Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Jakobsen » 25. aug 2026, 12:17

NicoBasso skrev:
25. aug 2026, 12:07
ebbejeppe skrev:
25. aug 2026, 11:58
Mon det så betyder, at der skal ske noget på ud-siden på midtbanen? Fx salg af Møller eller Jasson (sidstnævnte nok urealistisk at sælge imo) eller udlejning af Bonde, som ikke har gået meget spilletid i denne sæson
Måske, men man kan vel håbe at det er spillere som John og Adedeji der ryger ud, fremfor danskere som rent faktisk forstår sig på kulturen og ved hvad AaB står for
Og Jasson tak!
Kelvin John har jeg ikke indtryk af skulle være et problem for kulturen modsat Jasson/Adedeji der udviser tvivlsomme attituder. Kelvin John er vel ret beset bare en dårlig fodboldspiller, men ikke noget problembarn.
RAUS RAUS SSE!

Jimmy1
2. div
2. div
Favoritspiller: Jimmy Nielsen

Indlæg af Jimmy1 » 25. aug 2026, 12:18

NicoBasso skrev:
ebbejeppe skrev:
Mon det så betyder, at der skal ske noget på ud-siden på midtbanen? Fx salg af Møller eller Jasson (sidstnævnte nok urealistisk at sælge imo) eller udlejning af Bonde, som ikke har gået meget spilletid i denne sæson
Måske, men man kan vel håbe at det er spillere som John og Adedeji der ryger ud, fremfor danskere som rent faktisk forstår sig på kulturen og ved hvad AaB står for
Jeg tror det tyder på at der er interesse for Jasson, som trods alt har set god ud på den nye plads... (bare en gisning)

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Indlæg af Ham der Emil » 25. aug 2026, 12:26

Jimmy1 skrev:
25. aug 2026, 12:18
NicoBasso skrev:
ebbejeppe skrev:
Jeg tror det tyder på at der er interesse for Jasson, som trods alt har set god ud på den nye plads... (bare en gisning)
Jeg er også bange for, at det er Jasson, som ryger.
Han har været et af de få lyspunkter indtil videre i sæsonen. Men ok, er Tielemans bedre, så er det fint.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 25. aug 2026, 12:33

Jeg håber og tror Tielemans skal erstatte Håpness på midten, hans begrænsede evner på bolden er bare en kæmpe hæmsko for vores spil, uanset hvor meget han kæmper for det, så er han jo bare en norsk udgave af Børsting.

Det er jo også derfor Jason har overtaget 6’eren fra Håpness, fordi han er kan fungere som spilfordeler.

Håpness var vel også sidste hilsen fra Julius Nagel.

Reyad
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Indlæg af Reyad » 25. aug 2026, 12:43

Jasson har i min optik været vores bedste spiller i denne sæson.
Selvfølgelig vil han gerne spille på højere niveau, men lige nu ville det være et slag for os at miste ham. Ikke utænkeligt at fx VFF kunne være interesseret eller flere større klubber i Skandinavien. Håpnes er nu engang Håpnes. Man ved hvad man får og ikke får. Han er bedst uden bold - og vi kommer i 1. division til at have bolden en del. Ironisk nok tror jeg han ville være bedre i Suppen for os. Hvis han ryger, ville det være så fint.

Kender af gode grunde ikke Tielemans, men det lyder jo spændende nok - uden at jeg bliver helt blown away.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 25. aug 2026, 12:45

troelsh skrev:
25. aug 2026, 12:33
Jeg håber og tror Tielemans skal erstatte Håpness på midten, hans begrænsede evner på bolden er bare en kæmpe hæmsko for vores spil, uanset hvor meget han kæmper for det, så er han jo bare en norsk udgave af Børsting.

Det er jo også derfor Jason har overtaget 6’eren fra Håpness, fordi han er kan fungere som spilfordeler.

Jeg kan egentlig godt li' Håpnes. Han har nogle sindssyge spidskompetencer, men han bliver brug forkert. Han spiller næsten kant/wingback, så Adedeji kan trække ind i banen og bremse spillet.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 25. aug 2026, 13:04

Kokkefar skrev:
25. aug 2026, 12:45
troelsh skrev:
25. aug 2026, 12:33

Jeg kan egentlig godt li' Håpnes. Han har nogle sindssyge spidskompetencer, men han bliver brug forkert. Han spiller næsten kant/wingback, så Adedeji kan trække ind i banen og bremse spillet.
Jeg synes også Håpness er fin at have i truppen, han laver altid et stort løbearbejde og kommer i vejen for en del. Jeg ved ikke hvilke spidskompetencer det er han har udover det.

Men hvis vi skal arbejde os hen imod at være mere spildominerende, så kræver det bedre boldspillere end eksempelvis Håpness.

Nu ved vi ikke så meget om Tielemans endnu, men ud fra videomateriale ligner han en helt anden type en Håpnes.

Adedeji er jeg heller ikke fan af, håber Kubel kan løfte sit niveau, og erobre den startplads.

Alexis
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Martin P

Indlæg af Alexis » 25. aug 2026, 13:22

https://bold.dk/fodbold/stillinger/norg ... -til-norge

Maxsø træner med i 1 div i Norge. Her må vi sku kunne være med. Ville være 35 niveauer over det vi har nu dernede

Besvar