Serioest? Du er sgu en hardcore debatsiden-type KunjiKunji skrev:Jeg har haft den forbi en litauisk kammerat, som godkender opsummeringen samt sitet generelt.FlæskeFrank skrev:Nu var der tidligere snak om "internetsandheder". Der konkluderes i øjeblikket ud fra en artikel, som med googletranslate stadig bliver uforståelig.
At man konkludere på baggrund af artiklen, at han vil væk fra AaB i vintervinduet er helt håbløst.
Der står også i artiklen - efter oversættelsen: Litauisk fodbold er en stor bunke af gylle
Hvis han udtaler sig sådan, så var karantænen i Lyngby meget mild. For hvad siger han så ikke, når han er ophidset.
Lukas Spalvis
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Lukas Spalvis
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Når man læser Ekstrabladets interview med Spalvis, så harmonerer det ikke specielt godt med den litauiske artikel. Han udtaler sig alt for diplomatisk i Ekstrabladet end i det litauiske indlæg. Jeg ved godt, at danske spillere i udlandet kan udtale sig lidt skarpere til danske aviser, men dette er på en hel anden måde. Dr. Jekyll & Mr. Hyde.
- FlæskeFrank
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Er interviewet kun i papirudgaven? Jeg kan ikke finde den på eb.dkFlæskeFrank skrev:Når man læser Ekstrabladets interview med Spalvis, så harmonerer det ikke specielt godt med den litauiske artikel. Han udtaler sig alt for diplomatisk i Ekstrabladet end i det litauiske indlæg. Jeg ved godt, at danske spillere i udlandet kan udtale sig lidt skarpere til danske aviser, men dette er på en hel anden måde. Dr. Jekyll & Mr. Hyde.
Hair is not a right: it´s a privilege!
Han er altså ikke så direkte, som du gør det til. Han snakker om, at litauisk landsholdsfodbold har været dårligt på europæisk niveau, og at de har været en miniputnation.FlæskeFrank skrev:Når man læser Ekstrabladets interview med Spalvis, så harmonerer det ikke specielt godt med den litauiske artikel. Han udtaler sig alt for diplomatisk i Ekstrabladet end i det litauiske indlæg. Jeg ved godt, at danske spillere i udlandet kan udtale sig lidt skarpere til danske aviser, men dette er på en hel anden måde. Dr. Jekyll & Mr. Hyde.
Han er ganske velformuleret, men selvfølgelig er han mere direkte til en litauisk side omkring litauisk landsholdsfodbold.
Der er jo heller intet nyt i artiklen ud over, at han fortæller, at det er planen at skulle videre, hvilket Gaarde forhåbentligt kan udsætte et halvt år.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg har papirudgaven. Men som også Kunji er inde på, så er det meget selvfølgeligheder.Trickster skrev:Er interviewet kun i papirudgaven? Jeg kan ikke finde den på eb.dk
Jeg synes bare, at tråden tog en meget kraftig drejning ift. den litauiske artikel, hvor en konkluderede at han allerede var i forhandlinger med andre klubber. Det kan en ringe oversættelse ikke bekræfte.Kunji skrev:Han er altså ikke så direkte, som du gør det til. Han snakker om, at litauisk landsholdsfodbold har været dårligt på europæisk niveau, og at de har været en miniputnation.
Han er ganske velformuleret, men selvfølgelig er han mere direkte til en litauisk side omkring litauisk landsholdsfodbold.
Jeg tror kun tolkningen er, at der er mange henvendelser på ham og det er da kun naturligt. Men herfra og så til at konkludere, at han er i forhandlinger med andre klubber. Det er nok at overfortolke artiklen.
Nu skal man også vare sig omkring dateringen af artiklen. Hvis den var lavet for 1½ måned siden, så lå AaB også til at blive en gråt subtophold. I dag kan vi snuppe andenpladsen og (lidt)hægte nr. 4. Jeg kan godt læse artiklens dato, så den er formentlig lavet i forbindelse med landskampspausen. Men det er hændt før, at aviser har genoptrykt nyheder. Det kan også være tilfældet her.
Det eneste jeg beder om er kildekritik.
- FlæskeFrank
Jeg er enig i, at det er en overfortolkning, at han er i forhandlinger. Ifølge artiklen er agenten dog i seriøse snakke med diverse klubber. Det betyder ikke, at der er budt på ham. Den kan ligeså vel være, at AaB har givet agenten, som de har et godt forhold til, lov til at være opsøgende. AaB har under Gaarde tradition for at melde ud, hvis klubben har accepteret et bud, så der er vi jo slet ikke.FlæskeFrank skrev:Jeg synes bare, at tråden tog en meget kraftig drejning ift. den litauiske artikel, hvor en konkluderede at han allerede var i forhandlinger med andre klubber. Det kan en ringe oversættelse ikke bekræfte.
Jeg tror kun tolkningen er, at der er mange henvendelser på ham og det er da kun naturligt. Men herfra og så til at konkludere, at han er i forhandlinger med andre klubber. Det er nok at overfortolke artiklen.
Nu skal man også vare sig omkring dateringen af artiklen. Hvis den var lavet for 1½ måned siden, så lå AaB også til at blive en gråt subtophold. I dag kan vi snuppe andenpladsen og (lidt)hægte nr. 4. Jeg kan godt læse artiklens dato, så den er formentlig lavet i forbindelse med landskampspausen. Men det er hændt før, at aviser har genoptrykt nyheder. Det kan også være tilfældet her.
Det eneste jeg beder om er kildekritik.
Artiklen er lavet op til landsholdspausen og hjemmesiden er seriøs. Og nu har artikel så været igennem en kammerat, der er fra Litauen, så jeg taler ikke udfra en Google translate oversættelse.
Selvfølgelig føler Spalvis sig klar til at ville videre. Han scorer mål efter forgodtbefindende, og han har prøvet at vinde mesterskabet. Derfor må han dog stadig meget gerne spille sæsonen færdig.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Det er bare ærgerligt at han har så travlt. Han er altså lige kommet tilbage fra en karrieretruende skade.
Ret beset har vi jo kun nydt godt af ham i en lille sæsons tid... foråret i 2014 og dette efter.
Det er ikke fordi jeg ikke forstår ham, men man kan kun blive missundelig når man så samtidig ser at spillere som Sviachenko, Sisto og Falk stadig render rundt i deres respektive klubber, selvom de har været varme salgsemner i lang tid.
Ret beset har vi jo kun nydt godt af ham i en lille sæsons tid... foråret i 2014 og dette efter.
Det er ikke fordi jeg ikke forstår ham, men man kan kun blive missundelig når man så samtidig ser at spillere som Sviachenko, Sisto og Falk stadig render rundt i deres respektive klubber, selvom de har været varme salgsemner i lang tid.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg ved ikke om det er dette "interview" der bliver henvist til?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/5846619
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/5846619
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
Jeg kan ikke være den eneste der ser ham som good as gone?
Legendestatus er på vej lige om hjørnet.
Jeg vil virkelig blive skuffet hvis vi sælger ham til vinter. Alt efter hvordan de sidste par kampe går kan vi altså være rigtig tæt på både FCM og FCK, og det er ikke sikkert vi bliver mestre, men vi bør forfølge det hvis det virker realistisk, og vi har jo råd til at sige nej. Fortsætter stimen i foråret, og han rammer +20 mål, bliver prisen jo næppe mindre, og de færreste er vel uenige i at mesterskabschancerne er langt større hvis man har en angriber der scorer så mange mål.
Men ok, vi skal tilsyneladende også sige farvel til en af vores vigtigste spillere før vi kan vinde mesterskaber.
Men ok, vi skal tilsyneladende også sige farvel til en af vores vigtigste spillere før vi kan vinde mesterskaber.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
En af vores nøglespillere er allerede så godt som væk (Dalsgaard).jonas386 skrev:Jeg vil virkelig blive skuffet hvis vi sælger ham til vinter. Alt efter hvordan de sidste par kampe går kan vi altså være rigtig tæt på både FCM og FCK, og det er ikke sikkert vi bliver mestre, men vi bør forfølge det hvis det virker realistisk, og vi har jo råd til at sige nej. Fortsætter stimen i foråret, og han rammer +20 mål, bliver prisen jo næppe mindre, og de færreste er vel uenige i at mesterskabschancerne er langt større hvis man har en angriber der scorer så mange mål.
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Jo, formentlig, men hvis du vil være blind overfor hele det politiske spil, som altid kører omkring store talenter, er det selvfølgelig en mulighed.Eksil skrev:Jeg kan ikke være den eneste der ser ham som good as gone?
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
?Elvis lever skrev:Jo, formentlig, men hvis du vil være blind overfor hele det politiske spil, som altid kører omkring store talenter, er det selvfølgelig en mulighed.Eksil skrev:Jeg kan ikke være den eneste der ser ham som good as gone?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det er rigtigt. Jeg så dog bort fra Dalsgaard da vi ikke sælger ham, men at hans kontrakt bare løber ud. Og så er Dalsgaard ganske vist en profil, men ikke en af vores vigtigste spillere. Der er et par stykker jeg ville foretrække vi har på banen inden Dalsgaard. Der var det lidt noget andet med Lasse og Prica.frederikshavneren skrev:En af vores nøglespillere er allerede så godt som væk (Dalsgaard).jonas386 skrev:Jeg vil virkelig blive skuffet hvis vi sælger ham til vinter. Alt efter hvordan de sidste par kampe går kan vi altså være rigtig tæt på både FCM og FCK, og det er ikke sikkert vi bliver mestre, men vi bør forfølge det hvis det virker realistisk, og vi har jo råd til at sige nej. Fortsætter stimen i foråret, og han rammer +20 mål, bliver prisen jo næppe mindre, og de færreste er vel uenige i at mesterskabschancerne er langt større hvis man har en angriber der scorer så mange mål.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Dalsgaard er undervurderet. Han er meget vigtig i offensiven og står bag meget af det chanceskabende spil. Når jeg ser højdepunkter fra kampene har jeg lagt mærke til hvor ofte Dalsgaard har næstsidste eller tredjesidste fod på et oplæg til et mål eller chance.jonas386 skrev:Det er rigtigt. Jeg så dog bort fra Dalsgaard da vi ikke sælger ham, men at hans kontrakt bare løber ud. Og så er Dalsgaard ganske vist en profil, men ikke en af vores vigtigste spillere. Der er et par stykker jeg ville foretrække vi har på banen inden Dalsgaard. Der var det lidt noget andet med Lasse og Prica.frederikshavneren skrev:En af vores nøglespillere er allerede så godt som væk (Dalsgaard).jonas386 skrev:Jeg vil virkelig blive skuffet hvis vi sælger ham til vinter. Alt efter hvordan de sidste par kampe går kan vi altså være rigtig tæt på både FCM og FCK, og det er ikke sikkert vi bliver mestre, men vi bør forfølge det hvis det virker realistisk, og vi har jo råd til at sige nej. Fortsætter stimen i foråret, og han rammer +20 mål, bliver prisen jo næppe mindre, og de færreste er vel uenige i at mesterskabschancerne er langt større hvis man har en angriber der scorer så mange mål.
Tror desværre at vi står markant svækket tilbage når Dalsgaard smutter
Michael Gravgaard, det store båthorn, har lige meldt ud på Canal 9, at AaB ifølge hans kilder er selvbestemmende over Spalvis, i hvert fald i det kommende vindue. Med andre ord siger han at der ikke er en klausul, som vi er bundet af i det kommende vindue. Lad os håbe at han har ret.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ud over Kasper P og Børsting er Dalsgaard efter min mening den spiller vi har nemmest ved at erstatte.frederikshavneren skrev:Dalsgaard er undervurderet. Han er meget vigtig i offensiven og står bag meget af det chanceskabende spil. Når jeg ser højdepunkter fra kampene har jeg lagt mærke til hvor ofte Dalsgaard har næstsidste eller tredjesidste fod på et oplæg til et mål eller chance.jonas386 skrev:Det er rigtigt. Jeg så dog bort fra Dalsgaard da vi ikke sælger ham, men at hans kontrakt bare løber ud. Og så er Dalsgaard ganske vist en profil, men ikke en af vores vigtigste spillere. Der er et par stykker jeg ville foretrække vi har på banen inden Dalsgaard. Der var det lidt noget andet med Lasse og Prica.frederikshavneren skrev:En af vores nøglespillere er allerede så godt som væk (Dalsgaard).jonas386 skrev:Jeg vil virkelig blive skuffet hvis vi sælger ham til vinter. Alt efter hvordan de sidste par kampe går kan vi altså være rigtig tæt på både FCM og FCK, og det er ikke sikkert vi bliver mestre, men vi bør forfølge det hvis det virker realistisk, og vi har jo råd til at sige nej. Fortsætter stimen i foråret, og han rammer +20 mål, bliver prisen jo næppe mindre, og de færreste er vel uenige i at mesterskabschancerne er langt større hvis man har en angriber der scorer så mange mål.
Tror desværre at vi står markant svækket tilbage når Dalsgaard smutter
Præcis. Det er ikke fordi Dalsgaard ikke er god. For det er han, og jeg ville da elske hvis han blev, men der er en del spillere jeg vil savne mere på holdkortet.
Dalle er da en god spiller, men han har dække også nogen store mangler. Han kan forsvinde ud af kampen hvis de første aktioner går galt, og han har ingen varians i hans indlæg. Skråt tilbage eller fladt, det er yderst sjældent der kommer et kvalificeret indlæg fra ham.