1. At vi i det hele taget skulle ud i en mesterskabsjagt var der jo næppe nogen, der troede.jonas386 skrev:Arh, come on. Ser man på Jönssons CV forstår jeg da godt hvis man var lidt lunken ifht at han skulle erstatte Helenius. Man var i en situation hvor alle, inklusive folk herinde, forventede vi skulle kæmpe med om nedrykning, og der forstår jeg da godt hvis man ikke har de mest positive briller på overfor en fyr der ikke scorer specielt mange mål, og er meget skadet samt skal erstatte holdets farligste spiller siden Prica.
Der var vel ingen der forestillede sig at Jönsson nærmest skulle blive en af de vigtigste brikker i vores jagt på at blive mester. Yankee tog fejl, heldigvis for det, lad os nu komme videre og glæde os over hvor godt det går på og udenfor banen for tiden.
2. Det lød jo så heller ikke som den mest fantastiske løsning at hente en spiller, der var i et genoptræningsforløb, men Gaarde sagde jo, at det var en spiller, AaB aldrig ville komme i nærheden af under normale forhold. Det må man jo bare give ham ret i.
Jeg håber stadig Gaarde og Kent leder efter en permanent angriber, der kan supplere AK og Spalvis. De er stadig unge, og en mere rutineret ræv ville være en gave. Jönsson ser jeg som totalt umulig. Vores bedste mulighed for at beholde ham er, at Wolfsburg ikke mener, at han er klar til at komme hjem, og at Jönsson i øvrigt har lyst til at blive. Spillestilen i AaB skræmmer ham næppe væk.