Jeg synes da, at 1-1,5 er noget mere spiseligt end de 2-2,5, som nævnes. Ja, det synes jeg har været processen værd. Og ikke bare i kr/øre. Og så har AaB endda også strukket sig enddog meget gevaldigt. Kan slet ikke se nogen rimelig bane for kritik af, at man ikke bare hoppede på Viborgs indledende krav.Hanga skrev: ↑8. mar 2022, 14:35Men jeg er nød til at spørge.... Har det så virkelig været 500k værd, at køre en helt opstart med en uerfaren mand ved roret, med den konstante usikkerhed om hvem der skulle stå i spidsen og fra hvornår? Alt den ballade og cirkus for at spare den sum.
Hele argumentet om at Viborg forlangte en ublu pris vi ikke kunne/ville indfri, og at vi sagtens kunne køre foråret med Hiljemark, er jo hermed faldet mere eller mindre til jorden.
Altså jeg er glad for at vi endelig kom til den beslutning, men han skulle bare have været købt fra dag 1... punktum.
Lars Friis
Re: Lars Friis
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Positivt at Friis ankommer et par runder inden jeg havde hørt. Det er vigtigt, at der ikke var gået endnu en opstart uden cheftræner. Nu kan vi forhåbentlig begynde at se lidt fremad.
Timingen passer også megt fint med den melding en bruger kom med herinde om, at Lars Friis helst ville vente til efter grundspillet, fordi han ikke ville starte ud med at misse en 'sikker' top-6. Om der har været noget i det er jo svært at sige, men det er dog ikke engang 24 timer siden mesterskabspillet blev sikret og nu har vi Friis i AaB.
Jeg er noget mere optimistisk ift udsigterne for næste sæson, men der er selvfølgelig stadig væk rigtig meget arbejde forude for både Friis og Inge.
Timingen passer også megt fint med den melding en bruger kom med herinde om, at Lars Friis helst ville vente til efter grundspillet, fordi han ikke ville starte ud med at misse en 'sikker' top-6. Om der har været noget i det er jo svært at sige, men det er dog ikke engang 24 timer siden mesterskabspillet blev sikret og nu har vi Friis i AaB.
Jeg er noget mere optimistisk ift udsigterne for næste sæson, men der er selvfølgelig stadig væk rigtig meget arbejde forude for både Friis og Inge.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg har ikke hørt noget tal, men 1,5m lyder højt sammenlignet med de meldinger, jeg har fået i dag.PonySlaystation skrev: ↑8. mar 2022, 14:53Jeg vil gerne høre @Prica22, @baresi eller andre om de kan få gravet den reele pris frem. For der er da lidt forskel på om der er betalt 1m eller 1,5m. Selvom det vigtigste selvfølgelig er at der står en træner klar i morgen.
Nu hvor Friis er på plads, hvad skal vi så brokke os over!?
Du joker, ikke?
Jeg tror bestemt det får positiv indflydelse ret hurtigt!!Pastorius skrev: ↑8. mar 2022, 14:55Det kommer ikke til at have nogen videre positiv indflydelse at Friis kommer på indeværende sæson - det tror jeg ikke på. Mhp næste sæson er det en helt anden sag. Der er ro på til at diskutere trupsammensætning, han når at få et kendskab til den eksisterende trup inden da og han får tid til at indarbejde sine ideer. De point det muligvis ville have kostet i næste sæson, kan vi så brage af nu.Hanga skrev: ↑8. mar 2022, 14:35Men jeg er nød til at spørge.... Har det så virkelig været 500k værd, at køre en helt opstart med en uerfaren mand ved roret, med den konstante usikkerhed om hvem der skulle stå i spidsen og fra hvornår? Alt den ballade og cirkus for at spare den sum.
Hele argumentet om at Viborg forlangte en ublu pris vi ikke kunne/ville indfri, og at vi sagtens kunne køre foråret med Hiljemark, er jo hermed faldet mere eller mindre til jorden.
Altså jeg er glad for at vi endelig kom til den beslutning, men han skulle bare have været købt fra dag 1... punktum.
Jeg har dog hørt flere kalde det gratis kampe i resten af sæsonen, og det er jeg slet ikke enig i. En ny træner kan aldrig tåle at starte med at tabe for mange kampe. Der er ikke ubegrænset råderum.
Tror ik det er uden grund han kommer NU!!
De sidste 2 hjemmekampe har været rigtig skidt!!
Jeg tror man kommer til at se ændringer og også ret hurtigt.
Jeg tror personligt at man har vurderet at det kan betale sig fordi vi har set skidt ud i 2 hjemme kampe i træk.
Vildt vi ligger nummer 4. Det bliver vi ik ved med uden en træner med erfaring!!
Enig, enig, jeg skrev ikke, fordi jeg selv tænker, der er en masse at brokke sig over.
-
PonySlaystation
- Superliga

Det var ærgerligt. Mon ikke det kommer ud på et tidspunkt, nu hvor Jesper Fredberg har været ude og sige at AaB har betalt hvad vi krævedePrica22 skrev: ↑8. mar 2022, 15:56Jeg har ikke hørt noget tal, men 1,5m lyder højt sammenlignet med de meldinger, jeg har fået i dag.PonySlaystation skrev: ↑8. mar 2022, 14:53Jeg vil gerne høre @Prica22, @baresi eller andre om de kan få gravet den reele pris frem. For der er da lidt forskel på om der er betalt 1m eller 1,5m. Selvom det vigtigste selvfølgelig er at der står en træner klar i morgen.
Tvivler på, vi nogensinde får præcise tal.PonySlaystation skrev: ↑8. mar 2022, 16:49Det var ærgerligt. Mon ikke det kommer ud på et tidspunkt, nu hvor Jesper Fredberg har været ude og sige at AaB har betalt hvad vi krævedePrica22 skrev: ↑8. mar 2022, 15:56Jeg har ikke hørt noget tal, men 1,5m lyder højt sammenlignet med de meldinger, jeg har fået i dag.PonySlaystation skrev: ↑8. mar 2022, 14:53Jeg vil gerne høre @Prica22, @baresi eller andre om de kan få gravet den reele pris frem. For der er da lidt forskel på om der er betalt 1m eller 1,5m. Selvom det vigtigste selvfølgelig er at der står en træner klar i morgen.
Officielle tal får selvfølgelig ikke, det gør vi aldrig. Men ellers er vi da ret tæt på at vide hvad et har kostet, med mindre man ikke tror på bold.dk som et troværdigt medie i den sammenhæng (og de bliver bakket op af EB der melder 1,4). Forlydnerne har hele tiden været, at Viborg ville have godt 2 mio. kr., og at AaB har nu betalt i omegnen af 1,5 mio. kr. Ret stor forskel fra de 300.000. - 400.000 kr. vi angiveligt bød i starten.Funky skrev: ↑8. mar 2022, 17:08Tvivler på, vi nogensinde får præcise tal.PonySlaystation skrev: ↑8. mar 2022, 16:49Det var ærgerligt. Mon ikke det kommer ud på et tidspunkt, nu hvor Jesper Fredberg har været ude og sige at AaB har betalt hvad vi krævedePrica22 skrev: ↑8. mar 2022, 15:56Jeg har ikke hørt noget tal, men 1,5m lyder højt sammenlignet med de meldinger, jeg har fået i dag.PonySlaystation skrev: ↑8. mar 2022, 14:53Jeg vil gerne høre @Prica22, @baresi eller andre om de kan få gravet den reele pris frem. For der er da lidt forskel på om der er betalt 1m eller 1,5m. Selvom det vigtigste selvfølgelig er at der står en træner klar i morgen.
Med andre ord, vi har i den grad givet os. Hvilket jeg synes er helt fint, og jo har advokeret for, at vi skulle have gjort fra starten.
Nu er Friis her langt om længe, så lad os komme videre... Det bliver spændende at se hvad han vil med holdet rent taktisk, både på den korte og især den lange bane. Forventer ingen revolutioner her og nu, men jeg håber at han har en mission om at få os tilbage i en mere offensiv udgave, gerne tilbage i en 4 back kæde (på langt sigt).
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det har vi da et ret godt billede af allerede nu. Bold.dk skriver 1,5 mio. EB skriver 1,4.Funky skrev: ↑8. mar 2022, 17:08Tvivler på, vi nogensinde får præcise tal.PonySlaystation skrev: ↑8. mar 2022, 16:49Det var ærgerligt. Mon ikke det kommer ud på et tidspunkt, nu hvor Jesper Fredberg har været ude og sige at AaB har betalt hvad vi krævedePrica22 skrev: ↑8. mar 2022, 15:56Jeg har ikke hørt noget tal, men 1,5m lyder højt sammenlignet med de meldinger, jeg har fået i dag.PonySlaystation skrev: ↑8. mar 2022, 14:53Jeg vil gerne høre @Prica22, @baresi eller andre om de kan få gravet den reele pris frem. For der er da lidt forskel på om der er betalt 1m eller 1,5m. Selvom det vigtigste selvfølgelig er at der står en træner klar i morgen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
PonySlaystation
- Superliga

Det var nu også mere at der blev spekuleret i om de 1,5m var inklusiv Viborgs sparede løn.Hanga skrev: ↑8. mar 2022, 17:14Officielle tal får selvfølgelig ikke, det gør vi aldrig. Men ellers er vi da ret tæt på at vide hvad et har kostet, med mindre man ikke tror på bold.dk som et troværdigt medie i den sammenhæng. Forlydnerne har hele tiden været, at Viborg ville have godt 2 mio. kr., og at AaB har nu betalt i omegnen af 1,5 mio. kr. Ret stor forskel fra de 300.000. - 400.000 kr. vi angiveligt bød i starten.Funky skrev: ↑8. mar 2022, 17:08Tvivler på, vi nogensinde får præcise tal.PonySlaystation skrev: ↑8. mar 2022, 16:49Det var ærgerligt. Mon ikke det kommer ud på et tidspunkt, nu hvor Jesper Fredberg har været ude og sige at AaB har betalt hvad vi krævedePrica22 skrev: ↑8. mar 2022, 15:56Jeg har ikke hørt noget tal, men 1,5m lyder højt sammenlignet med de meldinger, jeg har fået i dag.PonySlaystation skrev: ↑8. mar 2022, 14:53Jeg vil gerne høre @Prica22, @baresi eller andre om de kan få gravet den reele pris frem. For der er da lidt forskel på om der er betalt 1m eller 1,5m. Selvom det vigtigste selvfølgelig er at der står en træner klar i morgen.
Med andre ord, vi har i den grad givet os. Hvilket jeg synes er helt fint, og har advokeret for, at vi skulle have gjort fra starten, da det ikke var os der havde kortene på hånden.
Begge medier melder at det er hvad AaB har betalt.PonySlaystation skrev: ↑8. mar 2022, 17:17Det var nu også mere at der blev spekuleret i om de 1,5m var inklusiv Viborgs sparede løn.Hanga skrev: ↑8. mar 2022, 17:14Officielle tal får selvfølgelig ikke, det gør vi aldrig. Men ellers er vi da ret tæt på at vide hvad et har kostet, med mindre man ikke tror på bold.dk som et troværdigt medie i den sammenhæng. Forlydnerne har hele tiden været, at Viborg ville have godt 2 mio. kr., og at AaB har nu betalt i omegnen af 1,5 mio. kr. Ret stor forskel fra de 300.000. - 400.000 kr. vi angiveligt bød i starten.Funky skrev: ↑8. mar 2022, 17:08Tvivler på, vi nogensinde får præcise tal.PonySlaystation skrev: ↑8. mar 2022, 16:49Det var ærgerligt. Mon ikke det kommer ud på et tidspunkt, nu hvor Jesper Fredberg har været ude og sige at AaB har betalt hvad vi krævedePrica22 skrev: ↑8. mar 2022, 15:56Jeg har ikke hørt noget tal, men 1,5m lyder højt sammenlignet med de meldinger, jeg har fået i dag.PonySlaystation skrev: ↑8. mar 2022, 14:53
Jeg vil gerne høre @Prica22, @baresi eller andre om de kan få gravet den reele pris frem. For der er da lidt forskel på om der er betalt 1m eller 1,5m. Selvom det vigtigste selvfølgelig er at der står en træner klar i morgen.
Med andre ord, vi har i den grad givet os. Hvilket jeg synes er helt fint, og har advokeret for, at vi skulle have gjort fra starten, da det ikke var os der havde kortene på hånden.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Vi har en rimelig chance for at kvalificere os til Europa så det skal vi selvfølgelig gå benhårdt efter.
-
PonySlaystation
- Superliga

Det ændre jo ikke på at der blev spekuleret herinde i at det var inklusiv den sparede løn. Men udover Bold.dk, hvad er så det andet medie?Hanga skrev: ↑8. mar 2022, 17:18Begge medier melder at det er hvad AaB har betalt.PonySlaystation skrev: ↑8. mar 2022, 17:17Det var nu også mere at der blev spekuleret i om de 1,5m var inklusiv Viborgs sparede løn.Hanga skrev: ↑8. mar 2022, 17:14Officielle tal får selvfølgelig ikke, det gør vi aldrig. Men ellers er vi da ret tæt på at vide hvad et har kostet, med mindre man ikke tror på bold.dk som et troværdigt medie i den sammenhæng. Forlydnerne har hele tiden været, at Viborg ville have godt 2 mio. kr., og at AaB har nu betalt i omegnen af 1,5 mio. kr. Ret stor forskel fra de 300.000. - 400.000 kr. vi angiveligt bød i starten.Funky skrev: ↑8. mar 2022, 17:08Tvivler på, vi nogensinde får præcise tal.PonySlaystation skrev: ↑8. mar 2022, 16:49Det var ærgerligt. Mon ikke det kommer ud på et tidspunkt, nu hvor Jesper Fredberg har været ude og sige at AaB har betalt hvad vi krævede
Desuden er det altid rart at få en bekræftelse fra anden side
Nå ja haha glemte helt GF - muligt AaB offensivt er elendige, og det er vi. Men AGF sejler da også rundt hva. . .PonySlaystation skrev: ↑8. mar 2022, 14:19Men AaB ER jo røget i top 6 efter AGF tabte til FCN i gårbaresi skrev: ↑8. mar 2022, 14:09KANON og det eneste rigtige at gøre.
Optimalt så ryger AaB i top 6, og så bruger Lars Friis hele slutspillet til at klargøre og TESTE sin spillestil med de spillere der er til rådighed nu. Brug det som en indkøringsfase - vi vinder sgu ikke guld alligevel :-)
Og så stå klar og styrket til næste år.
MEN dejligt han er landet.
2 små nyheder herfra.
Børsting snart ude (eller den kan vi alle kalde)
Lars Kramer - AaB er i dialog med ham/agenten. Håber det lykkes.
EDIT:
Jeg krydser virkelig meget fingre for at Kramer lander i AaB. Og at vi får penge for Børsting.
altså Kramer ser og hører jeg som en ret stor mulighed. Og han har det vist mere end godt med træner Friis altså vores nye Friis.
Sousa og Kramer, så er vi da startet godt.
MEn det bliver et vanvittigt vindue. Jeg glæder mig.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Okay, den her var kaldt til den pris for halvanden måned siden, hvorfor det først er nu fatter jeg ikke en meter af. Så har vi lige spildt en opstart og 3 kampe, jamen....nå men velkommen til Lars, det bliver sgu spændende at se hvad der sker.
Ridposten er sgu ik så tosset denne gang
Pisse godt tlf interview med Friis.
Han er mandskabs-behandler det er der INGEN tvivl om
Gå ind og lyt
Pisse godt tlf interview med Friis.
Han er mandskabs-behandler det er der INGEN tvivl om
Gå ind og lyt
- KongGulerod
- Landshold

Det er typisk de utilfredse, der råber højest. Jeg synes personligt at Ripodsten er fin underholdning, og jeg nyder at høre det hver anden uge.