Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
imponerende hylde, hvis de andre bliver i samme liga, så er jeg fortrøstnings fuld.. men det kræver altås 2-3 mere i samme klasse for at lave noget der kan give en tro på man kan rykke op.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Virker til at være en rigtig signing både med kvalitet og placering på banen.
- FlæskeFrank
Kan han nå at komme med i aften? :-Dhaghdk skrev: ↑22. aug 2025, 15:46Der var den https://aabsport.dk/nyheder/2025/august ... ntspiller/
Jeg er meget positiv, det er præcis den type tilgange jeg synes vi har brug for.
Han kommer fra en hylde som i vores situation er det bedste vi kan få, på en permanent aftale så vi forhåbentlig kan bygge noget op omkring ham på en lidt længere bane. Han kommer med et CV og en alder hvor der må være opbygget en vis erfaring, samtidig med at der kan være lidt videresalgspotentiale i ham.
En på papiret rigtig god case.
Han kommer fra en hylde som i vores situation er det bedste vi kan få, på en permanent aftale så vi forhåbentlig kan bygge noget op omkring ham på en lidt længere bane. Han kommer med et CV og en alder hvor der må være opbygget en vis erfaring, samtidig med at der kan være lidt videresalgspotentiale i ham.
En på papiret rigtig god case.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Læs hele artiklentroelsh skrev: ↑22. aug 2025, 16:26Kan han nå at komme med i aften? :-Dhaghdk skrev: ↑22. aug 2025, 15:46Der var den https://aabsport.dk/nyheder/2025/august ... ntspiller/
-
Bombommelom
- 2. div

- Favoritspiller: Kosten
Det lyder som en signing, der også ville have været mere end godkendt, hvis AaB spillede i Superligaen.
Lige før den er så klassisk at det kunne være en Lynge signingBombommelom skrev: ↑22. aug 2025, 18:36Det lyder som en signing, der også ville have været mere end godkendt, hvis AaB spillede i Superligaen.
Vigtig med sådan en præstation forud for slutningen på vinduet. Så har vi da noget at vise frem til emner, der måtte være lige på vippen!
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
MTB tager telefonen: Det er Michael
Bernhard Peters: Hallo Michael, hier ist Ihr Vorsitzender, Herr Peters. Ich habe ein Update zum Transferbudget. Es läuft so gut, also liegt das neue Budget bei 0 Euro. Übrigens: Mein Sohn Jan kommt zurück. Haben ihr zimmer für James, Julian und Ole am Horneweg?
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Und übrigens, verkaufen Sie Bomholt JETZT!Jakobsen skrev: ↑22. aug 2025, 22:05MTB tager telefonen: Det er Michael
Bernhard Peters: Hallo Michael, hier ist Ihr Vorsitzender, Herr Peters. Ich habe ein Update zum Transferbudget. Es läuft so gut, also liegt das neue Budget bei 0 Euro. Übrigens: Mein Sohn Jan kommt zurück. Haben ihr zimmer für James, Julian und Ole am Horneweg?
Ædruelighedens stemme
En offensiv med Normann - Helenius - John og Valdemar Møller og Skovgaard som reserver synes jeg ser ganske kapabel ud. Så mangler der blot en stærk central midt og en leder til forsvaret - så synes jeg godt vi kan kalde det et godkendt vindue 
-
PohlErDenNyeAugo
- 2. div

- Favoritspiller: Augo
- Geografisk sted: Skalborg
Jeg er vild med vi nu er sikker på oprykning og ikke har brug for mere. Imorgen vågner jeg nok uden øl i blodet 
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hvis vi skal følge tidligere udmeldinger på debatsiden, så er AaB vel blevet styrket ift. Horsens nu de har hentet Viktor Palsson.
Jeg har ikke rigtig nogen mening om det, men tidligere i vinduet var der nogle som mente det var under AaBs værdighed. Nu får vi syn for sagen.
Jeg har ikke rigtig nogen mening om det, men tidligere i vinduet var der nogle som mente det var under AaBs værdighed. Nu får vi syn for sagen.
- FlæskeFrank
På Ydesen lyder det til, at M. Ross faktisk var på vej til Aalborg for at skrive under, da han fik et bedre tilbud.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Er der nogle der ved om man stadig er ude efter ham islænding eller ??
AaB 4ever resten er Skod
GULDET ER VORES
GULDET ER VORES
Ja det bliver spændende og følge, jeg var en af dem der synes vi skulle holde os langt fra ham nok primært fordi det angiveligt skulle være forslået af sse og jeg stoler minimalt på deres dømmekraft og så også hans alder, så det bliver spændende og se hvad han egentlig kan udrette… forhåbentlig ikke en skiFlæskeFrank skrev: ↑23. aug 2025, 08:30Hvis vi skal følge tidligere udmeldinger på debatsiden, så er AaB vel blevet styrket ift. Horsens nu de har hentet Viktor Palsson.