Nicklas Helenius
Re: Nicklas Helenius
Ja tak! Så stærkt!
Jeps...........jensemand57 skrev:Er det et gæt, eller har du en kilde?hje1980 skrev:1 års leje aftale...Brent skrev:Jeg håber man eventuelt kan hente Helenius på et noget playerinvest, tvivler på der er andre muligheder for at får ham hjem.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
fantastisk signing af Gaarde!! Vi har ikke økonomien til at hente Helenius på en fast transfer og han er uden tvivl også selv interesseret i at bibeholde hans gage fra AV. Derfor er dette en god handel for begge parter!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Rolf Toft ud og Helenius ind. BOM!
Gaarde bliver ved med at gøre det ekstremt flot som sportsdirektør
Gaarde bliver ved med at gøre det ekstremt flot som sportsdirektør
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
- astonvilla
- Allstar

PS: Gaarde - jeg elsker dig!astonvilla skrev:Det er SÅ VIGTIGT!
JA for Helvede da! JA!
Den er hjemme.
Bienvenu Bassogog!
- iloveaab4ever
- 2. div

Fremragende indkøb! En klasse angriber der er garant for to cifret sæsonscoringer, og hvor det lyder til han for alvor også har bygget på rent fysisk i England. På trods af at vi, efter al sandsynlighed, mister Kusk så ser vores trup meget mere styrket og bredere ud. Hvis vi også kan få Jönsson ind, samt en back up til venstre back (DC, eller måske kan Søren Frederiksen lære at spille back) samt få skibbet toft afsted har det her været et helt perfekt vindue hvor bøde kvaliteten og bredden er styrket.
På forhånd undskyld for det pinlige brugernavn, der blev oprettet i en alder af 11.
Klasse!
Velkommen til H.
Nogle der ved om vi har forkøbsret på ham? - Krydser fingre!
Velkommen til H.
Nogle der ved om vi har forkøbsret på ham? - Krydser fingre!
- astonvilla
- Allstar

"...siger Allan Gaarde, der samtidig forklarer, at aftalen med Nicklas Helenius ikke vælter nordjydernes lønbudget.astonvilla skrev:PS: Gaarde - jeg elsker dig!astonvilla skrev:Det er SÅ VIGTIGT!
JA for Helvede da! JA!
Den er hjemme.
- Han kunne helt sikkert have lavet bedre økonomiske aftaler andre steder. Det er jeg slet ikke i tvivl om, siger Allan Gaarde. "
Jeg elsker også Helenius. Uhadada, jeg er oppe og køre.
Bienvenu Bassogog!
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Fantastisk. Velkommen hjem dit lange hyl! Jeg glæder mig til at se, hvor meget han har udviklet sig det seneste års tid - specielt fysisk.
Har Gaarde udtalt, om der er en frikøbsklausul med i lejeaftalen?
Har Gaarde udtalt, om der er en frikøbsklausul med i lejeaftalen?
Hair is not a right: it´s a privilege!
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Nøøøj hvor er det fedt og så inden sæsonstart. Perfekt!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Nu vil jeg gerne høre at der er lavet en forhånds aftale om et køb
Men anyway! FAAAAAAAAAANTASTISK at han kommer hjem igen!
Hvor er det vildt! Mens Lynge var her kunne vi roligt vente med at gå online til 5 min i lukketid.
Gaarde gør sgu tingene lidt anderledes

Men anyway! FAAAAAAAAAANTASTISK at han kommer hjem igen!
Hvor er det vildt! Mens Lynge var her kunne vi roligt vente med at gå online til 5 min i lukketid.
Gaarde gør sgu tingene lidt anderledes
- jernskjorten
- Allstar

1. Brasilien ryger ud på røv og albuer.
2. Froome ryger ud på røv og albuer.
3. Helenius tilbage!!!!!!!!!!!!!!
FÅRG JAAAEEERRRRR MAND!!!
2. Froome ryger ud på røv og albuer.
3. Helenius tilbage!!!!!!!!!!!!!!
FÅRG JAAAEEERRRRR MAND!!!
VI ELSKER VOLD OG KOKAIN.... OG NICKLAS HELENIUS... OG ALLAN GAARDE!
Fremragende arbejde nok engang.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Den der skal så meget synges på lørdag, når AaB møder Ajax!Hanga skrev:VI ELSKER VOLD OG KOKAIN.... OG NICKLAS HELENIUS... OG ALLAN GAARDE!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Og så skal Allan også lige lande jonson tak.
- Gentleman Finn
- Allstar

Virkeligt stærkt arbejde af Gaarde, jeg tror den var meget svær at hive i land på trods af at Nicklas meget gerne ville hjem. Nu får Nicklas lidt flere penge på lommen også det næste år, det er ham vel undt
Velkommen hjem!
Vi skal vel dog forvente der er risiko for at han er noget rusten, jeg kan sagtens se Kvindebjerg og Spalvis starte sæsonen i Haderslev, begge leverede en fin sæson sidste år og er fantastisk vigtige for vores bredde iøvrigt
Velkommen hjem!
Vi skal vel dog forvente der er risiko for at han er noget rusten, jeg kan sagtens se Kvindebjerg og Spalvis starte sæsonen i Haderslev, begge leverede en fin sæson sidste år og er fantastisk vigtige for vores bredde iøvrigt
Skal vi nu ikke bare kalde ham vi kender ham under... I steder for mellemnavnet som man skulle Google inden man vidste hvad K'et stod for...?Gentleman Finn skrev:Virkeligt stærkt arbejde af Gaarde, jeg tror den var meget svær at hive i land på trods af at Nicklas meget gerne ville hjem. Nu får Nicklas lidt flere penge på lommen også det næste år, det er ham vel undt
Velkommen hjem!
- Gentleman Finn
- Allstar

Kvindebjerg lyder tilpas kikset til at jeg vil kalde ham det, altid! AK47 er også for upræcis til at det passer på ham den dag i daghje1980 skrev:Skal vi nu ikke bare kalde ham vi kender ham under... I steder for mellemnavnet som man skulle Google inden man vidste hvad K'et stod for...?Gentleman Finn skrev:Virkeligt stærkt arbejde af Gaarde, jeg tror den var meget svær at hive i land på trods af at Nicklas meget gerne ville hjem. Nu får Nicklas lidt flere penge på lommen også det næste år, det er ham vel undt
Velkommen hjem!
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Bekymrende at Helenius ikke engang kan spille sig ind blandt reserverne i testkampen med belgierne.

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.