brodernumsi skrev:
Det er jo helt grotesk så negativ du over for alt AaB fortager sig

Nej fynboerne og Ikast begår heldigvis fejltagelser. Mit indlæg var bare et forsøg på at beskrive at selv om OB måske drosler lidt ned økonomisk, så har de stadigvæk et formentlig markant større spillerbudget end vi har. Heldigvis har fynboerne en herlig evne til at fucke det hele op trods deres høje spillerbudget.Brodernumsi skrev:Det er jo helt grotesk så negativ du over for alt AaB fortager sig og samtidig er OB og FCM helt fantastiske i alt hvad de gør. At være lunken overfor at få Helenius hjem er helt i hampen, manden lå nummer 1 i mål/assist i to sæsoner + han er tydeligvis blevet noget mere buff af sit ophold i aston villa.frederikshavneren skrev:Mon ikke at de klarer sig trods underskud. Fynboerne har altid været begunstiget af et nærmest uhørt højt budget klubbens forudsætninger i betragtning (iflg. rygter har de flere år haft suppenshje1980 skrev:Hvad er det for et postulat at OB stadig har mange penge at gøre godt med...?frederikshavneren skrev:Jeg er ret lunken vedr. at hente Helenius hjem, men det vil godt nok være træls at se ham skifte til f.eks. Pestegnen eller OB. Helenius foretrækker AaB, men det er klart at han ønsker en afklaring. Bøf og OB har også helt andre økonomiske muligheder end AaB, hvorfor de noget nemmere kan nå til enighed med Villa.Gaarde6 skrev:Så kom meldingen (Som jo skulle komme på et tidspunkt)
2. højeste budget). De har nogle rigmænd i ryggen så de skal nok klare det. De har trods alt lige budt 2 mill. kr. på Dalgaard, så der er da ikke dømt total smalhals i Odense. Jeg ved godt at deres ageren på transfermarkedet hidtil sender nogle andre signaler end normalt, hvor fynboerne ellers ikke er bange for at spendere løs.
Lasse Nielsen og Lasse Kryger lyder af leverpostej, men det er udtryk for en klar strategi fra OBs side. De har analyseret sidste sæson og er kommet frem til at de var enormt sårbare i luftrummet samt ved dødbolde. Det har de forsøgt at løse ved at hente "luftkongerne" Lasse Nielsen og Lasse Kryger, samt ved at afskibe elendige Anders Møller Christensen (damn at Bech er så skarpsindig, det kommer til at koste os nogle lette mål).
Ender det i en budkrig overfor Villa/Helenius så får vi det meget svært. Der er andre danske klubber som sagtens kan overtrumfe os, men for alle dem der ønsker Helenius hjem kan man håbe at Helenius´ store ønske om at returnere til alleren bliver afgørende.