Hvem har hævdet vi ikke vil hente en? Selvfølgelig skal vi det. Men vi kan ikke hente en spiller på sousas niveau til 1 divStegosaurus skrev: ↑30. jul 2023, 15:34Hvem har hævdet, at vi skulle lukke hullet efter Sousa internt? De fleste er vist enige om, at vi skal hente en erstatning udefra.Alexis skrev: ↑30. jul 2023, 15:07Det er bare decideret useriøst ikke at mene sousa er vores bedste offensive spiller. Fair nok at folk må have deres egen mening, men man må også gerne slå hjernen til inden der kommenteres. Han skabte alt for os i sidste sæson, og igår skabte han vel chancer til at holdet kunne have lavet 5 mål. Han er ubetinget den bedste offensive kraft vi har og det bliver et kæmpe savn hvis han skifter. Det hul kan vi ikke lukke internt.
Allan Sousa
Re: Allan Sousa
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
At rykke op må være mere værd end 14m så man skal satse på at kunne købe en anden spiller billigere der kan lukke de definsive hold op og skabe chancer, når som vi får brug for da de fleste hvis ikke alle hold vil stille sig tilbage når de møder AaB.. 14m er sku for lidt til at gamble med oprykning
-
Stegosaurus
- Allstar

Hvis vi igen er parate til at investere 12 mio. kr. skulle vi have særdeles gode muligheder for at finde en bedre spiller end Sousa.Alexis skrev: ↑30. jul 2023, 16:10Hvem har hævdet vi ikke vil hente en? Selvfølgelig skal vi det. Men vi kan ikke hente en spiller på sousas niveau til 1 divStegosaurus skrev: ↑30. jul 2023, 15:34Hvem har hævdet, at vi skulle lukke hullet efter Sousa internt? De fleste er vist enige om, at vi skal hente en erstatning udefra.Alexis skrev: ↑30. jul 2023, 15:07Det er bare decideret useriøst ikke at mene sousa er vores bedste offensive spiller. Fair nok at folk må have deres egen mening, men man må også gerne slå hjernen til inden der kommenteres. Han skabte alt for os i sidste sæson, og igår skabte han vel chancer til at holdet kunne have lavet 5 mål. Han er ubetinget den bedste offensive kraft vi har og det bliver et kæmpe savn hvis han skifter. Det hul kan vi ikke lukke internt.
Jo jo, men 15 mio er også Ca 30 % af årets underskud. Naturligvis skal noget af det bruges på en erstatning, men det hjælper på det gabende hul i kassen.DenSataniskeHest skrev: ↑30. jul 2023, 16:23At rykke op må være mere værd end 14m så man skal satse på at kunne købe en anden spiller billigere der kan lukke de definsive hold op og skabe chancer, når som vi får brug for da de fleste hvis ikke alle hold vil stille sig tilbage når de møder AaB.. 14m er sku for lidt til at gamble med oprykning
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Og Glipper oprykninger hvem sælger man så for at dække det tab på 30m?Eksil skrev: ↑30. jul 2023, 18:11Jo jo, men 15 mio er også Ca 30 % af årets underskud. Naturligvis skal noget af det bruges på en erstatning, men det hjælper på det gabende hul i kassen.DenSataniskeHest skrev: ↑30. jul 2023, 16:23At rykke op må være mere værd end 14m så man skal satse på at kunne købe en anden spiller billigere der kan lukke de definsive hold op og skabe chancer, når som vi får brug for da de fleste hvis ikke alle hold vil stille sig tilbage når de møder AaB.. 14m er sku for lidt til at gamble med oprykning
Så går klubben konkurs, men han er ikke den eneste dygtige offensivspiller i klubben og udenfor.DenSataniskeHest skrev: ↑30. jul 2023, 18:17Og Glipper oprykninger hvem sælger man så for at dække det tab på 30m?Eksil skrev: ↑30. jul 2023, 18:11Jo jo, men 15 mio er også Ca 30 % af årets underskud. Naturligvis skal noget af det bruges på en erstatning, men det hjælper på det gabende hul i kassen.DenSataniskeHest skrev: ↑30. jul 2023, 16:23At rykke op må være mere værd end 14m så man skal satse på at kunne købe en anden spiller billigere der kan lukke de definsive hold op og skabe chancer, når som vi får brug for da de fleste hvis ikke alle hold vil stille sig tilbage når de møder AaB.. 14m er sku for lidt til at gamble med oprykning
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Find en spiller med samme kvalitet til væsentlig billigere penge, det bliver sværtEksil skrev: ↑30. jul 2023, 18:43Så går klubben konkurs, men han er ikke den eneste dygtige offensivspiller i klubben og udenfor.DenSataniskeHest skrev: ↑30. jul 2023, 18:17Og Glipper oprykninger hvem sælger man så for at dække det tab på 30m?Eksil skrev: ↑30. jul 2023, 18:11Jo jo, men 15 mio er også Ca 30 % af årets underskud. Naturligvis skal noget af det bruges på en erstatning, men det hjælper på det gabende hul i kassen.DenSataniskeHest skrev: ↑30. jul 2023, 16:23At rykke op må være mere værd end 14m så man skal satse på at kunne købe en anden spiller billigere der kan lukke de definsive hold op og skabe chancer, når som vi får brug for da de fleste hvis ikke alle hold vil stille sig tilbage når de møder AaB.. 14m er sku for lidt til at gamble med oprykning
-
Stegosaurus
- Allstar

Jeg har lavet en lang liste i transferønsker-tråden.DenSataniskeHest skrev: ↑30. jul 2023, 19:22Find en spiller med samme kvalitet til væsentlig billigere penge, det bliver sværtEksil skrev: ↑30. jul 2023, 18:43Så går klubben konkurs, men han er ikke den eneste dygtige offensivspiller i klubben og udenfor.DenSataniskeHest skrev: ↑30. jul 2023, 18:17Og Glipper oprykninger hvem sælger man så for at dække det tab på 30m?Eksil skrev: ↑30. jul 2023, 18:11Jo jo, men 15 mio er også Ca 30 % af årets underskud. Naturligvis skal noget af det bruges på en erstatning, men det hjælper på det gabende hul i kassen.DenSataniskeHest skrev: ↑30. jul 2023, 16:23At rykke op må være mere værd end 14m så man skal satse på at kunne købe en anden spiller billigere der kan lukke de definsive hold op og skabe chancer, når som vi får brug for da de fleste hvis ikke alle hold vil stille sig tilbage når de møder AaB.. 14m er sku for lidt til at gamble med oprykning
Han var ovenikøbet involveret i 14 ud af 34 mål, 41,17 procent. Det taler for sig selv.R Rosenberg skrev: ↑30. jul 2023, 13:48Ikke alle kan være velfriserede, nordjyske knægte.9520AaB skrev: ↑30. jul 2023, 13:19Jeg synes såmænd også at vi skal prøve at beholde så mange som muligt. Men jeg er ikke Sousa fanboy. Det er korrekt at han bidrager, men det negative i hans attitude, hans diblen rundt som fører til intet, overskygger det positive for mig.Sønderhof skrev:Det er meget muligt, at han ikke er vores bedste spiller, men det er uomtvisteligt, at han er vores stærkeste offensive kort. Vi er markant farligere og bedre med Sousa end uden ham.9520AaB skrev: ↑30. jul 2023, 13:00“Efter min mening vores bedste spiller”.Brodernumsi skrev:Enormt skuffet hvis vi sælger vores bedste spiller for €2 mio, og især hvis det er til en dansk klub.
Det er meningen vi skal bygge et nyt hold op, der skal spille med i superligaen, så dur det altså ikke, at afhænde de bedste.
Widell ser ud til at være et godt køb, men den slags hænger altså ikke på træerne, og Sousa bliver meget svær at erstatte.
Det er jo en subjektiv vurdering, så retter lige dit udsagn.
For mig er han ikke bedste spiller.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vores offensiv faldt fuldstændig fra hinanden da han blev skadet i foråret.
Jeg synes vi skal have mere end 15 millioner for ham, for når vi forhåbentlig spiller superliga igen næste år, er det altså ikke Prip og Lucas der gør offensive farlig.
Så hellere sælg Højholt. Det er væsentligt nemmere at finde skraldemænd end arkitekter.
I denne sæson har både Prip og Helenius haft større indflydelse(mål og assist) end Sousa, der ovenikøbet har brændt et straffe.
Det er uomtvisteligt, at han ikke bare bidrager, men er altafgørende for vores offensiv.
Han var involveret i 1/3 af vores mål sidste sæson.
Så kan man synes alt muligt herfra og til juleaften.
I SL. Pokalen er ikke med i ovenstående tal.Raptorr skrev: ↑30. jul 2023, 19:46Han var ovenikøbet involveret i 14 ud af 34 mål, 41,17 procent. Det taler for sig selv.R Rosenberg skrev: ↑30. jul 2023, 13:48Ikke alle kan være velfriserede, nordjyske knægte.9520AaB skrev: ↑30. jul 2023, 13:19Jeg synes såmænd også at vi skal prøve at beholde så mange som muligt. Men jeg er ikke Sousa fanboy. Det er korrekt at han bidrager, men det negative i hans attitude, hans diblen rundt som fører til intet, overskygger det positive for mig.Sønderhof skrev:Det er meget muligt, at han ikke er vores bedste spiller, men det er uomtvisteligt, at han er vores stærkeste offensive kort. Vi er markant farligere og bedre med Sousa end uden ham.9520AaB skrev: ↑30. jul 2023, 13:00“Efter min mening vores bedste spiller”.Brodernumsi skrev:Enormt skuffet hvis vi sælger vores bedste spiller for €2 mio, og især hvis det er til en dansk klub.
Det er meningen vi skal bygge et nyt hold op, der skal spille med i superligaen, så dur det altså ikke, at afhænde de bedste.
Widell ser ud til at være et godt køb, men den slags hænger altså ikke på træerne, og Sousa bliver meget svær at erstatte.
Jeg synes vi skal have mere end 15 millioner for ham, for når vi forhåbentlig spiller superliga igen næste år, er det altså ikke Prip og Lucas der gør offensive farlig.
Så hellere sælg Højholt. Det er væsentligt nemmere at finde skraldemænd end arkitekter.
I denne sæson har både Prip og Helenius haft større indflydelse(mål og assist) end Sousa, der ovenikøbet har brændt et straffe.
Det er uomtvisteligt, at han ikke bare bidrager, men er altafgørende for vores offensiv.
Selvfølgelig kan ikke finde en bedre spiller der er billigere - så havde den klub der kæber sousa gjort det.Stegosaurus skrev: ↑30. jul 2023, 16:24Hvis vi igen er parate til at investere 12 mio. kr. skulle vi have særdeles gode muligheder for at finde en bedre spiller end Sousa.Alexis skrev: ↑30. jul 2023, 16:10Hvem har hævdet vi ikke vil hente en? Selvfølgelig skal vi det. Men vi kan ikke hente en spiller på sousas niveau til 1 divStegosaurus skrev: ↑30. jul 2023, 15:34Hvem har hævdet, at vi skulle lukke hullet efter Sousa internt? De fleste er vist enige om, at vi skal hente en erstatning udefra.Alexis skrev: ↑30. jul 2023, 15:07Det er bare decideret useriøst ikke at mene sousa er vores bedste offensive spiller. Fair nok at folk må have deres egen mening, men man må også gerne slå hjernen til inden der kommenteres. Han skabte alt for os i sidste sæson, og igår skabte han vel chancer til at holdet kunne have lavet 5 mål. Han er ubetinget den bedste offensive kraft vi har og det bliver et kæmpe savn hvis han skifter. Det hul kan vi ikke lukke internt.
Tilgengæld går jeg stærkt ud fra at vi kan forstærke holdet på anden vis så vi efterfølgende samlet står stærkere.
Jeg tror ikke man skal tage fejl af at AaBs ledelse ønsker lige så meget vi rykker op som vi gør herinde og de derfor tager de beslutninger der bedst leder os derhen.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Ja, sådan et gamet, men der hvor AaB ligger er spillersalg altså ikke frivilligt. Der er ikke en stor pengetank der kan blive ved med at absorbere slag på 20-40 mio om året.DenSataniskeHest skrev: ↑30. jul 2023, 19:22Find en spiller med samme kvalitet til væsentlig billigere penge, det bliver sværtEksil skrev: ↑30. jul 2023, 18:43Så går klubben konkurs, men han er ikke den eneste dygtige offensivspiller i klubben og udenfor.DenSataniskeHest skrev: ↑30. jul 2023, 18:17Og Glipper oprykninger hvem sælger man så for at dække det tab på 30m?Eksil skrev: ↑30. jul 2023, 18:11Jo jo, men 15 mio er også Ca 30 % af årets underskud. Naturligvis skal noget af det bruges på en erstatning, men det hjælper på det gabende hul i kassen.DenSataniskeHest skrev: ↑30. jul 2023, 16:23At rykke op må være mere værd end 14m så man skal satse på at kunne købe en anden spiller billigere der kan lukke de definsive hold op og skabe chancer, når som vi får brug for da de fleste hvis ikke alle hold vil stille sig tilbage når de møder AaB.. 14m er sku for lidt til at gamble med oprykning
Der skal sælges spillere og så vi håbe, at den nye købmand er bedre end de tidligere.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jamen, jeg synes jo, det er helt, helt gakket at forsøge at tale Sousas impact ned.Raptorr skrev: ↑30. jul 2023, 19:46Han var ovenikøbet involveret i 14 ud af 34 mål, 41,17 procent. Det taler for sig selv.R Rosenberg skrev: ↑30. jul 2023, 13:48Ikke alle kan være velfriserede, nordjyske knægte.9520AaB skrev: ↑30. jul 2023, 13:19Jeg synes såmænd også at vi skal prøve at beholde så mange som muligt. Men jeg er ikke Sousa fanboy. Det er korrekt at han bidrager, men det negative i hans attitude, hans diblen rundt som fører til intet, overskygger det positive for mig.Sønderhof skrev:Det er meget muligt, at han ikke er vores bedste spiller, men det er uomtvisteligt, at han er vores stærkeste offensive kort. Vi er markant farligere og bedre med Sousa end uden ham.9520AaB skrev: ↑30. jul 2023, 13:00“Efter min mening vores bedste spiller”.Brodernumsi skrev:Enormt skuffet hvis vi sælger vores bedste spiller for €2 mio, og især hvis det er til en dansk klub.
Han er vores klart bedste spiller og en af de allerbedste, vi har haft, siden 2014.
Så kan man synes alt muligt om ham. Folks synsninger ændrer bare ikke på de kolde facts.
Ædruelighedens stemme
Fuldstændig enig. Sousa er ekstrem vigtig for os mål og assists er ikke noget vi ellers vader i. Der er andre grunde til at jeg mener at sousa skal ud af klubben, men satme ikke pga hans kvalitet og impactR Rosenberg skrev: ↑30. jul 2023, 20:13Jamen, jeg synes jo, det er helt, helt gakket at forsøge at tale Sousas impact ned.Raptorr skrev: ↑30. jul 2023, 19:46Han var ovenikøbet involveret i 14 ud af 34 mål, 41,17 procent. Det taler for sig selv.R Rosenberg skrev: ↑30. jul 2023, 13:48Ikke alle kan være velfriserede, nordjyske knægte.9520AaB skrev: ↑30. jul 2023, 13:19Jeg synes såmænd også at vi skal prøve at beholde så mange som muligt. Men jeg er ikke Sousa fanboy. Det er korrekt at han bidrager, men det negative i hans attitude, hans diblen rundt som fører til intet, overskygger det positive for mig.Sønderhof skrev:Det er meget muligt, at han ikke er vores bedste spiller, men det er uomtvisteligt, at han er vores stærkeste offensive kort. Vi er markant farligere og bedre med Sousa end uden ham.
Han er vores klart bedste spiller og en af de allerbedste, vi har haft, siden 2014.
Så kan man synes alt muligt om ham. Folks synsninger ændrer bare ikke på de kolde facts.
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvorfor har du nu set dig gal på ham? Pga det interview om BIF-interesse?RicoBR02 skrev: ↑30. jul 2023, 20:17Fuldstændig enig. Sousa er ekstrem vigtig for os mål og assists er ikke noget vi ellers vader i. Der er andre grunde til at jeg mener at sousa skal ud af klubben, men satme ikke pga hans kvalitet og impactR Rosenberg skrev: ↑30. jul 2023, 20:13Jamen, jeg synes jo, det er helt, helt gakket at forsøge at tale Sousas impact ned.Raptorr skrev: ↑30. jul 2023, 19:46Han var ovenikøbet involveret i 14 ud af 34 mål, 41,17 procent. Det taler for sig selv.R Rosenberg skrev: ↑30. jul 2023, 13:48Ikke alle kan være velfriserede, nordjyske knægte.9520AaB skrev: ↑30. jul 2023, 13:19Jeg synes såmænd også at vi skal prøve at beholde så mange som muligt. Men jeg er ikke Sousa fanboy. Det er korrekt at han bidrager, men det negative i hans attitude, hans diblen rundt som fører til intet, overskygger det positive for mig.Sønderhof skrev:
Det er meget muligt, at han ikke er vores bedste spiller, men det er uomtvisteligt, at han er vores stærkeste offensive kort. Vi er markant farligere og bedre med Sousa end uden ham.
Ædruelighedens stemme
Jeps, havde han nu hold kæft så gik jeg stadig rundt i lykkelig uvidenhed om hans sande mål!R Rosenberg skrev: ↑30. jul 2023, 21:00Hvorfor har du nu set dig gal på ham? Pga det interview om BIF-interesse?RicoBR02 skrev: ↑30. jul 2023, 20:17Fuldstændig enig. Sousa er ekstrem vigtig for os mål og assists er ikke noget vi ellers vader i. Der er andre grunde til at jeg mener at sousa skal ud af klubben, men satme ikke pga hans kvalitet og impactR Rosenberg skrev: ↑30. jul 2023, 20:13Jamen, jeg synes jo, det er helt, helt gakket at forsøge at tale Sousas impact ned.Raptorr skrev: ↑30. jul 2023, 19:46Han var ovenikøbet involveret i 14 ud af 34 mål, 41,17 procent. Det taler for sig selv.R Rosenberg skrev: ↑30. jul 2023, 13:48Ikke alle kan være velfriserede, nordjyske knægte.9520AaB skrev: ↑30. jul 2023, 13:19
Jeg synes såmænd også at vi skal prøve at beholde så mange som muligt. Men jeg er ikke Sousa fanboy. Det er korrekt at han bidrager, men det negative i hans attitude, hans diblen rundt som fører til intet, overskygger det positive for mig.
-
PonySlaystation
- Superliga

Hvor mener du grænsen går for hvad spillere må udtale sig om i forhold til klubskifte? Lucas Andersen har bl.a. tidligere sagt at målet stadig var at komme til udlandet (hvis jeg da husker korrekt).RicoBR02 skrev: ↑30. jul 2023, 21:22Jeps, havde han nu hold kæft så gik jeg stadig rundt i lykkelig uvidenhed om hans sande mål!R Rosenberg skrev: ↑30. jul 2023, 21:00Hvorfor har du nu set dig gal på ham? Pga det interview om BIF-interesse?RicoBR02 skrev: ↑30. jul 2023, 20:17Fuldstændig enig. Sousa er ekstrem vigtig for os mål og assists er ikke noget vi ellers vader i. Der er andre grunde til at jeg mener at sousa skal ud af klubben, men satme ikke pga hans kvalitet og impactR Rosenberg skrev: ↑30. jul 2023, 20:13Jamen, jeg synes jo, det er helt, helt gakket at forsøge at tale Sousas impact ned.Raptorr skrev: ↑30. jul 2023, 19:46Han var ovenikøbet involveret i 14 ud af 34 mål, 41,17 procent. Det taler for sig selv.R Rosenberg skrev: ↑30. jul 2023, 13:48
Ikke alle kan være velfriserede, nordjyske knægte.
Lucas må hjertens gerne tage til udlandet hvis han finder sit gamle niveau frem igen. Tager Lucas til en anden klub i DK så får jeg endnu en nedsmeltning. Men hey, det er bare sådan jeg er, det var ikke noget i behøvede at være enige i eller forstå...PonySlaystation skrev: ↑30. jul 2023, 21:41Hvor mener du grænsen går for hvad spillere må udtale sig om i forhold til klubskifte? Lucas Andersen har bl.a. tidligere sagt at målet stadig var at komme til udlandet (hvis jeg da husker korrekt).RicoBR02 skrev: ↑30. jul 2023, 21:22Jeps, havde han nu hold kæft så gik jeg stadig rundt i lykkelig uvidenhed om hans sande mål!R Rosenberg skrev: ↑30. jul 2023, 21:00Hvorfor har du nu set dig gal på ham? Pga det interview om BIF-interesse?RicoBR02 skrev: ↑30. jul 2023, 20:17Fuldstændig enig. Sousa er ekstrem vigtig for os mål og assists er ikke noget vi ellers vader i. Der er andre grunde til at jeg mener at sousa skal ud af klubben, men satme ikke pga hans kvalitet og impactR Rosenberg skrev: ↑30. jul 2023, 20:13Jamen, jeg synes jo, det er helt, helt gakket at forsøge at tale Sousas impact ned.
-
R Rosenberg
- Allstar

Men jeg læste interview to gange, og jeg kunne altså ikke se, at det var et mål for ham i det. Han snakker om dengang, han var i Vejle.RicoBR02 skrev: ↑30. jul 2023, 21:22Jeps, havde han nu hold kæft så gik jeg stadig rundt i lykkelig uvidenhed om hans sande mål!R Rosenberg skrev: ↑30. jul 2023, 21:00Hvorfor har du nu set dig gal på ham? Pga det interview om BIF-interesse?RicoBR02 skrev: ↑30. jul 2023, 20:17Fuldstændig enig. Sousa er ekstrem vigtig for os mål og assists er ikke noget vi ellers vader i. Der er andre grunde til at jeg mener at sousa skal ud af klubben, men satme ikke pga hans kvalitet og impactR Rosenberg skrev: ↑30. jul 2023, 20:13Jamen, jeg synes jo, det er helt, helt gakket at forsøge at tale Sousas impact ned.Raptorr skrev: ↑30. jul 2023, 19:46Han var ovenikøbet involveret i 14 ud af 34 mål, 41,17 procent. Det taler for sig selv.R Rosenberg skrev: ↑30. jul 2023, 13:48
Ikke alle kan være velfriserede, nordjyske knægte.
Ædruelighedens stemme
-
PonySlaystation
- Superliga

Fair nok. Sousa har bare ikke udtalt noget som jeg synes er utilstedeligt og han virker til stadig at yde for AaB.RicoBR02 skrev: ↑30. jul 2023, 21:55Lucas må hjertens gerne tage til udlandet hvis han finder sit gamle niveau frem igen. Tager Lucas til en anden klub i DK så får jeg endnu en nedsmeltning. Men hey, det er bare sådan jeg er, det var ikke noget i behøvede at være enige i eller forstå...PonySlaystation skrev: ↑30. jul 2023, 21:41Hvor mener du grænsen går for hvad spillere må udtale sig om i forhold til klubskifte? Lucas Andersen har bl.a. tidligere sagt at målet stadig var at komme til udlandet (hvis jeg da husker korrekt).RicoBR02 skrev: ↑30. jul 2023, 21:22Jeps, havde han nu hold kæft så gik jeg stadig rundt i lykkelig uvidenhed om hans sande mål!R Rosenberg skrev: ↑30. jul 2023, 21:00Hvorfor har du nu set dig gal på ham? Pga det interview om BIF-interesse?RicoBR02 skrev: ↑30. jul 2023, 20:17Fuldstændig enig. Sousa er ekstrem vigtig for os mål og assists er ikke noget vi ellers vader i. Der er andre grunde til at jeg mener at sousa skal ud af klubben, men satme ikke pga hans kvalitet og impactR Rosenberg skrev: ↑30. jul 2023, 20:13
Jamen, jeg synes jo, det er helt, helt gakket at forsøge at tale Sousas impact ned.