Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Re: Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)
Hvis man søgte før man bitchede, så ville man faktisk finde data.
Ligesom med Allan Sousa kan du heller ikke finde data på ham sæsonen efter han skiftede fra os. Men han spillede alligevel.
Jeg har ikke udtalt mig om kvaliteten af spilleren. Men vi har altid prøvet at finde data på spillerne først inden vi dømte dem ude. Nu dømmes spillere ude, fordi artiklen findes bag en betalingsmur på Nordjyske. Det er ikke sejt.
Ligesom med Allan Sousa kan du heller ikke finde data på ham sæsonen efter han skiftede fra os. Men han spillede alligevel.
Jeg har ikke udtalt mig om kvaliteten af spilleren. Men vi har altid prøvet at finde data på spillerne først inden vi dømte dem ude. Nu dømmes spillere ude, fordi artiklen findes bag en betalingsmur på Nordjyske. Det er ikke sejt.
- FlæskeFrank
-
Rolf Engels
- Ynglinge

- Favoritspiller: Otoa
Men hvem siger, at folk, der "bitchede" som du udtrykker det, ikke har googlet og researchet før de postede?
For min egen del fandt du da intet, som jeg ikke selv havde fundet, men min påstand er da stadig den samme: den mand har intet at lave i AaB. Hverken som kontrakt- eller prøvespiller.
Manden er 22 år og har hygget sig med noget college fodbold, hvor han - ifølge de data du selv har linket til - på ingen måder har været en profil.
For min egen del fandt du da intet, som jeg ikke selv havde fundet, men min påstand er da stadig den samme: den mand har intet at lave i AaB. Hverken som kontrakt- eller prøvespiller.
Manden er 22 år og har hygget sig med noget college fodbold, hvor han - ifølge de data du selv har linket til - på ingen måder har været en profil.
-
sorenmoller95
- 2. div

Kom lidt sent ind og følge med. Men din kommentar er lidt sjov at læse nu når Blackburns træner er ude og sige det her til egen hjemmeside.FlæskeFrank skrev: ↑16. jan 2026, 22:28Mathias Jørgensen bliver altså solgt til Championship. Det er altså stadig kvalitet. Championship stod ikke i sommers og ville give 18-26 mio kr. for ham. Det vil de nu.
https://bold.dk/fodbold/klubber/blackbu ... n-i-sommer
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Ja den overraskede også mig, men der står jo faktisk også at vi var klar til at sælge. Det var Mathias Jørgensen selv som ville noget andet.sorenmoller95 skrev: ↑20. jan 2026, 22:21Kom lidt sent ind og følge med. Men din kommentar er lidt sjov at læse nu når Blackburns træner er ude og sige det her til egen hjemmeside.FlæskeFrank skrev: ↑16. jan 2026, 22:28Mathias Jørgensen bliver altså solgt til Championship. Det er altså stadig kvalitet. Championship stod ikke i sommers og ville give 18-26 mio kr. for ham. Det vil de nu.
https://bold.dk/fodbold/klubber/blackbu ... n-i-sommer
- FlæskeFrank
Nordjyske melder at der er stor udenlandsk interesse for Bomholt. Det er vel også ham der har den højeste værdi i truppen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Det vil være trist at sige farvel til Bomholt, selvom det potentielt kan indbringe en stor sum penge til klubben.
Nogen bud på hvem der er interesseret?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
En norsk klub, MLS ( sandsynligvis San Diego ), flere klubber fra 2. Bundesliga og Holland. Nordjyske mener der kommer konkrete bud fra den norske klub og fra USA. Prisen er 12-15 mil
Ross skulle efter hva jeg har hørt have interesse fra Norge og Serie BFlemmingG skrev: ↑21. jan 2026, 14:56En norsk klub, MLS ( sandsynligvis San Diego ), flere klubber fra 2. Bundesliga og Holland. Nordjyske mener der kommer konkrete bud fra den norske klub og fra USA. Prisen er 12-15 mil
og det er selvfølgelig her det er hårdt at være en bundklub og et 1. div hold for prisen på vores spillere er bare så meget ringere.
Hvis bomme rendte rundt i top 4 i suppen og skulle sælges nu var prisen min det dobbelte.
jeg synes de her 12-15-18 mil man nævner er håbløse tal for et af vores største talenter. Det er en ringe pris og hjælper os jo kun på ultrakort bane.
Og der skal jo virkelig findes erstatning med meget lavere købspris.
jeg så fandme gerne bomholdt blive og gøre alt for at man rykker op.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
jeg syntes 12-15m er lidt lavt.. havde forventet mere... men ok vi er self i 1 div...FlemmingG skrev: ↑21. jan 2026, 14:56En norsk klub, MLS ( sandsynligvis San Diego ), flere klubber fra 2. Bundesliga og Holland. Nordjyske mener der kommer konkrete bud fra den norske klub og fra USA. Prisen er 12-15 mil
Jeg mindes at man afviste 18,6 mio fra AGF i sommers. Så underligt hvis man nu accepterer en lavere pris.FlemmingG skrev: ↑21. jan 2026, 14:56En norsk klub, MLS ( sandsynligvis San Diego ), flere klubber fra 2. Bundesliga og Holland. Nordjyske mener der kommer konkrete bud fra den norske klub og fra USA. Prisen er 12-15 mil
------------------------------------------------
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Bomholt har haft et skuffende halvår, hvor han ikke er blevet den drivkraft, som jeg - og andre - forventede. Det bliver til for lidt og der tages endnu ikke nok ansvar.
2 millioner euro er en ok pris. Ross kan man bare sælge. Tror ikke han slår igennem. Heller ikke selvom han scorede to mål i en træningskamp.
Så selvfølgelig helst vi beholdte Bomholt, og at vi primært tyndede truppen i bunden af niveauet.
Kan se Bøndergaard er på vej til Lyngby. Om det er leje/køb ved jeg ikke. Havde også pyntet i AaB.
Ser gerne truppen får tilført noget offensivt. 9’er og/eller kant.
2 millioner euro er en ok pris. Ross kan man bare sælge. Tror ikke han slår igennem. Heller ikke selvom han scorede to mål i en træningskamp.
Så selvfølgelig helst vi beholdte Bomholt, og at vi primært tyndede truppen i bunden af niveauet.
Kan se Bøndergaard er på vej til Lyngby. Om det er leje/køb ved jeg ikke. Havde også pyntet i AaB.
Ser gerne truppen får tilført noget offensivt. 9’er og/eller kant.
Bud i den klasse skal vi aldrig acceptere, han er vigtig for vores oprykningsmuligheder, og et salg af ham kan potentielt være meget dyrere end den pris.Forza skrev: ↑21. jan 2026, 15:37Jeg mindes at man afviste 18,6 mio fra AGF i sommers. Så underligt hvis man nu accepterer en lavere pris.FlemmingG skrev: ↑21. jan 2026, 14:56En norsk klub, MLS ( sandsynligvis San Diego ), flere klubber fra 2. Bundesliga og Holland. Nordjyske mener der kommer konkrete bud fra den norske klub og fra USA. Prisen er 12-15 mil
Ligesom som da vi solgte M.Ross på et kritisk tidspunkt og endte med at rykke ned med den mindste margin til overlevelse. Dyreste salg i AaB’s historie.
-
Rolf Engels
- Ynglinge

Enig. Omvendt er der selvfølgelig omstændigheder i forhold til, at det indløb sidst i vinduet etc. Men det virker da dumt at afvise 18,5 mio. I sommers, for så at acceptere 13-14 mio nu.Forza skrev: ↑21. jan 2026, 15:37Jeg mindes at man afviste 18,6 mio fra AGF i sommers. Så underligt hvis man nu accepterer en lavere pris.FlemmingG skrev: ↑21. jan 2026, 14:56En norsk klub, MLS ( sandsynligvis San Diego ), flere klubber fra 2. Bundesliga og Holland. Nordjyske mener der kommer konkrete bud fra den norske klub og fra USA. Prisen er 12-15 mil
. Omvendt er vi selvfølgelig så langt fra oprykning, at det ikke kan retfærdiggøres at holde på ham af den grund længere
For mig er det dog afgørende om de her millioner omsættes til nye spillere, og derved giver os flere muligheder og større muskler på markedet, eller om de bare ryger lige lugt ned i det sorte hul og han erstattes af en fri transfer - SSE-style!
Asbjørn Bøndergaard som har været nævnt her, på Nordjyske og Ripodsten, sælges til Lyngby:
https://bold.dk/fodbold/nyheder/lyngby- ... kordbelob/
-
Rolf Engels
- Ynglinge

Det er da noget af en bet. Og til en direkte konkurrent.Jonesgs skrev: ↑21. jan 2026, 16:30Asbjørn Bøndergaard som har været nævnt her, på Nordjyske og Ripodsten, sælges til Lyngby:
Det skal da være noget godt man kommer op med. Det virker jo ret vildt, at Lyngby kan hente en mand til 3,7 mio. Og vi vælger hverken at prioritere 4 mio. på Kubel eller x antal millioner på japaneren.
Vi må håbe vi bliver overraskede...
-
AalborgLife
- Drenge

- Favoritspiller: Bjarne Pudel
Vores eksotiske indkøb bliver angiveligt ikke til noget alligvel..
https://campo.dk/2026/01/21/AaB-handel- ... -portugal/
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Shōben - men håber at se mere fra det japanske marked.AalborgLife skrev: ↑21. jan 2026, 17:10Vores eksotiske indkøb bliver angiveligt ikke til noget alligvel..
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Det er vildt, at vi nu skal gøre os umage for at konkurrere med Lyngby.Rolf Engels skrev: ↑21. jan 2026, 17:05Det er da noget af en bet. Og til en direkte konkurrent.Jonesgs skrev: ↑21. jan 2026, 16:30Asbjørn Bøndergaard som har været nævnt her, på Nordjyske og Ripodsten, sælges til Lyngby:
Det skal da være noget godt man kommer op med. Det virker jo ret vildt, at Lyngby kan hente en mand til 3,7 mio. Og vi vælger hverken at prioritere 4 mio. på Kubel eller x antal millioner på japaneren.
Vi må håbe vi bliver overraskede...
Før havde de bare en mere attraktiv placering.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
præcis de man frygter at vores emner glider os af hændeErasmus Montanus skrev: ↑21. jan 2026, 17:32Shōben - men håber at se mere fra det japanske marked.AalborgLife skrev: ↑21. jan 2026, 17:10Vores eksotiske indkøb bliver angiveligt ikke til noget alligvel..
håber john møllers ro er udtryk for at der er styr på det - men bevares det er sgu heller ikke let at være i AaBs situation.