Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Kigger man på den kommende sæson i Nordic Bet ligaen, ser jeg disse spillere værende i klubben:
Målmænd
Bertil Grønkjær
Vincent Müller
Sælges
Rody De Boer - sælges / ophæves
Forsvar
Noel Arnorsson
Bjarne Pudel
Elison Mukolli
Christian Tcacenco
Malthe Kjølby
Sælges
Oumar Diakhite (Er simpelthen for dyr og dårlig)
Marc Nielsen (Er bare ikke god nok - men måske er han god i NBL?)
Kasper Jørgensen (grundet kontraktudløb)
Midtbane
Kasper Davidsen
Marcus Bonde
Mads Bomholt
Andres Jasson (kan bruges på fleres positioner)
Valdemar Møller
Sælges
Mylian Jimenez (Er for ustabil, og for langt fra niveau)
Angreb
Amar Diagne
Nicklas Helenius
Oliver Ross
Mathias Jørgensen (bliver forhåbentlig)
Bertram Skovgaard
Sælges
Aaron Seydel
Med ovenstående kræver det kvalitet i forsvaret og på midtbanen, og her ville en Børsting kunne gå ind på den centrale midtbane som stabilitet der for Bomholt, Davidsen og de andre unge spillere.
I forsvaret har jeg ikke noget bud på hvem der kan komme ind og give Bjarne Pudel stabilitet - men der mangler en spiller der har kvalitet og autoritet..
I angrebet mener jeg vi er godt besat med Helenius og Mathias Jørgensen hvis de kan holde sig skadesfri og så med backup i Oliver Ross og Bertram Skovgaard ..
Der er mange spændende spillere i NBL som er transferfri, samtidig med jeg har kigget mod Pudels gamle hold - og de har en spændende Højre back der er kontraktfri - mon Pudel kan trylle ?
Målmænd
Bertil Grønkjær
Vincent Müller
Sælges
Rody De Boer - sælges / ophæves
Forsvar
Noel Arnorsson
Bjarne Pudel
Elison Mukolli
Christian Tcacenco
Malthe Kjølby
Sælges
Oumar Diakhite (Er simpelthen for dyr og dårlig)
Marc Nielsen (Er bare ikke god nok - men måske er han god i NBL?)
Kasper Jørgensen (grundet kontraktudløb)
Midtbane
Kasper Davidsen
Marcus Bonde
Mads Bomholt
Andres Jasson (kan bruges på fleres positioner)
Valdemar Møller
Sælges
Mylian Jimenez (Er for ustabil, og for langt fra niveau)
Angreb
Amar Diagne
Nicklas Helenius
Oliver Ross
Mathias Jørgensen (bliver forhåbentlig)
Bertram Skovgaard
Sælges
Aaron Seydel
Med ovenstående kræver det kvalitet i forsvaret og på midtbanen, og her ville en Børsting kunne gå ind på den centrale midtbane som stabilitet der for Bomholt, Davidsen og de andre unge spillere.
I forsvaret har jeg ikke noget bud på hvem der kan komme ind og give Bjarne Pudel stabilitet - men der mangler en spiller der har kvalitet og autoritet..
I angrebet mener jeg vi er godt besat med Helenius og Mathias Jørgensen hvis de kan holde sig skadesfri og så med backup i Oliver Ross og Bertram Skovgaard ..
Der er mange spændende spillere i NBL som er transferfri, samtidig med jeg har kigget mod Pudels gamle hold - og de har en spændende Højre back der er kontraktfri - mon Pudel kan trylle ?
AaB - nu, i morgen & altid! 
Jeg har set en del nævne børsting som en mulug spiller næste sæson. Er jeg gået glip af noget? Har han spillet helt vanvittigt godt for Vendsyssel? Magnus Christensen vil sikkert også gerne hjem snart og hvad med Kasper P?
Jeg håber virkelig ikke at det er den slags spillere vi går efter. Jeg elsker dem alle 3 fordi de har spillet i AaB, meeeeeeen
Jeg håber virkelig ikke at det er den slags spillere vi går efter. Jeg elsker dem alle 3 fordi de har spillet i AaB, meeeeeeen
Børsting ville være en fin spiller at få ind IMO. Han er disciplineret, garant for en kæmpeindsats og har hjertet på rette sted. Han bliver aldrig en profil, men han kan i min verdens sagtens tage 1-2 år på en højre WB, og jeg vil foretrække ham over så meget andet ukendt.RicoBR02 skrev: ↑19. maj 2025, 23:13Jeg har set en del nævne børsting som en mulug spiller næste sæson. Er jeg gået glip af noget? Har han spillet helt vanvittigt godt for Vendsyssel? Magnus Christensen vil sikkert også gerne hjem snart og hvad med Kasper P?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- MF issehoved
- 2. div

Det ser ud til at Malthe Kjølby har udløb her i sommer - hvorfor er der ikke forlænget med ham?
Måske nedrykningen kan ændre på det faktum…MF issehoved skrev: ↑20. maj 2025, 02:25Det ser ud til at Malthe Kjølby har udløb her i sommer - hvorfor er der ikke forlænget med ham?
Nordjyske har begået en fin lille artikel om den nuværende trup og hvem der kan få hvilke roller efter sommerferien. Af den fremgår det bl.a. at vi nok ikke skal regne med, at spillere som Diakhité, Jasson og Jimenez er på vej ud (lange, dyre kontrakter), at Pudel er dedikeret til AaB og formentlig skal være lederen i forsvaret, at KJ næppe ryger før kontraktudløb, og at der skal bygges på Bomholt, imens Davidsen og Ross kunne være på vej væk.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg er lidt out of the loop, men hvad er det der gør at vi har så enormt store forventninger til vores u-19 hold?
Jeg er med på de ligger godt i ligaen, men langt de fleste andre hold har jo 17-19 årige spillere på spillende fast på deres førstehold - Hell, endda på landsholdet for nogle (Froholdt).
Jeg vil elske at hoppe med på hypen om det, og jeg er selv stor fan af Bomholt (også lidt af Davidsen, mens Arnorsson fik et svært comeback efter sin skade), men fortiden skæmmer lidt, så er der noget udover at de ligger godt mod andre klubbers u-19 hold hvor profilerne spiller fast i Suppen?
Jeg er med på de ligger godt i ligaen, men langt de fleste andre hold har jo 17-19 årige spillere på spillende fast på deres førstehold - Hell, endda på landsholdet for nogle (Froholdt).
Jeg vil elske at hoppe med på hypen om det, og jeg er selv stor fan af Bomholt (også lidt af Davidsen, mens Arnorsson fik et svært comeback efter sin skade), men fortiden skæmmer lidt, så er der noget udover at de ligger godt mod andre klubbers u-19 hold hvor profilerne spiller fast i Suppen?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Godt de smed T ud, smed et par millioner I nakken på ham.og hentede Diakhite...Funky skrev: ↑20. maj 2025, 08:42Nordjyske har begået en fin lille artikel om den nuværende trup og hvem der kan få hvilke roller efter sommerferien. Af den fremgår det bl.a. at vi nok ikke skal regne med, at spillere som Diakhité, Jasson og Jimenez er på vej ud (lange, dyre kontrakter), at Pudel er dedikeret til AaB og formentlig skal være lederen i forsvaret, at KJ næppe ryger før kontraktudløb, og at der skal bygges på Bomholt, imens Davidsen og Ross kunne være på vej væk.
Deres egen-proklameret ekspertise indenfor trup, sammensætning og retning er godt nok ringe.
Jasson og Jimenez kan vel godt være.i spil til en wb, hvis det et sådan, at vi spiller 532/352 fremadrettet.
Pudel burde kunne spille i Nbl.
Vi skal simpelthen have en Widell type igen.
Vi skal have en ny angriber, vi kan spille ind NU. Helenius har ikke niveau mere. Upopulær holdning herinde, men sådan ser jeg det. Ross tjaa..
Også skal vi simpelthen have en eller to til det centrale forsvar
Det kan godt være, at vi mangler på andre positioner, men jeg har længe skrevet om vores centrale kerne på holdet. Det har vi i den grad manglet.
Bliver spændende. Fundament til oprykning og kampen om overlevelse i superligaen næste år, skal ligges nu.
Det forlyder vel bare, at det er en stærk årgang - og når man så ser en spiller som Noel komme ind og gøre det godt (før sin skade), og Bonde med et faktisk meget imponerende indhop imod SIF, så virker det da til, at der kan være noget om snakken. Møller har også set godt ud i de få momenter, han har fået.Frygah skrev: ↑20. maj 2025, 09:03Jeg er lidt out of the loop, men hvad er det der gør at vi har så enormt store forventninger til vores u-19 hold?
Lad os nu i det mindste få en tur i 1. division, hvor man bruger tiden rigtigt og får opbygget et spil og en stamme, som både kan løse opgaven med at rykke op OG samtidig danne grundlag på lidt længere sigt. Jeg tror meget på, at Wichmann er den rette til det. Som tidligere nævnt, så hænger jeg min hat på ham, Tuxen Boll og spillere som Pudel, Bomholt og Helenius (som jeg ved gud håber på, man forlænger med - også ind i en tilbagevenden til superligaen).
-
Alpa Chino
- Superliga

Hypen skyldes at det har været AaBs bedste årgang i de sidste 4 år. Holdet var virkelig godt som både u15 og u17, og det har de bare taget med videre op i u19 hvor de ligger nummer 2.Frygah skrev: ↑20. maj 2025, 09:03Jeg er lidt out of the loop, men hvad er det der gør at vi har så enormt store forventninger til vores u-19 hold?
Omkring T var der vist også et spil om hans rolle udenfor kridtstregerne, minder jeg bare om...Dennis Nielsen skrev: ↑20. maj 2025, 09:11Godt de smed T ud, smed et par millioner I nakken på ham.og hentede Diakhite...Funky skrev: ↑20. maj 2025, 08:42Nordjyske har begået en fin lille artikel om den nuværende trup og hvem der kan få hvilke roller efter sommerferien. Af den fremgår det bl.a. at vi nok ikke skal regne med, at spillere som Diakhité, Jasson og Jimenez er på vej ud (lange, dyre kontrakter), at Pudel er dedikeret til AaB og formentlig skal være lederen i forsvaret, at KJ næppe ryger før kontraktudløb, og at der skal bygges på Bomholt, imens Davidsen og Ross kunne være på vej væk.
Deres egen-proklameret ekspertise indenfor trup, sammensætning og retning er godt nok ringe.
Jasson og Jimenez kan vel godt være.i spil til en wb, hvis det et sådan, at vi spiller 532/352 fremadrettet.
Pudel burde kunne spille i Nbl.
Vi skal simpelthen have en Widell type igen.
Vi skal have en ny angriber, vi kan spille ind NU. Helenius har ikke niveau mere. Upopulær holdning herinde, men sådan ser jeg det. Ross tjaa..
Også skal vi simpelthen have en eller to til det centrale forsvar
Det kan godt være, at vi mangler på andre positioner, men jeg har længe skrevet om vores centrale kerne på holdet. Det har vi i den grad manglet.
Bliver spændende. Fundament til oprykning og kampen om overlevelse i superligaen næste år, skal ligges nu.
Og ja, jamen man må bare konstatere nu, at de spillere, de med kontraktlængde og -værdi har satset mest på, de har da været ret meget hit'n'miss. Spillere som Diakhité, Jasson og Jimenez var tydeligvis købt til at være bærende spillere. Epic fail. Så har de så også givet MJ og Pudel lange kontrakter - det var vel ikke dumt.
En Widell type, tjah. Jeg er meget ked af at skrive det, for jeg har været helt vild med Widell såvel for spil som for attitude - men han var altså heller ikke den bærende spiller da tingene skulle afgøres, som jeg havde troet, han ville kunne være. Masser af galopperen rundt på banen, alt for lidt impact og skarphed i afgørende situationer.
At Helenius ikke skulle have niveau er jeg helt uenig i. Om noget var det omkring ham, man skulle finde noget af håbet. Det hænger selvfølgelig på, om han kan holde niveauet, men kan han, så er han rigeligt dygtig nok.
Så det er ikke kun Diakhite der er hentet ind på en dyr kontrakt men også Jasson og Jimenez? Det er imponerende at SSE22 tilsyneladende formår at overgå forgængerne i elendig håndtering på transfermarkedet. Men der forklarer så også bedre hvorfor udgifterne ikke er faldet mere. So much for fortællingen om rene discount signings...Frygah skrev: ↑20. maj 2025, 09:03Jeg er lidt out of the loop, men hvad er det der gør at vi har så enormt store forventninger til vores u-19 hold?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Dyr og dyr kontrakt ..Hanga skrev: ↑20. maj 2025, 10:25Så det er ikke kun Diakhite der er hentet ind på en dyr kontrakt men også Jasson og Jimenez? Det er imponerende at SSE22 tilsyneladende formår at overgå forgængerne i elendig håndtering på transfermarkedet. Men der forklarer så også bedre hvorfor udgifterne ikke er faldet mere. So much for fortællingen om rene discount signings...Frygah skrev: ↑20. maj 2025, 09:03Jeg er lidt out of the loop, men hvad er det der gør at vi har så enormt store forventninger til vores u-19 hold?
Jimenez og Jasson skulle ligge i en løn mellem 50 og 100.000, men Diakhite skulle ligge på 100-150.000..
Kelvin John skulle ligge i niveauet 50.000kr
Så i forhold til de kontrakter der blev slynget ud tidligere er disse jo ikke høje ..
Men langt til bankelev lønnen som Lynge var fan af
Men ovenstående kontrakter er dyre sammenlignet med niveauet på banen ..
AaB - nu, i morgen & altid! 
jayC skrev: ↑20. maj 2025, 10:33Dyr og dyr kontrakt ..Hanga skrev: ↑20. maj 2025, 10:25Så det er ikke kun Diakhite der er hentet ind på en dyr kontrakt men også Jasson og Jimenez? Det er imponerende at SSE22 tilsyneladende formår at overgå forgængerne i elendig håndtering på transfermarkedet. Men der forklarer så også bedre hvorfor udgifterne ikke er faldet mere. So much for fortællingen om rene discount signings...Frygah skrev: ↑20. maj 2025, 09:03Jeg er lidt out of the loop, men hvad er det der gør at vi har så enormt store forventninger til vores u-19 hold?
Jimenez og Jasson skulle ligge i en løn mellem 50 og 100.000, men Diakhite skulle ligge på 100-150.000..
Så i forhold til de kontrakter der blev slynget ud tidligere er disse jo ikke høje ..
Men langt til bankelev lønnen som Lynge var fan af![]()
Men ovenstående kontrakter er dyre sammenlignet med niveauet på banen ..
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/loen ... ne/5460982I 2025 er det under 35 millioner, som bliver brugt på løn til til de 24 kontraktspillere i førsteholdstruppen.
Gruppe 1 - Mathias Jørgensen
150.000
Gruppe 2 - Kasper Jørgensen, Kramer, Müller og Diakhite
100.000 - 120.000
Gruppe 3 - Udenlandsk spillere på forskerordning (+78.000) Pudel, Jasson, Kelvin John
80.000 - 100.000
Seydel, Jimenez og måske de Boer må forventes at ligge i gruppe 3.
Ud fra ovenstående oversigt, er det ihvertfald spildte penge på Kelvin John, Jasson, Diakhite, De Boer og formentlig også Seydel og Jimenez. Spillere som trækker 20% af lønbudgettet uden at gøre en væsentligt forskel. Det er skidt forvaltning af en begrænset økonomi
-
Alpa Chino
- Superliga

Skidt forvaltning? Det er simpelthen møghamrende elendigt. Hold kæft nogle amatører James Gow og Julius Nagel.Jonas_K skrev: ↑20. maj 2025, 11:33jayC skrev: ↑20. maj 2025, 10:33Dyr og dyr kontrakt ..Hanga skrev: ↑20. maj 2025, 10:25Så det er ikke kun Diakhite der er hentet ind på en dyr kontrakt men også Jasson og Jimenez? Det er imponerende at SSE22 tilsyneladende formår at overgå forgængerne i elendig håndtering på transfermarkedet. Men der forklarer så også bedre hvorfor udgifterne ikke er faldet mere. So much for fortællingen om rene discount signings...Frygah skrev: ↑20. maj 2025, 09:03Jeg er lidt out of the loop, men hvad er det der gør at vi har så enormt store forventninger til vores u-19 hold?
Men ovenstående kontrakter er dyre sammenlignet med niveauet på banen ..https://nordjyske.dk/nyheder/sport/loen ... ne/5460982I 2025 er det under 35 millioner, som bliver brugt på løn til til de 24 kontraktspillere i førsteholdstruppen.
150.000
100.000 - 120.000
Gruppe 3 - Udenlandsk spillere på forskerordning (+78.000) Pudel, Jasson, Kelvin John
80.000 - 100.000
Ud fra ovenstående oversigt, er det ihvertfald spildte penge på Kelvin John, Jasson, Diakhite, De Boer og formentlig også Seydel og Jimenez. Spillere som trækker 20% af lønbudgettet uden at gøre en væsentligt forskel. Det er skidt forvaltning af en begrænset økonomi
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er jo vanvid, at spillere som Müller og Diakhité tjener mere end en million om året. Vanvid. Grotesk vanvid. Alt det andet er også vanvid, men de to er i særdeleshed det glade vanvid.Alpa Chino skrev: ↑20. maj 2025, 11:40Skidt forvaltning? Det er simpelthen møghamrende elendigt. Hold kæft nogle amatører James Gow og Julius Nagel.Jonas_K skrev: ↑20. maj 2025, 11:33jayC skrev: ↑20. maj 2025, 10:33Dyr og dyr kontrakt ..Hanga skrev: ↑20. maj 2025, 10:25Så det er ikke kun Diakhite der er hentet ind på en dyr kontrakt men også Jasson og Jimenez? Det er imponerende at SSE22 tilsyneladende formår at overgå forgængerne i elendig håndtering på transfermarkedet. Men der forklarer så også bedre hvorfor udgifterne ikke er faldet mere. So much for fortællingen om rene discount signings...Frygah skrev: ↑20. maj 2025, 09:03Jeg er lidt out of the loop, men hvad er det der gør at vi har så enormt store forventninger til vores u-19 hold?
Men ovenstående kontrakter er dyre sammenlignet med niveauet på banen ..https://nordjyske.dk/nyheder/sport/loen ... ne/5460982I 2025 er det under 35 millioner, som bliver brugt på løn til til de 24 kontraktspillere i førsteholdstruppen.
150.000
100.000 - 120.000
80.000 - 100.000
Ædruelighedens stemme
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Damn så meget for at komme med knowhow og et godt rekuterings netværk.. Det er elendigt.. Troede de spillere var væsenlig billigere...Alpa Chino skrev: ↑20. maj 2025, 11:40Skidt forvaltning? Det er simpelthen møghamrende elendigt. Hold kæft nogle amatører James Gow og Julius Nagel.Jonas_K skrev: ↑20. maj 2025, 11:33jayC skrev: ↑20. maj 2025, 10:33Dyr og dyr kontrakt ..Hanga skrev: ↑20. maj 2025, 10:25Så det er ikke kun Diakhite der er hentet ind på en dyr kontrakt men også Jasson og Jimenez? Det er imponerende at SSE22 tilsyneladende formår at overgå forgængerne i elendig håndtering på transfermarkedet. Men der forklarer så også bedre hvorfor udgifterne ikke er faldet mere. So much for fortællingen om rene discount signings...Frygah skrev: ↑20. maj 2025, 09:03Jeg er lidt out of the loop, men hvad er det der gør at vi har så enormt store forventninger til vores u-19 hold?
150.000
100.000 - 120.000
80.000 - 100.000
Enig. Jeg gav Diakhite benefit of the doubt for selvfølgelig er der gode Superligaspillere i 2 Bundesliga, men det er simpelthen mange penge at smide efter en dårlig spiller og så oven i købet kaste millioner for at komme af med Thelander. Altså var selv fortaler for et skifte, men da ikke til noget så ringe og samtidig dyrtR Rosenberg skrev: ↑20. maj 2025, 11:56Det er jo vanvid, at spillere som Müller og Diakhité tjener mere end en million om året. Vanvid. Grotesk vanvid. Alt det andet er også vanvid, men de to er i særdeleshed det glade vanvid.Alpa Chino skrev: ↑20. maj 2025, 11:40Skidt forvaltning? Det er simpelthen møghamrende elendigt. Hold kæft nogle amatører James Gow og Julius Nagel.Jonas_K skrev: ↑20. maj 2025, 11:33jayC skrev: ↑20. maj 2025, 10:33Dyr og dyr kontrakt ..Hanga skrev: ↑20. maj 2025, 10:25Så det er ikke kun Diakhite der er hentet ind på en dyr kontrakt men også Jasson og Jimenez? Det er imponerende at SSE22 tilsyneladende formår at overgå forgængerne i elendig håndtering på transfermarkedet. Men der forklarer så også bedre hvorfor udgifterne ikke er faldet mere. So much for fortællingen om rene discount signings...Frygah skrev: ↑20. maj 2025, 09:03Jeg er lidt out of the loop, men hvad er det der gør at vi har så enormt store forventninger til vores u-19 hold?
150.000
100.000 - 120.000
80.000 - 100.000
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Det var deres netværk, faglighed og knowhow, der skulle være modvægten til sparekursen, så man kunne både blæse og have mel i munden. Det viste sig så at være so/so med de tre elementer.Jakobsen skrev: ↑20. maj 2025, 12:02Enig. Jeg gav Diakhite benefit of the doubt for selvfølgelig er der gode Superligaspillere i 2 Bundesliga, men det er simpelthen mange penge at smide efter en dårlig spiller og så oven i købet kaste millioner for at komme af med Thelander. Altså var selv fortaler for et skifte, men da ikke til noget så ringe og samtidig dyrtR Rosenberg skrev: ↑20. maj 2025, 11:56Det er jo vanvid, at spillere som Müller og Diakhité tjener mere end en million om året. Vanvid. Grotesk vanvid. Alt det andet er også vanvid, men de to er i særdeleshed det glade vanvid.Alpa Chino skrev: ↑20. maj 2025, 11:40Skidt forvaltning? Det er simpelthen møghamrende elendigt. Hold kæft nogle amatører James Gow og Julius Nagel.Jonas_K skrev: ↑20. maj 2025, 11:33jayC skrev: ↑20. maj 2025, 10:33Dyr og dyr kontrakt ..Hanga skrev: ↑20. maj 2025, 10:25
Så det er ikke kun Diakhite der er hentet ind på en dyr kontrakt men også Jasson og Jimenez? Det er imponerende at SSE22 tilsyneladende formår at overgå forgængerne i elendig håndtering på transfermarkedet. Men der forklarer så også bedre hvorfor udgifterne ikke er faldet mere. So much for fortællingen om rene discount signings...
150.000
100.000 - 120.000
80.000 - 100.000
Hold kæft, nogle opblæste, selvovervurderende narrehatte hele bundtet.
Ædruelighedens stemme
turen ned i 1 div skal bruges på at sætte retningen for AaB fremad
ser vi tilbage på de AaB hold der har haft succes, starter det hele med en ordentlig målmand.
det har vi ikke haft siden Rinne stoppede i AaB
hvilket nok har koster 5-7 point pr sæson. hov så var vi jo ikke rykket ned i første omgang ej heller nu.
samt et hold med en fast stamme at spiller Danmark, Sverige og Norge og med enkelte eksotiske spiller.
så til kommende sæson ser jeg gerne vi bygger på noget af det vi har
Mål
vi skal have en ny målmand Muller redder ikke point til os.
Forsvar: Pudel Arnorsson burde være sikre, kunne være spænde med Tcacenco og evt giv Marc Nielsen en chance selvom jeg ser ham som et boost.
men her mangler vi gardering til det centrale forsvar og til Back
da Kj jo er fortid senest til nytår. (også en dyr spiller på løn)
Midtbane
ser endelig spænde ud hvis vi kan beholde Davidsen, Bomholt, Møller, Bonde men vil gerne stadig have en rutineret gut ind der kan hjælpe de unge klør.
og så skal Ross omskoles til Offensiv midtbanespiller
han er og bliver ikke en angriber.
angreb
Helenius(½år tilbage) og Jørgensen(tror dog ikke vi har ham når vinduet lukker)
så her skal vi kigge i retning af en målscore der har bevist sig, og Bertram som back up indtil han er klar.
og her kender jeg ikke Nordic bet ligaen godt nok til at komme med et bud samt de øvrige rækker i Sverige og Norge.
så resten af de lykkerider vi har fået ind skal enten være rotationspiller eller sælges.
ser gerne Seydel, Diakhité, Müller og De Boer er fortid i klubben til sommer de har ikke den rette værdi for klubben i vores situation
byg nu en ordenlig stamme for engang skyld det har vi ikke haft længe om det så bliver et ekstra år i 1 div, som jeg ikke håber på så er det vel det værd for at komme til at spille med i superligaen i den sjovere enden top 8.
Det er vel også det vi har råbt om herinde de sidste mange år.
Forza AaB
ser vi tilbage på de AaB hold der har haft succes, starter det hele med en ordentlig målmand.
det har vi ikke haft siden Rinne stoppede i AaB
hvilket nok har koster 5-7 point pr sæson. hov så var vi jo ikke rykket ned i første omgang ej heller nu.
samt et hold med en fast stamme at spiller Danmark, Sverige og Norge og med enkelte eksotiske spiller.
så til kommende sæson ser jeg gerne vi bygger på noget af det vi har
Mål
vi skal have en ny målmand Muller redder ikke point til os.
Forsvar: Pudel Arnorsson burde være sikre, kunne være spænde med Tcacenco og evt giv Marc Nielsen en chance selvom jeg ser ham som et boost.
men her mangler vi gardering til det centrale forsvar og til Back
da Kj jo er fortid senest til nytår. (også en dyr spiller på løn)
Midtbane
ser endelig spænde ud hvis vi kan beholde Davidsen, Bomholt, Møller, Bonde men vil gerne stadig have en rutineret gut ind der kan hjælpe de unge klør.
og så skal Ross omskoles til Offensiv midtbanespiller
han er og bliver ikke en angriber.
angreb
Helenius(½år tilbage) og Jørgensen(tror dog ikke vi har ham når vinduet lukker)
så her skal vi kigge i retning af en målscore der har bevist sig, og Bertram som back up indtil han er klar.
og her kender jeg ikke Nordic bet ligaen godt nok til at komme med et bud samt de øvrige rækker i Sverige og Norge.
så resten af de lykkerider vi har fået ind skal enten være rotationspiller eller sælges.
ser gerne Seydel, Diakhité, Müller og De Boer er fortid i klubben til sommer de har ikke den rette værdi for klubben i vores situation
byg nu en ordenlig stamme for engang skyld det har vi ikke haft længe om det så bliver et ekstra år i 1 div, som jeg ikke håber på så er det vel det værd for at komme til at spille med i superligaen i den sjovere enden top 8.
Det er vel også det vi har råbt om herinde de sidste mange år.
Forza AaB