Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
AaBWanKenobi
2. div
2. div

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af AaBWanKenobi » 17. aug 2025, 15:38

Hovedet skrev:
17. aug 2025, 15:08
AaBWanKenobi skrev:
17. aug 2025, 12:04
Jakobsen skrev:
17. aug 2025, 10:42
emenike skrev:
17. aug 2025, 10:28
Remark skrev:
17. aug 2025, 09:53
Aktive AaB-hjerter (spillet ungdom i AaB og førsteholdskampe i AaB)

Tilføj gerne

Kasper Kusk - Vendsyssel
Marcus Hannesbo - Vendsyssel
Rasmus Thellufsen - pt. Klubløs
Oliver Klitten - Hobro
Lukas Klitten - Hobro
Henrik Dalsgaard - AGF
Lasse Nielsen - Vejle (helt urealistisk)
Theo Sander - OB (helt urealistisk)
Mikkel Kaufmann - Heidenheim (helt urealistisk)
Joakim Mæhle - Wolfsburg (helt urealistisk)
Oliver Abildgaard - Como (helt urealistisk)
Malte Højholt - Pisa (helt urealistisk)
Mattias Ross - pt. klubløs
Lucas Andersen - pt. klubløs
Anders Bærtelsen - Viking
Magnus Christensen - Østers IF
Jacob Barret er at finde i Häcken. Spiller ikke (har været meget skadet), med udløb til vinter og dækker venstre back og til nøds midterforsvar.

Kunne forestille mig han står på Tuxens liste, men nok ikke blandt de øverste kandidater.
Andre bud

Marius Jacobsen - Hobro (tidligere U-spiller i AaB)
Søren Tengstedt - dog lige blive skadet og derfor uaktuel og ved ikke hvordan hans relation med AaB egentlig er
Wessam Abu Ali - Columbus Crew (Helt urealistisk)
Sebastian Grønning - Hertha Berlin (Helt urealistisk)
Moses Opondo - FC Fredericia

Har har udeladt spillere fra lavere niveau såsom Bardhec og Kakeeto som afgjort ikke ville kunne forstærke os.
Når vi nu er i gang med de urealistiske, hvad med så at smide Mbappé i puljen, og at Ronaldo frasiger sig sin milliardløn og kommer til AaB?!? De har vist begge en grand-grand-oldemor fra Kongerslev.
Abou Ali har LIGE skrevet ny kontrakt, hvor han går fra en virkelig god løn til en kongeløn på ca. 25 mio. årligt.

Det er som om en del herinde ikke rigtigt har forstået, at i traditions-storklubben ‘AaB’, er det kun bogstaverne i navnet, der er tilbage. Pengene er væk, kvaliteten på banen og Superligaen er væk, en troværdig, ordentlig og kompetent ledelse er/har været væk, og er i bedste fald kun ved at blive opbygget i det små igen. Og man skal jo levet under en sten for ikke at vide, hvor galt det har stået til på Hornevej med alt fra akademi, økonomi osv. - nærmest siden mesterskabet i ‘14.
Vi er den grimme pige i klassen, der tror hun er betydeligt mere attraktiv, end virkeligheden tilsiger.
De spillere, vi gerne vil ha’, gider ikke til Aalborg, og de spillere der gerne vil, gider vi ikke ha’!

Vi er nødt til at vente til nærmest 10 min. i lukketid på transferdeadline til alle andre muligheder er lukkede for de spillere, der rent faktisk kan forstærke os, og så håbe og bede til, at de kigger vores vej.
Om det så er nok til, at vi kan blande os i toppen i år, kan kun tiden vise.

Det er meningsløst at skælde ud over, at Tuxen Boll og Co. ikke agerer hurtigt transfervinduet.
Og 100 gange hellere en langsom, men god signing på den lange bane, end de panikkøb, der alt for ofte er blevet foretaget.
Lad os lige fast én gang for alle: Der findes syndfloder af penge - meget få klubber i dette land kan fremvise et transferoverskud på et godt stykke over 100 millioner kroner inden for to år! Dertil kommer en voldsom reduktion af lønbudget (altså på spillerbudgettet!), hvor du kan smide yderligere et to-cifret millionbeløb oven i førnævnte. Sponsor- og entreindtægter er ej heller blevet mindre.

Man behøver end ikke røre ved den hellige gral: De 65 millioner kroner, som SSE 22 har tilført denne klub som kapital (på papiret altså...) samt de små 1,7 millioner, som AaB siden 2022 årligt har tilført ejerkreds i kapital (i allerhøjeste grad eksisterende penge!)

Der findes derimod ingen ord i det danske sprog endnu, der er i stand til fyldestgørende at beskrive omfanget af den skandale, som klubbens ageren i dette transfervindue har været. Der vel at mærke følger på bagkant af den største skandalesæson i samme klubs historie!
Ja, økonomien er ved at blive genetableret, primært pga. gode tranfers, men når der samtidig er hul i kassen (og har været det i mindst et årti), skal det jo først lukkes, hvis ikke vi skal stå et tilsvarende sted om et år igen. Derudover har der været nedrykningsklausuler i sponsorkontrakter + ikke mindst betydeligt færre TV-penge i 1. div., så de indtægter er blevet mindre. Matchdayindtægter er ubetydelige, når de puljes med TV, transfer og sponsorer.

Jeg forsvarer på ingen måder SSE drift og filosofi - overhovedet!
Faktum er bare stadig, at VI tænker store, dejlige tanker om AaB. I alle andres øjne er vi nu som Horsens eller Lyngby. Og vi kan så enten overtale attraktive spillere, som har andre muligheder, til at tilslutte sig shitshowet ved at oversvømme dem i penge (a lá Horsens) og risikere økonomien igen. Eller vi må acceptere, at vi er LANGT nede af listen, når spillere kigger efter en ny klub, og indstille os på, at vi skal i den sidste uge af transfervinduet, før nogen kigger vores vej.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 17. aug 2025, 15:48

FlæskeFrank skrev:
17. aug 2025, 15:06
R Rosenberg skrev:
17. aug 2025, 14:15
Jamen, du kan jo mene alt, hvad du lyster. Synsninger er jo også meget oppe i tiden, så fyr den af.
Nu er det vist ikke mig, som topper listen over synsninger.

Men hvor mener du første forstærkning på banen bør være?
Næ, men du topper den med at skyde folk, der mener noget andet, den tåbelige motivation i skoene.

1. Det centrale forsvar.
Men det udelukker ikke, at jeg mener, holdet som minimum bør have 5-6 reelle forstærkninger for at være konkurrencedygtigt. Herunder målmand, back, midtbanespiller, kant og angriber.
Og det har ikke en halv rådden pind med nogen personlig vendetta at gøre. Det er noget pubertært vås at ytre.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 17. aug 2025, 15:52

AaBWanKenobi skrev:
17. aug 2025, 15:38
Hovedet skrev:
17. aug 2025, 15:08
AaBWanKenobi skrev:
17. aug 2025, 12:04
Jakobsen skrev:
17. aug 2025, 10:42
emenike skrev:
17. aug 2025, 10:28
Remark skrev:
17. aug 2025, 09:53
Aktive AaB-hjerter (spillet ungdom i AaB og førsteholdskampe i AaB)

Tilføj gerne

Kasper Kusk - Vendsyssel
Marcus Hannesbo - Vendsyssel
Rasmus Thellufsen - pt. Klubløs
Oliver Klitten - Hobro
Lukas Klitten - Hobro
Henrik Dalsgaard - AGF
Lasse Nielsen - Vejle (helt urealistisk)
Theo Sander - OB (helt urealistisk)
Mikkel Kaufmann - Heidenheim (helt urealistisk)
Joakim Mæhle - Wolfsburg (helt urealistisk)
Oliver Abildgaard - Como (helt urealistisk)
Malte Højholt - Pisa (helt urealistisk)
Mattias Ross - pt. klubløs
Lucas Andersen - pt. klubløs
Anders Bærtelsen - Viking
Magnus Christensen - Østers IF
Jacob Barret er at finde i Häcken. Spiller ikke (har været meget skadet), med udløb til vinter og dækker venstre back og til nøds midterforsvar.

Kunne forestille mig han står på Tuxens liste, men nok ikke blandt de øverste kandidater.
Andre bud

Marius Jacobsen - Hobro (tidligere U-spiller i AaB)
Søren Tengstedt - dog lige blive skadet og derfor uaktuel og ved ikke hvordan hans relation med AaB egentlig er
Wessam Abu Ali - Columbus Crew (Helt urealistisk)
Sebastian Grønning - Hertha Berlin (Helt urealistisk)
Moses Opondo - FC Fredericia

Har har udeladt spillere fra lavere niveau såsom Bardhec og Kakeeto som afgjort ikke ville kunne forstærke os.
Når vi nu er i gang med de urealistiske, hvad med så at smide Mbappé i puljen, og at Ronaldo frasiger sig sin milliardløn og kommer til AaB?!? De har vist begge en grand-grand-oldemor fra Kongerslev.
Abou Ali har LIGE skrevet ny kontrakt, hvor han går fra en virkelig god løn til en kongeløn på ca. 25 mio. årligt.

Det er som om en del herinde ikke rigtigt har forstået, at i traditions-storklubben ‘AaB’, er det kun bogstaverne i navnet, der er tilbage. Pengene er væk, kvaliteten på banen og Superligaen er væk, en troværdig, ordentlig og kompetent ledelse er/har været væk, og er i bedste fald kun ved at blive opbygget i det små igen. Og man skal jo levet under en sten for ikke at vide, hvor galt det har stået til på Hornevej med alt fra akademi, økonomi osv. - nærmest siden mesterskabet i ‘14.
Vi er den grimme pige i klassen, der tror hun er betydeligt mere attraktiv, end virkeligheden tilsiger.
De spillere, vi gerne vil ha’, gider ikke til Aalborg, og de spillere der gerne vil, gider vi ikke ha’!

Vi er nødt til at vente til nærmest 10 min. i lukketid på transferdeadline til alle andre muligheder er lukkede for de spillere, der rent faktisk kan forstærke os, og så håbe og bede til, at de kigger vores vej.
Om det så er nok til, at vi kan blande os i toppen i år, kan kun tiden vise.

Det er meningsløst at skælde ud over, at Tuxen Boll og Co. ikke agerer hurtigt transfervinduet.
Og 100 gange hellere en langsom, men god signing på den lange bane, end de panikkøb, der alt for ofte er blevet foretaget.
Lad os lige fast én gang for alle: Der findes syndfloder af penge - meget få klubber i dette land kan fremvise et transferoverskud på et godt stykke over 100 millioner kroner inden for to år! Dertil kommer en voldsom reduktion af lønbudget (altså på spillerbudgettet!), hvor du kan smide yderligere et to-cifret millionbeløb oven i førnævnte. Sponsor- og entreindtægter er ej heller blevet mindre.

Man behøver end ikke røre ved den hellige gral: De 65 millioner kroner, som SSE 22 har tilført denne klub som kapital (på papiret altså...) samt de små 1,7 millioner, som AaB siden 2022 årligt har tilført ejerkreds i kapital (i allerhøjeste grad eksisterende penge!)

Der findes derimod ingen ord i det danske sprog endnu, der er i stand til fyldestgørende at beskrive omfanget af den skandale, som klubbens ageren i dette transfervindue har været. Der vel at mærke følger på bagkant af den største skandalesæson i samme klubs historie!
Ja, økonomien er ved at blive genetableret, primært pga. gode tranfers, men når der samtidig er hul i kassen (og har været det i mindst et årti), skal det jo først lukkes, hvis ikke vi skal stå et tilsvarende sted om et år igen. Derudover har der været nedrykningsklausuler i sponsorkontrakter + ikke mindst betydeligt færre TV-penge i 1. div., så de indtægter er blevet mindre. Matchdayindtægter er ubetydelige, når de puljes med TV, transfer og sponsorer.

Jeg forsvarer på ingen måder SSE drift og filosofi - overhovedet!
Faktum er bare stadig, at VI tænker store, dejlige tanker om AaB. I alle andres øjne er vi nu som Horsens eller Lyngby. Og vi kan så enten overtale attraktive spillere, som har andre muligheder, til at tilslutte sig shitshowet ved at oversvømme dem i penge (a lá Horsens) og risikere økonomien igen. Eller vi må acceptere, at vi er LANGT nede af listen, når spillere kigger efter en ny klub, og indstille os på, at vi skal i den sidste uge af transfervinduet, før nogen kigger vores vej.
Genetableret økonomien?
Vi har lavet nogle gode salg, enig, men vi har også solgt alt arvesølvet, og vi forventer alligevel kun et rundt 0 eller -10 mil.
Hullet i kassen er stort som aldrig før, vi skyhøje personaleudgifter, højere end de fleste superligaklubber, og disse er steget yderligere, samtidig med vi har et historisk lavt spillerbudget.
Tingene hænger ikke sammen og vi kan ikke forvente den type salg i den nærmeste fremtid, slet ikke fra 1. Division som vi nok skal blive i.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 17. aug 2025, 16:24

R Rosenberg skrev:
17. aug 2025, 15:48
FlæskeFrank skrev:
R Rosenberg skrev:
Jamen, du kan jo mene alt, hvad du lyster. Synsninger er jo også meget oppe i tiden, så fyr den af.

Næ, men du topper den med at skyde folk, der mener noget andet, den tåbelige motivation i skoene.

1. Det centrale forsvar.
Men det udelukker ikke, at jeg mener, holdet som minimum bør have 5-6 reelle forstærkninger for at være konkurrencedygtigt. Herunder målmand, back, midtbanespiller, kant og angriber.
Og det har ikke en halv rådden pind med nogen personlig vendetta at gøre. Det er noget pubertært vås at ytre.
Du mener, at det centrale forsvar, målmand, back, midtbanespiller, kant og angreb skal forstærkes. Så tør man vist heller ikke bakke op om de spillere man har. Ingen er gode nok i dine øjne. Så fører du også lige listen over pubertært vås.
Hvis du mener, at vi skal have 6 forstærkninger før vi er konkurrencedygtige i 1.division, så kan jeg godt forstå, at du er skuffet.
- FlæskeFrank

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 17. aug 2025, 17:17

FlæskeFrank skrev:
17. aug 2025, 16:24
R Rosenberg skrev:
FlæskeFrank skrev:
R Rosenberg skrev:

1. Det centrale forsvar.
Du mener, at det centrale forsvar, målmand, back, midtbanespiller, kant og angreb skal forstærkes. Så tør man vist heller ikke bakke op om de spillere man har. Ingen er gode nok i dine øjne. Så fører du også lige listen over pubertært vås.
Hvis du mener, at vi skal have 6 forstærkninger før vi er konkurrencedygtige i 1.division, så kan jeg godt forstå, at du er skuffet.
Spillere betyder grundlæggende meget lidt for mig. Spillere af egen avl eller spillere med mange år i klubben noget mere. Random overskudsspillere fra diverse divisioner rundt omkring i verden absolut intet.

Jeg kerer mig, som jeg alle dage har gjort, om klubben. Det er det eneste vigtige for mig.

Og ja, jeg er skuffet. Og bitter. Og jeg ønsker de forpulede tyskere et sted hen meget langt væk. For mit AaB er ikke midt/bund 1. division. Men det bliver det, hvis der ikke investeres massivt i holdet. Og med massivt mener jeg 4-6 reelle forstærkninger.
Og det ved alle godt, ikke kommer til at ske.
Synd for klubben, synd for Aalborg, synd for AaB's fans.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 17. aug 2025, 17:32

Nå, nogen der ved om vi snart henter Maradona eller hvad?
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

raekkeettre
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lars Thomsen

Indlæg af raekkeettre » 17. aug 2025, 17:34

R Rosenberg skrev:
17. aug 2025, 17:17
FlæskeFrank skrev:
R Rosenberg skrev:
FlæskeFrank skrev:
R Rosenberg skrev:

1. Det centrale forsvar.
Spillere betyder grundlæggende meget lidt for mig. Spillere af egen avl eller spillere med mange år i klubben noget mere. Random overskudsspillere fra diverse divisioner rundt omkring i verden absolut intet.

Jeg kerer mig, som jeg alle dage har gjort, om klubben. Det er det eneste vigtige for mig.

Og ja, jeg er skuffet. Og bitter. Og jeg ønsker de forpulede tyskere et sted hen meget langt væk. For mit AaB er ikke midt/bund 1. division. Men det bliver det, hvis der ikke investeres massivt i holdet. Og med massivt mener jeg 4-6 reelle forstærkninger.
Jeg er overbevist om der kommer 4 reelle forstærkninger. 2 til første linie og en centerforsvare. Disse er 100% - dernæst kommer der en til, om det er endnu en centerforsvar eller en 6/8, kommer meget and på mulighederne der opstår sidst i vinduet. Hvis vi så også sælger Jasson eller Ross, så kommer der ind mere ind - måske ikke en klar forstærkning, men en mere. Dette er jeg overbevist om. Men lad os se.

nj27
1. div
1. div

Indlæg af nj27 » 17. aug 2025, 18:15

Nogen der har hørt om hvor slemt det er med pudel ?

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 17. aug 2025, 18:45

R Rosenberg skrev:
FlæskeFrank skrev:
R Rosenberg skrev:
FlæskeFrank skrev:
R Rosenberg skrev:

1. Det centrale forsvar.

Du skal forstå, at vi skal acceptere at AaB nu er en klub der end ikke skal have ambitioner om at rykke op i superligaen igen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Pontoppi
1. div
1. div
Favoritspiller: Nomvethe

Indlæg af Pontoppi » 17. aug 2025, 19:09

Kasper skrev:
17. aug 2025, 18:45
Du skal forstå, at vi skal acceptere at AaB nu er en klub der end ikke skal have ambitioner om at rykke op i superligaen igen.
hvor er det meldt ud ? der må være noget jeg er gået glip af….
hjertet i nord :aabfan:

RicoBR02
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Strandli

Indlæg af RicoBR02 » 17. aug 2025, 19:11

Pontoppi skrev:
17. aug 2025, 19:09
Kasper skrev:
Det har dine venner fra Hamburg meldt ud via handlinger siden de overtog klubben..

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 17. aug 2025, 19:31

RicoBR02 skrev:
17. aug 2025, 19:11
Pontoppi skrev:
Kasper skrev:
Det har dine venner fra Hamburg meldt ud via handlinger siden de overtog klubben..
Jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvor det står at ambitionen ikke er at komme i superligaen igen?

DenGamleMand
1. div
1. div

Indlæg af DenGamleMand » 17. aug 2025, 19:47

Kristian skrev:
17. aug 2025, 19:31
RicoBR02 skrev:
17. aug 2025, 19:11
Pontoppi skrev:
Kasper skrev:
Jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvor det står at ambitionen ikke er at komme i superligaen igen?
Det står her: https://aabsport.dk/holdet/spillertruppen/
SSE22 RAUS!

Lad det regne med tennisbolde.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 17. aug 2025, 19:47

Det er let at skrive noget i en pressemeddelelse. Det er handlingerne, der betyder noget.

Det er intet i tabernes handlinger, der indikerer, at nogen af deres ambitioner bliver indfriet:
1. Oprykning til superliga (well, de skrev 'hurtigst muligt', men det er selvfølgelig også rart med fluffy elastik i metermål, når nu man er gaslightende fuck ups af en anden verden).
2. Top 10 i 2025.
3. Fast top 3 i 2030.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 17. aug 2025, 19:49

Kasper skrev:
R Rosenberg skrev:
FlæskeFrank skrev:
R Rosenberg skrev:
FlæskeFrank skrev:
R Rosenberg skrev:

1. Det centrale forsvar.

Ambitioner om superligabold i Danmarks 4. største by er også bare så dumt. Så længe ejerne tjener penge, bør vi alle bøje os i støvet.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 17. aug 2025, 20:16

Rishøjs Corner på YouTube har to fine interviews med Helenius og Højer.
Jeg hører to mand der har resigneret.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Debatjuntaen
Administrator
Administrator

Indlæg af Debatjuntaen » 17. aug 2025, 20:50

Opråb!!!

Vi får enormt mange rapporter på indlæg lige pt.

Der er for tiden mange forskellige syn på klubbens situation og mange stærke og modsatrettede, til tider ekstreme, holdninger i spil. Juntaen understreger hermed, at modstridende holdninger IKKE er i strid med retningslinjerne. Vi derfor hverken kan eller vil sanktionere mod disse. Vi kan til gengæld opfordre til, at man ignorerer indlæg man finder ekstreme eller provokerende, da det blot opildner og eskalerer debatten, hvis man går ind i diskussionen. Hvis man fornemmer at en bruger ikke er interesseret i en saglig debat, så ignorer vedkommende, så dør det ud af sig selv.

Juntaen understreger desuden én gang for alle, at name-calling og hentydninger til brugeres identitet eller tilhørsforhold IKKE tolereres og fremadrettet honoreres med advarsler og efterfølgende karantæner. Vi gider desuden ikke se flere indlæg, der har karakter af, at være den samme plade, der kører i loop uden at forholde sig til det indlæg, der quotes.

Slutteligt skal vi opfordre til, at alle diskussioner om AaBs ejerskab på et generelt niveau holdes i SSE-tråden. Alle tråde ligner efterhånden hinanden. Indlæg, der afsporer debatten i den respektive tråd, vil fremover blive slettet.

Hank op i jer selv og lad være med at tage den samme diskussion for 10. gang med samme udfald og lad nu være med at anmelde indlæg, bare fordi I er uenige i budskabet!

Rant over!

Bombommelom
2. div
2. div
Favoritspiller: Kosten

Indlæg af Bombommelom » 17. aug 2025, 21:16

Kasper skrev:
17. aug 2025, 20:16
Rishøjs Corner på YouTube har to fine interviews med Helenius og Højer.
Jeg hører to mand der har resigneret.
Det synes jeg er en meget fair beskrivelse.

Man må virkeligt håbe, at truppen bliver tilført reel kvalitet inden vinduet lukket, og at det ikke bare bliver de samme bovlamme lykkeriddere, som ejerskabt hidtil har hentet ind.

Reyad
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Indlæg af Reyad » 18. aug 2025, 08:24

Jeg kunne bare godt ønske mig Vejles transfervindue...

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Indlæg af DarkHorse9000 » 18. aug 2025, 08:34

[lineup-4-4-1-1][/lineup-4-4-1-1]
raekkeettre skrev:
17. aug 2025, 17:34
R Rosenberg skrev:
FlæskeFrank skrev:
R Rosenberg skrev:
FlæskeFrank skrev:
R Rosenberg skrev:

1. Det centrale forsvar.

Jeg er overbevist om der kommer 4 reelle forstærkninger. 2 til første linie og en centerforsvare. Disse er 100% - dernæst kommer der en til, om det er endnu en centerforsvar eller en 6/8, kommer meget and på mulighederne der opstår sidst i vinduet. Hvis vi så også sælger Jasson eller Ross, så kommer der ind mere ind - måske ikke en klar forstærkning, men en mere. Dette er jeg overbevist om. Men lad os se.
Kære Julemand

Mine ønsker for de næste 14 dage:

-Mathias Ross(varm på rygtebørsen, anføreren vender hjem)
-Malthe Højholt (uønsket i Pisa efter sidste sæson, de mener ikke han har niveau til Serie A)
-Lucas Haren (topscorer i OBOS og dygtig server på standarder)
-Spændende venstrefodet wing

Besvar