Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Det er klart vores bedste salg i tiden med SSE22-ejerskabet!
Ædruelighedens stemme
I betragtning af vi ikke har en træner, sportschef og at SSE ikke blander sig, så bliver der godt nok truffet nogle beslutninger pt.Jyden skrev: ↑11. jun 2025, 10:51Phew, tak for indsatsen men bare ikke god nok.
AaB ophæver med Diakhité - må håbe det ikke har kostet for mange månedslønninger.
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... d-diakhite
Med en ophævelse, har han nok kostet det samme, som havde vi beholdt Thelander.Jyden skrev: ↑11. jun 2025, 10:51Phew, tak for indsatsen men bare ikke god nok.
AaB ophæver med Diakhité - må håbe det ikke har kostet for mange månedslønninger.
Legaliser pyro!
Mon ikke Seydel bliver den næste ?Jyden skrev: ↑11. jun 2025, 10:51Phew, tak for indsatsen men bare ikke god nok.
Enig men lige denne beslutning er en no brainer. Dyr spiller der har været en mindre katastrofe.Kokkefar skrev: ↑11. jun 2025, 11:12I betragtning af vi ikke har en træner, sportschef og at SSE ikke blander sig, så bliver der godt nok truffet nogle beslutninger pt.Jyden skrev: ↑11. jun 2025, 10:51Phew, tak for indsatsen men bare ikke god nok.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Enig. Den del er lidt vildt når vi ikke ved hvem der har mandat til hvad. Dog er Diakhite ud immervæk noget der skal ske hvad som helst så medmindre han har fået en uhyrlig høj lønpose med er det fornuftigt at rydde op.Kokkefar skrev: ↑11. jun 2025, 11:12I betragtning af vi ikke har en træner, sportschef og at SSE ikke blander sig, så bliver der godt nok truffet nogle beslutninger pt.Jyden skrev: ↑11. jun 2025, 10:51Phew, tak for indsatsen men bare ikke god nok.
RAUS RAUS SSE!
Det er vel en no brainer at skille sig af med Diakhite.
Måske det også er gavnligt ift at tiltrække nye folk, at man får signaleret at oprydningen efter SSE-lederskabet er gået igang?
Desuden begynder opstarten snart, så man bliver nød til at træffe de beslutnigner som kan træffes.
Måske det også er gavnligt ift at tiltrække nye folk, at man får signaleret at oprydningen efter SSE-lederskabet er gået igang?
Desuden begynder opstarten snart, så man bliver nød til at træffe de beslutnigner som kan træffes.
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Er det ikke Tuxen Boll der styrer hele showet p.t.?Jakobsen skrev: ↑11. jun 2025, 11:17Enig. Den del er lidt vildt når vi ikke ved hvem der har mandat til hvad. Dog er Diakhite ud immervæk noget der skal ske hvad som helst så medmindre han har fået en uhyrlig høj lønpose med er det fornuftigt at rydde op.Kokkefar skrev: ↑11. jun 2025, 11:12I betragtning af vi ikke har en træner, sportschef og at SSE ikke blander sig, så bliver der godt nok truffet nogle beslutninger pt.Jyden skrev: ↑11. jun 2025, 10:51Phew, tak for indsatsen men bare ikke god nok.
Det er Tuxen, Nagel og Ahlmann.haghdk skrev: ↑11. jun 2025, 11:22Er det ikke Tuxen Boll der styrer hele showet p.t.?Jakobsen skrev: ↑11. jun 2025, 11:17Enig. Den del er lidt vildt når vi ikke ved hvem der har mandat til hvad. Dog er Diakhite ud immervæk noget der skal ske hvad som helst så medmindre han har fået en uhyrlig høj lønpose med er det fornuftigt at rydde op.Kokkefar skrev: ↑11. jun 2025, 11:12I betragtning af vi ikke har en træner, sportschef og at SSE ikke blander sig, så bliver der godt nok truffet nogle beslutninger pt.Jyden skrev: ↑11. jun 2025, 10:51Phew, tak for indsatsen men bare ikke god nok.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Det føles allerede bedre.FIDEL skrev: ↑11. jun 2025, 11:23Det er Tuxen, Nagel og Ahlmann.haghdk skrev: ↑11. jun 2025, 11:22Er det ikke Tuxen Boll der styrer hele showet p.t.?Jakobsen skrev: ↑11. jun 2025, 11:17Enig. Den del er lidt vildt når vi ikke ved hvem der har mandat til hvad. Dog er Diakhite ud immervæk noget der skal ske hvad som helst så medmindre han har fået en uhyrlig høj lønpose med er det fornuftigt at rydde op.Kokkefar skrev: ↑11. jun 2025, 11:12I betragtning af vi ikke har en træner, sportschef og at SSE ikke blander sig, så bliver der godt nok truffet nogle beslutninger pt.Jyden skrev: ↑11. jun 2025, 10:51Phew, tak for indsatsen men bare ikke god nok.
Det er tydeligt at Diakhite ingen ro skaber i forsvaret, vi skal bruge ro og erfaring, kampgejst osv. Der er ingen grund til at smide høj løn efter en spiller, der ikke biddrager eller nogensinde kommer til det.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Uanset hvad, så er det ikke jordens undergang at hente Børsting på en 2-årig kontrakt.FIDEL skrev: ↑11. jun 2025, 09:17Det er jo rystende, så mange AaB fans, som ikke værdsætter Børsting tilbage! Vores situation taget i betragtning skal vi sgu være glade for, at en erfaren fighter som ham kommer tilbage til os i 1. division, for at få os tilbage på 1. klasse.
Vi er en klub i kæmpemæssig krise, og vi har pt. en ung trup, som langt fra er sikker på en topplacering i ligaen. Endvidere tilfører Børsting meget af det vores trup manglede i den netop overståede sæson, nemlig erfaring, lederskab og "tage bedre beslutninger".
Selvfølgelig har Børsting ikke verdens bedste teknik, men han tager fanme bedre beslutninger, er en bedre afslutter osv. end f.eks. Jasson, John og hvad de ellers hedder. Yderligere er han længder bedre i presspillet og defensivt.
Vi skal naturligvis ikke hente alle gamle AaB-spillere tilbage, men det er det muliges kunst - mere end nogensinde. Jeg kan blive så vred over nogle personers reaktioner på en AaB fighter, som ALTID bringer ALT hvad han har i krop og sjæl i hver kamp. Tilmed er han en god social fyr, som kommer hjem mere moden. Det kan sagtens være, at han ikke er fit nok pt., men så må alle de specialtrænere vi har, jo få ham i form.
Lad os nu vise respekt for en spiller med AaB i hjertet, og som forhåbentligt kan bringe noget lederskab til truppen. Børsting var ikke helt god nok, da vi ville være et fast top 6 hold, men nu er han altså rigeligt god nok til et elevatorhold uden penge i lommen.
Og nå ja forresten, Børsting var en spiller, som modstanderne ikke brød sig om at spille imod sidst han var i AaB. Aggressiv, store lunger, fysisk stærk og pisse ligeglad med, hvem han ikke får Julekort af. En hvid Yussuf Poulsen. Jeg tror dog ikke han er tiltænkt en offensiv rolle, men det bliver spændende at se hvad der sker.
Men jeg køber ikke den med at han skal kunne vise vejen for de unge.
Han kan på ingen måde tage styringen af en fodboldkamp - dertil er hans teknik for begrænset.
Og jeg har min tvivl om hvad vi skal bruge ham til, når vi forhåbentlig skal være spilstyrende i størstedelen af kampene.
Silkeborg lavede ikke den slags signings, da de byggede op igen med et stærkt possesions hold.
Men kan da også ske, at bestyrelsen vil lave et pøl'hold.
Eller også ved de slet ikke hvad de vil.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Dejlig oprydning af en håbløs tilføjelse. fin start. Børsting, helt ok at få en AaB kriger hjem, det er der altid brug for i truppen. Hans niveau er ikke altid super, men bedre end kontinenternes svar på hvad AaB skulle være. .. .bonanza skrev: ↑11. jun 2025, 11:26Det føles allerede bedre.FIDEL skrev: ↑11. jun 2025, 11:23Det er Tuxen, Nagel og Ahlmann.haghdk skrev: ↑11. jun 2025, 11:22Er det ikke Tuxen Boll der styrer hele showet p.t.?Jakobsen skrev: ↑11. jun 2025, 11:17Enig. Den del er lidt vildt når vi ikke ved hvem der har mandat til hvad. Dog er Diakhite ud immervæk noget der skal ske hvad som helst så medmindre han har fået en uhyrlig høj lønpose med er det fornuftigt at rydde op.Kokkefar skrev: ↑11. jun 2025, 11:12I betragtning af vi ikke har en træner, sportschef og at SSE ikke blander sig, så bliver der godt nok truffet nogle beslutninger pt.Jyden skrev: ↑11. jun 2025, 10:51Phew, tak for indsatsen men bare ikke god nok.
Det er tydeligt at Diakhite ingen ro skaber i forsvaret, vi skal bruge ro og erfaring, kampgejst osv. Der er ingen grund til at smide høj løn efter en spiller, der ikke biddrager eller nogensinde kommer til det.
god start på vinduet.
Enig, det er godt nok en trist transfer-ind historik for SSE22 at se tilbage på, med Diakhité som det nok grelleste eksempel på total fejlcasting.baresi skrev: ↑11. jun 2025, 11:50Dejlig oprydning af en håbløs tilføjelse. fin start. Børsting, helt ok at få en AaB kriger hjem, det er der altid brug for i truppen. Hans niveau er ikke altid super, men bedre end kontinenternes svar på hvad AaB skulle være. .. .bonanza skrev: ↑11. jun 2025, 11:26Det føles allerede bedre.FIDEL skrev: ↑11. jun 2025, 11:23Det er Tuxen, Nagel og Ahlmann.haghdk skrev: ↑11. jun 2025, 11:22Er det ikke Tuxen Boll der styrer hele showet p.t.?
god start på vinduet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Alpa Chino
- Superliga

Lettelsens suk. Diakhite er i top 3 over dårligste AaB-spillere nogensinde.
Ja høj løn = dyr kontrakt at købe sig ud af. Jeg tror aldrig jeg har set noget lignende, at man køber sig ud af så mange spiller- og trænerkontrakter på så kort tid.Hanga skrev: ↑11. jun 2025, 11:17Enig men lige denne beslutning er en no brainer. Dyr spiller der har været en mindre katastrofe.Kokkefar skrev: ↑11. jun 2025, 11:12I betragtning af vi ikke har en træner, sportschef og at SSE ikke blander sig, så bliver der godt nok truffet nogle beslutninger pt.Jyden skrev: ↑11. jun 2025, 10:51Phew, tak for indsatsen men bare ikke god nok.
Det koster selvfølgelig spidsen af en jetjager, meget dyrere og langt mere kaotisk end bare at have fundet nogle bedre og dyrere spillere i første omgang. Det skriger til himlen hvor inkompetente tyskerne er.
@baresi hører du noget nyt fra de indre linjer?
Især jagten på en sportsdirektør er virkelig presserende, så det undrer mig at vi fortsat ikke har løst den post.
Især jagten på en sportsdirektør er virkelig presserende, så det undrer mig at vi fortsat ikke har løst den post.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Ingen hører noget lige nu. Der er helt lukket på hornevej.
Jeg håber man kigger på Lasse Nielsen og en erfaren satan til det offensive.
Det er jo et eller andet sted sundt for klubben at intet slipper ud.
Men det kan undre mig at pressen ikke har opsnust noget fra agenter, nu man har meldt ud at man går efter en dansker.
------------------------------------------------
Måske det har været nævnt, men Peter Brüchmann omtalte i Mediano, at han havde hørt Jesper Fredberg nævnt som et emne. Men han troede absolut ikke på det og kaldte det “vanvittigt”.Forza skrev: ↑11. jun 2025, 14:46Det er jo et eller andet sted sundt for klubben at intet slipper ud.
Men det kan undre mig at pressen ikke har opsnust noget fra agenter, nu man har meldt ud at man går efter en dansker.
Klaus Egelund kunne heller ikke komme på en god grund til, at der skulle være hold i rygtet.
Ikke at jeg køber rygtet, men der er en ret unik mulighed for at sætte sig tungt på de sportslige beslutninger og den sportslige retning for en ny sportsdirektør. Hvis tyskerne er ude af den daglige drift, er der stort vel nærmest kun almindelig bestyrelsesrapportering at håndtere, ift. en mere aktivistisk ejerkreds.Sauer skrev: ↑11. jun 2025, 15:06Måske det har været nævnt, men Peter Brüchmann omtalte i Mediano, at han havde hørt Jesper Fredberg nævnt som et emne. Men han troede absolut ikke på det og kaldte det “vanvittigt”.Forza skrev: ↑11. jun 2025, 14:46Det er jo et eller andet sted sundt for klubben at intet slipper ud.
Klaus Egelund kunne heller ikke komme på en god grund til, at der skulle være hold i rygtet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.