Nicolaj Thomsen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Ham der Emil » 19. aug 2015, 10:20

Thomsen er også væk fra AabSports hjemmeside (i bjælken til venstre). Har han ikke haft en permanent plads der? Ihvertfald står Spalvis der nu i stedet.
Et Hjerte - En Klub

Salle17
Allstar
Allstar

Indlæg af Salle17 » 19. aug 2015, 10:48

Nantes har hentet Emir Lenjani, som er midtbanespiller. Det kunne tyde på at de måske har opgivet Thomsen.

https://www.facebook.com/fcnantes/photo ... =1&theater

Patmand
Allstar
Allstar

Indlæg af Patmand » 19. aug 2015, 11:14

Ham der Emil skrev:Thomsen er også væk fra AabSports hjemmeside (i bjælken til venstre). Har han ikke haft en permanent plads der? Ihvertfald står Spalvis der nu i stedet.
https://youtu.be/nZcRU0Op5P4?t=25

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar

Indlæg af Ham der Emil » 19. aug 2015, 21:50

Patmand skrev:
Ham der Emil skrev:Thomsen er også væk fra AabSports hjemmeside (i bjælken til venstre). Har han ikke haft en permanent plads der? Ihvertfald står Spalvis der nu i stedet.
https://youtu.be/nZcRU0Op5P4?t=25
Fejlen i mit indlæg er rettet nu. . .
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Indlæg af Elvis lever » 20. aug 2015, 11:08

Så er der igen en agent, som prøver at bruge pressen, så agenten selv kan få en hurtig gevinst.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar

Indlæg af Ham der Emil » 20. aug 2015, 11:16

Elvis lever skrev:
Så er der igen en agent, som prøver at bruge pressen, så agenten selv kan få en hurtig gevinst.
Nemlig. Og specielt sådanne kommentarer her er jeg træt af: "Når man ser på, at Nicolaj kun har halvandet år tilbage af sin kontrakt, så skal AaB også være realistiske på prisen, siger Mads Winther til Ekstra Bladet."
Spillere kommer så ofte på 3-årige kontrakter, men skal jo ikke slække på en spillers værdi, fordi at der "kun" er halvandet år tilbage.
Men fint hvis der er flere om buddet, så kan prisen jo også skubbes lidt op.
Et Hjerte - En Klub

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Indlæg af AllanPedersen » 20. aug 2015, 11:23

Jeg er meget tilfreds med Gaardes tilgang i den artikel.. Vi har sagt han er 12mill værd og det er vores pris.

Det er sådan en logik der har gjort spurs til en klub der kan sælge spillere til det de vil have.

Det er klart hvis ikke han så sælges.. Så mener jeg vi skal strække os langt.. Rigtig langt for en ny kontrakt.. Ellers falder det hele til jorden
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 20. aug 2015, 11:26

Nicolaj Thomsen kunne jo også bare score et mål, så var en handel done deal.
- FlæskeFrank

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Indlæg af AllanPedersen » 20. aug 2015, 11:28

Han koster det han koster.. Også selvom han ikke scorer i en kamp..

Er glad for Gaarde i modsætning til mange herinde ikke prissætter ham på baggrund af de sidste 7 dage..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 20. aug 2015, 12:18

Synes Allan håndterer denne sag helt efter bogen. Hvis vi er nede i at kræve 11-12 millioner skal vi altså virkelig ikke gå længere ned. Rasmus Falk er ved at ryge til Tyskland for omkring 15 millioner, og han har altså kun 1 år tilbage af sin kontrakt mod Thomsens 1½ år. Falk er muligvis bedre nu og her, men det er vel først i 2015, at han for alvor er begyndt at folde sig ud. Thomsen har derimod ramt en bølgedal men har inden da præsteret på rigtig højt niveau igennem længere tid, og er fast mand på u21 holdet. Gu skal vi da ej ned under 10 millioner. Stå fast, Allan!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 20. aug 2015, 12:40

Hanga skrev:Synes Allan håndterer denne sag helt efter bogen. Hvis vi er nede i at kræve 11-12 millioner skal vi altså virkelig ikke gå længere ned. Rasmus Falk er ved at ryge til Tyskland for omkring 15 millioner, og han har altså kun 1 år tilbage af sin kontrakt mod Thomsens 1½ år. Falk er muligvis bedre nu og her, men det er vel først i 2015, at han for alvor er begyndt at folde sig ud. Thomsen har derimod ramt en bølgedal men har inden da præsteret på rigtig højt niveau igennem længere tid, og er fast mand på u21 holdet. Gu skal vi da ej ned under 10 millioner. Stå fast, Allan!
Netop... mon ikke den pris AaB har i hovedet ligger mellem 1,5-1,7 MIO EUR... alt derunder. Nej tak!!!

Freddie
Allstar
Allstar

Indlæg af Freddie » 20. aug 2015, 17:17

Hanga skrev:Synes Allan håndterer denne sag helt efter bogen. Hvis vi er nede i at kræve 11-12 millioner skal vi altså virkelig ikke gå længere ned. Rasmus Falk er ved at ryge til Tyskland for omkring 15 millioner, og han har altså kun 1 år tilbage af sin kontrakt mod Thomsens 1½ år. Falk er muligvis bedre nu og her, men det er vel først i 2015, at han for alvor er begyndt at folde sig ud. Thomsen har derimod ramt en bølgedal men har inden da præsteret på rigtig højt niveau igennem længere tid, og er fast mand på u21 holdet. Gu skal vi da ej ned under 10 millioner. Stå fast, Allan!
Men Thomsens store problem er, at han er voldsomt uskarp foran mål. Skarphed foran mål er penge værd. Uskarphed koster. Jeg ved ikke hvad han skal koste. Der er mange eksperter her, der har en mening.
Løsningen efter min mening er at hive ham længere tilbage på banen, måske som 6'er på en tremands midtbane. Her vil han kunne boltre sig uden at han skal frygte at få et scoringstilbud, som han tilsyneladende gør i dag. Hvis ikke vi får løst det, frygter jeg, at han kommer til at gå på en fri transfer om 1½ år.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 20. aug 2015, 17:24

Den eneste "sikre" vurdering af Thomsen der er tilgængelig er de 15 millioner som Nates ville give ifølge pressen.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 20. aug 2015, 17:51

Jeg kan ikke komme på en spiller i AaB som har været snakket så meget om, som Thomsen. Uden der er sket noget vel og mærke.
Jeg ved godt han er en super god spiller på hans bedste dage. Men jeg har alligevel et kæmpe ønske om han bliver solgt. Jeg tror et par nye spillere kunne ruske lidt rundt i det hele på Hornevej. Synes der trænger til nyt blod.
Jeg frygter bare vinduet lukker uden et Thomsen salg og så tror jeg det bliver super svært at få penge for ham i næste vindue.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 20. aug 2015, 18:21

Gaarde6 skrev:Jeg kan ikke komme på en spiller i AaB som har været snakket så meget om, som Thomsen. Uden der er sket noget vel og mærke.
Jeg ved godt han er en super god spiller på hans bedste dage. Men jeg har alligevel et kæmpe ønske om han bliver solgt. Jeg tror et par nye spillere kunne ruske lidt rundt i det hele på Hornevej. Synes der trænger til nyt blod.
Jeg frygter bare vinduet lukker uden et Thomsen salg og så tror jeg det bliver super svært at få penge for ham i næste vindue.
Der er også en nedre pris, hvor jeg heller vil have ham i 1½ år mere. Hvad er han værd for klubben i den periode som spiller? Det er ikke et helt uvæsentligt antal millioner.

Freddie
Allstar
Allstar

Indlæg af Freddie » 21. aug 2015, 08:55

Eksil skrev:
Der er også en nedre pris, hvor jeg heller vil have ham i 1½ år mere. Hvad er han værd for klubben i den periode som spiller? Det er ikke et helt uvæsentligt antal millioner.
Teoretisk set er han det værd en afløser koster i perioden.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 21. aug 2015, 09:17

Freddie skrev:
Eksil skrev:
Teoretisk set er han det værd en afløser koster i perioden.
Værdi = [indkøb af random svensker] + [signon] +/- [lønforskel] +/- [forskel i point genereret af Thomsen vs. random svensker] = ? mio kr.

Der er et meget teoretisk regnestykke, men kan man få 4 mio. kr til jul, som nogen har foreslået, så vil jeg hellere have Thomsen i et år mere.

Det er lidt på samme måde som da Lasse Nielsen blev solgt for tæt på intet (1-2 mio kr ?) før det vigtigste forår længe. Vi er nu i en position, hvor det giver mere mening at holde på en spiller så.

Freddie
Allstar
Allstar

Indlæg af Freddie » 21. aug 2015, 09:22

Eksil skrev: Værdi = [indkøb af random svensker] + [signon] +/- [lønforskel] +/- [forskel i point genereret af Thomsen vs. random svensker] = ? mio kr.

Der er et meget teoretisk regnestykke, men kan man få 4 mio. kr til jul, som nogen har foreslået, så vil jeg hellere have Thomsen i et år mere.

Det er lidt på samme måde som da Lasse Nielsen blev solgt for tæt på intet (1-2 mio kr ?) før det vigtigste forår længe. Vi er nu i en position, hvor det giver mere mening at holde på en spiller så.
Men dengang kunne ingen se, at vi havde den perfekte afløser i Thelander. For øvrigt var den transfer måske den vigtigste i klubbens historie, idet den lige netop gav os muligheder for at halte igennem økonomisk. Sportsligt kørte det jo på den store klingen. Der var INGEN, der savnede Lasse rent sportslig, og der er ingen der er uundværlig, hvis man er ordentligt forberedt.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 21. aug 2015, 09:28

Freddie skrev:
Eksil skrev: Værdi = [indkøb af random svensker] + [signon] +/- [lønforskel] +/- [forskel i point genereret af Thomsen vs. random svensker] = ? mio kr.

Men dengang kunne ingen se, at vi havde den perfekte afløser i Thelander. For øvrigt var den transfer måske den vigtigste i klubbens historie, idet den lige netop gav os muligheder for at halte igennem økonomisk. Sportsligt kørte det jo på den store klingen. Der var INGEN, der savnede Lasse rent sportslig, og der er ingen der er uundværlig, hvis man er ordentligt forberedt.
Du har ret, det lykkedes jo total med Thelander, som spillede den bedste halvsæson i hans tid i klubben. Det var et gamble der lykkedes, min pointe er bare, at nu behøver AaB ikke tage den slags chancer.

Besvar