Helt enig. Sommerens absolut vigtigste position at få forstærket er den midtbane og gerne en rigtig 6'er type, da hverken Håpnes eller Bonde har imponeret.Sønderhof skrev: ↑23. jul 2026, 15:33Han er et klassisk "debatsidefænomen". En spiler der, som mange fans mener skal spille langt mere, end skiftene trænere vurdere. Bardec Bytegi og Casper Gedsted er lignende cases. Når Tcacenco ikke har fået chancen til trods for jammerlige præstationer af konkurrenter, der tilmed har spillet ude af position, så er det for mig helt tydeligt, at han er langt under niveau, og aldrig slår igennem på højeste niveau.Kokkefar skrev: ↑23. jul 2026, 14:06Hvilket jeg egentlig ikke forstår. Synes han gjorde det godt i sidste kamp i SL mod lyngby hvor han kom ind og assisterede. Han har også set solid ud i træningskampe både i vinters, hvor han scorede mod SJE, men også her til sommer. Men Højer har godt nok ikke set hans vej.Funky skrev: ↑23. jul 2026, 13:48Ja i virkeligheden er der vel pt 4 spillere foran ham: Tibo, Kallesøe, Børsting og Maarup.Jakobsen skrev: ↑23. jul 2026, 10:38Tcacenco udlejes til Skive for hele sæsonen.
Det er vel også meget fornuftigt, vi har Persyn, Kallesøe (når han bliver klar) og selvfølgelig Børsting.
Det er nok meget fornuftig at få givet ham nogle seniorkampe og få ham modnet og se om han så kan byde sig til til næste år.
Hvis ikke John Møller klan se at holdet skriger på en chef til midtbanen, ender vi i nedrykningsspillet igen.
Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ja. En plads vi er notorisk ringe til at få forstærket. Vindue efter vindue.Hanga skrev: ↑23. jul 2026, 16:15Helt enig. Sommerens absolut vigtigste position at få forstærket er den midtbane og gerne en rigtig 6'er type, da hverken Håpnes eller Bonde har imponeret.Sønderhof skrev: ↑23. jul 2026, 15:33Han er et klassisk "debatsidefænomen". En spiler der, som mange fans mener skal spille langt mere, end skiftene trænere vurdere. Bardec Bytegi og Casper Gedsted er lignende cases. Når Tcacenco ikke har fået chancen til trods for jammerlige præstationer af konkurrenter, der tilmed har spillet ude af position, så er det for mig helt tydeligt, at han er langt under niveau, og aldrig slår igennem på højeste niveau.Kokkefar skrev: ↑23. jul 2026, 14:06Hvilket jeg egentlig ikke forstår. Synes han gjorde det godt i sidste kamp i SL mod lyngby hvor han kom ind og assisterede. Han har også set solid ud i træningskampe både i vinters, hvor han scorede mod SJE, men også her til sommer. Men Højer har godt nok ikke set hans vej.Funky skrev: ↑23. jul 2026, 13:48Ja i virkeligheden er der vel pt 4 spillere foran ham: Tibo, Kallesøe, Børsting og Maarup.Jakobsen skrev: ↑23. jul 2026, 10:38Tcacenco udlejes til Skive for hele sæsonen.
Det er vel også meget fornuftigt, vi har Persyn, Kallesøe (når han bliver klar) og selvfølgelig Børsting.
Det er nok meget fornuftig at få givet ham nogle seniorkampe og få ham modnet og se om han så kan byde sig til til næste år.
Hvis ikke John Møller klan se at holdet skriger på en chef til midtbanen, ender vi i nedrykningsspillet igen.
Men jeg har nu en forhåbning til at Møller kan se det vi alle kan se.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
R Rosenberg
- Allstar

Gaarde kunne ikke, Inge prøvede med Hilje (som dog ikke var rigtig 6'er og et sats (som skulle tages)), men ellers ikke derefter, Bælum kunne ikke, ham der tyskeren kunne ikke, ScouserGow kunne ikke - vi håber, at Møller er klogere.Forza skrev: ↑23. jul 2026, 16:23Ja. En plads vi er notorisk ringe til at få forstærket. Vindue efter vindue.Hanga skrev: ↑23. jul 2026, 16:15Helt enig. Sommerens absolut vigtigste position at få forstærket er den midtbane og gerne en rigtig 6'er type, da hverken Håpnes eller Bonde har imponeret.Sønderhof skrev: ↑23. jul 2026, 15:33Han er et klassisk "debatsidefænomen". En spiler der, som mange fans mener skal spille langt mere, end skiftene trænere vurdere. Bardec Bytegi og Casper Gedsted er lignende cases. Når Tcacenco ikke har fået chancen til trods for jammerlige præstationer af konkurrenter, der tilmed har spillet ude af position, så er det for mig helt tydeligt, at han er langt under niveau, og aldrig slår igennem på højeste niveau.Kokkefar skrev: ↑23. jul 2026, 14:06Hvilket jeg egentlig ikke forstår. Synes han gjorde det godt i sidste kamp i SL mod lyngby hvor han kom ind og assisterede. Han har også set solid ud i træningskampe både i vinters, hvor han scorede mod SJE, men også her til sommer. Men Højer har godt nok ikke set hans vej.Funky skrev: ↑23. jul 2026, 13:48Ja i virkeligheden er der vel pt 4 spillere foran ham: Tibo, Kallesøe, Børsting og Maarup.Jakobsen skrev: ↑23. jul 2026, 10:38Tcacenco udlejes til Skive for hele sæsonen.
Vi har reelt haft et kæmpe hul der, siden Würtz stoppede. Det er det glade vanvid at tænke på.
Ædruelighedens stemme
Lige i Tcacenco, og de to andre eksemplers tilfælde, er det fjollet at insistere på at sætte dem på hold, når de over en årrække er valgt fra af skiftende trænere.Kokkefar skrev: ↑23. jul 2026, 15:46Den logik eliminerer jo hele grundlaget for debatsiden - træneren ved bedst, vi andre skal bare klappe i.Sønderhof skrev: ↑23. jul 2026, 15:33Han er et klassisk "debatsidefænomen". En spiler der, som mange fans mener skal spille langt mere, end skiftene trænere vurdere. Bardec Bytegi og Casper Gedsted er lignende cases. Når Tcacenco ikke har fået chancen til trods for jammerlige præstationer af konkurrenter, der tilmed har spillet ude af position, så er det for mig helt tydeligt, at han er langt under niveau, og aldrig slår igennem på højeste niveau.Kokkefar skrev: ↑23. jul 2026, 14:06Hvilket jeg egentlig ikke forstår. Synes han gjorde det godt i sidste kamp i SL mod lyngby hvor han kom ind og assisterede. Han har også set solid ud i træningskampe både i vinters, hvor han scorede mod SJE, men også her til sommer. Men Højer har godt nok ikke set hans vej.Funky skrev: ↑23. jul 2026, 13:48Ja i virkeligheden er der vel pt 4 spillere foran ham: Tibo, Kallesøe, Børsting og Maarup.Jakobsen skrev: ↑23. jul 2026, 10:38Tcacenco udlejes til Skive for hele sæsonen.
Jeg er overordentlig kritisk i min vurdering af alt hvad AaB foretager sig, men når det kommer til at veje om spillere har en fremtid eller ej i AaB, har jeg stor tillid til at trænere og ledere ved hvad de har gang i.
Enig. Du glemmer dog Pedro som havde en god periode, men fungerede dårligt med de mange skift af spillestil.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2026, 16:29Gaarde kunne ikke, Inge prøvede med Hilje (som dog ikke var rigtig 6'er og et sats (som skulle tages)), men ellers ikke derefter, Bælum kunne ikke, ham der tyskeren kunne ikke, ScouserGow kunne ikke - vi håber, at Møller er klogere.Forza skrev: ↑23. jul 2026, 16:23Ja. En plads vi er notorisk ringe til at få forstærket. Vindue efter vindue.Hanga skrev: ↑23. jul 2026, 16:15Helt enig. Sommerens absolut vigtigste position at få forstærket er den midtbane og gerne en rigtig 6'er type, da hverken Håpnes eller Bonde har imponeret.Sønderhof skrev: ↑23. jul 2026, 15:33Han er et klassisk "debatsidefænomen". En spiler der, som mange fans mener skal spille langt mere, end skiftene trænere vurdere. Bardec Bytegi og Casper Gedsted er lignende cases. Når Tcacenco ikke har fået chancen til trods for jammerlige præstationer af konkurrenter, der tilmed har spillet ude af position, så er det for mig helt tydeligt, at han er langt under niveau, og aldrig slår igennem på højeste niveau.Kokkefar skrev: ↑23. jul 2026, 14:06Hvilket jeg egentlig ikke forstår. Synes han gjorde det godt i sidste kamp i SL mod lyngby hvor han kom ind og assisterede. Han har også set solid ud i træningskampe både i vinters, hvor han scorede mod SJE, men også her til sommer. Men Højer har godt nok ikke set hans vej.
Vi har reelt haft et kæmpe hul der, siden Würtz stoppede. Det er det glade vanvid at tænke på.
Vi mangler virkelig en rigtig 6'er som kan komme ind og lære Bonde op på positionen.
Allerhelst skal vi have en general derinde fordi det bare er en plads vi er så tynde på. Vi skal finde en spiller der kan være Würtz/Augu på det her niveau.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Nå ja, det var også Inge, der hentede ham.Jakobsen skrev: ↑23. jul 2026, 17:27Enig. Du glemmer dog Pedro som havde en god periode, men fungerede dårligt med de mange skift af spillestil.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2026, 16:29Gaarde kunne ikke, Inge prøvede med Hilje (som dog ikke var rigtig 6'er og et sats (som skulle tages)), men ellers ikke derefter, Bælum kunne ikke, ham der tyskeren kunne ikke, ScouserGow kunne ikke - vi håber, at Møller er klogere.Forza skrev: ↑23. jul 2026, 16:23Ja. En plads vi er notorisk ringe til at få forstærket. Vindue efter vindue.Hanga skrev: ↑23. jul 2026, 16:15Helt enig. Sommerens absolut vigtigste position at få forstærket er den midtbane og gerne en rigtig 6'er type, da hverken Håpnes eller Bonde har imponeret.Sønderhof skrev: ↑23. jul 2026, 15:33Han er et klassisk "debatsidefænomen". En spiler der, som mange fans mener skal spille langt mere, end skiftene trænere vurdere. Bardec Bytegi og Casper Gedsted er lignende cases. Når Tcacenco ikke har fået chancen til trods for jammerlige præstationer af konkurrenter, der tilmed har spillet ude af position, så er det for mig helt tydeligt, at han er langt under niveau, og aldrig slår igennem på højeste niveau.Kokkefar skrev: ↑23. jul 2026, 14:06
Hvilket jeg egentlig ikke forstår. Synes han gjorde det godt i sidste kamp i SL mod lyngby hvor han kom ind og assisterede. Han har også set solid ud i træningskampe både i vinters, hvor han scorede mod SJE, men også her til sommer. Men Højer har godt nok ikke set hans vej.
Vi mangler virkelig en rigtig 6'er som kan komme ind og lære Bonde op på positionen.
Allerhelst skal vi have en general derinde fordi det bare er en plads vi er så tynde på. Vi skal finde en spiller der kan være Würtz/Augu på det her niveau.
Så trækker vi Inge ud af ligningen, men stadig vanvid.
Ædruelighedens stemme
Og så havde vi Højholt også.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2026, 21:22Nå ja, det var også Inge, der hentede ham.Jakobsen skrev: ↑23. jul 2026, 17:27Enig. Du glemmer dog Pedro som havde en god periode, men fungerede dårligt med de mange skift af spillestil.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2026, 16:29Gaarde kunne ikke, Inge prøvede med Hilje (som dog ikke var rigtig 6'er og et sats (som skulle tages)), men ellers ikke derefter, Bælum kunne ikke, ham der tyskeren kunne ikke, ScouserGow kunne ikke - vi håber, at Møller er klogere.Forza skrev: ↑23. jul 2026, 16:23Ja. En plads vi er notorisk ringe til at få forstærket. Vindue efter vindue.Hanga skrev: ↑23. jul 2026, 16:15Helt enig. Sommerens absolut vigtigste position at få forstærket er den midtbane og gerne en rigtig 6'er type, da hverken Håpnes eller Bonde har imponeret.Sønderhof skrev: ↑23. jul 2026, 15:33
Han er et klassisk "debatsidefænomen". En spiler der, som mange fans mener skal spille langt mere, end skiftene trænere vurdere. Bardec Bytegi og Casper Gedsted er lignende cases. Når Tcacenco ikke har fået chancen til trods for jammerlige præstationer af konkurrenter, der tilmed har spillet ude af position, så er det for mig helt tydeligt, at han er langt under niveau, og aldrig slår igennem på højeste niveau.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Med den analogi har vi jo haft kæmpe huller på alle positioner fordi Prica, Riisgaard, Nomvethe, Rinne, Wähler, Andersson, Ståle, Würtz, Spalvis, Enevoldsen osv osv et stoppet.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2026, 16:29Gaarde kunne ikke, Inge prøvede med Hilje (som dog ikke var rigtig 6'er og et sats (som skulle tages)), men ellers ikke derefter, Bælum kunne ikke, ham der tyskeren kunne ikke, ScouserGow kunne ikke - vi håber, at Møller er klogere.Forza skrev: ↑23. jul 2026, 16:23Ja. En plads vi er notorisk ringe til at få forstærket. Vindue efter vindue.Hanga skrev: ↑23. jul 2026, 16:15Helt enig. Sommerens absolut vigtigste position at få forstærket er den midtbane og gerne en rigtig 6'er type, da hverken Håpnes eller Bonde har imponeret.Sønderhof skrev: ↑23. jul 2026, 15:33Han er et klassisk "debatsidefænomen". En spiler der, som mange fans mener skal spille langt mere, end skiftene trænere vurdere. Bardec Bytegi og Casper Gedsted er lignende cases. Når Tcacenco ikke har fået chancen til trods for jammerlige præstationer af konkurrenter, der tilmed har spillet ude af position, så er det for mig helt tydeligt, at han er langt under niveau, og aldrig slår igennem på højeste niveau.Kokkefar skrev: ↑23. jul 2026, 14:06Hvilket jeg egentlig ikke forstår. Synes han gjorde det godt i sidste kamp i SL mod lyngby hvor han kom ind og assisterede. Han har også set solid ud i træningskampe både i vinters, hvor han scorede mod SJE, men også her til sommer. Men Højer har godt nok ikke set hans vej.
-
R Rosenberg
- Allstar

Ok.bonanza skrev: ↑23. jul 2026, 23:04Med den analogi har vi jo haft kæmpe huller på alle positioner fordi Prica, Riisgaard, Nomvethe, Rinne, Wähler, Andersson, Ståle, Würtz, Spalvis, Enevoldsen osv osv et stoppet.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2026, 16:29Gaarde kunne ikke, Inge prøvede med Hilje (som dog ikke var rigtig 6'er og et sats (som skulle tages)), men ellers ikke derefter, Bælum kunne ikke, ham der tyskeren kunne ikke, ScouserGow kunne ikke - vi håber, at Møller er klogere.Forza skrev: ↑23. jul 2026, 16:23Ja. En plads vi er notorisk ringe til at få forstærket. Vindue efter vindue.Hanga skrev: ↑23. jul 2026, 16:15Helt enig. Sommerens absolut vigtigste position at få forstærket er den midtbane og gerne en rigtig 6'er type, da hverken Håpnes eller Bonde har imponeret.Sønderhof skrev: ↑23. jul 2026, 15:33Han er et klassisk "debatsidefænomen". En spiler der, som mange fans mener skal spille langt mere, end skiftene trænere vurdere. Bardec Bytegi og Casper Gedsted er lignende cases. Når Tcacenco ikke har fået chancen til trods for jammerlige præstationer af konkurrenter, der tilmed har spillet ude af position, så er det for mig helt tydeligt, at han er langt under niveau, og aldrig slår igennem på højeste niveau.Kokkefar skrev: ↑23. jul 2026, 14:06
Hvilket jeg egentlig ikke forstår. Synes han gjorde det godt i sidste kamp i SL mod lyngby hvor han kom ind og assisterede. Han har også set solid ud i træningskampe både i vinters, hvor han scorede mod SJE, men også her til sommer. Men Højer har godt nok ikke set hans vej.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, bestemt. Jeg var aldrig kæmpe fan, men han var nok den bedste derinde siden Würtz.Gaarde6 skrev: ↑23. jul 2026, 22:03Og så havde vi Højholt også.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2026, 21:22Nå ja, det var også Inge, der hentede ham.Jakobsen skrev: ↑23. jul 2026, 17:27Enig. Du glemmer dog Pedro som havde en god periode, men fungerede dårligt med de mange skift af spillestil.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2026, 16:29Gaarde kunne ikke, Inge prøvede med Hilje (som dog ikke var rigtig 6'er og et sats (som skulle tages)), men ellers ikke derefter, Bælum kunne ikke, ham der tyskeren kunne ikke, ScouserGow kunne ikke - vi håber, at Møller er klogere.
Ædruelighedens stemme
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Jeg kunne ret godt lide Kasper Davidsen trods al kaosset i klubben, mens han var her.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2026, 23:38Ja, bestemt. Jeg var aldrig kæmpe fan, men han var nok den bedste derinde siden Würtz.Gaarde6 skrev: ↑23. jul 2026, 22:03Og så havde vi Højholt også.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2026, 21:22Nå ja, det var også Inge, der hentede ham.Jakobsen skrev: ↑23. jul 2026, 17:27Enig. Du glemmer dog Pedro som havde en god periode, men fungerede dårligt med de mange skift af spillestil.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2026, 16:29Gaarde kunne ikke, Inge prøvede med Hilje (som dog ikke var rigtig 6'er og et sats (som skulle tages)), men ellers ikke derefter, Bælum kunne ikke, ham der tyskeren kunne ikke, ScouserGow kunne ikke - vi håber, at Møller er klogere.
Mon Abildgaard nogensinde vil tilbage til os? Ingen fans havde særligt meget pænt at sige om ham, da han blev solgt til Rusland, men måske han alligevel har nogle følelser som lokal Hasseris-dreng.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- bonanza
- Landshold

Velbekomme!R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2026, 23:37Ok.bonanza skrev: ↑23. jul 2026, 23:04Med den analogi har vi jo haft kæmpe huller på alle positioner fordi Prica, Riisgaard, Nomvethe, Rinne, Wähler, Andersson, Ståle, Würtz, Spalvis, Enevoldsen osv osv et stoppet.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2026, 16:29Gaarde kunne ikke, Inge prøvede med Hilje (som dog ikke var rigtig 6'er og et sats (som skulle tages)), men ellers ikke derefter, Bælum kunne ikke, ham der tyskeren kunne ikke, ScouserGow kunne ikke - vi håber, at Møller er klogere.Forza skrev: ↑23. jul 2026, 16:23Ja. En plads vi er notorisk ringe til at få forstærket. Vindue efter vindue.Hanga skrev: ↑23. jul 2026, 16:15Helt enig. Sommerens absolut vigtigste position at få forstærket er den midtbane og gerne en rigtig 6'er type, da hverken Håpnes eller Bonde har imponeret.Sønderhof skrev: ↑23. jul 2026, 15:33
Han er et klassisk "debatsidefænomen". En spiler der, som mange fans mener skal spille langt mere, end skiftene trænere vurdere. Bardec Bytegi og Casper Gedsted er lignende cases. Når Tcacenco ikke har fået chancen til trods for jammerlige præstationer af konkurrenter, der tilmed har spillet ude af position, så er det for mig helt tydeligt, at han er langt under niveau, og aldrig slår igennem på højeste niveau.
- bonanza
- Landshold

Jeg tror Abildgaard har haft gang i en lang række eventyr siden han forlod AaB. Først i Rusland og nu i Sampdoria, som han kan være med til at spille tilbage i Serie A. Jeg tænker han vil blive i udlandet så længe så muligt, og måske først bliver aktuel for AaB i en sen alder, hvis ikke en anden dansk klub som vi har set det med så mange andre tidligere AaBere før.Erasmus Montanus skrev: ↑24. jul 2026, 11:19Jeg kunne ret godt lide Kasper Davidsen trods al kaosset i klubben, mens han var her.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2026, 23:38Ja, bestemt. Jeg var aldrig kæmpe fan, men han var nok den bedste derinde siden Würtz.Gaarde6 skrev: ↑23. jul 2026, 22:03Og så havde vi Højholt også.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2026, 21:22Nå ja, det var også Inge, der hentede ham.Jakobsen skrev: ↑23. jul 2026, 17:27Enig. Du glemmer dog Pedro som havde en god periode, men fungerede dårligt med de mange skift af spillestil.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2026, 16:29
Gaarde kunne ikke, Inge prøvede med Hilje (som dog ikke var rigtig 6'er og et sats (som skulle tages)), men ellers ikke derefter, Bælum kunne ikke, ham der tyskeren kunne ikke, ScouserGow kunne ikke - vi håber, at Møller er klogere.
Mon Abildgaard nogensinde vil tilbage til os? Ingen fans havde særligt meget pænt at sige om ham, da han blev solgt til Rusland, men måske han alligevel har nogle følelser som lokal Hasseris-dreng.
Men det passer vel fint. AaB skal jo først tilbage på et niveau, hvor vi er relevante for Abildgaard. Det vil jo som minimum sige etableret Superligaklub.bonanza skrev: ↑24. jul 2026, 11:34Jeg tror Abildgaard har haft gang i en lang række eventyr siden han forlod AaB. Først i Rusland og nu i Sampdoria, som han kan være med til at spille tilbage i Serie A. Jeg tænker han vil blive i udlandet så længe så muligt, og måske først bliver aktuel for AaB i en sen alder, hvis ikke en anden dansk klub som vi har set det med så mange andre tidligere AaBere før.Erasmus Montanus skrev: ↑24. jul 2026, 11:19Jeg kunne ret godt lide Kasper Davidsen trods al kaosset i klubben, mens han var her.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2026, 23:38Ja, bestemt. Jeg var aldrig kæmpe fan, men han var nok den bedste derinde siden Würtz.Gaarde6 skrev: ↑23. jul 2026, 22:03Og så havde vi Højholt også.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2026, 21:22Nå ja, det var også Inge, der hentede ham.Jakobsen skrev: ↑23. jul 2026, 17:27
Enig. Du glemmer dog Pedro som havde en god periode, men fungerede dårligt med de mange skift af spillestil.
RAUS RAUS SSE!
Ydesen skriver AaB er ude efter en Van og at Tiedemann kommer sig hurtigere end forventet
-
R Rosenberg
- Allstar

Haha en VB men en van kunne godt bruges istedet for arnorsson
Ydesen blev inde på Nordjyske’s liveopdatering, spurgt ind til et rygte omkring Opondo til AaB? Ved godt vi ikke kan vælge og vrage, men er det ikke rimeligt uambitiøst? Som sagt bare et rygte, så ved ikke hvor meget hold der er i det
-
R Rosenberg
- Allstar

Havde du spurgt for 2 år siden, ville folk jo gå bananas, lægge hovedet bagover og slå en latter op.
Nu er det jo blot en fed streg under, hvor vi står, hvis man kunne hente sådan en stjerne.
Ædruelighedens stemme
Mathias Ross sangen blev sunget efter kampen så formoder han var på stadion selvom jeg ikke spottede ham.
Well, man har vel lov til lige at dagdrømme om han kunne være på vej hjem.
Plymouth skal i øvrigt spille træningskamp i morgen så det er da lidt underligt han ikke i er England.
Well, man har vel lov til lige at dagdrømme om han kunne være på vej hjem.
Plymouth skal i øvrigt spille træningskamp i morgen så det er da lidt underligt han ikke i er England.
RAUS RAUS SSE!