Kent vil ha AaB angriber til OB

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Buzz Killington » 21. jul 2015, 22:02

Gamen skrev:
Frygah skrev:[

EDIT: Har jeg misset noget, eller har vi kun spillet 1(!) kamp i sæsonen? Det er lidt tidligt at dømme Jönssons sæson som værende lort, men det passer jo meget godt til trenden herinde for tiden.
Nej, men hans niveau siden han kom på kontrakt har ikke været til noget der ligner en startplads. I går skaber han INTET, hverken for sig selv eller sine medspillere. Lunter rundt som var han Peter Lassen.

Det kan tælles på en hånd hvor mange gode aktioner han har haft det sidste halve år. Faktum lige nu er at han er pivringe, og at vi ikke har set skyggen af niveauet fra mesterskabssæsonen og efterhånden nok også må tvivle på om vi ser det igen, inden han (formentlig) stikker videre. Han virker simpelthen så ufatteligt langsom.
Det eneste der er et faktum er at det er useriøst at vurdere en spillers form efter en sæsonpause baseret på en enkelt kamp, eller forige sæson. Jönsson mangler dog givetvis som de fleste andre superliga kampform, sikkert i højere grad end de andre da han aldrig rigtig nåede at komme helt i gang før sæsonen var færdig sidste år, og faktisk kun nåede sammenlagt i spilminutter omkring 8-9 kampe. Han har givetvis et lille efterslæb, som forsvinder efter et par kampe.

Og om vi ser hans topniveau igen? Ja, hvorfor ikke? Det var jo ikke en ledbåndsskade han fik, og såfremt han ikke har smerter i lysken længere, er der ingen grund til at tro at de fysiske begrænsninger har ændret sig - ja tværtimod eftersom han havde konstante smerter og ikke kunne træne fuldt med i mesterskabssæsonen.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Indlæg af AllanPedersen » 21. jul 2015, 22:03

Provst i Brovst skrev:IQen er altså droppet drastisk herinde.
Enig.. tænk sig der sidder nogle herinde
Der tror vores bedste angriber, pludselig ikke er god nok til at blive udtaget..

Her bekræfter Søndergaard han ser AK som vores bedste angriber:

Spalvis er på vej tilbage og Rasmus Jönsson er også i fremgang. Hertil er der også nogle unge spillere som Jannik Pohl, ligesom Thomas Enevoldsen kan spille i angrebet. Så jeg mener, at vi er godt besat. Når det er sagt, var Anders Jacobsen AaB's bedste spiller i slutningen af sidste sæson, hvor han både scorede mål og lavede mange oplæg. Han er en farlig spiller, siger Lars Søndergaard til tipsbladet.dk.

Og den næste kommentar får du selv lov at tyde.

- Det har jeg ikke en mening om, for det er hans valg. Han har sikkert taget et velovervejet valg. Nu må vi vise, at det var et forkert valg. Det vil vi forsøge i den kommende sæson, så han kan ærgre sig over sit valg, siger Søndergaard.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 21. jul 2015, 23:05

AllanPedersen skrev:Spalvis er på vej tilbage og Rasmus Jönsson er også i fremgang. Hertil er der også nogle unge spillere som Jannik Pohl, ligesom Thomas Enevoldsen kan spille i angrebet. Så jeg mener, at vi er godt besat. Når det er sagt, var Anders Jacobsen AaB's bedste spiller i slutningen af sidste sæson, hvor han både scorede mål og lavede mange oplæg. Han er en farlig spiller, siger Lars Søndergaard til tipsbladet.dk.

På Tipsbladet finder man denne udtalelse fra Søndergaard:

Det er altid skidt at miste en spiller, som man gerne ville have beholdt, men det sker tidligt, og på angrebsfronten er vi godt dækket ind. Vi har fået Helenius ind på en permanent kontrakt, Spalvis er på vej tilbage og Rasmus Jönsson er også i fremgang. Hertil er der også nogle unge spillere som Jannik Pohl, ligesom Thomas Enevoldsen kan spille i angrebet. Så jeg mener, at vi er godt besat. Når det er sagt, var Anders Jacobsen AaB’s bedste spiller i slutningen af sidste sæson, hvor han både scorede mål og lavede mange oplæg. Han er en farlig spiller, siger Lars Søndergaard til tipsbladet.dk.

Jeg synes nok, at det er væsentlig at have den første del af udtalelsen med, nemlig at vi er godt dækket ind på angrebspladserne.

Hvilket bringer mig tilbage til det, som jeg tidligere spurgte dig om, hvem ville du have sat på tribunen i stedet for AK ?

FlæskeFrank skrev:Hvis du var træner ville du så have udtaget ham ? Hvem ville du have undladt at udtage i stedet ? Det nemme valg var inden kampen Abildgaard, fordi han blot var fyld. Hvilket jo så ikke var tilfældet.Du ville være nød til at udelade en anden angriber. At udelade Spalvis ville være mindst ligeså håbløs. Der var udtaget en reservemålmand, ingen reserver til forsvaret, så det er nok ikke der, du vil undlade yderligere en spiller.Truppen var:1 Nicolai Larsen, 4 Jakob Blåbjerg, 5 Kenneth Emil Petersen, 6 Jukka Raitala, 7 Thomas Enevoldsen, 8 Rasmus Würtz, 9 Thomas Augustinussen, 10 Rasmus Jönsson, 11 Nicklas Helenius, 16 Mathias Thrane, 20 Henrik Dalsgaard, 21 Kasper Risgård, 22 Carsten Christensen, 23 Nicolaj Thomsen, 25 Frederik Børsting, 27 Oliver Abildgaard, 30 Andreas Bruhn, 33 Lukas Spalvis
- FlæskeFrank

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 21. jul 2015, 23:16

AllanPedersen skrev:
Jesper Schmidt skrev:Jeg tror bestemt AK spiller, hvis han beviser til træning at han er bedre end de andre, og det er vel også det der bliver meldt ud. Forskellen er vel blot at han nu netop skal bevise det, hvor det måske tidligere var de andre som skulle bevise de var bedre end AK pga. hans status. Men det er klart at AK ikke bliver den første som bliver afprøvet, hvis de nuværende startende angribere ikke slår til... så skal han have gjort det exceptionelt til træning.
Hold da op.. Han går ikke fra topscorer til slet ikke at blive udtaget af rent sportslige årsager.. det kan simpelthen ikke passe du selv tror det.
Du er tilsyneladende ikke i stand til at forstå hvad der bliver skrevet i indlæg, og jeg håber satme der snart bliver sat ind overfor din nedladende tone i debatten... eller hvad man nu skal kalde det når du deltager, for i virkeligheden går 99% af det du skriver mere på at svine folk til for at tillade sig at mene noget andet end dig selv. Du er efterhånden fuldstændig uudholdelig, og ødelægger stort set alle tråde du bevæger dig rundt i, med dit evige vås.

Læs mit indlæg, tak!

Gør dig umage og se om du ikke kan forstå hvad jeg skriver, tak!

HVOR skriver jeg han ikke bliver udtaget af rent sportslige årsager?

AK bliver ikke udtaget fordi han har valgt at skifte væk fra AaB, og fordi han derfor ikke er med i fremtidsplanerne. Han står sidst i køen blandt angribere, men i modsætning til tidligere, da AK via hvad han havde bevist i sin tid i AaB havde status af "ham de andre skal være bedre end for at slå af", så har han nu status af "ham der skal vise noget exceptionelt for at kæmpe sig foran de andre". Hans udgangspunkt er et andet efter han skrev under med OB.

Og alle dine evige konspirationsteorier tror jeg godt bare du kan proppe op et vist sted, jeg er stensikker på det er en beslutning som hele den sportslige sektor er enige om... jeg er endda også sikker på at en træner godt kan se at man ikke nødvendigvis får det bedste fodboldhold ved at spille hele efteråret med en spiller som man allerede ved er fortid der, når man allerede har de angribere i truppen som skal bære det videre fra 1. januar.

Nå ja - du behøver ikke at svare, medmindre dit indlæg starter nogenlunde med ordene "Jeg har læst dit indlæg, og nu forstår jeg hvad du mener".

Gamen

Indlæg af Gamen » 22. jul 2015, 00:17

Buzz Killington skrev: Det eneste der er et faktum er at det er useriøst at vurdere en spillers form efter en sæsonpause baseret på en enkelt kamp, eller forige sæson. Jönsson mangler dog givetvis som de fleste andre superliga kampform, sikkert i højere grad end de andre da han aldrig rigtig nåede at komme helt i gang før sæsonen var færdig sidste år, og faktisk kun nåede sammenlagt i spilminutter omkring 8-9 kampe. Han har givetvis et lille efterslæb, som forsvinder efter et par kampe.

Og om vi ser hans topniveau igen? Ja, hvorfor ikke? Det var jo ikke en ledbåndsskade han fik, og såfremt han ikke har smerter i lysken længere, er der ingen grund til at tro at de fysiske begrænsninger har ændret sig - ja tværtimod eftersom han havde konstante smerter og ikke kunne træne fuldt med i mesterskabssæsonen.
Useriøst?
Han nåede 15 kampe sidste sæson. Han spillede minimum en time i 9 kampe, i de resterende 6 fik han i 2 af dem mindst en halvleg. 1 mål, ingen assists. Ikke kampafgørende, og blind passager i langt de fleste af hans indsatser. Man er aldrig bedre end sin seneste kamp, eller seneste sæson for den sags skyld, og han har åbenlyst ikke præsteret det sidste lange stykke tid. Super ærgerligt, da han har nogle åbenlyse kvaliteter, som vi overhovedet ikke har set skyggen af siden mesterskabssæsonen.

Hverken træningskampe eller den første kamp denne sæson har ændret på indtrykket: At han pt. ikke hører til i start-elleveren.
Se på mesterskabssæsonen og så nu. Han har absolut ingen speed, sætter ikke sine medspillere i scene og er ufarlig selv. Lidt paradoksalt, når han sidste sæson var på banen mere eller mindre med samme frekvens som i mesterskabssæsonen.
Der er et eller andet der ikke er som det skal være med ham. Anden årsag kan jeg ikke finde til at hans kvaliteter er væk som dug for solen, Zelinski-style.

Og så får vi i bund og grund slet ikke nok ud af, at have to så ens spillertyper på banen. Vi mangler én derinde kan gøre arbejdet færdigt, ikke flere der kan gå og putte med bolden. Jönsson har selv sagt at han er mere assistspiller end målscorer. Det ser vi bare intet af for tiden, og så mister han altså sin berettigelse uanset tidligere tiders topniveau.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 22. jul 2015, 01:25

AllanPedersen skrev:
Kunji skrev:Eller måske vælger træneren at bruge de angribere, der har en fremtid i klubben. Det er jo ikke fordi, AK er niveauer over de andre.
Det er sådan en sportschef tænker...
En træner sætter det bedste hold...

AK siger:
"Da jeg skiftede til OB blev jeg fortalt, at jeg nu står bagerst i køen, og med det antal angribere, vi har i truppen, tyder det ikke på, at jeg kommer til at spille en stor rolle i efteråret."

Han var vores bedste angriber sidste år. og får af vide han er bagerst lige efter han skriver ny kontrakt med OB..
Forestil dig han havde skrevet ny kontrakt for 2 uger siden med OS.. ville du så ikke synes det var mærkeligt hvis han ikke var med?.
Det kan godt være jeg nogle gange har nogle uberretiget hjerneblødninger herinde.

men så tåbelige kan i sku da ikke være at i ikke kan regne ud LS har fået af vide vi ikke skal bruge AK oppe fra.
Det er godt, du ved bedre, Allan.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 22. jul 2015, 01:35

Kunji skrev:
AllanPedersen skrev:
Kunji skrev:Eller måske vælger træneren at bruge de angribere, der har en fremtid i klubben. Det er jo ikke fordi, AK er niveauer over de andre.
Det er sådan en sportschef tænker...
En træner sætter det bedste hold...

AK siger:
"Da jeg skiftede til OB blev jeg fortalt, at jeg nu står bagerst i køen, og med det antal angribere, vi har i truppen, tyder det ikke på, at jeg kommer til at spille en stor rolle i efteråret."

Han var vores bedste angriber sidste år. og får af vide han er bagerst lige efter han skriver ny kontrakt med OB..
Forestil dig han havde skrevet ny kontrakt for 2 uger siden med OS.. ville du så ikke synes det var mærkeligt hvis han ikke var med?.
Det kan godt være jeg nogle gange har nogle uberretiget hjerneblødninger herinde.

men så tåbelige kan i sku da ikke være at i ikke kan regne ud LS har fået af vide vi ikke skal bruge AK oppe fra.
Det er godt, du ved bedre, Allan.
Man stiller altid det bedste hold..
Hvis du tror noget andet ved du en hat og skid om fodbold.
Hvorfor tror du Dalsgaard er med på banen? han har også udløb til jul, ligesom Dalsgaard.
ham har træneren ikke fortalt er sidst i køen?.

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 22. jul 2015, 01:44

Jesper Schmidt skrev:
AllanPedersen skrev:
Jesper Schmidt skrev:Jeg tror bestemt AK spiller, hvis han beviser til træning at han er bedre end de andre, og det er vel også det der bliver meldt ud. Forskellen er vel blot at han nu netop skal bevise det, hvor det måske tidligere var de andre som skulle bevise de var bedre end AK pga. hans status. Men det er klart at AK ikke bliver den første som bliver afprøvet, hvis de nuværende startende angribere ikke slår til... så skal han have gjort det exceptionelt til træning.
Hold da op.. Han går ikke fra topscorer til slet ikke at blive udtaget af rent sportslige årsager.. det kan simpelthen ikke passe du selv tror det.
Du er tilsyneladende ikke i stand til at forstå hvad der bliver skrevet i indlæg, og jeg håber satme der snart bliver sat ind overfor din nedladende tone i debatten... eller hvad man nu skal kalde det når du deltager, for i virkeligheden går 99% af det du skriver mere på at svine folk til for at tillade sig at mene noget andet end dig selv. Du er efterhånden fuldstændig uudholdelig, og ødelægger stort set alle tråde du bevæger dig rundt i, med dit evige vås.

Læs mit indlæg, tak!

AK bliver ikke udtaget fordi han har valgt at skifte væk fra AaB, og fordi han derfor ikke er med i fremtidsplanerne. Han står sidst i køen blandt angribere, men i modsætning til tidligere, da AK via hvad han havde bevist i sin tid i AaB havde status af "ham de andre skal være bedre end for at slå af", så har han nu status af "ham der skal vise noget exceptionelt for at kæmpe sig foran de andre". Hans udgangspunkt er et andet efter han skrev under med OB.

Og alle dine evige konspirationsteorier tror jeg godt bare du kan proppe op et vist sted, jeg er stensikker på det er en beslutning som hele den sportslige sektor er enige om... jeg er endda også sikker på at en træner godt kan se at man ikke nødvendigvis får det bedste fodboldhold ved at spille hele efteråret med en spiller som man allerede ved er fortid der, når man allerede har de angribere i truppen som skal bære det videre fra 1. januar.

Nå ja - du behøver ikke at svare, medmindre dit indlæg starter nogenlunde med ordene "Jeg har læst dit indlæg, og nu forstår jeg hvad du mener".
"Jeg er stensikker... jeg er sikker".. det er flot du er så sikker, virkeligheden er dog du ikke ved en dyt.

Dalsgaard har også kontrakt udløb til jul, ligesom AK, har du glemt det?
han startede inde.. AK er blevet smidt helt ud af truppen..
Gad vide om det har noget med at gøre den ene har skrevet kontrakt med et andet hold.
Eller snakker vi her om verdens historiens største formdyk? Manden kan ikke engang være med på bænken
og få de sidste 10 minutter, skulle det nu spolere det for Jønsson og Helenius?

Lars Søndergaard har selv kaldt AK AaBs bedste spiller i foråret..
AaBs bedste spiller.. ikke bedste angriber.. bedste spiller..
Du tror ikke en træner ville tage holdets bedste spiller med, fordi han er nervøs for hvordan
det vil se ud i 2016?

Nogle gange er jeg rystet over hvor lidt nogle af jer ved om det her game.
Det minder mig om den gang i alle bad mig holde kæft om de 15 millioner i feriepenge.
Fordi Lynge havde lovet der ikke var noget at komme efter, så det skulle vi stole på.

Billede

Flæskefrans:

Jønsson og Spalvis, begge er bag i køen på AK sportsligt.
Var Jønsson også sidste år, og han ligner da heller ikke en mand med fremtid i denne klub, hans kontrakt er slut til sommer.
Og Jønsson spillede som en sæk kartoffler mod Esbjerg.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 22. jul 2015, 03:24

AllanPedersen skrev:
Jesper Schmidt skrev:
AllanPedersen skrev:

Læs mit indlæg, tak!

"Jeg er stensikker... jeg er sikker".. det er flot du er så sikker, virkeligheden er dog du ikke ved en dyt.

Dalsgaard har også kontrakt udløb til jul, ligesom AK, har du glemt det?
han startede inde.. AK er blevet smidt helt ud af truppen..
Gad vide om det har noget med at gøre den ene har skrevet kontrakt med et andet hold.
Eller snakker vi her om verdens historiens største formdyk? Manden kan ikke engang være med på bænken
og få de sidste 10 minutter, skulle det nu spolere det for Jønsson og Helenius?

Lars Søndergaard har selv kaldt AK AaBs bedste spiller i foråret..
AaBs bedste spiller.. ikke bedste angriber.. bedste spiller..
Du tror ikke en træner ville tage holdets bedste spiller med, fordi han er nervøs for hvordan
det vil se ud i 2016?

Nogle gange er jeg rystet over hvor lidt nogle af jer ved om det her game.
Det minder mig om den gang i alle bad mig holde kæft om de 15 millioner i feriepenge.
Fordi Lynge havde lovet der ikke var noget at komme efter, så det skulle vi stole på.

Billede

Flæskefrans:

Jønsson og Spalvis, begge er bag i køen på AK sportsligt.
Var Jønsson også sidste år, og han ligner da heller ikke en mand med fremtid i denne klub, hans kontrakt er slut til sommer.
Du læser stadig ikke hvad jeg skriver. Hvis du ikke har tænkt dig at læse mine indlæg, så må du meget gerne bare afholde dig fra at kommentere på dem. Jeg har i mit seneste indlæg gjort mit absolut ypperste for at gøre det forståeligt for de fleste hvad jeg mener... det må jeg konstatere åbenbart ikke var tilstrækkeligt i dit tilfælde. Skal jeg lave en tegning for dig eller hvordan synes du vi skal sørge for det kan lykkes?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 22. jul 2015, 06:55

AllanPedersen skrev: Var Jønsson også sidste år, og han ligner da heller ikke en mand med fremtid i denne klub, hans kontrakt er slut til sommer.
Jönsson - ham du insisterer på skal forlænges?
Ska' vi hak'?

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 22. jul 2015, 09:55

MrBangDK skrev:
AllanPedersen skrev: Var Jønsson også sidste år, og han ligner da heller ikke en mand med fremtid i denne klub, hans kontrakt er slut til sommer.
Jönsson - ham du insisterer på skal forlænges?
Ja.. jeg kan slet ikke se nogen pointe i at insistere på han skal være vores mand på banen, mens han stadig kun er på vej tilbage.
Hvis vi alligevel skyder ham afsted igen.

Jeg er klar fortaler for at Jønsson skal forlænges fordi han er godt på vej.
Men hvis han først er 100% oppe i omdrejninger igen til jul.. .så betalte vi for 1½ års skadesforløb.. og ½ år
hvor han faktisk gør en forskel.

set i bakspejlet, er det ikke voldsomt meget vi fik ud af den handel?

og Jesper.. jeg læser udmærket godt hvad du skriver
"AK bliver ikke udtaget fordi han har valgt at skifte væk fra AaB, og fordi han derfor ikke er med i fremtidsplanerne. Han står sidst i køen blandt angribere"

Det ER KUN! EN sportschef der tænker sådan... sådan gør trænere ikke.. trænere stiller med det bedste hold de har tilrådighed, fra runde til runde.
Og Lader sportschefen bekymre sig om hvem der er her næste sæson og hvem der ikke er.
Det er også derfor Dalsgaard spiller.

Du siger jeg ikke læser dine indlæg, men du svarer ikke på noget af det jeg skriver.
Dalsgaard og AK har begge udløb til Jul, men det er kun AK der er sparket af holdet?
Hvorfor skal Dalsgaard ikke sparkes af holdet? Han har da heller ikke en fremtid her ligner det.

Ak spiller ikke, fordi ledelsen har fortalt til Søndergaard han skal se bort fra ham.
Og vi behøver slet ikke diskutere det mere, fordi for mig, og andre logisk tænkende kan det ikke være anerledes.

AK var ifølge vores egen nuværende træner AaBs bedste spiller, ud af alle 25.. i foråret, altså for blot 1 måned siden.
Enhver træner ville udtage hans bedste spiller, hvis han kunne.
Og det er fuldstændig absurd at foreslå andet.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar

Indlæg af FlæskeFrank » 22. jul 2015, 10:55

AllanPedersen skrev:Selvfølgelig skal AK ikke spille.. Det handler ikke om hævn..
Vi skal da have vores andre drenge på banen. Vi kan jo ikke bare sætte dem kolde ind til vinter

Giver ingen mening at spille ham.. Selv hvis det gav 2/3 point mere ville vi miste der til foråret hvis vi spillede han fast
Var den ikke postet tidligere ?
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 22. jul 2015, 11:22

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev: Det eneste der er et faktum er at det er useriøst at vurdere en spillers form efter en sæsonpause baseret på en enkelt kamp, eller forige sæson. Jönsson mangler dog givetvis som de fleste andre superliga kampform, sikkert i højere grad end de andre da han aldrig rigtig nåede at komme helt i gang før sæsonen var færdig sidste år, og faktisk kun nåede sammenlagt i spilminutter omkring 8-9 kampe. Han har givetvis et lille efterslæb, som forsvinder efter et par kampe.

Useriøst?
Han nåede 15 kampe sidste sæson. Han spillede minimum en time i 9 kampe, i de resterende 6 fik han i 2 af dem mindst en halvleg. 1 mål, ingen assists. Ikke kampafgørende, og blind passager i langt de fleste af hans indsatser. Man er aldrig bedre end sin seneste kamp, eller seneste sæson for den sags skyld, og han har åbenlyst ikke præsteret det sidste lange stykke tid. Super ærgerligt, da han har nogle åbenlyse kvaliteter, som vi overhovedet ikke har set skyggen af siden mesterskabssæsonen.

Hverken træningskampe eller den første kamp denne sæson har ændret på indtrykket: At han pt. ikke hører til i start-elleveren.
Se på mesterskabssæsonen og så nu. Han har absolut ingen speed, sætter ikke sine medspillere i scene og er ufarlig selv. Lidt paradoksalt, når han sidste sæson var på banen mere eller mindre med samme frekvens som i mesterskabssæsonen.
Der er et eller andet der ikke er som det skal være med ham. Anden årsag kan jeg ikke finde til at hans kvaliteter er væk som dug for solen, Zelinski-style.

Og så får vi i bund og grund slet ikke nok ud af, at have to så ens spillertyper på banen. Vi mangler én derinde kan gøre arbejdet færdigt, ikke flere der kan gå og putte med bolden. Jönsson har selv sagt at han er mere assistspiller end målscorer. Det ser vi bare intet af for tiden, og så mister han altså sin berettigelse uanset tidligere tiders topniveau.
Jeg føler lidt jeg kommer til at gentage mig selv, men ja, det er useriøst at vurdere en spillere ud fra en kamp, samt en 8-9 kampe sidste år hvor han lige skulle i gang. Og jo, man kan da sagtens være bedre end sin sidste kamp, eller hvordan det slogan nu lyder. Og det er alt hvad det er, et slogan. Der kan være masser af grunde til modstanderen, taktikken, medspillerne, eller dagsformen ikke lige gik op i en højere enhed for Jönsson i forgårs, så at konkludere noget som helst andet end han ikke spillede en god kamp, er useriøst. Vi kan spekulere, ikke konkludere, "faktum"!.

Hvis han stadig er langt bagefter om 3-4 kampe, så får din påstand naturligvis mere substans.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 22. jul 2015, 11:52

FlæskeFrank skrev:
AllanPedersen skrev:Selvfølgelig skal AK ikke spille.. Det handler ikke om hævn..
Vi skal da have vores andre drenge på banen. Vi kan jo ikke bare sætte dem kolde ind til vinter

Giver ingen mening at spille ham.. Selv hvis det gav 2/3 point mere ville vi miste der til foråret hvis vi spillede han fast
Jeg postede den, men slettede så mit indlæg igen. Jeg har truffet det valg, at jeg ikke orker kampen længere. Det er usammenhængende, irrationelt og konstant provokerende og nedladende.

Hvilket jeg så til gengæld har gjort Juntaen opmærksom på ved at indrapportere en række indlæg, som overskrider retningslinjer ift. hvordan jeg forstår dem.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 22. jul 2015, 12:13

Kunji skrev:
FlæskeFrank skrev:

Jeg postede den, men slettede så mit indlæg igen. Jeg har truffet det valg, at jeg ikke orker kampen længere. Det er usammenhængende, irrationelt og konstant provokerende og nedladende.

Hvilket jeg så til gengæld har gjort Juntaen opmærksom på ved at indrapportere en række indlæg, som overskrider retningslinjer ift. hvordan jeg forstår dem.
Hvis ikke du kan klare dig i en debat kan du jo altid forsøge at få den anden smidt ud.
Jeg kan let finde de første 20 indlæg herinde hvor folk sabler mig ned i det jeg blot åbner munden.
Så skriv du bare til juntaen

Jeg tror i misforstår noget her, jeg vil IKKE! have AK spiller, jeg synes ikke det giver mening at spille ham.
Men jeg skal heller ikke stå til ansvar for at vinde næste rundes kamp.
At tro en træner ikke spiller sine bedste spillere, fordi de måske er væk om et halvt år, er hamrende naivt.

I så fald mangler i stadig at forklare hvorfor Dalsgaard får lov at spille? han forsvinder samme dato som AK

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen

Indlæg af white splash » 22. jul 2015, 12:17

AllanPedersen skrev:
Kunji skrev:
FlæskeFrank skrev:

Hvis ikke du kan klare dig i en debat kan du jo altid forsøge at få den anden smidt ud.

Jeg tror i misforstår noget her, jeg vil IKKE! have AK spiller, jeg synes ikke det giver mening at spille ham.
At tro en træner ikke spiller sine bedste spillere, fordi de måske er væk om et halvt år, er hamrende naivt.

I så fald mangler i stadig at forklare hvorfor Dalsgaard får lov at spille? han forsvinder samme dato som AK
Har du et link med at Dalsgaard forsvinder?
1 2 3 Jimmy er en mur!

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 22. jul 2015, 12:19

white splash skrev:
AllanPedersen skrev:
Kunji skrev:
FlæskeFrank skrev:

Behøver jeg det?
Hvad er fakta lige nu,
Fakta er hans kontrakt udløber om 6 måneder og ikke har skrevet en ny.
Hvis du mener han bliver er det en påstand du bør bevise.. ikke omvendt.
Og tro mig jeg vil blive lykkelig hvis han forlænger.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar

Indlæg af FlæskeFrank » 22. jul 2015, 13:27

AllanPedersen skrev:Jeg tror i misforstår noget her, jeg vil IKKE! have AK spiller, jeg synes ikke det giver mening at spille ham.
Hvorfor søren brokker du dig så over, at han ikke er udtaget til truppen ???!!!

Du er jo hele tiden negativ. Du siger, jeg synes ikke, at han skal spille, dernæst bruger du sindsygt meget energi på at klandre AaB for ikke at bruge ham. Det er jo nok her vi andre bliver lidt trætte.

Og det er jo ikke et enestående tilfælde. I optakten til Esbjergkampen var snakken om de billige børnebilletter.

mht til tiltaget om at børn kan komme ind for 10kr.(I hvert fald i første kamp). Dit partsindlæg var:

"Er det rigtig dejligt at se de begynder at være med på bølgen.
Men der skal også komme nogle sæson permanente løsninger.
Eks I OB tror jeg alle børn kommer ind for 25kr hvis de har en sæson trøje på. (en rigtig god løsning hvis man spørger mig)"

Du vil straks påstå du roser AaB, men det gør du ikke. Du skriver Ja, MEN hvorfor er det først kommet nu. Og det er også for dårligt, at de ikke er kommet med tidligere. Altså får du lige svinet et godt initiativ.

Sådan er det hele vejen igennem. Prøv en gang at gøre hold ved positiv, det koster ikke ret meget mere end negativ, selvom du åbenbart har købt langtidsparkering der.
- FlæskeFrank

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 22. jul 2015, 13:51

FlæskeFrank skrev:
AllanPedersen skrev:Jeg tror i misforstår noget her, jeg vil IKKE! have AK spiller, jeg synes ikke det giver mening at spille ham.
Hvorfor søren brokker du dig så over, at han ikke er udtaget til truppen ???!!!

Du er jo hele tiden negativ. Du siger, jeg synes ikke, at han skal spille, dernæst bruger du sindsygt meget energi på at klandre AaB for ikke at bruge ham. Det er jo nok her vi andre bliver lidt trætte.

Og det er jo ikke et enestående tilfælde. I optakten til Esbjergkampen var snakken om de billige børnebilletter.

mht til tiltaget om at børn kan komme ind for 10kr.(I hvert fald i første kamp). Dit partsindlæg var:

"Er det rigtig dejligt at se de begynder at være med på bølgen.
Men der skal også komme nogle sæson permanente løsninger.
Eks I OB tror jeg alle børn kommer ind for 25kr hvis de har en sæson trøje på. (en rigtig god løsning hvis man spørger mig)"

Du vil straks påstå du roser AaB, men det gør du ikke. Du skriver Ja, MEN hvorfor er det først kommet nu. Og det er også for dårligt, at de ikke er kommet med tidligere. Altså får du lige svinet et godt initiativ.

Sådan er det hele vejen igennem. Prøv en gang at gøre hold ved positiv, det koster ikke ret meget mere end negativ, selvom du åbenbart har købt langtidsparkering der.
Jeg skal nok selv styre mine meninger og følelser omkring klubben Flæske.. jeg fortæller heller ikke dig hvordan du skal have det.
AaB har i årevis været bagud de andre klubber på priserne, og sidste sæson var vi danmarks dyreste klub..
Så jeg synes såmænd bare det manglede.

Jeg har aldrig brokket mig over han ikke var udtaget, måske skal du læse indlæggene igennem.
Jeg skriver jeg spekulerer i om Lars Søndergaard mon er blevet ansat fordi han er nemmere at styre end Kent Nielsen.
Kent Nielsen var typen der sagde han ville stille med det bedste hold hvergang, ligemeget hvad.
Søndergaard derimod følger Gaarde og ekskluderer AK.

Der var så en flok der overfaldte og mente ikke Gaarde havde noget at sige vedr. om AK blev brugt eller ej.
Og det har været hele debatten..

Du skal forstå samtalen før du bør deltage.

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen

Indlæg af white splash » 22. jul 2015, 13:54

AllanPedersen skrev:
white splash skrev:
AllanPedersen skrev:
Kunji skrev:
FlæskeFrank skrev:

Behøver jeg det?
Hvad er fakta lige nu,
Fakta er hans kontrakt udløber om 6 måneder og ikke har skrevet en ny.
Hvis du mener han bliver er det en påstand du bør bevise.. ikke omvendt.
Og tro mig jeg vil blive lykkelig hvis han forlænger.
Fakta er at vi ikke ved om han bliver eller skrider! Der er jo ikke meldt noget ud om det endnu.
1 2 3 Jimmy er en mur!

Besvar