Lige så vigtigt er vel, at man nok ikke leder efter en defensiv midt mere.hit666 skrev: ↑5. aug 2025, 12:52Det kommer ikke til at ske med de vi vil betale i lønJakobsen skrev: ↑5. aug 2025, 12:03Thom Haye. Han må efterhånden være selvskrevet til holdet af mest nævnte spillere i Transfertråden der aldrig kom til AaB.Erasmus Montanus skrev: ↑5. aug 2025, 11:29Ikke hvis vi får Søren Frederiksen ind i butikken.hit666 skrev: ↑5. aug 2025, 10:14Det samme er Thom HayeKasper skrev: ↑5. aug 2025, 09:05Mikael Uhre. Det tror jeg er fuldstændig umuligt.R Rosenberg skrev: ↑5. aug 2025, 08:53Thom Haye, Michael Uhre, et par hurtige og bolddygtige kanter og en forsvarschef, så kan vi muligvis kandidere til oprykning igen.
Tvivler ærligtalt på, at Søren Glad skulle kunne lokke ham til klubben.
En spiller med 29 kampe i den hollandske liga i sidste sæson (godt nok for en nedrykker, men stadig) tvivler jeg sgu på gider til AaB. Han er transferfri og der skal nok være en klub i bedste liga et eller andet sted, som vil betale mere og kan tilbyde et mere interessant projekt.
Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Men , leder de efter noget, eller hvad, tiden går , pludselig lukker vinduet , og så står vi der med de vanlige undskyldninger , vi arbejdede hårdt for at det skulle lykkes osv.
Synes der er skræmmende stille ,frygter vi må klare os med det vi har
Synes der er skræmmende stille ,frygter vi må klare os med det vi har
Der er stadig uger tilbage af vinduet. MTB siger så tydeligt han kan at de spillere vi går efter spillere på en hylde hvor AaB og 1. division ikke er førstevalget, og de spillere derfor først afsøger markedet for andre muligheder. Det vil sige at det mest sandsynlige er at det er helt mod slutningen af vinduet - så der kan gå uger endnu.
Der er jo ikke noget AaB kan gøre ved. Det har intet at gøre med en accept af at holdet ikke mangler de spillere. De kan ikke tvinge spilleren til at vælge, og at stille ultimatum vil ikke være fordrende for at spilleren faktisk vil vælge AaB. Det eneste AaB kan gøre for at accelerere det, er at hente en dårligere spillere i stedet, og så kan vi tude herinde over den lave kvalitet de henter...
Præcis. Læg dertil, at AaB også er blevet bedre over de senere år til at holde tingene internt.Belwas skrev: ↑5. aug 2025, 14:46Der er stadig uger tilbage af vinduet. MTB siger så tydeligt han kan at de spillere vi går efter spillere på en hylde hvor AaB og 1. division ikke er førstevalget, og de spillere derfor først afsøger markedet for andre muligheder. Det vil sige at det mest sandsynlige er at det er helt mod slutningen af vinduet - så der kan gå uger endnu.
Der er jo ikke noget AaB kan gøre ved. Det har intet at gøre med en accept af at holdet ikke mangler de spillere. De kan ikke tvinge spilleren til at vælge, og at stille ultimatum vil ikke være fordrende for at spilleren faktisk vil vælge AaB. Det eneste AaB kan gøre for at accelerere det, er at hente en dårligere spillere i stedet, og så kan vi tude herinde over den lave kvalitet de henter...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
-
Rolf Engels
- Ynglinge

- Favoritspiller: Otoa
Nogen med Bold+ der kan gøre os klogere på om der er noget nyt og interessant bag denne artikel?
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... aerkninger
Sidstnævnte understreger faktisk lige præcis min pointe, som jeg nok ikke formulerede klart nok - nemlig, at AaB gik i stå omkring 2014, hvilket var årsagen til, at undertegnede med flere andre hilste SSE 22s indtog i klubben velkomment. Beklageligvis har dette blot acceleret forfaldet til et omfang, hvilket ingen havde troet muligt for blot halvandet år siden. Formuleringen "støt stigende" er selvsagt misvisende, om vi taler over et tiår.KongGulerod skrev: ↑4. aug 2025, 22:39For det første har personaleudgifterne været alt andet end stødt stigende de seneste to år. Så vidt jeg kan se har der været en betragtelig nedgang i personaleudgifter. Dernæst er det helt generelt misvisende at konkludere ud fra nominelle værdier, når du kigger på en post som personaleudgifter. Den er i høj grad påvirket af inflationsniveauet, da de fleste (læs: alle) gerne vil undgå en nedgang i sin realløn. Hvis man korrigerer udviklingen de seneste to år for inflation, så er personaleudgifterne faldet med knap ti procent. Til sammenligning er den nominelle nedgang på lidt under syv procent. Såfremt denne udvikling fortsætter for 2025 tyder det altså ikke på, at de 100 millioner fra transferindtægter går til at dække personaleudgifter. Hvor de så er blevet af må guderne vide. Forhåbentlig skyldes det undervældende resultat, at størstedelen af beløbene er afsat til geninvesteringer i truppen. I så fald må vi have et par gode overraskelser i vente. Jeg tvivler dog...Hovedet skrev: ↑4. aug 2025, 21:03
Næ, det skulle man jo ikke mene - og i hvert fald ikke håbe. Ikke desto mindre må tiden vel efterhånden være moden til at hænge ejere og ledelse op på en cirka halvanden år gammel målsætning om, at AaB skal være en del i toppen af dansk fodbold, hvad klubben i øvrigt også næsten uafbrudt havde været i godt 30 år op til deres ankomst. De skulle med andre ord blot levere status quo efter oprykningen i forfjor - som gav sig selv.
Det må ligeledes være på sin plads at hænge ejere og ledelse op på en to måneder gammel målsætning om omgående tilbagevenden til Superligaen; hvad der heller ikke ligefrem må betegnes som ambitiøst for en af landets største klubber! Det er faktisk en præstation i sig selv for en klub af AaBs størrelse at kunne stille med så afsindigt ringe et hold!
Vi kan heller ikke undgå at konstatere en ualmindelig stor vægring ved at anvende - om ikke andet blot en mindre del - af de anslået 100 millioner kroner, som AaB har solgt spillere for de sidste to år, ligesom man også virker ualmindeligt tøvende, når det drejer sig om at anvende lønmidler på spillere. For det er i hvert fald ikke lønniveauet blandt fodboldspillere, der har forårsaget støt stigende personaleudgifter de seneste to år, skønt det samlede spillerbudget må være faldet et sted mellem 10 og 15 millioner kroner om året i forhold til den spillertrup, der fandtes lige før sæsonen 2023/2024.
Der er mange ting, der ikke hænger sammen her. I det hele taget må man udtrykke undren over, hvad der er foregået i den meget lange tid op til SSE 22s magtovertagelse af klubben, jf. ovenstående.
Og for lige at lukke den med personaleomkostninger, da det jævnligt omtales herinde, så er udgifterne i absolutte tal steget med 13 millioner DKK siden 2013. Korrigeret for inflation er tallet tre millioner DKK svarende til en stigning på fem procent. Ikke just imponerende taget branchens generelle udvikling i betragtning. Til sammenligning har Silkeborg IF A/S øget sine personaleudgifter med 20 millioner DKK i perioden 2015-2024. I perioden 2013-2024 har Viborg FF øget sine personaleomkostninger med 40 millioner DKK .
Og mit ærinde var også i endnu højere grad at påpege den anomali, som du formulerer på denne måde: "Til sammenligning er den nominelle nedgang på lidt under syv procent. Såfremt denne udvikling fortsætter for 2025 tyder det altså ikke på, at de 100 millioner fra transferindtægter går til at dække personaleudgifter. Hvor de så er blevet af må guderne vide. Forhåbentlig skyldes det undervældende resultat, at størstedelen af beløbene er afsat til geninvesteringer i truppen. I så fald må vi have et par gode overraskelser i vente. Jeg tvivler dog.."
Vi er med andre ord helt enige
Man kunne endda stramme skruen yderligere uden at drive den over gevind: AaB kunne snildt have indtaget den position i dansk fodbold, som FCM har indtaget siden 2015. AaBs udgangspunkt i 2014 var på samtlige parametre - sportsligt, økonomisk, historisk, tilskuermæssigt, imagemæssigt (bliv selv ved) langt bedre end FC Midtjyllands. Well, hvis man ser bort fra lige præcis det ene parameter, der viste sig udslagsgivende for at sende FCM i himmelen og AaB i helvede: En kompetent og ansvarlig ledelse, der kunne tiltrække en seriøs, kompetent og ordentlig investor - der faktisk tilførte FCM økonomiske midler!KongGulerod skrev: ↑5. aug 2025, 08:52Og vi burde reelt set ligge hvor AGF gør, hvis ikke vi havde været på så vanvittig en deroute, men det er en helt anden snak.Rolf Engels skrev: ↑5. aug 2025, 07:23Men det er jo så alligevel ikke en større myte end at AaB fortsat ligger foran alle andre klubber, som vi sammenligner os med, i forhold til samlede personale omkostninger.Pontoppi skrev: ↑5. aug 2025, 00:55dejligt at få sat stop for myte dannelsen…. et fint eksempel på at AaB er stået stille ifht konkurrenterne - begrænset af en rystende ringe økonomi og manglende salgKongGulerod skrev: ↑4. aug 2025, 22:39Og for lige at lukke den med personaleomkostninger, da det jævnligt omtales herinde, så er udgifterne i absolutte tal steget med 13 millioner DKK siden 2013. Korrigeret for inflation er tallet tre millioner DKK svarende til en stigning på fem procent. Ikke just imponerende taget branchens generelle udvikling i betragtning. Til sammenligning har Silkeborg IF A/S øget sine personaleudgifter med 20 millioner DKK i perioden 2015-2024. I perioden 2013-2024 har Viborg FF øget sine personaleomkostninger med 40 millioner DKK .
vi har også brugt en del mio på at få alt for dyre spillere ud og væk fra AaB
nødvendigt når en af forventningerne fra investorer er skud sikkert lønbudget og ikke 3 mio kontrakter til oldinge uden perspektiv
en af de store hemmeligheder bag AGFs “nye” økonomi er et løn budget der ikke er virkeligheds fjernt og i øvrigt performanse baseret så vidt vides….
https://steenhouman.com/wp-content/uplo ... ge-229.png
Og AGF, som du nævner? Da AaB i efteråret 2014 som forsvarende danske mestre og forsvarende danske pokalvindere spillede med i gruppespillet i Europa League og avancerede fra samme; da lå AGF nr. 5 i den daværende 1. division med 16 hold og 8 point til oprykningspladserne med et tilskuersnit omkring de 4500!
Måske det fremstår mere overbevisende i kortform:
Siden juli 2023 har AaB solgt spillere for cirka 111,5 millioner kroner
Siden juli 2023 har AaB købt spillere for: 3,3 millioner kroner (!!!)
Difference: 107 millioner kroner
I samme periode er klubbens lønbudget (altså til fodboldspillere) reduceret med over 10 millioner kroner.
Dertil kan lægges de godt 60 millioner kroner, som SSE 22 har tilført klubben som kapitalforhøjelse.
Den polemiske og kritiske sjæl ville måske postulere følgende: Hvis "vi" havde brugt bare en femtedel af de penge, "vi" tilsyneladende har, på fodboldspillere - så havde "vi" måske undgået den regning på anslået 20-25 millioner kroner, som forrige sæsons nedrykning kostede. På samme måde kunne "vi" undgå nok en regning i mindst samme størrelsesorden til næste sommer, hvis klubben ikke rykker op igen.
I samme periode er klubbens lønbudget (altså til fodboldspillere) reduceret med over 10 millioner kroner.
Dertil kan lægges de godt 60 millioner kroner, som SSE 22 har tilført klubben som kapitalforhøjelse.
Den polemiske og kritiske sjæl ville måske postulere følgende: Hvis "vi" havde brugt bare en femtedel af de penge, "vi" tilsyneladende har, på fodboldspillere - så havde "vi" måske undgået den regning på anslået 20-25 millioner kroner, som forrige sæsons nedrykning kostede. På samme måde kunne "vi" undgå nok en regning i mindst samme størrelsesorden til næste sommer, hvis klubben ikke rykker op igen.
-
PonySlaystation
- Superliga

Det kommer ikke til at ændre markant på dit regnestykke, men der er givet penge for flere spillere end M. Jørgensen og Maarup.Hovedet skrev: ↑5. aug 2025, 19:42Måske det fremstår mere overbevisende i kortform:
Differencen er ganske rigtigt godt 108 millioner kroner i stedet for de angivne 107 millioner kroner - ret skal være ret.PonySlaystation skrev: ↑5. aug 2025, 19:59Det kommer ikke til at ændre markant på dit regnestykke, men der er givet penge for flere spillere end M. Jørgensen og Maarup.Hovedet skrev: ↑5. aug 2025, 19:42Måske det fremstår mere overbevisende i kortform:
Og rimeligvis har AaB faktisk foretaget tre transfers i den pågældende periode. Jeg medregnede ikke købet af Melker Widell tilbage i sommeren 2023 - her er der ikke angivet transfersum. Jeg skal ikke benægte, at ovenstående regnskab kan rykkes med en decimal eller to. Det er derimod uhyre vanskeligt at ignorere en meget stor elefant i et meget lille rum!
Her er den pågældende liste, jeg gik ud fra:
https://www.flashscore.dk/hold/AaB/U1YrLdqI/transfers/
-
PonySlaystation
- Superliga

Nej, vi er nok ikke over 7 mio dk (plus hvad esbjerg fik i videresalg for MJ), så det er nok mest flueknepperi fra min side. Widell er jeg ret sikker på kostede 1 mio kr., og så tror jeg også der er givet en eller anden form for pris for Mikkel Kallesøe, Cornelius Olsson, Alexander Håpnes, Elison Makolli og Marc Nielsen. Men igen, det er bare flueknepperi, det ændre ikke på at vi har brugt meget lidt af hvad der er kommet ind.Hovedet skrev: ↑5. aug 2025, 20:30Differencen er ganske rigtigt godt 108 millioner kroner i stedet for de angivne 107 millioner kroner - ret skal være ret.PonySlaystation skrev: ↑5. aug 2025, 19:59Det kommer ikke til at ændre markant på dit regnestykke, men der er givet penge for flere spillere end M. Jørgensen og Maarup.Hovedet skrev: ↑5. aug 2025, 19:42Måske det fremstår mere overbevisende i kortform:
Og rimeligvis har AaB faktisk foretaget tre transfers i den pågældende periode. Jeg medregnede ikke købet af Melker Widell tilbage i sommeren 2023 - her er der ikke angivet transfersum. Jeg skal ikke benægte, at ovenstående regnskab kan rykkes med en decimal eller to. Det er derimod uhyre vanskeligt at ignorere en meget stor elefant i et meget lille rum!
Her er den pågældende liste, jeg gik ud fra:
https://www.flashscore.dk/hold/AaB/U1YrLdqI/transfers/
-
9691_3kroner
- Drenge

- Favoritspiller: Ib Simonsen
Du rammer 100% hovedet på sømmet her, akkurat som jeg forsøgte at forklare i en anden tråd.Hovedet skrev: ↑5. aug 2025, 19:00Man kunne endda stramme skruen yderligere uden at drive den over gevind: AaB kunne snildt have indtaget den position i dansk fodbold, som FCM har indtaget siden 2015. AaBs udgangspunkt i 2014 var på samtlige parametre - sportsligt, økonomisk, historisk, tilskuermæssigt, imagemæssigt (bliv selv ved) langt bedre end FC Midtjyllands. Well, hvis man ser bort fra lige præcis det ene parameter, der viste sig udslagsgivende for at sende FCM i himmelen og AaB i helvede: En kompetent og ansvarlig ledelse, der kunne tiltrække en seriøs, kompetent og ordentlig investor - der faktisk tilførte FCM økonomiske midler!KongGulerod skrev: ↑5. aug 2025, 08:52Og vi burde reelt set ligge hvor AGF gør, hvis ikke vi havde været på så vanvittig en deroute, men det er en helt anden snak.Rolf Engels skrev: ↑5. aug 2025, 07:23Men det er jo så alligevel ikke en større myte end at AaB fortsat ligger foran alle andre klubber, som vi sammenligner os med, i forhold til samlede personale omkostninger.Pontoppi skrev: ↑5. aug 2025, 00:55dejligt at få sat stop for myte dannelsen…. et fint eksempel på at AaB er stået stille ifht konkurrenterne - begrænset af en rystende ringe økonomi og manglende salgKongGulerod skrev: ↑4. aug 2025, 22:39Og for lige at lukke den med personaleomkostninger, da det jævnligt omtales herinde, så er udgifterne i absolutte tal steget med 13 millioner DKK siden 2013. Korrigeret for inflation er tallet tre millioner DKK svarende til en stigning på fem procent. Ikke just imponerende taget branchens generelle udvikling i betragtning. Til sammenligning har Silkeborg IF A/S øget sine personaleudgifter med 20 millioner DKK i perioden 2015-2024. I perioden 2013-2024 har Viborg FF øget sine personaleomkostninger med 40 millioner DKK .
nødvendigt når en af forventningerne fra investorer er skud sikkert lønbudget og ikke 3 mio kontrakter til oldinge uden perspektiv
en af de store hemmeligheder bag AGFs “nye” økonomi er et løn budget der ikke er virkeligheds fjernt og i øvrigt performanse baseret så vidt vides….
Og AGF, som du nævner? Da AaB i efteråret 2014 som forsvarende danske mestre og forsvarende danske pokalvindere spillede med i gruppespillet i Europa League og avancerede fra samme; da lå AGF nr. 5 i den daværende 1. division med 16 hold og 8 point til oprykningspladserne med et tilskuersnit omkring de 4500!
AaB har de sidste 10 år pisset så mange muligheder væk at det er direkte skræmmende !! Vi er blevet overhalet at mindst 1,5 dusin hold i den periode.
Og please come on, Tom Haye (som er nævnt i transfertråden mindst 1000 gange de seneste år) vælger selvfølgelig en synkende skude i Danmark og det samme gør Uhre selvfølgelig heller ikke, vær nu bare en anelse realistiske !!
-
R Rosenberg
- Allstar

Husk, at sarkasme findes.9691_3kroner skrev: ↑5. aug 2025, 21:13Du rammer 100% hovedet på sømmet her, akkurat som jeg forsøgte at forklare i en anden tråd.Hovedet skrev: ↑5. aug 2025, 19:00Man kunne endda stramme skruen yderligere uden at drive den over gevind: AaB kunne snildt have indtaget den position i dansk fodbold, som FCM har indtaget siden 2015. AaBs udgangspunkt i 2014 var på samtlige parametre - sportsligt, økonomisk, historisk, tilskuermæssigt, imagemæssigt (bliv selv ved) langt bedre end FC Midtjyllands. Well, hvis man ser bort fra lige præcis det ene parameter, der viste sig udslagsgivende for at sende FCM i himmelen og AaB i helvede: En kompetent og ansvarlig ledelse, der kunne tiltrække en seriøs, kompetent og ordentlig investor - der faktisk tilførte FCM økonomiske midler!KongGulerod skrev: ↑5. aug 2025, 08:52Og vi burde reelt set ligge hvor AGF gør, hvis ikke vi havde været på så vanvittig en deroute, men det er en helt anden snak.Rolf Engels skrev: ↑5. aug 2025, 07:23Men det er jo så alligevel ikke en større myte end at AaB fortsat ligger foran alle andre klubber, som vi sammenligner os med, i forhold til samlede personale omkostninger.Pontoppi skrev: ↑5. aug 2025, 00:55dejligt at få sat stop for myte dannelsen…. et fint eksempel på at AaB er stået stille ifht konkurrenterne - begrænset af en rystende ringe økonomi og manglende salgKongGulerod skrev: ↑4. aug 2025, 22:39Og for lige at lukke den med personaleomkostninger, da det jævnligt omtales herinde, så er udgifterne i absolutte tal steget med 13 millioner DKK siden 2013. Korrigeret for inflation er tallet tre millioner DKK svarende til en stigning på fem procent. Ikke just imponerende taget branchens generelle udvikling i betragtning. Til sammenligning har Silkeborg IF A/S øget sine personaleudgifter med 20 millioner DKK i perioden 2015-2024. I perioden 2013-2024 har Viborg FF øget sine personaleomkostninger med 40 millioner DKK .
AaB har de sidste 10 år pisset så mange muligheder væk at det er direkte skræmmende !! Vi er blevet overhalet at mindst 1,5 dusin hold i den periode.
Og please come on, Tom Haye (som er nævnt i transfertråden mindst 1000 gange de seneste år) vælger selvfølgelig en synkende skude i Danmark og det samme gør Uhre selvfølgelig heller ikke, vær nu bare en anelse realistiske !!
Ædruelighedens stemme
-
Rolf Engels
- Ynglinge

Differencen på de tal er vanvittige, når man stiller det op på den måde!Hovedet skrev: ↑5. aug 2025, 19:42Måske det fremstår mere overbevisende i kortform:
Hvis man havde oplevet det i Football Manager havde man stoppet spillet, og startet forfra, fordi man synes det var latterligt og urealistisk
fascinerende regnestykke men det hænger ikke sammen overhovedetHovedet skrev: ↑5. aug 2025, 19:42Måske det fremstår mere overbevisende i kortform:
du glemmer de mange udgifter vi har haft til spillere der skulle væk for at opfylde krav til nedbringelse af udgifter
du glemmer at mange transfers indeholder ratebetaling og løbende bonusser…. alene sidste regnskabs år var det tal 18 mio så vidt jeg kan læse mig til.
du glemmer at 15 mio er lånt af sse og tilbagebetales løbende med start i dette regnskabsår
man har lånt moderklubben 3 mio. kr. i 2024
man har investeret en større sum i loungerne i år
de oprinnelige forventninger til 2025 resultatet som er samme som efter disse salg(0 - minus 10 mio) var med overlevelse i Superliga som forudsætning og øgede transfer indtægter sammenlignet med året før med den konsekvens det har i negativ retning på indtægtssiden
i den forventning var salg af Widell og otoa regnet ind
ergo er nogle af transferindtægterne senere ( Dav. + mj) regnet med ind i forudsætningerne for 2025 resultatet
vi er ikke i nærheden af at tabe på drift + ned skrive for 175 mio som på 2 år i 00 erne så helt katastrofe er det vel ikke
alt det her ved du jo godt men der er jo nogen herinde der skal fodres….
hjertet i nord 
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Kan i ikke den her debat over i SSE tråden det er ikke ret meget med Transferønsker at gørePontoppi skrev: ↑5. aug 2025, 22:34fascinerende regnestykke men det hænger ikke sammen overhovedetHovedet skrev: ↑5. aug 2025, 19:42Måske det fremstår mere overbevisende i kortform:
du glemmer de mange udgifter vi har haft til spillere der skulle væk for at opfylde krav til nedbringelse af udgifter
du glemmer at mange transfers indeholder ratebetaling og løbende bonusser…. alene sidste regnskabs år var det tal 18 mio så vidt jeg kan læse mig til.
du glemmer at 15 mio er lånt af sse og tilbagebetales løbende med start i dette regnskabsår
man har lånt moderklubben 3 mio. kr. i 2024
man har investeret en større sum i loungerne i år
de oprinnelige forventninger til 2025 resultatet som er samme som efter disse salg(0 - minus 10 mio) var med overlevelse i Superliga som forudsætning og øgede transfer indtægter sammenlignet med året før med den konsekvens det har i negativ retning på indtægtssiden
i den forventning var salg af Widell og otoa regnet ind
ergo er nogle af transferindtægterne senere ( Dav. + mj) regnet med ind i forudsætningerne for 2025 resultatet
vi er ikke i nærheden af at tabe på drift + ned skrive for 175 mio som på 2 år i 00 erne så helt katastrofe er det vel ikke
alt det her ved du jo godt men der er jo nogen herinde der skal fodres….
mine Ønsker til Spiller der kommer er
på følgende poster center forsvar ( rutine nødvendigvis ikke Dalle)
Målmand (så gerne Andreas Hansen retur selvom det nok er urealistisk)
kant gerne en spiller med fart
Angreb en stor stærk angriber med fysik, til at score de nemme mål.
håber snart vi ser Helenius igen på Banen han vil pynte på vores offensiv.
-
Rolf Engels
- Ynglinge

Har du adgang til artiklen og kan sige om der er mere indhold end Højer der lover, at der kommer indkøb?DarkHorse9000 skrev: ↑6. aug 2025, 08:27Højer lover forstærkninger:
Der bliver ikke sagt noget konkret, udover det vi allerede vedRolf Engels skrev: ↑6. aug 2025, 09:15Har du adgang til artiklen og kan sige om der er mere indhold end Højer der lover, at der kommer indkøb?DarkHorse9000 skrev: ↑6. aug 2025, 08:27Højer lover forstærkninger:
"Det er jo en, som skal passe ind i en spillestil, der hedder 4-3-3. Vores fodboldhold skal være modige og dygtige på bolden. Vi skal helst spille med et hold, hvor vi kan ramme nogle kanter, der kan noget i en-mod-en.
- Hvis man prøver at gå ind på vores trup, så kan man prøve at regne på, hvad det er, vi generelt søger. Lige nu har vi nogle ekstremt unge talenter. Unge talenter skal altid have nogen, de kan hjælpes i gang af og gro op ad."
Og
Vi leder efter erfaring, fordi vores akademi har gjort et fuldstændig fantastisk stykke arbejde med at hive nogle spillere op, som virkelig har stort potentiale.
Det er en imponerende lang artikel der overhovedet ikke leverer.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Ønsker:
En central forsvarsspiller, der er bedre end den eksisterende besætning.
To nye til kanterne, og så en nier.
Hvis gamle AaBere ikke længere er persona non grata kunne forsvarsspilleren være:
Anders Bærtelsen, der gør det rigtig godt i Norge. Vi skal betale transfersum for ham, men han er nu 25 år og kunne være lederen i forsvaret vi har manglet siden Thelander blev hevet ud.
Offensivt kunne det være
Arman Taranis - er nævnt før, men kunne være et godt bud på en spændende spiller, der kan udvikle sig under Højer.
En central forsvarsspiller, der er bedre end den eksisterende besætning.
To nye til kanterne, og så en nier.
Hvis gamle AaBere ikke længere er persona non grata kunne forsvarsspilleren være:
Anders Bærtelsen, der gør det rigtig godt i Norge. Vi skal betale transfersum for ham, men han er nu 25 år og kunne være lederen i forsvaret vi har manglet siden Thelander blev hevet ud.
Offensivt kunne det være
Arman Taranis - er nævnt før, men kunne være et godt bud på en spændende spiller, der kan udvikle sig under Højer.