Kent vil ha AaB angriber til OB

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af frederikshavneren » 19. jul 2015, 20:41

Køllen I Møllen skrev:
Since skrev:Er der nogen der ved med sikkerhed hvad der er op og ned i denne sag. Mærkeligt hvis man ikke bruger sin bedste angriber hvis man skal betale ham løn..... måske er et salg lige op over.
Bedste angriber? Hvor?
AK er vores bedste angriber. Jeg anser ham som noget bedre end eksempelvis Helenius.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 19. jul 2015, 23:17

frederikshavneren skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Since skrev:Er der nogen der ved med sikkerhed hvad der er op og ned i denne sag. Mærkeligt hvis man ikke bruger sin bedste angriber hvis man skal betale ham løn..... måske er et salg lige op over.
Bedste angriber? Hvor?
AK er vores bedste angriber. Jeg anser ham som noget bedre end eksempelvis Helenius.
AK har været bedre i foråret ja, men ellers synes jeg virkelig ikke han er noget super vildt angrebsmonster. Helenius har nogle flere kompetancer at trække på, hvis man kigger længere frem.

AK har valgt OB og vi skal ikke bruge ham mere end højst nødvendigt

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Indlæg af Ham der Emil » 20. jul 2015, 03:15

Kristian skrev:
frederikshavneren skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Bedste angriber? Hvor?
AK har været bedre i foråret ja, men ellers synes jeg virkelig ikke han er noget super vildt angrebsmonster. Helenius har nogle flere kompetancer at trække på, hvis man kigger længere frem.

AK har valgt OB og vi skal ikke bruge ham mere end højst nødvendigt
Ifølge en bruger på OBs forum, så præsenteres AK i morgen (mandag) som ny OB spiller. Det kan også forklare hvorfor han ikke er med i truppen.
Et Hjerte - En Klub

ContractManager
Ynglinge
Ynglinge
Favoritspiller: ...ingen over klubben
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af ContractManager » 20. jul 2015, 10:11

Det lugter langt væk af, at AK er blevet afhændet, og præsenteres i OB i løbet af dagen.

Han er udeladt af truppen til aftenens kamp mod Esbjerg, og han er ikke nævnt som skadet eller ukampdygtig.
Det bedste vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 20. jul 2015, 10:18

ContractManager skrev:Det lugter langt væk af, at AK er blevet afhændet, og præsenteres i OB i løbet af dagen.

Han er udeladt af truppen til aftenens kamp mod Esbjerg, og han er ikke nævnt som skadet eller ukampdygtig.
Rygterne går også på, at Gaarde har bestilt de her tænder ved tandlægen:

Billede

ContractManager
Ynglinge
Ynglinge

Indlæg af ContractManager » 20. jul 2015, 10:25

Eksil skrev:
ContractManager skrev:Det lugter langt væk af, at AK er blevet afhændet, og præsenteres i OB i løbet af dagen.

Rygterne går også på, at Gaarde har bestilt de her tænder ved tandlægen:

Billede
Lad os gætte på, hvis det er tilfældet, at der ikke ryger særlig mange grunker i æsken for den handel. De tænder må koste en formue :thumbsup:

Kempes
1. div
1. div

Indlæg af Kempes » 20. jul 2015, 15:32

Eftersom Desler er ude det meste af efteråret med et brud, kan man jo godt forestille sig at OBs interesse for et snarligt skifte er øget markant.

ContractManager
Ynglinge
Ynglinge

Indlæg af ContractManager » 20. jul 2015, 15:41

Kempes skrev:Eftersom Desler er ude det meste af efteråret med et brud, kan man jo godt forestille sig at OBs interesse for et snarligt skifte er øget markant.
Begår han sig ikke på midtbanen, Desler? Ikke at det udelukker en handel, men det er nok ikke det sprængende ifht. AK. Correct me if i'm wrong!

Since
1. div
1. div

Indlæg af Since » 20. jul 2015, 19:25

Desler er højre midtbane .... så helt rigtigt spottet

Kempes
1. div
1. div

Indlæg af Kempes » 20. jul 2015, 21:51

ContractManager skrev:
Kempes skrev:Eftersom Desler er ude det meste af efteråret med et brud, kan man jo godt forestille sig at OBs interesse for et snarligt skifte er øget markant.
Begår han sig ikke på midtbanen, Desler? Ikke at det udelukker en handel, men det er nok ikke det sprængende ifht. AK. Correct me if i'm wrong!
Jo det er rigtigt, men jeg formoder at Falk tager hans plads som højre kant. Hvilket betyder der kommer til at mangle en angriber i KNs spilsystem.

Brugeravatar
Trickster
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Lynge Jakobsen

Indlæg af Trickster » 20. jul 2015, 23:12

Jææp, både Festersen og Falk kan vel spille kant
Hair is not a right: it´s a privilege!

Since
1. div
1. div

Indlæg af Since » 21. jul 2015, 09:24

Lucas Jensen kan tage kanten, eller Matias Greve. Angriber er der Zohore, Lado, TM. Så der er masser af muligheder. Truppen er generelt for stor i mine øjne.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 21. jul 2015, 13:25

Med Oliver Lunds gode debut på højrebacken i OB, så kan Dalsgaard og OB forbindelsen nok helt skrinlægges, hvis den nogensinde har været på tale.
- FlæskeFrank

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 21. jul 2015, 14:35

Stakkels stakkels Anders. Han får ikke lov at spille, bare fordi træneren vil satse på en anden:

- Da jeg skiftede til OB blev jeg fortalt, at jeg nu står bagerst i køen, og med det antal angribere, vi har i truppen, tyder det ikke på, at jeg kommer til at spille en stor rolle i efteråret. Så i og med jeg lever af at spille fodbold giver det sig selv, at jeg godt kunne tænke mig at konkurrere på lige vilkår.

http://www.bold.dk/nyt/anders-k-jeg-sta ... oeen-i-AaB

Billede

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen

Indlæg af white splash » 21. jul 2015, 14:39

Eksil skrev:Stakkels stakkels Anders. Han får ikke lov at spille, bare fordi træneren vil satse på en anden:

- Da jeg skiftede til OB blev jeg fortalt, at jeg nu står bagerst i køen, og med det antal angribere, vi har i truppen, tyder det ikke på, at jeg kommer til at spille en stor rolle i efteråret. Så i og med jeg lever af at spille fodbold giver det sig selv, at jeg godt kunne tænke mig at konkurrere på lige vilkår.

http://www.bold.dk/nyt/anders-k-jeg-sta ... oeen-i-AaB

Billede
Sådan der!! Det er kraftedme et stærkt signal at sende fra AaB. Jeg kan godt lide AK, men man viser at når man laver sådan et stunt, så er man ikke en del af planerne længere. Samtidig med at man presser OB lidt, enten skal de betale en sum for at få ham med det samme, ellers får de en spiller der ikke har spillet fodbold på topplan i et ½ år.

:thumbsup:
1 2 3 Jimmy er en mur!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 21. jul 2015, 14:50

Jeg synes også det er 100% ok. Man er simpelthen nødt til at sende nogle signaler om at det der med at holde klubben hen når man forsøger at snakke forlængelse 1½ år før udløb, og så skifte klub til kontraktudløb, uden reelt at have været interesseret i at fortsætte i AaB (AK sendte endda signaler til AaB om at det var udlandet som trak), får nogle konsekvenser.

Uden at jeg ved noget om det, kan jeg sagtens forestille mig at salget af Thelander er en anden konsekvens af at en spiller ikke ønsker at tale forlængelse.

Som jeg ser det, er det også en sportsdirektør som er nødt til at sætte hælene i og opdrage spillere med fremtidige kontraktudløb til at tackle situationen anderledes. Det er i mine øjne helt på sin plads - ja endda nødvendigt.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 21. jul 2015, 14:59

Signalet er fint. Men hvis vi antager, at OB ikke henter AK i dette vindue, så er jeg af den opfattelse, at denne udmelding skal nulstilles d. 1/9 - derefter skal Søndergaard vælge den bedst mand til pladsen uansat hvor han spiller om et halvt år. Men mon ikke der trods alt og heldigvis er stor sandsynlighed for at OB hoster op inden vinduet smækker i...

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 21. jul 2015, 15:01

Det er helt sikkert ok - men spørgsmålet er hvor hensigtsmæssigt det er. Vi taler trods alt om vores topscorer gennem to sæsoner som viste støt stigende formkurve hele foråret. Hans kvaliteter i boksen var savnet så sent som i går og hvis vores angribere ikke får gang i målscoringen bør vi altså bruge de bedste spillere, vi har.

Argumentet med at spille en ny spiller ind holder jo heller ikke så længe Jönsson har kontraktudløb næste sommer.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 21. jul 2015, 15:10

Jeg tror bestemt AK spiller, hvis han beviser til træning at han er bedre end de andre, og det er vel også det der bliver meldt ud. Forskellen er vel blot at han nu netop skal bevise det, hvor det måske tidligere var de andre som skulle bevise de var bedre end AK pga. hans status. Men det er klart at AK ikke bliver den første som bliver afprøvet, hvis de nuværende startende angribere ikke slår til... så skal han have gjort det exceptionelt til træning.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Indlæg af AllanPedersen » 21. jul 2015, 16:18

Egentlig synes jeg det er rigtig fint man gør det på den måde..

Samtidig tænker jeg efterhånden om Søndergaard blev valgt pga. af sine kompetencer eller fordi han er den letteste træner at styre for
ledelsen?

Virker til han accepterer alt uden bøvl.. "vi får ingen nye spillere... vi mister Thomsen.. du må ikke bruge Ak... "
"Du får lav løn, og du har intet transfer budget.. og du skal spille med om top 4..."

"Ok.. yes chef.. ja chef"

Kent Nielsen er nok mere typen der stamper i jorden og siger han ville have AK med hvis han var den bedste.. ligemeget hvad omstændighederne er.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Besvar