Hvis han kommer som et billigt supplement på en præstationsbetinget kontrakt så lad gå, men jeg er grundlæggende heller ikke fan af at hente en spiller der har været meget skadet og derfor må han aldrig være en vi er afhængige af.Kasper skrev: ↑29. jul 2025, 19:59Kæmpe MÅSKE.Martino1 skrev: ↑29. jul 2025, 19:52Da Sebastian Koch var bedst i 1.div var han vild - synes da det er helt fint at se ham an. Kunne læse mig frem til at hans stop i B93 var planlagt, da de “bare” skulle hjælpe ham i gang igen efter skaderne.
Han er jo ikke 1 til 1 erstatningen for MJ.
Jeg mener virkelig ikke vi har tid til projekter.
Dog er vi lige nu svage på kanterne hvad angår kvalitet. Aktuelt har vi:
- Ross som jeg mere synes er en offensiv midt/hængende angriber end kant. Jeg hælder dog til, at hvis Bette Ross ikke smutter så skal vi lave en Augu på ham og få ham ned på midtbanen.
- Jasson ikke god nok - ikke en gang i 1. div virker det til.
- Børsting efterhånden mere arbejdsspiller end kantspiller og kommet tilbage i skidt forfatning.
- Kelvin John spiller som 9'er
- Diagne er ikke god nok og skal muligvis ind at spjælde.
Så alt i alt står vi altså en med en rigtig dårlig kantbesætning så hvis vi fik to kanter som er dem vi satser på og Koch som joker så ville det ikke være for mange spillere. Lige nu er vi brede på antal kanter, men kvaliteten er simpelthen for lav. Bette Ross sælges nok og Jasson og Diagne kan passende foræres til kirkens korshær.
Ideen med Koch som en joker/ekstra spiller kunne vel også være, at det er en vi kan få nu og ikke en der måske først siger ja til AaB senere og vi kan godt bruge noget på de kanter. Jeg kender dog intet til Koch, om han er den rette type eller er dygtig nok.