Ved ikke hvad der er ekstrablads rygter.. men Lynge har i hvert fald sagt at prisen er sat højt og skræmmer nok en del klubber væk det er hans ord.Sauer skrev:Det du igen henviser til som fakta, er vel stadig bare Ekstra Bladets udlægning af hvad der foregår og derfor lige så meget et rygte som størrelsen på de bud der er kommet ind.AllanPedersen skrev:Det er rigtigt størrelsen på budet er et rygte.
Men det er vel fakta at Lynge har meldt ud helenius koster ca 2 mill euro..
og at budet der er kommet har han selv sagt var 'stort nok til at blive taget seriøst
så langt fra de 15mill kan det ikke have været..
Det er bare rart som AaB fan at se Lynge ikke bliver presset, jeg ved godt vi er på røven økonomisk og at Helenius skal sælges i år eller næste år.
Men det er fedt at vi ikke bare siger ja tak til de første der kommer.. for det synes jeg vi har haft tendens til før..
vi er en klub hvor folk underbyder vores spillere fordi de ved "AaB har sku ikke råd til dem alligevel"
Jeg håber det lykkes at holde på både Helenius og Lucas noget tid endnu, gerne sæsonen ud, men for at vi kan score store millionbeløb på dem begge til den tid, så kræver det formentlig også at man finder ud af at forlænge kontrakterne med dem. Helenius har udløb i sommeren 2014 og Lucas har med udgangen af 2013, og jeg er nok lidt bekymret for at man kan ende i en situation hvor de interesserede klubber og spillerne kan have mest interesse i at lade kontrakterne løbe ud for så at skifte. En trøst er dog at de begge er lokale drenge og har stærke bånd til klubben, og at en forlængelse af kontrakten måske er mere nærliggende end at lade kontrakten løbe ud.
mange spekulere i det nok er 15 mill men ja det er spekulationer
samtidig sagde han da sidste uge ordret at der var store nok bud til at tage det seriøst...
de 2 slået sammen siger mig i hvert fald han har sagt nej tak til nogle høje bud.