Rasmus Jönsson

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Låst
Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af Gentleman Finn » 21. jul 2014, 18:53

Hva' faen, siden er oppe og køre igen efter at Jönne lagde den ned.

Velkommen tilbage!

Kunne være interessant at se ham på kanten med Helenius og Spalvis i angrebet, men jeg er ikke sikker på hvordan vi stiller op

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 21. jul 2014, 19:10

Glenn Francisco skrev:Vil egentlig hellere se den her opstilling? :-)

Det hold vil terrorisere superligaen.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 21. jul 2014, 19:13

Du fik sgu ret provst. Hvor er det fedt!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 21. jul 2014, 19:16

Provst i Brovst skrev:

Det hold der er det bedste hold i superligaen. Vi bør faktisk være favoritter til mesterskabet.
Janteloven eksisterer IKKE!

Jimo
2. div
2. div

Indlæg af Jimo » 21. jul 2014, 19:29

Hvad mon han har kostet...

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 21. jul 2014, 19:32

Jimo skrev:Hvad mon han har kostet...
Mit bud er, at han har kostet gratis. Wolfsburg har dog nok skulle hoste op med lidt for at få ham ud af en bundesligakontrakt og ned i suppekontrakt.

Kempes
1. div
1. div

Indlæg af Kempes » 21. jul 2014, 19:34

Tvivler stærkt på at Kent nogensinde vil stille op i 4-3-3. Derimod kunne jeg godt forestille mig en -4-4-2 med Jønsson som forreste mand i diamanten. For pokker det bliver en spændende sæson, uanset hvordan det går.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 21. jul 2014, 19:35

Jimo skrev:Hvad mon han har kostet...
Billede
Måske gratis.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 21. jul 2014, 19:36

Køllen I Møllen skrev:
Provst i Brovst skrev:

Det hold der er det bedste hold i superligaen. Vi bør faktisk være favoritter til mesterskabet.
Vi er i hvert fald kandidater! Det afhænger også af hvornår Helenius, Jönsson, Enevoldsen og Thomsen er i form igen.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 21. jul 2014, 20:02

Provst i Brovst skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Provst i Brovst skrev:

Vi er i hvert fald kandidater! Det afhænger også af hvornår Helenius, Jönsson, Enevoldsen og Thomsen er i form igen.
Selvfølgelig.
Jeg kender ikke meget til FCK's hold men jeg er sikker på at deres startellever ikke kan matche den vi kan stille nu (med alle mand i form).
Jeg er voldsomt tilfreds. Vi var ubestridt Superligaens bedste hold sidste år og nu har vi byttet Kusk ud for Helenius og Enevoldsen hvilket jeg ser som en ret markant forstærkning (igen forudsat alle i form og skadesfri). I min verden er vi klar favorit til at genvinde mesterskabet.

Brugeravatar
AMadsen
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Støvring, Nordjylland

Indlæg af AMadsen » 21. jul 2014, 20:05

Køllen I Møllen skrev:
Provst i Brovst skrev:

ironi eller.....?
Guld? igen, igen...!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 21. jul 2014, 20:06

AMadsen skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Provst i Brovst skrev:

ironi eller.....?
Nej sgu. Kan du vise mig et andet hold der på papiret er bedre end den opstilling der?

Brugeravatar
AMadsen
Superliga
Superliga

Indlæg af AMadsen » 21. jul 2014, 20:10

Kempes skrev:Tvivler stærkt på at Kent nogensinde vil stille op i 4-3-3. Derimod kunne jeg godt forestille mig en -4-4-2 med Jønsson som forreste mand i diamanten. For pokker det bliver en spændende sæson, uanset hvordan det går.
Det betyder vi skal bænke Risgaard. Nej jeg er fortaler for en ny Kusk rolle til Jönsson, altså en plads der på grafikken eller holdkortet viser han spiller kant, meeeeen med så meget fri rum at PK eller Dalle kan komme omkring når han trækker ind i banen.

p.s. Gaarde for PREZ! (meeen lad os nu se om de kan komme ud med +13 mil. efter disse handler)
Guld? igen, igen...!

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 21. jul 2014, 20:27

AMadsen skrev:
Kempes skrev:Tvivler stærkt på at Kent nogensinde vil stille op i 4-3-3. Derimod kunne jeg godt forestille mig en -4-4-2 med Jønsson som forreste mand i diamanten. For pokker det bliver en spændende sæson, uanset hvordan det går.
Det betyder vi skal bænke Risgaard. Nej jeg er fortaler for en ny Kusk rolle til Jönsson, altså en plads der på grafikken eller holdkortet viser han spiller kant, meeeeen med så meget fri rum at PK eller Dalle kan komme omkring når han trækker ind i banen.

p.s. Gaarde for PREZ! (meeen lad os nu se om de kan komme ud med +13 mil. efter disse handler)
Jeg er sikker på at vi i idealopstillengen vil se jønsson på top sammen med Helenius og Thomsen Ene på hver kant. Spalvis har stadig en del mangler til at kunne være fast mand foran jønsson og Helenius men vil være en perfekt game changer i løbet af kampen og får i et presset program helt sikkert også startpladser.
Men selvfølgelig vil jønsson kunne spille en dynamisk kant i en Kent system hvor kanter trækker så langt ind og gør plads til backs. Kusk lå jo nærmest som en 10er i mange kampe det kan jønsson jo til perfektion
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 21. jul 2014, 20:33

Køllen I Møllen skrev:
Provst i Brovst skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Provst i Brovst skrev:

Selvfølgelig.
Jeg kender ikke meget til FCK's hold men jeg er sikker på at deres startellever ikke kan matche den vi kan stille nu (med alle mand i form).
Jeg er voldsomt tilfreds. Vi var ubestridt Superligaens bedste hold sidste år og nu har vi byttet Kusk ud for Helenius og Enevoldsen hvilket jeg ser som en ret markant forstærkning (igen forudsat alle i form og skadesfri). I min verden er vi klar favorit til at genvinde mesterskabet.
Rolig nu.
FCK er favoritter til at vinde mesterskabet. De har en meget stærk trup og har købt fornuftigt ind. Ja de er ikke sammenspillede, men spiller for spiller har de Danmarks bedste hold. Nu har de tilmed fået Cornelius i omdrejninger samt N. Jørgensen der snart er tilbage i form, hvilket er en kæmpe forstærkning.
FCK har landets bredeste trup, det har også betydning.

Ikast, Brøndby og Esbjerg har også stærke trupper. Jeg vil placere os i kategori med disse hold.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 21. jul 2014, 20:44

Maglau skrev:
AMadsen skrev:

Jeg er sikker på at vi i idealopstillengen vil se jønsson på top sammen med Helenius og Thomsen Ene på hver kant. Spalvis har stadig en del mangler til at kunne være fast mand foran jønsson og Helenius men vil være en perfekt game changer i løbet af kampen og får i et presset program helt sikkert også startpladser.
Men selvfølgelig vil jønsson kunne spille en dynamisk kant i en Kent system hvor kanter trækker så langt ind og gør plads til backs. Kusk lå jo nærmest som en 10er i mange kampe det kan jønsson jo til perfektion
Jeg er rimelig overbevist om at i en ideal opstilling er Ene joker til de offensive pladser, og tænkt som mere langsigtet afløser til Thomsen.
Jeg vil skyde på vi stiller sådan her, såfremt alle er klar, ingen karantæner osv.

Spalvis og AK byder ind med nogle ting, som Jönsson og Helenius ikke gør, og jeg vil mene det er den perfekte opstilling da taktikken bliver, sortset, den samme som sidste år. Vi skal bruge en spiller som Spalvis der kan tage de rigtige løb i feltet, og sparke de nemme bolde i kassen. De mangler han har i opspillet osv det bliver fint løst af Jönsson, Helenius, Risgaard, Thomsen osv. .
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 21. jul 2014, 20:47

frederikshavneren skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Provst i Brovst skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Provst i Brovst skrev:

Selvfølgelig.
Rolig nu.
FCK er favoritter til at vinde mesterskabet. De har en meget stærk trup og har købt fornuftigt ind. Ja de er ikke sammenspillede, men spiller for spiller har de Danmarks bedste hold. Nu har de tilmed fået Cornelius i omdrejninger samt N. Jørgensen der snart er tilbage i form, hvilket er en kæmpe forstærkning.
FCK har landets bredeste trup, det har også betydning.

Ikast, Brøndby og Esbjerg har også stærke trupper. Jeg vil placere os i kategori med disse hold.
Vi var klart bedre end alle de hold sidste år. Og vi har forstærket os.
At sammenligne vores startellever med Ikast, Esbjerg og Brøndby er sgu næsten direkte latterligt. Om nogle af disse hold så har en bedre bænk har jeg ikke nærstuderet.

Kan slet ikke se at FCK's starter skulle være bedre end vores.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 21. jul 2014, 20:58

Potentialet for start 11'eren er absolut højt, forhåbentligt kan vi meget hurtigt få Ene og Helenius op i gear og Thomsen ovenpå igen, han har noget at indhente efter skaden. Würtz skade var ikke så alvorlig, right?

Brugeravatar
AMadsen
Superliga
Superliga

Indlæg af AMadsen » 21. jul 2014, 21:13

Køllen I Møllen skrev:
At sammenligne vores startellever med Ikast, Esbjerg og Brøndby er sgu næsten direkte latterligt. Om nogle af disse hold så har en bedre bænk har jeg ikke nærstuderet.

Rolig nu køllen, vi har et bedre hold når "musikken spiller" altså når vi præstere MAX, men vores bundniveau er for lavt(host nordtyske). Præstere alle spillere, så er det en ganske anden historie.... og det er der Kent kommer ind i billedet!
Guld? igen, igen...!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 21. jul 2014, 21:19

AMadsen skrev:
Køllen I Møllen skrev:

Rolig nu køllen, vi har et bedre hold når "musikken spiller" altså når vi præstere MAX, men vores bundniveau er for lavt(host nordtyske). Præstere alle spillere, så er det en ganske anden historie.... og det er der Kent kommer ind i billedet!
Mon ikke vores bundniveau hæves markant i år, når spillere som Jönsson, Helenius og Enevoldsen kommer i den rigtige kampform. Vi ved jo Helenius kan score på de rigtige dårlige dage:-)

Låst