Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Derfor kan der godt være spurgt til, hvad AaB ville tænke om en pris på 18 mil. Så er det jo ikke et officielt bud.
-
PonySlaystation
- Superliga

Ifht. forudsætningerne med en klub i kaos, armlægningen med SSE og udskiftningen af sportslig stab kommer vi rigtigt godt ud af det her vindue. Kaasa, Tideman og Normann er alle rigtigt stærke transfers ifht. hvor vi er lige nu som klub. Deruodver er tegner købet af Håpnes godt og Kallesøe er en solid højre back. Olsson er fremtidens mand og jeg kan sagtens se ham blive til noget selvom han har fået en dårlig start, men den var godt nok også under svære omstændigheder. Af et der er kommet er det kun Børsting som har skuffet og så Maarup der allerede virker håbløst bagud i køen til spilletid.
Når det er sagt skal man selvfølgelig også se på hvad der mangler. Jeg synes absolut, at vi bør have en kant/offensivspiller mere og jeg ser også gerne en makker til Tideman. Jeg ved godt, at Makolli har spillet sig lidt op, men han slår mig stadig som en med tendens til hjerneblødninger.
Venstre back er et andet ømt punkt, men spørgsmålet er om man håber en styrmand kan få vores nuværende venstre backs til at præstere bedre. Om ikke andet hælder jeg næsten til Børsting skal prøves på den.
Får vi lukket de to ting på fri transfer så er jeg ganske godt tilfreds. Også fordi, at vi er et sted, hvor man også risikerer at ramme for mange tilgange på en gang. Så vil jeg faktisk hellere man spiller det sammen vi har evt. med en eller to transferfrie og så bygge på til vinter. Der er også noget ifht. at at derudover en ekstra kant og stopper, som stadig er semiakutte giver det bedre mening at vente med resten til, hvor der måske er flere muligheder til vinter.
Når det er sagt skal man selvfølgelig også se på hvad der mangler. Jeg synes absolut, at vi bør have en kant/offensivspiller mere og jeg ser også gerne en makker til Tideman. Jeg ved godt, at Makolli har spillet sig lidt op, men han slår mig stadig som en med tendens til hjerneblødninger.
Venstre back er et andet ømt punkt, men spørgsmålet er om man håber en styrmand kan få vores nuværende venstre backs til at præstere bedre. Om ikke andet hælder jeg næsten til Børsting skal prøves på den.
Får vi lukket de to ting på fri transfer så er jeg ganske godt tilfreds. Også fordi, at vi er et sted, hvor man også risikerer at ramme for mange tilgange på en gang. Så vil jeg faktisk hellere man spiller det sammen vi har evt. med en eller to transferfrie og så bygge på til vinter. Der er også noget ifht. at at derudover en ekstra kant og stopper, som stadig er semiakutte giver det bedre mening at vente med resten til, hvor der måske er flere muligheder til vinter.
RAUS RAUS SSE!
Jeg klager bestemt ikke over dem, der er hentet.Jakobsen skrev: ↑2. sep 2025, 00:31Ifht. forudsætningerne med en klub i kaos, armlægningen med SSE og udskiftningen af sportslig stab kommer vi rigtigt godt ud af det her vindue. Kaasa, Tideman og Normann er alle rigtigt stærke transfers ifht. hvor vi er lige nu som klub. Deruodver er tegner købet af Håpnes godt og Kallesøe er en solid højre back. Olsson er fremtidens mand og jeg kan sagtens se ham blive til noget selvom han har fået en dårlig start, men den var godt nok også under svære omstændigheder. Af et der er kommet er det kun Børsting som har skuffet og så Maarup der allerede virker håbløst bagud i køen til spilletid.
De ser bestemt spændende ud.
Men helt ærligt havde jeg forventet 2 tilgange mere.
Men de kan selvfølgelig stadig komme som transferfrie.
Kigger vi på nordiske spillere på fritransfer; er disse positioner ledige;
Forsvar;
Andreas Skovgaard CB
Elias Andersson VB
Jonas Knudsen VB
Midtbane/Kanter
Lucas Andersen CM
Jeppe Chorfitzen Kant (20 årige talent fra Lecce)
Kristoffer Hansen Kant
Sam Larsson AM
Spillere som jeg mener kommer fra samme hylde som de øvrige spillere vi har hentet - på nær Jeppe Chorfitzen
Forsvar;
Andreas Skovgaard CB
Elias Andersson VB
Jonas Knudsen VB
Midtbane/Kanter
Lucas Andersen CM
Kristoffer Hansen Kant
Sam Larsson AM
Spillere som jeg mener kommer fra samme hylde som de øvrige spillere vi har hentet - på nær Jeppe Chorfitzen
AaB - nu, i morgen & altid! 
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Bevares er da tilfreds med de 2 nye ankomne, men er sku lidt skuffet havde gerne set 1 eller 2 mere. Havde været vildt aktuelt med ny keeper for det muller viser er sku ikke overbevisende 
-
Bombommelom
- 2. div

- Favoritspiller: Kosten
Jonas Knudsen spillede umiddelbart sin sidste kamp den 27. oktober 2022. Siden da sad han alene på bænken for Malmö, og har været uden kontrakt siden 1. januar 2024. Han er vist pensionist på det her tidspunkt.jayC skrev: ↑2. sep 2025, 06:08Kigger vi på nordiske spillere på fritransfer; er disse positioner ledige;
Forsvar;
Andreas Skovgaard CB
Elias Andersson VB
Jonas Knudsen VB
Midtbane/Kanter
Lucas Andersen CM
Kristoffer Hansen Kant
Sam Larsson AM
Jeg kan ikke huske jeg har hørt en sportslig ansvarlig sige så tydeligt man er på det transferfrie markedefter deadline.tommas jensen skrev: ↑2. sep 2025, 06:43Bevares er da tilfreds med de 2 nye ankomne, men er sku lidt skuffet havde gerne set 1 eller 2 mere. Havde været vildt aktuelt med ny keeper for det muller viser er sku ikke overbevisende![]()
Jeg ser helst også helst der kommer 1-2 mere transferfrie, hvis man kan finde noget seriøst.
Jeg synes dog stadig man også må sige at MTB og Co har gjort et vildt godt job ifht. hvor meget på bagkant man er kommet i gang. Det bedste vi realistisk kunne håbe på var IMO at få lukket de største huller og gøre det med kvalitet. Der er vi kommet ret langt og kan få reppet sejlene i løbet af efteråret så vi er nogenlunde med ifht. oprykning og så kan der komme et roligt vintervindue, hvor vi får lukket de sidste huller og for alvor kan sætte slaget ind i slutspillet.
RAUS RAUS SSE!
Nogle der ved om de nye er spilleberettiget til i aften?
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ja, 3 på papiret opgraderinger hvor vi er svagest, fra kulturer hvor man kan forvente de bare glider ind. Ikke så meget at brokke sig over, endnu.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det er også interessant at høre Ydesen udtale sig så tydeligt omkring, de forskellige ‘æraer’ i dette vindue, hvor man fra SSE22 forsøger at please fanbasen med forlængelse af Helenius og signing af Børsting, over den spøjse Nagel signing Maarup og så til John Møller som sætter et helt andet niveau (men også med et større budget).
Nagel har utvivlsomt været god til at sælge, men ham og Gow lyder godt nok helt væk ift. at hente.
Nagel har utvivlsomt været god til at sælge, men ham og Gow lyder godt nok helt væk ift. at hente.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Det bliver en lang sæson. Jeg er skuffet over antallet af tilgange. Tiedeman og Kaasa er sikkert gode transfers, men jeg kan ikke se hvordan det er nok til at vende det her til en kamp om oprykning.
Vi skal skrive med et par stykker på fri, og så skal vi have et rigtig stærkt vindue til Januar også. Det kan sagtens være at nogle af talenterne skal skydes af på vejen. Nu var der rygter om AGF bud på 18.6 millioner på Bomholt, den slags bliver man nødt til at overveje hvis man gerne vil forsætte en seriøs opbygning.
Vi skal skrive med et par stykker på fri, og så skal vi have et rigtig stærkt vindue til Januar også. Det kan sagtens være at nogle af talenterne skal skydes af på vejen. Nu var der rygter om AGF bud på 18.6 millioner på Bomholt, den slags bliver man nødt til at overveje hvis man gerne vil forsætte en seriøs opbygning.
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg er meget spændt på hvad der sker her de næste par dage. MTB lød meget tydelig omkring at de ikke er færdige endnu.
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Arh,... Vi er fandme heller ikke nemme at stille tilfreds. Nu har vi i i lidt over et år været vant til at SSE22 vælger spillere ved at pege på et navn i telefonbogen og nu virker det til at man har været fuldstændig kompromisløs i forhold til at vælge spillere med kvalitet og det virker der til at være kommet. Jeg er positiv.bonanza skrev: ↑2. sep 2025, 08:30Det bliver en lang sæson. Jeg er skuffet over antallet af tilgange. Tiedeman og Kaasa er sikkert gode transfers, men jeg kan ikke se hvordan det er nok til at vende det her til en kamp om oprykning.
Jeg vil hellere have 3 forstærkninger af denne kaliber end 7 Odada, Toku whatever tilføjelser.
En klar forstærkning til hver kæde, det tror jeg betyder vi kan holde topholdene inden for rækkevidde til vinterpausen, også må vi hente Lucas Haren og en mere.
Min største bekymring lige nu er skader. Tænk hvis Tiedemann pludselig er ude et par måneder, så bliver oprykning meget svært
En klar forstærkning til hver kæde, det tror jeg betyder vi kan holde topholdene inden for rækkevidde til vinterpausen, også må vi hente Lucas Haren og en mere.
Min største bekymring lige nu er skader. Tænk hvis Tiedemann pludselig er ude et par måneder, så bliver oprykning meget svært
Meget interessant vindue, der tyder på at SSE efterhånden er helt og aldeles væk fra den daglige drift. Jeg mener ikke vi skal fokusere på oprykning men genopbygning i denne sæson, og lige nu har vi på papiret et hold til par med det (halvskidte) hold, der rykkede ned.
Jeg ser i hvert fald erstatninger 1-1
Kramer - Tiedemann
Kasper Jørgensen - Kallesøe
Davidsen - Håpness
Widell - Kaasa
Matti Joe - Normann
Og så er der sagt farvel til SSE kompetente spillere og goddag til udviklingsspillere
Diakhite - Olsson
Jimenez - Børsting - nok ikke helt 1-1
Hernes - Bonde
Hansen-Aarøen - Møller/Maarup
Seydel - Skovgaard
Jeg tænker vi går efter en midterforsvar til for at erstatte Pudel, og forventer vi til vinter fortsætter oprydningen med farvel til
De Boer
Amankwah
Jasson
og håber på en
Venstre back
Jeg ser i hvert fald erstatninger 1-1
Kramer - Tiedemann
Kasper Jørgensen - Kallesøe
Davidsen - Håpness
Widell - Kaasa
Matti Joe - Normann
Og så er der sagt farvel til SSE kompetente spillere og goddag til udviklingsspillere
Diakhite - Olsson
Jimenez - Børsting - nok ikke helt 1-1
Hernes - Bonde
Hansen-Aarøen - Møller/Maarup
Seydel - Skovgaard
Jeg tænker vi går efter en midterforsvar til for at erstatte Pudel, og forventer vi til vinter fortsætter oprydningen med farvel til
De Boer
Amankwah
Jasson
og håber på en
Venstre back
Det gælder vel alle i 1. division.. hvis profilerne bliver skadet i et par måneder så kan det mærkes.troelsh skrev: ↑2. sep 2025, 08:35Jeg vil hellere have 3 forstærkninger af denne kaliber end 7 Odada, Toku whatever tilføjelser.
Jeg er positiv... klare forstærkninger til hver kæde - det kan give det, som resten af holdet har brug for, så de får mere ro - selv på venstre back.
-
Rolf Engels
- Ynglinge

- Favoritspiller: Otoa
Nogen, der har et overblik over, hvem der er blevet fritstillet på deadline day? Det er vel nok stadig primært det skandinaviske marked vi er på.
Jeg synes det her været et godkendt vindue vi har præsteret her
og jeg kan godt lide man er gået Dansk/skandinavisk på de spiller der er kommet ind, virker som de gode gamle dage.
man er lidt tilbage i den gamle ånd som AaB havde i 90&00 men rutine og igennem midteraksen
Dog mangler vi en Målmand for Helt at være der helt Muller er ikke god nok, og Grønkjær er for ung i sit spil endnu
Målmandsposten har generelt været et problem siden Rinne stoppede.
at vi mangler en kant og en VB kan vi nok komme uden om ved at flytte lidt rundt på de spiller vi har.
pt ser jeg VB som en Kamp imellem Noel/Cornelius/Marc
som jeg tror den unge vinderen Otoa med Noel og Cornelius ved at give dem spille tid i forsvaret uden det er centralt.
marc kommet til at varme bænken eller 2 holdet.
men lad os håbe vi ser et forandret hold her efter pausen.

og jeg kan godt lide man er gået Dansk/skandinavisk på de spiller der er kommet ind, virker som de gode gamle dage.
man er lidt tilbage i den gamle ånd som AaB havde i 90&00 men rutine og igennem midteraksen
Dog mangler vi en Målmand for Helt at være der helt Muller er ikke god nok, og Grønkjær er for ung i sit spil endnu
Målmandsposten har generelt været et problem siden Rinne stoppede.
at vi mangler en kant og en VB kan vi nok komme uden om ved at flytte lidt rundt på de spiller vi har.
pt ser jeg VB som en Kamp imellem Noel/Cornelius/Marc
som jeg tror den unge vinderen Otoa med Noel og Cornelius ved at give dem spille tid i forsvaret uden det er centralt.
marc kommet til at varme bænken eller 2 holdet.
men lad os håbe vi ser et forandret hold her efter pausen.
Aij, tænker vi må være pænt tilfredse.
Den nye Kornelius, Aasa og Tiedemann klare forstærkninger.
Håpnes, Maarup og Olsson + Børsting jo jo, vel godt til bredden.
eneste anke tænker jeg er..... Det er godt nok mange vi har sagt farvel til og mange nye - Så det at spille et hold sammen, det kan virkelig godt tage tid - Sådan noget som løbemønstre og kendskab til hinanden er ikke bare noget man bare lige gør.
Men grundlæggende må man sige vinduet er godkendt - Særligt man slipper for typer som Seydel, Diakithé og unge lejesvende/lykkeriddere.
Så flot af MTB synes jeg.
Den nye Kornelius, Aasa og Tiedemann klare forstærkninger.
Håpnes, Maarup og Olsson + Børsting jo jo, vel godt til bredden.
eneste anke tænker jeg er..... Det er godt nok mange vi har sagt farvel til og mange nye - Så det at spille et hold sammen, det kan virkelig godt tage tid - Sådan noget som løbemønstre og kendskab til hinanden er ikke bare noget man bare lige gør.
Men grundlæggende må man sige vinduet er godkendt - Særligt man slipper for typer som Seydel, Diakithé og unge lejesvende/lykkeriddere.
Så flot af MTB synes jeg.