Jeg er helt enig.frederikshavneren skrev:Hvis Helenius bliver solgt i dette transfervindue så tvivler jeg godt nok på, at Lukal Spalvis kan overtage Helenius´plads i front. Spalvis er altså kun 17-18 år gammel (ud fra en bold.dk artikel hvor han var 17 år i april). Spalvis har gjort det godt under prøvetræning, men at formode at en så ung angriber umiddelbart vil kunne overtage efter en af superligaens mest spændende unge angribere, det vil godt nok være noget af en gambling.Elscorpio skrev:Det lyder lidt som en afløser for Helenius hvis han skulle ryge i dette transfervindue.
Er han fri af sin kontrakt nede i Freiburg?
Det er muligt at Spalvis kan overraske positivt, jeg må indrømme at jeg aldrig har set ham. Hvis Helenius bliver solgt så håber jeg godt nok at der vil være økonomi til at hente en mere etableret angriber. Spalvis er muligvis et stort talent på sigt, men her og nu tvivler jeg på at han kan gå direkte ind i startopstillingen hvis Helenius bliver solgt.
Synes man skulle skrive med Spalvis (hvis han er så spændende som han lyder til)
Og finde en fuldgod erstatning for Helenius ved siden af.
Ved godt vi har andre unge angribere, som står på spring.
Men ingen med samme statur som Spalvis.