Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
AlbertE
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af AlbertE » 1. sep 2026, 16:12

Nå endnu et afvist bud fedt 😂 de regner nok med de kan få kvalitet til småpenge her i slutningen af vinduet 😂😂😂

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 1. sep 2026, 16:13

AlbertE skrev:
1. sep 2026, 16:12
Nå endnu et afvist bud fedt 😂 de regner nok med de kan få kvalitet til småpenge her i slutningen af vinduet 😂😂😂
Altså hvis man sælger Makolli så kan det jo hurtigt rykke.
Det taler nok også for, at Nybo har udløb til næste sommer hvilket begrænser Vendsyssels mulighed for at få penge.
RAUS RAUS SSE!

SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 1. sep 2026, 16:15

Shit, en masse random navne, jeg aldrig har hørt om.
Nye tider.
Åh Gud, hvor jeg savner Lynge!

Laumag
2. div
2. div
Favoritspiller: Ib simonsen

Indlæg af Laumag » 1. sep 2026, 16:19

:o :o
R Rosenberg skrev:
1. sep 2026, 16:15
Shit, en masse random navne, jeg aldrig har hørt om.
Nye tider.
I sandhed nye tider - vi brokker os over at have spenderet hele 3 mio KR på Kubel som mange anser som spild.
Mens FCM i dag punger ud med over 55 mio kr for en spiller

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 1. sep 2026, 16:48

AlbertE skrev:
Ellers hvis man kender Jens Hammer ret, så vil han have 17 millioner og John Møllers førstefødte, når det er AaB der banker på

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 1. sep 2026, 17:54

AaB ønsker Mads Nybo en 190 cm høj venstre benet dygtig midterforsvarer.
vi har lige købt søndergaard som er et meget dygtigt lovende talent
Er man igang med at overgå til en 3 mands kæde med:
Søndergaard - tiedemann - Nybo ???
eller er Nybo tænkt som en venstre back??

jeg kan ikke finde hoved og hale i det.
Men synes Nybo er god, og søndergaard er god og kan blive rigtigt god.

makolli på vej væk kan fint give mening.

Men der mangler altså mere:
kelvin, adedeji, olsson, marc n, skovgaard og evt. en jasson hvis han kunne blive solgt.
Olsson og skovgaard skal jo væk rent oprydningsmæssigt.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 1. sep 2026, 18:09

Nybo er for godt et navn til, at det kan være en erststning for Olsson.

Makolli kan være på vej ud, eller så overgår vi endelig til en tremandskæde, hvor Makolli måske kan kæmpe med om højresiden som HB eller CB.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Strandli

Indlæg af RicoBR02 » 1. sep 2026, 18:24

AlbertE skrev:
Jeg kommer aldrig til at forstå det der med at gøre grin med den klub man holder med. Er der for at passe på sig selv at man griner når noget ikke lykkedes eller man taber en kamp til en, på papiret, dårligere modstander? Fint at andre mener at AaB er blevet et latterligt galehus, men jeg kommer aldrig til at grine af min klubs nedtur! Hvis ikke vi tager klubben seriøst hvem helvede skulle så?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 1. sep 2026, 19:02

Det er vel oplagt, hvis der skal komme bud på en forsvarsspiller, at det så er Makolli. Han har trods alt udviklet sig godt og er 90-95% af tiden i hver fodboldkamp en ret solid og løbevillig centerforsvarer. Han har nogle gode spidskompetencer. Kan vi sælge ham nu er det også en god historie for AaB, at man kan komme hertil, udvikle sig, og blive solgt videre - sikkert med god fortjeneste for AaB.

Jeg tror - eller håber måske mere - at jagten på Nybo ikke nødvendigvis er udtryk for, at man skal have en erstatning ind for Makolli på samme plads. Han kan jo lige så vel også være tænkt som en løsning på VB, og hvis han skal hentes til midterforsvaret, så vil det betyde, at ikke bare Noel men også Pudel var ved at være ret meget ude i kulden. Og jeg håber stadig på dem begge.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Alexis
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Martin P

Indlæg af Alexis » 1. sep 2026, 19:22

Det kan umuligt passe vi er ude efter en midterforsvar mere. Tiedemann, pudel, makkoli, olsson, noel og søndergaard. Vi har alt alt for mange dernede i forvejen. Og nej han kan ikke spille vb også. Han er cb. Vi mangler akut en skraldemand og en venstre back. Det er der vi skal sætte ind

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 1. sep 2026, 19:23

Funky skrev:
1. sep 2026, 19:02
Det er vel oplagt, hvis der skal komme bud på en forsvarsspiller, at det så er Makolli. Han har trods alt udviklet sig godt og er 90-95% af tiden i hver fodboldkamp en ret solid og løbevillig centerforsvarer. Han har nogle gode spidskompetencer. Kan vi sælge ham nu er det også en god historie for AaB, at man kan komme hertil, udvikle sig, og blive solgt videre - sikkert med god fortjeneste for AaB.

Jeg tror - eller håber måske mere - at jagten på Nybo ikke nødvendigvis er udtryk for, at man skal have en erstatning ind for Makolli på samme plads. Han kan jo lige så vel også være tænkt som en løsning på VB, og hvis han skal hentes til midterforsvaret, så vil det betyde, at ikke bare Noel men også Pudel var ved at være ret meget ude i kulden. Og jeg håber stadig på dem begge.
Jeg håber også på Noel, men tænker ikke han tager skader af at være reserve/skulle kæmpe sig på holdet.
For Pudel som har været et sympatisk bekendtskab håber jeg for hans skyld, at han kommer godt tilbage, men kan vi slippe for en sikkert høj løn og få en spiller ind med potentiale som kan spille nu og her modsat Pudel er et vel ikke noget dårligt swap både på kort og langt sigt. Pudel har klart været det sympatiske SSE indslag, men en 25 årig spiller i recovery som måske bliver en god 1. divisionsspiller/habil superligaspiller igen om et år er altså ikke uersatteligt. Hvis Pudel har en mulighed for at komme hjem og kickstarte hans karriere/komme fysisk i gang igen kan det vel være et win for alle.
RAUS RAUS SSE!

SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 1. sep 2026, 19:27

RicoBR02 skrev:
1. sep 2026, 18:24
AlbertE skrev:
Jeg kommer aldrig til at forstå det der med at gøre grin med den klub man holder med. Er der for at passe på sig selv at man griner når noget ikke lykkedes eller man taber en kamp til en, på papiret, dårligere modstander? Fint at andre mener at AaB er blevet et latterligt galehus, men jeg kommer aldrig til at grine af min klubs nedtur! Hvis ikke vi tager klubben seriøst hvem helvede skulle så?
Tænker, at der er forskel på at gøre grin med klubben, og så gøre grin/have galgenhumor over den flok (fra Tyskland, VFF, BIF etc), der driver den.
Åh Gud, hvor jeg savner Lynge!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 1. sep 2026, 19:30

Jakobsen skrev:
1. sep 2026, 19:23
Funky skrev:
1. sep 2026, 19:02

Jeg håber også på Noel, men tænker ikke han tager skader af at være reserve/skulle kæmpe sig på holdet.
For Pudel som har været et sympatisk bekendtskab håber jeg for hans skyld, at han kommer godt tilbage, men kan vi slippe for en sikkert høj løn og få en spiller ind med potentiale som kan spille nu og her modsat Pudel er et vel ikke noget dårligt swap både på kort og langt sigt. Pudel har klart været det sympatiske SSE indslag, men en 25 årig spiller i recovery som måske bliver en god 1. divisionsspiller/habil superligaspiller igen om et år er altså ikke uersatteligt. Hvis Pudel har en mulighed for at komme hjem og kickstarte hans karriere/komme fysisk i gang igen kan det vel være et win for alle.
Det er rigtigt nok. Jeg kan bare godt lide hans indstilling, som ikke kan være dårlig at have i truppen, og jeg synes også, han har nogle fodboldmæssige kompetencer, vi kan bruge. Men det kan selvfølgelig være, Noel faktisk SKAL ud på VB igen, og måske er såvel Olsson som Marc N sendt videre i løbet af et døgns tid, og så ser puslespillet jo anderledes ud.

Nå, spændende 24 timer at være Pudel-fan i...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Indlæg af DarkHorse9000 » 1. sep 2026, 19:36

baresi skrev:
1. sep 2026, 17:54
AaB ønsker Mads Nybo en 190 cm høj venstre benet dygtig midterforsvarer.
vi har lige købt søndergaard som er et meget dygtigt lovende talent
Er man igang med at overgå til en 3 mands kæde med:
Søndergaard - tiedemann - Nybo ???
eller er Nybo tænkt som en venstre back??

jeg kan ikke finde hoved og hale i det.
Men synes Nybo er god, og søndergaard er god og kan blive rigtigt god.

makolli på vej væk kan fint give mening.

Men der mangler altså mere:
kelvin, adedeji, olsson, marc n, skovgaard og evt. en jasson hvis han kunne blive solgt.
Olsson og skovgaard skal jo væk rent oprydningsmæssigt.
Tror du har et angående 3-4-3.
Det vil også give købet af Tielemans et helt nyt og fornuftigt skær, da sekser/otter typen passer rigtig godt ind i det system.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af martinaalborg » 1. sep 2026, 19:39

Har vi spioner på Hornevej???

Besvar