Rasmus Jönsson
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Re: Rasmus Jönsson
Hva' faen, siden er oppe og køre igen efter at Jönne lagde den ned.
Velkommen tilbage!
Kunne være interessant at se ham på kanten med Helenius og Spalvis i angrebet, men jeg er ikke sikker på hvordan vi stiller op
Velkommen tilbage!
Kunne være interessant at se ham på kanten med Helenius og Spalvis i angrebet, men jeg er ikke sikker på hvordan vi stiller op
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det hold vil terrorisere superligaen.Glenn Francisco skrev:Vil egentlig hellere se den her opstilling? :-)
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Du fik sgu ret provst. Hvor er det fedt!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det hold der er det bedste hold i superligaen. Vi bør faktisk være favoritter til mesterskabet.Provst i Brovst skrev:Det hold vil terrorisere superligaen.Glenn Francisco skrev:Vil egentlig hellere se den her opstilling? :-)
Janteloven eksisterer IKKE!
Hvad mon han har kostet...
Mit bud er, at han har kostet gratis. Wolfsburg har dog nok skulle hoste op med lidt for at få ham ud af en bundesligakontrakt og ned i suppekontrakt.Jimo skrev:Hvad mon han har kostet...
Tvivler stærkt på at Kent nogensinde vil stille op i 4-3-3. Derimod kunne jeg godt forestille mig en -4-4-2 med Jønsson som forreste mand i diamanten. For pokker det bliver en spændende sæson, uanset hvordan det går.
- Provst i Brovst
- Allstar

Jimo skrev:Hvad mon han har kostet...

Måske gratis.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- Provst i Brovst
- Allstar

Vi er i hvert fald kandidater! Det afhænger også af hvornår Helenius, Jönsson, Enevoldsen og Thomsen er i form igen.Køllen I Møllen skrev:Det hold der er det bedste hold i superligaen. Vi bør faktisk være favoritter til mesterskabet.Provst i Brovst skrev:Det hold vil terrorisere superligaen.Glenn Francisco skrev:Vil egentlig hellere se den her opstilling? :-)
- Køllen I Møllen
- Allstar

Selvfølgelig.Provst i Brovst skrev:Vi er i hvert fald kandidater! Det afhænger også af hvornår Helenius, Jönsson, Enevoldsen og Thomsen er i form igen.Køllen I Møllen skrev:Det hold der er det bedste hold i superligaen. Vi bør faktisk være favoritter til mesterskabet.Provst i Brovst skrev:Det hold vil terrorisere superligaen.Glenn Francisco skrev:Vil egentlig hellere se den her opstilling? :-)
Jeg kender ikke meget til FCK's hold men jeg er sikker på at deres startellever ikke kan matche den vi kan stille nu (med alle mand i form).
Jeg er voldsomt tilfreds. Vi var ubestridt Superligaens bedste hold sidste år og nu har vi byttet Kusk ud for Helenius og Enevoldsen hvilket jeg ser som en ret markant forstærkning (igen forudsat alle i form og skadesfri). I min verden er vi klar favorit til at genvinde mesterskabet.
Køllen I Møllen skrev:Det hold der er det bedste hold i superligaen. Vi bør faktisk være favoritter til mesterskabet.Provst i Brovst skrev:Det hold vil terrorisere superligaen.Glenn Francisco skrev:Vil egentlig hellere se den her opstilling? :-)
ironi eller.....?
Guld? igen, igen...!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Nej sgu. Kan du vise mig et andet hold der på papiret er bedre end den opstilling der?AMadsen skrev:Køllen I Møllen skrev:Det hold der er det bedste hold i superligaen. Vi bør faktisk være favoritter til mesterskabet.Provst i Brovst skrev:Det hold vil terrorisere superligaen.Glenn Francisco skrev:Vil egentlig hellere se den her opstilling? :-)
ironi eller.....?
Det betyder vi skal bænke Risgaard. Nej jeg er fortaler for en ny Kusk rolle til Jönsson, altså en plads der på grafikken eller holdkortet viser han spiller kant, meeeeen med så meget fri rum at PK eller Dalle kan komme omkring når han trækker ind i banen.Kempes skrev:Tvivler stærkt på at Kent nogensinde vil stille op i 4-3-3. Derimod kunne jeg godt forestille mig en -4-4-2 med Jønsson som forreste mand i diamanten. For pokker det bliver en spændende sæson, uanset hvordan det går.
p.s. Gaarde for PREZ! (meeen lad os nu se om de kan komme ud med +13 mil. efter disse handler)
Guld? igen, igen...!
Jeg er sikker på at vi i idealopstillengen vil se jønsson på top sammen med Helenius og Thomsen Ene på hver kant. Spalvis har stadig en del mangler til at kunne være fast mand foran jønsson og Helenius men vil være en perfekt game changer i løbet af kampen og får i et presset program helt sikkert også startpladser.AMadsen skrev:Det betyder vi skal bænke Risgaard. Nej jeg er fortaler for en ny Kusk rolle til Jönsson, altså en plads der på grafikken eller holdkortet viser han spiller kant, meeeeen med så meget fri rum at PK eller Dalle kan komme omkring når han trækker ind i banen.Kempes skrev:Tvivler stærkt på at Kent nogensinde vil stille op i 4-3-3. Derimod kunne jeg godt forestille mig en -4-4-2 med Jønsson som forreste mand i diamanten. For pokker det bliver en spændende sæson, uanset hvordan det går.
p.s. Gaarde for PREZ! (meeen lad os nu se om de kan komme ud med +13 mil. efter disse handler)
Men selvfølgelig vil jønsson kunne spille en dynamisk kant i en Kent system hvor kanter trækker så langt ind og gør plads til backs. Kusk lå jo nærmest som en 10er i mange kampe det kan jønsson jo til perfektion
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Rolig nu.Køllen I Møllen skrev:Selvfølgelig.Provst i Brovst skrev:Vi er i hvert fald kandidater! Det afhænger også af hvornår Helenius, Jönsson, Enevoldsen og Thomsen er i form igen.Køllen I Møllen skrev:Det hold der er det bedste hold i superligaen. Vi bør faktisk være favoritter til mesterskabet.Provst i Brovst skrev:Det hold vil terrorisere superligaen.Glenn Francisco skrev:Vil egentlig hellere se den her opstilling? :-)
Jeg kender ikke meget til FCK's hold men jeg er sikker på at deres startellever ikke kan matche den vi kan stille nu (med alle mand i form).
Jeg er voldsomt tilfreds. Vi var ubestridt Superligaens bedste hold sidste år og nu har vi byttet Kusk ud for Helenius og Enevoldsen hvilket jeg ser som en ret markant forstærkning (igen forudsat alle i form og skadesfri). I min verden er vi klar favorit til at genvinde mesterskabet.
FCK er favoritter til at vinde mesterskabet. De har en meget stærk trup og har købt fornuftigt ind. Ja de er ikke sammenspillede, men spiller for spiller har de Danmarks bedste hold. Nu har de tilmed fået Cornelius i omdrejninger samt N. Jørgensen der snart er tilbage i form, hvilket er en kæmpe forstærkning.
FCK har landets bredeste trup, det har også betydning.
Ikast, Brøndby og Esbjerg har også stærke trupper. Jeg vil placere os i kategori med disse hold.
Jeg er rimelig overbevist om at i en ideal opstilling er Ene joker til de offensive pladser, og tænkt som mere langsigtet afløser til Thomsen.Maglau skrev:Jeg er sikker på at vi i idealopstillengen vil se jønsson på top sammen med Helenius og Thomsen Ene på hver kant. Spalvis har stadig en del mangler til at kunne være fast mand foran jønsson og Helenius men vil være en perfekt game changer i løbet af kampen og får i et presset program helt sikkert også startpladser.AMadsen skrev:Det betyder vi skal bænke Risgaard. Nej jeg er fortaler for en ny Kusk rolle til Jönsson, altså en plads der på grafikken eller holdkortet viser han spiller kant, meeeeen med så meget fri rum at PK eller Dalle kan komme omkring når han trækker ind i banen.Kempes skrev:Tvivler stærkt på at Kent nogensinde vil stille op i 4-3-3. Derimod kunne jeg godt forestille mig en -4-4-2 med Jønsson som forreste mand i diamanten. For pokker det bliver en spændende sæson, uanset hvordan det går.
Men selvfølgelig vil jønsson kunne spille en dynamisk kant i en Kent system hvor kanter trækker så langt ind og gør plads til backs. Kusk lå jo nærmest som en 10er i mange kampe det kan jønsson jo til perfektion
Jeg vil skyde på vi stiller sådan her, såfremt alle er klar, ingen karantæner osv.
Spalvis og AK byder ind med nogle ting, som Jönsson og Helenius ikke gør, og jeg vil mene det er den perfekte opstilling da taktikken bliver, sortset, den samme som sidste år. Vi skal bruge en spiller som Spalvis der kan tage de rigtige løb i feltet, og sparke de nemme bolde i kassen. De mangler han har i opspillet osv det bliver fint løst af Jönsson, Helenius, Risgaard, Thomsen osv. .
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Vi var klart bedre end alle de hold sidste år. Og vi har forstærket os.frederikshavneren skrev:Rolig nu.Køllen I Møllen skrev:Selvfølgelig.Provst i Brovst skrev:Vi er i hvert fald kandidater! Det afhænger også af hvornår Helenius, Jönsson, Enevoldsen og Thomsen er i form igen.Køllen I Møllen skrev:Det hold der er det bedste hold i superligaen. Vi bør faktisk være favoritter til mesterskabet.Provst i Brovst skrev:Det hold vil terrorisere superligaen.Glenn Francisco skrev:Vil egentlig hellere se den her opstilling? :-)
FCK er favoritter til at vinde mesterskabet. De har en meget stærk trup og har købt fornuftigt ind. Ja de er ikke sammenspillede, men spiller for spiller har de Danmarks bedste hold. Nu har de tilmed fået Cornelius i omdrejninger samt N. Jørgensen der snart er tilbage i form, hvilket er en kæmpe forstærkning.
FCK har landets bredeste trup, det har også betydning.
Ikast, Brøndby og Esbjerg har også stærke trupper. Jeg vil placere os i kategori med disse hold.
At sammenligne vores startellever med Ikast, Esbjerg og Brøndby er sgu næsten direkte latterligt. Om nogle af disse hold så har en bedre bænk har jeg ikke nærstuderet.
Kan slet ikke se at FCK's starter skulle være bedre end vores.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Potentialet for start 11'eren er absolut højt, forhåbentligt kan vi meget hurtigt få Ene og Helenius op i gear og Thomsen ovenpå igen, han har noget at indhente efter skaden. Würtz skade var ikke så alvorlig, right?
Køllen I Møllen skrev:
Vi var klart bedre end alle de hold sidste år. Og vi har forstærket os.
At sammenligne vores startellever med Ikast, Esbjerg og Brøndby er sgu næsten direkte latterligt. Om nogle af disse hold så har en bedre bænk har jeg ikke nærstuderet.
Rolig nu køllen, vi har et bedre hold når "musikken spiller" altså når vi præstere MAX, men vores bundniveau er for lavt(host nordtyske). Præstere alle spillere, så er det en ganske anden historie.... og det er der Kent kommer ind i billedet!
Guld? igen, igen...!
Mon ikke vores bundniveau hæves markant i år, når spillere som Jönsson, Helenius og Enevoldsen kommer i den rigtige kampform. Vi ved jo Helenius kan score på de rigtige dårlige dage:-)AMadsen skrev:Køllen I Møllen skrev:
Vi var klart bedre end alle de hold sidste år. Og vi har forstærket os.
Rolig nu køllen, vi har et bedre hold når "musikken spiller" altså når vi præstere MAX, men vores bundniveau er for lavt(host nordtyske). Præstere alle spillere, så er det en ganske anden historie.... og det er der Kent kommer ind i billedet!