Og så er han heller ikke lige så høj som Andersen!Buzz Killington skrev:Her en sammenligning mellem Edison Flores og Lucas Andersen i forhold til stats, bare for giggles:Hanga skrev:Ved seneste update til FM2016 havde han CA 118/ PA 141.white splash skrev:Én der lige gider at smide Flores' FM og/eller fifa stats op?
FLORES
ANDERSEN
Som type minder de utroligt meget om hinanden. De har samme blik for spillet, ca. lige uforudsigelige (flair) og har ca. samme afleveringsevner. Lucas er dog marginalt hurtigere, og Flores foerste touch er daarligt. Men ja ja, det er bare manager, men de plejer at vaere nogenlunde praecist omkring spidskompetencer og svagheder.
Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt
Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
2 ting: Jeg nængter at tro på at Lucas er 180 cm!Buzz Killington skrev:Her en sammenligning mellem Edison Flores og Lucas Andersen i forhold til stats, bare for giggles:Hanga skrev:Ved seneste update til FM2016 havde han CA 118/ PA 141.white splash skrev:Én der lige gider at smide Flores' FM og/eller fifa stats op?
FLORES
ANDERSEN
Som type minder de utroligt meget om hinanden. De har samme blik for spillet, ca. lige uforudsigelige (flair) og har ca. samme afleveringsevner. Lucas er dog marginalt hurtigere, og Flores foerste touch er daarligt. Men ja ja, det er bare manager, men de plejer at vaere nogenlunde praecist omkring spidskompetencer og svagheder.
Og, har du tjekket om Flores i virkeligheden er 165 cm?
Bienvenu Bassogog!
I Schweiz måler han 184 cm.astonvilla skrev:2 ting: Jeg nængter at tro på at Lucas er 180 cm!Buzz Killington skrev:Her en sammenligning mellem Edison Flores og Lucas Andersen i forhold til stats, bare for giggles:Hanga skrev:Ved seneste update til FM2016 havde han CA 118/ PA 141.white splash skrev:Én der lige gider at smide Flores' FM og/eller fifa stats op?
FLORES
ANDERSEN
http://www.gcz.ch/saison/kader/detail/s ... -andersen/
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Svineri !!Sauer skrev:I Schweiz måler han 184 cm.astonvilla skrev:2 ting: Jeg nængter at tro på at Lucas er 180 cm!Buzz Killington skrev:Her en sammenligning mellem Edison Flores og Lucas Andersen i forhold til stats, bare for giggles:Hanga skrev:Ved seneste update til FM2016 havde han CA 118/ PA 141.white splash skrev:Én der lige gider at smide Flores' FM og/eller fifa stats op?
FLORES
ANDERSEN
Bienvenu Bassogog!
Det er vel almen viden at en centimeter i Schweiz er en hel anden enhed en den vi bruger i nordjylland?astonvilla skrev:Svineri !!Sauer skrev:I Schweiz måler han 184 cm.astonvilla skrev:2 ting: Jeg nængter at tro på at Lucas er 180 cm!Buzz Killington skrev:Her en sammenligning mellem Edison Flores og Lucas Andersen i forhold til stats, bare for giggles:Hanga skrev:Ved seneste update til FM2016 havde han CA 118/ PA 141.white splash skrev:Én der lige gider at smide Flores' FM og/eller fifa stats op?
FLORES
ANDERSEN
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ja, jeg er sikker paa en del herinde har en fremtid som joke-skrivere for live fra Bremen, ligesom jeg er sikker paa nogle fejlagtigt vil tage det som et kompliment.Gamen skrev:Der er da vist gået Finn Nørbygaard i den...
Der er heller ikke saa meget at diskutere laengere. Nu skal vi bare se kamelen. Kan naesten ikke vente

"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Nu ved jeg det bliver teknisk for nogle af de mere 'rutinerede' kræfter herinde, men hvis man følger AaB på Snapchat kan man se en lille videosnas med vores nye mand.
Savner lidt AaB's egen underskrifts/ny mand i klubben video!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
Snotunge!Kokkefar skrev:Nu ved jeg det bliver teknisk for nogle af de mere 'rutinerede' kræfter herinde, men hvis man følger AaB på Snapchat kan man se en lille videosnas med vores nye mand.
(Tak for hintet)
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
AabTV har fulgt det hele, både i går og i dag. Tror de laver en ret lang video - og håber lidt folk i Peru også ser med. Mon ikke den er online i aften eller i morgen formiddag.
Det kan være du kan få sønnike til at hjælpe dig hvis det kniber, ellers har de nogle EDB-kurser ved kommunenPastorius skrev:Snotunge!Kokkefar skrev:Nu ved jeg det bliver teknisk for nogle af de mere 'rutinerede' kræfter herinde, men hvis man følger AaB på Snapchat kan man se en lille videosnas med vores nye mand.
(Tak for hintet)
Forventet spilleklar mandag mod Esbjerg. Wowza!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Det ville ligne dem. Jeg synes de gør et godt stykke arbejde for at invitere sine fans indenfor i dagligdagen siden AaB-TV blev til.aaballday skrev:AabTV har fulgt det hele, både i går og i dag. Tror de laver en ret lang video - og håber lidt folk i Peru også ser med. Mon ikke den er online i aften eller i morgen formiddag.
Jeg tror desuden du kan have en pointe i at man ser Peru som et uudnyttet kommercielt marked. Det tyder tilbuddet med fri fragt til Peru i hvert fald på. Det siger vel også lidt om hans popularitet i hjemlandet!
Når der er problemer med diverse teknologi bliver junior sur og råber på sin far med ordene. "Far du kan hacke - fix det."Kokkefar skrev:Det kan være du kan få sønnike til at hjælpe dig hvis det kniber, ellers har de nogle EDB-kurser ved kommunenPastorius skrev:Snotunge!Kokkefar skrev:Nu ved jeg det bliver teknisk for nogle af de mere 'rutinerede' kræfter herinde, men hvis man følger AaB på Snapchat kan man se en lille videosnas med vores nye mand.
(Tak for hintet)
(Og jeg er på Snapchat)
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Fra din Doro - imponerende.Pastorius skrev:Når der er problemer med diverse teknologi bliver junior sur og råber på sin far med ordene. "Far du kan hacke - fix det."Kokkefar skrev:Det kan være du kan få sønnike til at hjælpe dig hvis det kniber, ellers har de nogle EDB-kurser ved kommunenPastorius skrev:Snotunge!Kokkefar skrev:Nu ved jeg det bliver teknisk for nogle af de mere 'rutinerede' kræfter herinde, men hvis man følger AaB på Snapchat kan man se en lille videosnas med vores nye mand.
(Tak for hintet)
(Og jeg er på Snapchat)
- FlæskeFrank
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
AaB tv - fedt indslag!
http://www.aabtv.dk/edison-flores-ny-AaB-spiller
http://www.aabtv.dk/edison-flores-ny-AaB-spiller
Ska' vi hak'?
Der er sket et kommunikationsmæssigt kvantespring i Gaardes regeringsperiode.
Især panfløjterne i indslaget er jeg pjattet med
In verbis simus faciles
Panfløjterne og et augustgråt Aalborg Stadion går op i en højere enhed. Stor ros til AaB for indslaget.Rams skrev:Der er sket et kommunikationsmæssigt kvantespring i Gaardes regeringsperiode.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Mon ikke det ham selv der spiller panfløjte.Sauer skrev:Panfløjterne og et augustgråt Aalborg Stadion går op i en højere enhed. Stor ros til AaB for indslaget.Rams skrev:Der er sket et kommunikationsmæssigt kvantespring i Gaardes regeringsperiode.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.