Kasper Kusk sagen tages op i FodboldFM, bliver interessant at høre hvad de har at sige om det.Goddag derude. En ny uge, en ny omgang Fodbold og en ny paneldeltager. Asker Hedegaard Boye har desværre meldt afbud pga. sygdom. I stedet tager den gode Jonas Schwartz hans plads i panelet, som udover Jonas består af Esben Hansen og Martin Jungsgaard. Værten er Søren Klæstrup. Vi skal blandt andet diskutere Clarence Seedorf og AC Milan, Chelsea version 2.0, Kusk-gate, lave transfer-tjeks, (måske) afskaffe et transfervindue, tale om comeback efter en afskedigelse og kigge nærmere på 'den gode chef' og meget meget mere. Husk som altid at smid dit skulderklap og din tackling afsted inden 21.05. De bedste kommer med i programmet. Gode hilsner...
Kasper Kusk
Re: Kasper Kusk
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Køllen I Møllen
- Allstar

De siger vel at det er sådan det fungerer i moderne fodbold men at det var for dumt selv at melde det ud i medierne.jonas386 skrev:Kasper Kusk sagen tages op i FodboldFM, bliver interessant at høre hvad de har at sige om det.Goddag derude. En ny uge, en ny omgang Fodbold og en ny paneldeltager. Asker Hedegaard Boye har desværre meldt afbud pga. sygdom. I stedet tager den gode Jonas Schwartz hans plads i panelet, som udover Jonas består af Esben Hansen og Martin Jungsgaard. Værten er Søren Klæstrup. Vi skal blandt andet diskutere Clarence Seedorf og AC Milan, Chelsea version 2.0, Kusk-gate, lave transfer-tjeks, (måske) afskaffe et transfervindue, tale om comeback efter en afskedigelse og kigge nærmere på 'den gode chef' og meget meget mere. Husk som altid at smid dit skulderklap og din tackling afsted inden 21.05. De bedste kommer med i programmet. Gode hilsner...
Janteloven eksisterer IKKE!
Måske har du ret, men jeg bider mærke i at de også kigger nærmere på den gode chef, så måske de også kigger lidt på hvad man bør, og ikke bør gøre som chef. Jeg læste en kommentar om at det største problem, for BIF, ikke er selve straffen, men mere det at Per Rud efterfølgende sylter Sivebæk, og det derfor kan skade deres forhold til agenter i det hele taget hvis ikke det man snakker om, fortroligt eller ej, bliver lækket til pressen. Det synes jeg var en god pointe.Køllen I Møllen skrev:De siger vel at det er sådan det fungerer i moderne fodbold men at det var for dumt selv at melde det ud i medierne.jonas386 skrev:Kasper Kusk sagen tages op i FodboldFM, bliver interessant at høre hvad de har at sige om det.Goddag derude. En ny uge, en ny omgang Fodbold og en ny paneldeltager. Asker Hedegaard Boye har desværre meldt afbud pga. sygdom. I stedet tager den gode Jonas Schwartz hans plads i panelet, som udover Jonas består af Esben Hansen og Martin Jungsgaard. Værten er Søren Klæstrup. Vi skal blandt andet diskutere Clarence Seedorf og AC Milan, Chelsea version 2.0, Kusk-gate, lave transfer-tjeks, (måske) afskaffe et transfervindue, tale om comeback efter en afskedigelse og kigge nærmere på 'den gode chef' og meget meget mere. Husk som altid at smid dit skulderklap og din tackling afsted inden 21.05. De bedste kommer med i programmet. Gode hilsner...
Det kunne være lidt spændende om de stak en gang dybere end det. BIF har fået ny kommunikationschef for nylig, og jeg kunne da godt forestille mig at han har haft ret står indflydelse på den der åbenhedslinje i BIF, der vel er den egentlige grund til at Per Ruud blamerede sig. Måske har han endda været med inde over INDEN den blev sendt ud - det vil jeg nærmest håbe han har, for han burde vel være ret meget over hvordan klubben kommunikerer officielt fra hjemmesiden, i hvert fald her i starten. Men han er fløjet under radaren indtil videre og Ruud har taget hele skraldet (fortjent nok, men måske ikke fortjent han har taget det alene).Køllen I Møllen skrev:De siger vel at det er sådan det fungerer i moderne fodbold men at det var for dumt selv at melde det ud i medierne.jonas386 skrev:Kasper Kusk sagen tages op i FodboldFM, bliver interessant at høre hvad de har at sige om det.Goddag derude. En ny uge, en ny omgang Fodbold og en ny paneldeltager. Asker Hedegaard Boye har desværre meldt afbud pga. sygdom. I stedet tager den gode Jonas Schwartz hans plads i panelet, som udover Jonas består af Esben Hansen og Martin Jungsgaard. Værten er Søren Klæstrup. Vi skal blandt andet diskutere Clarence Seedorf og AC Milan, Chelsea version 2.0, Kusk-gate, lave transfer-tjeks, (måske) afskaffe et transfervindue, tale om comeback efter en afskedigelse og kigge nærmere på 'den gode chef' og meget meget mere. Husk som altid at smid dit skulderklap og din tackling afsted inden 21.05. De bedste kommer med i programmet. Gode hilsner...
...men Anders Bay er jo en tidligere kollega, så ham går de nok ikke så hårdt til.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Tror også at lille Per på det store transfermarked får en over nallerne.Køllen I Møllen skrev:De siger vel at det er sådan det fungerer i moderne fodbold men at det var for dumt selv at melde det ud i medierne.jonas386 skrev:Kasper Kusk sagen tages op i FodboldFM, bliver interessant at høre hvad de har at sige om det.Goddag derude. En ny uge, en ny omgang Fodbold og en ny paneldeltager. Asker Hedegaard Boye har desværre meldt afbud pga. sygdom. I stedet tager den gode Jonas Schwartz hans plads i panelet, som udover Jonas består af Esben Hansen og Martin Jungsgaard. Værten er Søren Klæstrup. Vi skal blandt andet diskutere Clarence Seedorf og AC Milan, Chelsea version 2.0, Kusk-gate, lave transfer-tjeks, (måske) afskaffe et transfervindue, tale om comeback efter en afskedigelse og kigge nærmere på 'den gode chef' og meget meget mere. Husk som altid at smid dit skulderklap og din tackling afsted inden 21.05. De bedste kommer med i programmet. Gode hilsner...
- Køllen I Møllen
- Allstar

Men hvor er det fedt at AaB nærmest står tilbage som den store "vinder" i hele denne sag.
1) Det er helt offentligt at Kusk foretrækker AaB fremfor Brøndby. Og det er et stort skridt frem hvis man tager de sidste 20 års transfers mellem de to klubber med i betragtning.
2) Gaarde har scoret nemme point ved at sætte Brøndby på plads. Hvor fedt var det ikke at læse at han kaldte deres ageren for pinlig?
3) Brøndby har fået en "næse". Måske ikke officielt men så i medierne da (og det er så også store fremskridt hvis man ser på mediernes syn på de gule over de sidste 20 år
4) Per Rud fremstår som en inkompetent tåbe. Allan Bay det samme?
5) Brøndbys "nye, åbne stil" giver bagslag.
Prøv at tænk hvis Kusk havde sagt ja til de gule? Så havde vi tabt på alle parametre.
1) Det er helt offentligt at Kusk foretrækker AaB fremfor Brøndby. Og det er et stort skridt frem hvis man tager de sidste 20 års transfers mellem de to klubber med i betragtning.
2) Gaarde har scoret nemme point ved at sætte Brøndby på plads. Hvor fedt var det ikke at læse at han kaldte deres ageren for pinlig?
3) Brøndby har fået en "næse". Måske ikke officielt men så i medierne da (og det er så også store fremskridt hvis man ser på mediernes syn på de gule over de sidste 20 år
Prøv at tænk hvis Kusk havde sagt ja til de gule? Så havde vi tabt på alle parametre.
Hvis han havde sagt ja, havde vi aldrig hørt noget til historien, for så havde Brøndby kontaktet klubben via de rigtige kanaler og klaret det.Køllen I Møllen skrev: Prøv at tænk hvis Kusk havde sagt ja til de gule? Så havde vi tabt på alle parametre.
Hvor er ham Vestegnstrolden forresten for tiden?
Det er i hvert fald min klare pointe. Bay har altid været en hat, men når man nu er ansat som kommunikationsmand i en klub, så har man altså ansvaret for sådan en sag her - og det har han i den grad misligeholdt. Nu er besparelser nok ikke det der ligger lige for på vestegnen, men skulle det komme på dagsordenen, så var det første sted jeg ville kigge, om hans løn nu også var givet godt ud.Køllen I Møllen skrev: 4) Per Rud fremstår som en inkompetent tåbe. Allan Bay det samme?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
andreasaab89
- Allstar

Langt Per Rud interview:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -de-bedste" onclick="window.open(this.href);return false;
Så kan man danne et indtryk af ham.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -de-bedste" onclick="window.open(this.href);return false;
Så kan man danne et indtryk af ham.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
-
seamann
Konklusionen var vist nogenlunde som Køllen forudsagde dog plus at AaB overreagerer. Og derfra hurtigt videre til at Brøndby projektet ser rigtig godt ud, og at det er uforståeligt hvis ikke alle danske topspillere ønsker at spille der....Køllen I Møllen skrev:De siger vel at det er sådan det fungerer i moderne fodbold men at det var for dumt selv at melde det ud i medierne.jonas386 skrev:Kasper Kusk sagen tages op i FodboldFM, bliver interessant at høre hvad de har at sige om det.Goddag derude. En ny uge, en ny omgang Fodbold og en ny paneldeltager. Asker Hedegaard Boye har desværre meldt afbud pga. sygdom. I stedet tager den gode Jonas Schwartz hans plads i panelet, som udover Jonas består af Esben Hansen og Martin Jungsgaard. Værten er Søren Klæstrup. Vi skal blandt andet diskutere Clarence Seedorf og AC Milan, Chelsea version 2.0, Kusk-gate, lave transfer-tjeks, (måske) afskaffe et transfervindue, tale om comeback efter en afskedigelse og kigge nærmere på 'den gode chef' og meget meget mere. Husk som altid at smid dit skulderklap og din tackling afsted inden 21.05. De bedste kommer med i programmet. Gode hilsner...
Nu var det første gang jeg hørte noget fra det program - og også sidste. Det virker umiddelbart mere underlødigt end FUF (hvad man ikke skulle tro muligt).
Hvor virker ham Kasper Kusk dog til at være en fornuftig ung mand
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 198921.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 198921.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Du har fuldstændig ret i alle fem punkter. Frem for alt er det supervigtigt at Kusken 'igen og igen' afviser Brømbø i medierne. Dernæst skal man ikke undervurdere hvad sagen gør for Gaarde og hans forsøg på at træde ud af sin forgængers enorme skygge. Dejligt at han har haft muligheden for at melde offensivt (men alligevel velovervejet og sagligt) ud i en absolut vindersag som denne.Køllen I Møllen skrev:Men hvor er det fedt at AaB nærmest står tilbage som den store "vinder" i hele denne sag.
...
Hip hurra for os alle sammen (undtagen Vestegnstrolden)!
Lindmark / Vendelbokartellet
http://arkiv.radio24syv.dk/video/920966 ... e-4-2014-1" onclick="window.open(this.href);return false;
Fra 12. minut snakker de om Kusk. En anelse ærgeligt de dog fatter hvorfor reglerne er blevet oprettede. De er dog enige om at Per Rud har dummet sig.
Fra 12. minut snakker de om Kusk. En anelse ærgeligt de dog fatter hvorfor reglerne er blevet oprettede. De er dog enige om at Per Rud har dummet sig.
Ja. De argumenterer ud fra et lidt alternativt synspunkt i den konkrete sag.jonas386 skrev:http://arkiv.radio24syv.dk/video/920966 ... e-4-2014-1
Desuden, så er "forklaringen" på AaBs "overreaktion" ikke til stede. Det er det bare.
Tosse - Argumenter bedre, hvis du vil tages lidt seriøst.
Uden Synd Ingen Frelse
Lige præcis, jeg synes generelt jeg bliver klogere når jeg hører fodboldfm, men det virker desværre lidt som om de er lidt for gode venner og ikke tør gå hinanden på klingen. Det er sjældent man hører de er uenige, men blot giver hinanden ret. Man hørte hvertfald ikke noget nyt ifht den sag, ærgeligt.Halil skrev:Ja. De argumenterer ud fra et lidt alternativt synspunkt i den konkrete sag.jonas386 skrev:http://arkiv.radio24syv.dk/video/920966 ... e-4-2014-1
Desuden, så er "forklaringen" på AaBs "overreaktion" ikke til stede. Det er det bare.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Og saa skal Esben Hansen bare lukke roeven. Kaeft en kedelig skovl med alt for meget autoritet i stemmen i forhold til den ringe substans der ligger bag.jonas386 skrev:Lige præcis, jeg synes generelt jeg bliver klogere når jeg hører fodboldfm, men det virker desværre lidt som om de er lidt for gode venner og ikke tør gå hinanden på klingen. Det er sjældent man hører de er uenige, men blot giver hinanden ret. Man hørte hvertfald ikke noget nyt ifht den sag, ærgeligt.Halil skrev:Ja. De argumenterer ud fra et lidt alternativt synspunkt i den konkrete sag.jonas386 skrev:http://arkiv.radio24syv.dk/video/920966 ... e-4-2014-1
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Ja, det var jo Esben Hansen, der inden sidste sæson var helt sikker på at AaB ville rykke ned. Siger vist alt om hans indsigtMHJ skrev:Og saa skal Esben Hansen bare lukke roeven. Kaeft en kedelig skovl med alt for meget autoritet i stemmen i forhold til den ringe substans der ligger bag.jonas386 skrev:Lige præcis, jeg synes generelt jeg bliver klogere når jeg hører fodboldfm, men det virker desværre lidt som om de er lidt for gode venner og ikke tør gå hinanden på klingen. Det er sjældent man hører de er uenige, men blot giver hinanden ret. Man hørte hvertfald ikke noget nyt ifht den sag, ærgeligt.Halil skrev:Ja. De argumenterer ud fra et lidt alternativt synspunkt i den konkrete sag.jonas386 skrev:http://arkiv.radio24syv.dk/video/920966 ... e-4-2014-1
- Køllen I Møllen
- Allstar

Esben Hansen og halvdelen af debatsiden, ja...Soren skrev:Ja, det var jo Esben Hansen, der inden sidste sæson var helt sikker på at AaB ville rykke ned. Siger vist alt om hans indsigtMHJ skrev:Og saa skal Esben Hansen bare lukke roeven. Kaeft en kedelig skovl med alt for meget autoritet i stemmen i forhold til den ringe substans der ligger bag.jonas386 skrev:Lige præcis, jeg synes generelt jeg bliver klogere når jeg hører fodboldfm, men det virker desværre lidt som om de er lidt for gode venner og ikke tør gå hinanden på klingen. Det er sjældent man hører de er uenige, men blot giver hinanden ret. Man hørte hvertfald ikke noget nyt ifht den sag, ærgeligt.Halil skrev:Ja. De argumenterer ud fra et lidt alternativt synspunkt i den konkrete sag.jonas386 skrev:http://arkiv.radio24syv.dk/video/920966 ... e-4-2014-1
Tror nærmere at halvdelen af debatsiden frygtede det. Vi kan vel hurtigt blive enige om at AaB ikke umiddelbart virkede til at være et top 2 hold inden sæsonstarten - at de så har overrasket vildt positivt er jo kun fantastisk.Køllen I Møllen skrev:Esben Hansen og halvdelen af debatsiden, ja...Soren skrev:Ja, det var jo Esben Hansen, der inden sidste sæson var helt sikker på at AaB ville rykke ned. Siger vist alt om hans indsigtMHJ skrev:Og saa skal Esben Hansen bare lukke roeven. Kaeft en kedelig skovl med alt for meget autoritet i stemmen i forhold til den ringe substans der ligger bag.jonas386 skrev:Lige præcis, jeg synes generelt jeg bliver klogere når jeg hører fodboldfm, men det virker desværre lidt som om de er lidt for gode venner og ikke tør gå hinanden på klingen. Det er sjældent man hører de er uenige, men blot giver hinanden ret. Man hørte hvertfald ikke noget nyt ifht den sag, ærgeligt.Halil skrev:Ja. De argumenterer ud fra et lidt alternativt synspunkt i den konkrete sag.jonas386 skrev:http://arkiv.radio24syv.dk/video/920966 ... e-4-2014-1
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
DBU indleder sag mod Brøndby: http://www.bold.dk/nyt/DBU-indleder-sag-mod-Broendby" onclick="window.open(this.href);return false;
Det ender sikkert med at Brøndby får en bøde på et lille symbolsk beløb.
Det ender sikkert med at Brøndby får en bøde på et lille symbolsk beløb.