og han har ikke nogen tilbud fra udlandet pt
Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Det siger han mere eller mindre også selv, ja. Det skulle dog undre mig, med tanke på hans sidste sæson, hvis ikke hans agent kan finde et interessant tilbud eller to til ham.
Så jeg er stadig ret skeptisk i fht., om han ender i AaB.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Hmmm...... Det der gør det "svært" for ham i forhold til en udenlandsk klud er hans skadeshistorik... Sidste sæson var han også en del skadet.
For AaB ville han naturligvis være et sportsligt boost de kampe han kan spille - men måske også en lidt stor sum at binde op på en spiller der ikke kommer til at spille alle kampe.
For AaB ville han naturligvis være et sportsligt boost de kampe han kan spille - men måske også en lidt stor sum at binde op på en spiller der ikke kommer til at spille alle kampe.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Mikkel Westermann fra Mediano kaldte ham Roskildes vigtigste spiller sidste sæson.Forza skrev: ↑27. aug 2025, 13:36750.000. Men enig i din pointe.troelsh skrev: ↑27. aug 2025, 13:32Man kan frygte vi siger det samme om Maarup på et tidspunkt. Har hørt fra en der følger FC Roskilde, at han gjorde det fint for dem, men ikke på nogen måde sådan han skilte sig ud fra et nedrykningshold. Det virker besynderligt at betale en lille million for det niveau.Martino1 skrev: ↑27. aug 2025, 11:38Jo mere jeg ser AaB i denne sæson jo mere bliver jeg bekræftet i at AaB har brug for en ny venstre back. Marc Nielsen er ikke dygtig nok, som jeg ser det(håber han pludselig brænder igennen, men tvivler), og jeg undrede mig også meget dengang man hentede ham, og Noel har brug for at komme stille og rolig igang ovenpå skaden/skaderne.R Rosenberg skrev: ↑27. aug 2025, 11:35Jep, enig. Der skal en erfaren general med noget pondus og kvalitet ind i midterforsvaret som det første. Dernæst mangler der en reel kapacitet på den centrale midt (kunne være Lucas eller endnu bedre).Pollack2 skrev: ↑27. aug 2025, 11:25Normann lyder spændende, men der skal saftsusme noget proven quality ind, inden jeg tør kigge op ad i tabellen. Hvis ikke, tror jeg vi er spillet under gulvbrædderne juleaften.R Rosenberg skrev: ↑27. aug 2025, 11:02
Og helt til juleaften endda, hvis det bliver kontraktfri spillere.
Ideelt set også en målmand (Rinne, tak!) samt en venstre back, en kant og en 9'er.
Tror selv på at Lucas er færdig med at spille 90 min..martinaalborg skrev: ↑27. aug 2025, 17:59Hmmm...... Det der gør det "svært" for ham i forhold til en udenlandsk klud er hans skadeshistorik... Sidste sæson var han også en del skadet.
Han var meget on/off små skadet sidste sæson og tror ik de helt attraktive steder tilbyder sig.
Jeg ser slet ik ham tage til en klub som Plymoth som Ross..en transfer jeg stadig ik fatter.
For mig lyder det til at Lucas kigger mod udlandet, men at der kan være langt til en kontrakt og derfor holder han døren åben for AaB..
Om jeg er glad for det, ved jeg ikke .. Syntes ikke han var godt sidst han var her, men i QPR syntes jeg faktisk han var god med de kampe jeg så, kunne sagtens se han ville styrke alt i klubben af det vi skriger på ..
Økonomisk vil det alt andet lige være på andre vilkår end sidst han var i klubben - og skriver Lucas under på en kontrakt er det for mig et klar statement at SSE22 er ude af den daglige drift af klubben
Om jeg er glad for det, ved jeg ikke .. Syntes ikke han var godt sidst han var her, men i QPR syntes jeg faktisk han var god med de kampe jeg så, kunne sagtens se han ville styrke alt i klubben af det vi skriger på ..
Økonomisk vil det alt andet lige være på andre vilkår end sidst han var i klubben - og skriver Lucas under på en kontrakt er det for mig et klar statement at SSE22 er ude af den daglige drift af klubben
AaB - nu, i morgen & altid! 
Han ville være noget af en super sub i 1. Division :-), men enig og det skal hans løn jo også afspejle hvis vi laver en aftale med ham. Sidst tjente han jo på den gode side af 300k i måneden.Kristian skrev: ↑27. aug 2025, 19:29Tror selv på at Lucas er færdig med at spille 90 min..martinaalborg skrev: ↑27. aug 2025, 17:59Hmmm...... Det der gør det "svært" for ham i forhold til en udenlandsk klud er hans skadeshistorik... Sidste sæson var han også en del skadet.
Han var meget on/off små skadet sidste sæson og tror ik de helt attraktive steder tilbyder sig.
Jeg ser slet ik ham tage til en klub som Plymoth som Ross..en transfer jeg stadig ik fatter.
Kunne Silkeborg ikke være interesseret i ham? Kent har jo en forkærlighed for ex AaB’ere.
Hvis det bliver Danmark er jeg nu ret sikker på, at lige Lucas vil vælge AaBtroelsh skrev: ↑27. aug 2025, 19:48Han ville være noget af en super sub i 1. Division :-), men enig og det skal hans løn jo også afspejle hvis vi laver en aftale med ham. Sidst tjente han jo på den gode side af 300k i måneden.Kristian skrev: ↑27. aug 2025, 19:29Tror selv på at Lucas er færdig med at spille 90 min..martinaalborg skrev: ↑27. aug 2025, 17:59Hmmm...... Det der gør det "svært" for ham i forhold til en udenlandsk klud er hans skadeshistorik... Sidste sæson var han også en del skadet.
Kunne Silkeborg ikke være interesseret i ham? Kent har jo en forkærlighed for ex AaB’ere.
Vildt at man endnu ikke har landet den erfarne midterforsvar, men hvis vi lige ridser kendt fakta op, så er der altså blevet arbejdet. De vil bare ikke AaB nok.
Folk man gerne har ville tilknytte:
1. Dalsgaard - man kunne ikke blive enig om kontraktlængde, og spiller nu fast i AGF igen.
2. Mathias Ross - man var enige indtil Plymoth kom med et åbenbart bedre tilbud.
3. Hjortur Hermansson - har takket nej.
4. Robert Ivanov - har takket nej, vil hellere til Grækenland.
5. Damian van Bruggen - interesse indtil han blev langtidsskadet.
Andre der har været nævnt:
1. Victor Palsson - SSE22 mand, ny røget til Horsens.
2. Benjamin Tiedemann - nævnt på rygtebørsen.
3. Emil Bergström - nok mere en debatside våd drøm
4. Hördur Magnússon - også nævnt herinde.
Mangler der nogen? Håber virkelig der er tilpas kvalitet tilbage på MTB's liste.
Folk man gerne har ville tilknytte:
1. Dalsgaard - man kunne ikke blive enig om kontraktlængde, og spiller nu fast i AGF igen.
2. Mathias Ross - man var enige indtil Plymoth kom med et åbenbart bedre tilbud.
3. Hjortur Hermansson - har takket nej.
4. Robert Ivanov - har takket nej, vil hellere til Grækenland.
5. Damian van Bruggen - interesse indtil han blev langtidsskadet.
Andre der har været nævnt:
1. Victor Palsson - SSE22 mand, ny røget til Horsens.
2. Benjamin Tiedemann - nævnt på rygtebørsen.
3. Emil Bergström - nok mere en debatside våd drøm
4. Hördur Magnússon - også nævnt herinde.
Mangler der nogen? Håber virkelig der er tilpas kvalitet tilbage på MTB's liste.
den bør ikk være død endnu….
grækerne skifter en halv trup hver sæson og har hentet to centrale forsvarere i dette vindue
hjertet i nord 
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
rinne på vej til saudi igen
-
R Rosenberg
- Allstar

Forventeligt. AaB har desuden næppe lagt billet ind, da man gerne nøjes.
Ædruelighedens stemme
Tror såmænd man gerne ville have en målmand som Rinne... men vi har allerede nok målmænd så jo ikke der man skal bruge pengene pt.R Rosenberg skrev: ↑28. aug 2025, 09:06Forventeligt. AaB har desuden næppe lagt billet ind, da man gerne nøjes.
Og så tror jeg ikke AaB alligevel ville have råd til Rinne!
Jo sparsomt hvad bold.dk har i den artikel... og jeg læser det også som han bare har takket nej til udspillet - går de fleste nok første gang.
Så det er jo ren gætteri fra bold.dk om det er kontrakten eller AaB han siger nej til...
-
R Rosenberg
- Allstar

Jo, hvis dem man har ikke er gode nok, er det et væsentligt sted at bruge penge, selvom man numerisk har nok.hje1980 skrev: ↑28. aug 2025, 09:22Tror såmænd man gerne ville have en målmand som Rinne... men vi har allerede nok målmænd så jo ikke der man skal bruge pengene pt.R Rosenberg skrev: ↑28. aug 2025, 09:06Forventeligt. AaB har desuden næppe lagt billet ind, da man gerne nøjes.
Og så tror jeg ikke AaB alligevel ville have råd til Rinne!
Men irrelevant, for AaB kommer ikke til at skifte keeper foreløbigt.
Ædruelighedens stemme
Ku vi ikke have været med her? Vi kunne godt bruge en rigtig (skadesfri) angriber:
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... k-angriber
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... k-angriber
han var (igen) rigtig god mod hvidovre… müllerR Rosenberg skrev: ↑28. aug 2025, 09:29
Jo, hvis dem man har ikke er gode nok, er det et væsentligt sted at bruge penge, selvom man numerisk har nok.
hjertet i nord